Hirdetés
- Gaming notebook topik
- Színpadon a hardverzenekar
- AMD GPU-k jövője - amit tudni vélünk
- CPU léghűtés kibeszélő
- Nem teljesít túl jól a kasszáknál az aktuális Xbox generáció
- Házimozi haladó szinten
- Milyen monitort vegyek?
- HiFi műszaki szemmel - sztereó hangrendszerek
- AMD Ryzen 9 / 7 / 5 7***(X) "Zen 4" (AM5)
- OLED TV topic
Hirdetés
-
A Lian Li Strimer kábel mókolása.
lo Értelmetlenül állok az egész előtt, hogy a Lian Li minden cuccából ad ki fekete/fehér verziót csak pont a Strimer...
-
Minden információt felhasználnak rólunk a közösségi cégek
it Az amerikai hatóságok szerint a közösségi média felhasználói nem igazán rendelkeznek irányítással azon adatok fölött, amit az AI-rendszerekkel megetetnek a nagy cégek.
-
Megújult a Glorious GMMK klaviatúracsaládja, és már van benne analóg modell is
ph A GMMK 3 többféle méretben, házanyaggal, hagyományos és mágneses switch-ekkel, vezetékkel, illetőleg anélkül egyaránt választható.
-
PROHARDVER!
Mindent a robogókról / kis motorokról topik
Első hozzászólás előtt olvasd át a téma összefoglalót!
Új hozzászólás Aktív témák
-
Bogyó bá'
nagyúr
válasz SzlobiG #40802 üzenetére
Kösz, még a színe is ilyen volt!
Engem a robogók különösebben nem izgatnak, csak meglepett, hogy ilyen állatul képes menni. (Ráadásul taknyos, nedves úton...) Scarabeo-ból eddig csak 125-öset ismertem.Galilei halott! Már Einstein sem él! ...és én is nagyon szarul érzem magam...
-
Papa18
tag
Üdv mindenkinek.
Az jó érték, ha egy gilera runner 1200km alatt eszik 1 L olajat?
Injektoros, és nem füstöl egyáltalán.
Csak valahol hallottam hogy 5-6000-enként kéne 1 L-t fogyasztania.[ Szerkesztve ]
-
-Mosquito-
őstag
Persze,érthető! Ha ott szakad a szíj 30/c alatt megvan a csere. Burginál szerelő,2nap.
DigitXT:
Drága az a szűrő! Nézd meg a Motor Line vagy a Motoroazis vagy ott a
MMSK fórum kérdezősködj.Bogyo:
Ötszá köbcenti. (460)Ha senki nem utál,valamit rosszul csinálsz. [ Doktor House ]
-
AndrewTdi
addikt
-
SirKero
őstag
De SirKero véleménye érdekelne, hogy miért vágyik SW-re AN helyett Ha erre jársz... plz
Az SW 600 -ról lemondtam ( pont a fogyasztása miatt ) de az SW-T 400-al még szemezgetek.
A válasz egyszerű: két henger nincs az egy hengerre jellemző rezonancia 39LE nagyobb nyomaték és kb. a Burgman fogyasztása.A vágyam nekem is egy Burgman 650 ( már a 2013-as modell ) de sajnos a vágyaimnak a pénztárcám szab határt. Egyszerűen a jelen anyagi helyzetemben nem tudnám fenntartani.
(#40785) DigitXT 8,5K nem sok egy kicsit egy ilyen olajszűrőért? Szerintem nagyon sok. Nem akarok marhaságot mondani de úgy emlékszem k. 5-6 ezer körül fizettem a nyáron a burgi légszűrő + 2 liter olajért
[ Szerkesztve ]
Most olvastam a rendőrségi hírekben hogy rasszista támadót keresnek, felhívtam őket, erre kiderült hogy nem állásajánlat.....
-
kcsa
veterán
válasz SirKero #40810 üzenetére
Utállak
Az egyetlen félelmem nekem is a fogyasztás, minden más témában tetszik az SW600. De valószínűleg veszek egy nagy levegőt és ezt választom, bár számottevően olcsóbban tudnék kicsit régebbi AN400-at is, félek attól hogy megbánom hogy nem az erősebbiket választom. (jól elszenvedek itt magamban ezen a kérdésen )Focus MK2/2.5 Haynes könyv eladó.
-
-
kcsa
veterán
válasz SirKero #40814 üzenetére
Hát igen, az újabb azért esztétikailag jelentősen jobb Az SW400ról úgy gondolom hogy a súlya kb. azonos a 600al, ezért nem biztos hogy annyival jobbnak érezném. Jó lenne az összes típust egymás mellé állítani, és egy-két órán át próbálgatni mindet.
Még van egy hetem kb. megálmodni - már ha tudok aludni az izgalomtól A tippeket mindenesetre thx
Focus MK2/2.5 Haynes könyv eladó.
-
maszekember
aktív tag
Runner 125!
A mostani Runner VXR 200 választékról mi a véleményed,így ránézésre melyiket kell kerülni?
Ha már esetleg nem szoktad csekkolni,ezekről lenne szó:Az apródos kínálatot még be sem tettem
" The only time a lawyer can cry, is when it's all over..." -Prosecutor Godot
-
-Mosquito-
őstag
válasz SirKero #40814 üzenetére
Jók az SW 400-ok. Az újabbal volt szerencsém menni. Hihetetlenül finoman jár az egyhengeres azonos cm3-is gépekhez. Viszont alap állatban lusta mint a dög. A másik ami feltűnő,keskeny nincs akkora hely rajta mint egy Burgi 400. Vagy én vagyok egy Hulk.
Ha senki nem utál,valamit rosszul csinálsz. [ Doktor House ]
-
DigitXT
nagyúr
válasz -Mosquito- #40817 üzenetére
Te vagy a Hulk.
alap állatban lusta mint a dög
J. Costa variót neki, hadd szóljon.[ Szerkesztve ]
https://hardverapro.hu/apro/ibike_mono_adventure_3000w_sok_extraval_elado/friss.html
-
kcsa
veterán
válasz -Mosquito- #40817 üzenetére
" alap állatban lusta mint a dög. "
Ezért nem bukok annyira SW400-ra. Két henger+nagy súly ilyesmit tud okozni
Focus MK2/2.5 Haynes könyv eladó.
-
SirKero
őstag
Na megyünk gurulunk egy utolsót az idén. Vecsés - Zsámbok - Gödöllő - Vecsés vonalon.
Most olvastam a rendőrségi hírekben hogy rasszista támadót keresnek, felhívtam őket, erre kiderült hogy nem állásajánlat.....
-
Grillo
senior tag
Na ezt fejtsétek meg nekem.
Ha ráadom a szívatót, akkor mind gyújtásra, mind elindítva van indexem mindkét irányba.
Ha nincs rajta szívató, akkor mindkét állapotban csak balra működik az index.
Ugye egy oldalon van mindkét kapcsoló, lehet valami összeér, testel, áthúz? -
runner 125
nagyúr
válasz maszekember #40816 üzenetére
Elsők felejtősek.
Az 5. és az utolsó korrektnek tűnik, majd este körbenézek is, csak most sok a meló.
"Kinek a pap, kinek a wlan" :-) • A forum arra hivatott, hogy a kérdéseiteket ott tegyétek fel, s ne privát üzenet formájában felém! Köszönöm!
-
kcsa
veterán
Nna, elkelt a Satelis. Nem ment túl messzire, kollégának csak átdobtam a kulcsot az asztal felett
Focus MK2/2.5 Haynes könyv eladó.
-
kcsa
veterán
válasz runner 125 #40826 üzenetére
Silverwing 600 vagy Burgman 400. Az ész és az érzelmek még harcolnak bennem, ezért még nem tudom melyiket válasszam
Focus MK2/2.5 Haynes könyv eladó.
-
maszekember
aktív tag
válasz runner 125 #40826 üzenetére
Amik közül linkeltem,az 5. és az utolsó még mindig érdemes lehet a megnézésre?
Mert ha tényleg olyan kényelmetlen az ülés,mint ahogy olvastam pár helyen,akkor 30 ropiért meg tudnám csináltatni ismerőssel,csak a 440.000ft-os Runner után már nem lenne rá píz.És akkor igazából most már eléggé aktuális lett a robogó. Sikerült eladnom pár dolgot,és úgy tűnik minden össze fog jönni ahogy szerettem volna.Jelenleg 300.000 ft van,majd jan.1-jéig folyik be a hátramaradt 150.000 ft (ez tutti,minden le van papírozva,csak később tudnak utalni páran) .
Egy 200-250 cc közötti robogót keresek,a Runner VXR-en kívül mindegyik kinézett nagytestű. Városban kell,illetve kisebb (tényleg kisebb,100-150 km) hétvégi kiruccanásokra. Első robingó,2-3 évet kéne kibírjon,tehát különösebben nem hosszú távra tervezek.
Pakolhatóság nem túlságosan fontos (ebay tele van univerzálisan erősíthető robogó/motor dobozokkal,angliából,occóért) , így igazából az egyetlen fontos kritérium a megbízhatóság lenne.Normál,gondos használat mellett egyen minél kevesebb olajat,ne kelljen attól félnem,hogy egyszer csak megáll alattam.Tudom,használt gépek,régiek stb.,de pölö az X9-ről csak rosszat hallottam,míg a Burgmanról,Majestyről pedig szinte csak jót.
A keret,amit rá tudok szánni teljes egészében 450.000 ft,illetve az átírás költségei (azért örülnék,ha olyan 400.000 körül tudnék maradni) .
A kinézett típusok:
Piaggio X8
Yamaha Majesty
Suzuki Burgman
Gilera Runner VXR 200
Aprilia Atlantic
Aprilia Scarabeo
Gilera DNA 180
Malaguti Madison
Ha láttok ilyen típusokat,amiket jó vételnek tartotok,kérlek linkeljétek.
Aki segít,az az első közös guriga után vendégem egy -alkoholmentes - sörre,vagy Monsterre.
" The only time a lawyer can cry, is when it's all over..." -Prosecutor Godot
-
DigitXT
nagyúr
válasz maszekember #40828 üzenetére
Szerintem túl nagy a "merítés": nagyon különböző típusokat nézel.
(Elég csak a "nagykerekű" Scarabeora, a "sportos" Runnerre, vagy
a "fotel" Majesty-re gondolni: totál eltérő stílusú robogók ezek...)Aztán azt írod, hogy linkeljünk jó vételeket: miért? Ha úgyis "csak"
januárban (?) vennéd meg, akkor az akkori kínálatot kell nézni, az,
hogy mit lehetett volna venni október közepén nem fog számítani...https://hardverapro.hu/apro/ibike_mono_adventure_3000w_sok_extraval_elado/friss.html
-
huszi.gyb
senior tag
válasz maszekember #40828 üzenetére
300-ból már le tudod foglalkózni (vagy megvenni? ha jól emlékszem tuninggal 350) DigitXT kolléga Majáját... Jó vétel, ismered az előéletét (vagyis utóbbi részét )
[ Szerkesztve ]
www.dongosofor.hu
-
maszekember
aktív tag
válasz DigitXT #40829 üzenetére
Nah de lefoglalózhatom a kiválasztott robit. Egyébként tudom,hogy sok az opció,mivel ezekre sikerült leszűrnöm más fórumok alapján,hogy "jók" . Azonban sok felsorolt típus is megfordul(t) a fórumon,így a személyes tapasztalatokra gondoltam.Pölö Te mit gondolsz a Madisonról.Tudom,400-asod van,de hátha belebotlottál a 250-esről is véleményekbe,amiken Én átsiklottam. Mondom,csak a megbízhatóság számít,,minden másról meggyőzhető vagyok (bár kicsit beleestem a Runnerbe ) .
Btw ne szíjjad a véremet,nem kapsz Monstert
" The only time a lawyer can cry, is when it's all over..." -Prosecutor Godot
-
DigitXT
nagyúr
válasz huszi.gyb #40830 üzenetére
Max. az utóbbi három évet... Amúgy az tény, hogy megbízható
(motorikusan soha semmi baj nem volt vele, az elején az a rohadt
szíjszakadás az eladónak köszönhető/a kuplungtörést meg lábon
kibírta, hazahozott). Az első tél után volt egy kisebb karbidugulás,
mikor elfogyott az alapjáratom februárra. De azóta semmi gebasz.
Viszont van benne 48200 km, és az olajat eszi némileg. Ennyi.
Mondjuk 2-3 évre, főleg városban szaladgálni nem kell nagyobb.maszekember:
ne szíjjad a véremet
Szó nincs róla. Nem rosszból mondom. Fel kéne ülni párra, és
megnézni, hogy egyáltalán melyik stílus az, amit TE szeretnél.Egyébként jogsid megvan már? Mert akkor simán ki lehet próbálni
valamikor a Maját/Madisont: nekem ezek vannak raktáron.Foglalóval amúgy óvatosan, csak ha 1000%-ra biztos vagy benne,
mert az nem jár vissza, ha az üzletet végül nem ütitek nyélbe...
(Ráadásul, ahhoz meg is kell kötni az adásvételi szerződést is...!)Szerk: 250-es Madisonja a szomszédomnak volt. Nagyon nem is
beszélt rá, mert voltak vele gondok - egyszer vittük kocsival, mert
épp ment a motorért a szervizbe: beázott az elektronika, vagy mi,
előfordulhat a legjobbakkal is, mint mondjuk az injektorhiba.Összességében egy Madison méretű kasztniba jó a 400-as ereje.
A fogyasztása már kevésbé. Bár a 250-es sem megy rosszul, azt
írják. Viszont a városba már egy picit nagy. (A Maja keskenyebb.)
Egyébként van a topikban 250-es tulaj, csak elég ritkán ír ide...[ Szerkesztve ]
https://hardverapro.hu/apro/ibike_mono_adventure_3000w_sok_extraval_elado/friss.html
-
maszekember
aktív tag
válasz DigitXT #40832 üzenetére
A foglalót nagy bátorsággal le merem rakni,mivel szerződés van az adásvételről (ha esetleg nem fizetne,mennék pereskedni,Én magam jogot tanulok,szülők között szintén vannak jogászok,ahogy ismerősöknél is) , csupán az átutalás időpontja van elcsúsztatva.
Jogsi elég fura most,mocijogsihoz mentem,jókat írtak róla,eddig egy kalap szar. 1 hónapot mondtak,hogy annyi idő alatt meg tudom szerezni náluk a jogasítványt (A2) ,ehhez képest 1 hete van meg a kresz vizsga,és rutinra szabad időpontokat csak hónap végére kaptam (kapjákbe ) .
Egyébként a Runner mellett szemre a Madison tetszik a legjobban,elég szomorú,hogy a több olasz motornál előforduló elektronikus baszakodás ennél a típusnál is megtalálható . Kérdés,hogy ez a problem mennyire álltalános.
" The only time a lawyer can cry, is when it's all over..." -Prosecutor Godot
-
DigitXT
nagyúr
válasz maszekember #40833 üzenetére
Eszemben sem volt jogászkodni (nem vagyok az), csak arra céloztam,
hogy ha most elmész egy patika Runnerért, lefoglalózod, januárban meg
mégis inkább Madisont akarsz, akkor bukta a dolog. De akkor ezt tudod.Nincs ilyen, hogy általában "olasz motor". Előfordulnak gondok bárhol.
Érdekes amúgy ez az őszi jogsi, mert semmi nem garantálja, hogy még
motorozható idő lesz, ha csak a hónap végére adtak időpontokat... Most
ugyan f*sza, meg a hétvégén is jónak néz ki, de hónap végén ki tudja?Szemre? Ültél már Runneren (én pont nem), vagy nézted a felépítését?
Teljesen más világ egy Runner és a Madison... Annyi a közös, hogy CVT.Nyilván ne vegyél olyan motort, ami nem tetszik szemre, az is (!!!) számít,
de sokkal inkább kéne tudni, hogy stílusban melyik irányt keresed? Fotel?
Sportos? Kényelmes? Kicsi? Nagy? Milyen kerék? Stb.: 1000 szempont...https://hardverapro.hu/apro/ibike_mono_adventure_3000w_sok_extraval_elado/friss.html
-
runner 125
nagyúr
válasz maszekember #40828 üzenetére
Dehogy kényelmetlen...
Eleve két dolgot tisztázni kell, ahogy DigitXT is írta, egy Runner és egy Maja/Madison tök más kategória.
Ez olyan, mint autón belül a terepjáró és az egyterű.El kell dönteni mire használod. A Runner 150-200km-es távokra nem való, mert nem fotelrobogó, viszont városban nincs ellenfele.
Kicsi, kezes, két személy alatt is gyakorlaitlag ugyanúgy tol. Agglomerációból bejárni a legjobb.
Egy Madison már tök más. Sokkal nagyobb test, kevésbé rugalmas, viszont úrázni kényelmesebb, több rajta a hely is.Runner pakolhatósága nulla, az én sisakom pl nem fér már bele.
Pedig a 450k-s Runner tényleg patika. 420-ba tuti odaadja, én azt választanám.
Pl. az utolsó előttiben amit linkeltél garantáltan fake az óraállás. Látszik h ki van ülve a szivacs.mod.
Ülj fel mindkettőre, úgy könnyebb lesz dönteni.
[ Szerkesztve ]
"Kinek a pap, kinek a wlan" :-) • A forum arra hivatott, hogy a kérdéseiteket ott tegyétek fel, s ne privát üzenet formájában felém! Köszönöm!
-
-Mosquito-
őstag
válasz maszekember #40828 üzenetére
Ismerős most vesz egy Kymko Xciting 300R 14/15 kerekek,injektor,~3-4L fogyi,3db tárcsafék,jó futómű. Lehet vasárnap látni is fogom.
Ha senki nem utál,valamit rosszul csinálsz. [ Doktor House ]
-
maszekember
aktív tag
válasz runner 125 #40835 üzenetére
Most csütörtökön gurulunk el haverommal Wilker-Hondához,ott van 50-as Runner SP,Majesty,Burgman (250) talán egy Madison is akad. Majd végigpróbálom a drágákat.
A Runner egyedül azért van versenyben,nagyon erősen,mert annyira must have érzést okoz már csak az,ahogy ránézek,amit nem hogy robogó,de még motor sem váltott ki belőlem...
Egyébként hátsó doboz tuttira kerülne a kis VXR-re,így a pakolhatóság megoldott,vannak 49 lityis all rounder felfogatású boxok,amelyeknél kifejezetten említik,hogy rakhatóak Runnere.
A vele való túrázás pedig... Nálad "csak" a mogyi csépelés" miatt esik ki? Mert sportmotor.hu-n,és nepitelet.hu-n is többen írták a 200-as verziónál,hogy elrándultak vele Szlovéniába,500km-re ide-oda,illetve a felhasználási javaslatnál is általában oda böffentik,hogy "túrázásra 500km-en belül" . Mindannyian írták,hogy se nekik,se a robinak nem kottyant meg.
A jogosítványt pedig hó elején kezdtem el,és Vid Katalin (mocijogsi) kifejezetten mondta beiratkozáskor,hogy reális a tanfolyam lezavarása 4 hét alatt.
Majesty,Burgman : nagyon tetszik mind a kettő,egyedül a fekvős testhelyzettel van gondom. Bár egy ülésmagasítás azt is megoldaná.
Akkor marad,ami még nagyon bejövős,és mókolás nélkül is boldogan használnám:
Madison
Piaggio X8/X9 .
Aprilia Atlantic 200 - erre végül válaszolgattak apriliaforum.com-on,ott azt írták,hogy 50 ezer km-ert simán el kell mennie a blokknak nagyobb megbontás nélkül (" Well, 2003. is when Aprilia join Piaggio group and after that they introduced Piaggio engines. That Atlantic is 198 ccm Piaggio engiene, Leader, reliable, but for me, later 250 Qasar engine is better, think about that.
50.000 km for that engine is ok if it is maintened well, but at that mileage is good to open engine and change gasket, piston rings, i.e. mini general repairement. After that engine can run for next 50.000 km, BUT, there are other parts that need to check/change/repair - fork oil, brakes (oil, disks, pads), variator,... meaning - if you do not know, take someone with you who knows.
I drive something like this - check it, highly recomended from me http://www.hasznaltauto.hu/motor/apr...eo_250-7190917. Big wheels, 250 ccm engine, good wind protection, bigger top box (2 full face helmets) and more comfortable than Atlantic. Of course, if you like that design. " ) .X9-ről Én tényleg csak rosszakat olvastam,ellenben az X8-ról mindenki jókat ír. Ti mit tudtok róluk?
Scarabeo: ezzel kapcsolatban tényleg nincs kérdésem,az nem tűnik zsákbamacskának,mindenki dícséri,ajánlja.
[ Szerkesztve ]
" The only time a lawyer can cry, is when it's all over..." -Prosecutor Godot
-
maszekember
aktív tag
válasz maszekember #40837 üzenetére
Runner-höz egy kicsi.
bikez.com -on is nagyon magas pontszámokat kapott szinte mindenre,és a "Touring capabilities" is messze átlagon felüli,egyedül a Madison kapott (a versenyzők közül) magasabb pontokat.
" The only time a lawyer can cry, is when it's all over..." -Prosecutor Godot
-
DigitXT
nagyúr
válasz maszekember #40837 üzenetére
egy ülésmagasítás azt is megoldaná
Akkor talán vess egy pillantást a 250-es Maja mellett a 180-asra, és
láss csodát: magasabban (!) ülsz rajta. Ha viszont ezen kívül sem
vagy a fekvős (lábat előre) üléspozíció híve, akkor mindegy. Én csak
úgy tudom elképzelni a robogózást: a hagyományos, budin ülős póz
NEKEM kényelmetlen, ezért nem találtam a helyem a Nexuson. Aki
meg "sportosan" ül (lábat hátra) robogón (még ha az sportrobogó is!)
az egyszerűen röhejes.Komolyabb fékezésnél meg pofára is esik.https://hardverapro.hu/apro/ibike_mono_adventure_3000w_sok_extraval_elado/friss.html
-
runner 125
nagyúr
válasz maszekember #40837 üzenetére
Noh igen, a must have érzés nálam is tart a Runner kapcsán.. úgy 10 éve.
Enyém ugye 2t, biztosan nagyobb a blokkrezonanciája, mint a 4t-nek, ez által elképzelhető, h jobban zsibbaszt.
Azon kívül nincs vele kényelmi probléma, de a 2t szerintem nem való akkora távokra. 4T 200-ast viszont nem használtam ekkora távon, úgyhogy nem tudok róla nyilatkozni.DigitXT
"Aki meg "sportosan" ül (lábat hátra) robogón (még ha az sportrobogó is!)
az egyszerűen röhejes. Komolyabb fékezésnél meg pofára is esik."Ez nálam is facepalm.
[ Szerkesztve ]
"Kinek a pap, kinek a wlan" :-) • A forum arra hivatott, hogy a kérdéseiteket ott tegyétek fel, s ne privát üzenet formájában felém! Köszönöm!
-
maszekember
aktív tag
válasz runner 125 #40840 üzenetére
Ha nem vagyok indiszkrét,akkor Te mekkora testmérettel vereted az FXR-en? Valószínűleg az egyetlen dolog,ami meggátolna a megvásárlásában,ha nagyon hülyén néznék ki rajta (mint mondjuk a Tom&Jerryben a kutya amikor motorozik ) .
Esetleg nem vagy pesti,vagy jársz a közelében? Nem ülnék fel a szeretett Runerre,csak megnézném,hogy mégis mekkora (mert azért az 50Sp-nél nagyobbak a 180-200-asok) .
[ Szerkesztve ]
" The only time a lawyer can cry, is when it's all over..." -Prosecutor Godot
-
runner 125
nagyúr
válasz maszekember #40841 üzenetére
187, 95-100kg.
A lábtér nem nagy, de szokható.
Sajnos nem járok arra felé, pláne motorral.
A váz, idomok megegyeznek, csak az első futómű kicsit magasabb, illetve a blokk nagyobb a maxikon,ezért tűnnek kicsit nagyobbnak.
"Kinek a pap, kinek a wlan" :-) • A forum arra hivatott, hogy a kérdéseiteket ott tegyétek fel, s ne privát üzenet formájában felém! Köszönöm!
-
-Mike-
addikt
válasz runner 125 #40840 üzenetére
Jövőre én is beneveznék egy 2t vagy 4t runnerre. Tudsz a fogyasztásukról mondani pár szót ill. menetteljesítményre, melyiknek mik az előnyei/hátrányai? Fenntarthatóság, szervízigény, gyenge pontjaik amit vásárláskor érdemes ellenőrizni?
[ Szerkesztve ]
-
DigitXT
nagyúr
válasz maszekember #40841 üzenetére
Annyira nem kicsi az a Runner. Mármint a motor... Bár Hannibál sem.
(Mosquitot kéne felültetni a Tactra, na az lenne egy állat YouTube videó.)Teszem hozzá, hogy ez a 191 cm / 105 kg sem nagyon kis méret.
https://hardverapro.hu/apro/ibike_mono_adventure_3000w_sok_extraval_elado/friss.html
-
runner 125
nagyúr
válasz -Mike- #40843 üzenetére
Általános tény, h egyre kevesebb a megbízható, nem szénné hajtott lelakott Runner.
Egyik legnépszerűbb típus, amit teherautószám hoznak az olaszoktól.Alapvető, h csak rendszámosat szabad vásárolni, illetve én törekednék a mo.-i forg. helyezésűre is.
2t:
Fogyasztása első sorban állapot (kopottság) és csukló kérdése. Egy patika állapotú, megkímélt 4-5 liter-ből eljár, kopott öreg, elkarburált 7-8-9-10.Menetteljesítménye nyilván nagyon jó. 50-es testben egy 180-as blokk. Szépen tol folyamatosan a végsebességig.
Megbízhatóságot tekintve a 4t kicsit jobb választás, de csupán azért, mert az nehezebb lelakni és nagyobb eséllyel találsz belőle gyári, patikát.
Előnye, h szögegyszerű 2t blokk. Kis tapasztattal akár otthon szerelhető.
Hátránya, - mint írtam - könnyebb lelakni.4t: 4 liter környéke.
Menetteljesítménye a 180-aséval azonos.
4t hang, egy kipuval eléggé fickósat szól.180-as típushibája a vízpumpa ( ha csöpög a blokkból, akkor az cserés), blokktartó szilentek ( ferdén áll benne a blokk), rossz hőgomba (nem kapcsol be a hűtőventilátor), hamar megkopó és a csapágyban megforgó főtengely ( ez szinte 100%-ban csak a 60-70.000km-t futott kinti példányoknál fordul elő). Kb ennyi, de az 1. hsz-ban minden le van írva, nyilván az általános állapot is számít.
200-as Leader blokk már kiforrottabb. Hosszú távon nem használtam olyat, de konkrét típushibákról én nem tudok.
"Kinek a pap, kinek a wlan" :-) • A forum arra hivatott, hogy a kérdéseiteket ott tegyétek fel, s ne privát üzenet formájában felém! Köszönöm!
-
-Mike-
addikt
válasz runner 125 #40846 üzenetére
Köszi, valahogy ezt gondoltam én is, a 200-as VXR szerintem jó választás lesz. Érdemes télen vásárolni, vagy várjam meg a szezon kezdést?
-
runner 125
nagyúr
-
kcsa
veterán
Na én is hazaértem. Kolléga most ki is jött hozzám és vitte is Satelist. Valahol azért egy megkönnyebbülés (holnap külföldre költözök, és telefonszámot cserélek, nehogy utolérjen )
Focus MK2/2.5 Haynes könyv eladó.
Új hozzászólás Aktív témák
Hirdetés
Állásajánlatok
Cég: Ozeki Kft
Város: Debrecen
Cég: Ozeki Kft
Város: Debrecen