- Azonnali notebookos kérdések órája
- Milyen videókártyát?
- Xiaomi Mi Box androidos médialejátszó 4K és HDR támogatással
- LG 34GS95QE-B: OLED paneles, ívelt gamer monitor
- Milyen házat vegyek?
- Fejhallgató erősítő és DAC topik
- Nem indul és mi a baja a gépemnek topik
- Apple notebookok
- A Gigabyte is visszaveszi alaplapjainak alapértelmezett tuningját
- Steam Deck
Hirdetés
-
Olimpia előtti Samsung Galaxy Unpacked?
ma Több forrás is állítja, hogy a július 26-án kezdődő olimpia előtt Párizsban fogja megtartani második 2024-es Unpacked eseményét a Samsung.
-
Mozgásban az Arena Breakout: Infinite (PC)
gp A korábban csak mobilokra/tabletekre megjelent FPS hamarosan PC-n is elérhető lesz.
-
A Gigabyte is visszaveszi alaplapjainak alapértelmezett tuningját
ph Az Intel Z790-es és B760-es vezérlőkhöz jár az Intel Baseline profil.
-
PROHARDVER!
Mindent a robogókról / kis motorokról topik
Első hozzászólás előtt olvasd át a téma összefoglalót!
Új hozzászólás Aktív témák
-
Tigi
őstag
Hali
Most vettem 1 Gilera (Piaggio) Typhoon-t 97-es vagy 98-as évjárat.
Van 1-2 kissebb esztétikai hiba rajta, de azokat majd megcsinálom.
Viszont az index relé valszeg nemjó mert csak egyfolytában ég az égő + a kürtnek elég csíra a hangja, ezek a dolgok kb. mennyibe kerülnek?
Amúgy eddig jó maga a moci, mondjuk 1 új akksit is kell bele vennem.
Egyébként milyenek ezek a robik?Azt mondtam, hogy ne fütyülj!!!
-
Tigi
őstag
ja egyébként 108 pénz volt új bukóval, új dobozkával a hátuljára + 1 liter olaj.
Megérte vajon?Azt mondtam, hogy ne fütyülj!!!
-
GodHeart
senior tag
ha képet teszel fel megmondom megérte e
viszont nem tom, hogy most indexel konkrétan mi a baj.. mert lehet, hogy nem is rosz. itt arra akarok kilyukadni, hogy az én F12-esem, mikor álló helyzetben rányomom indexet, akkor cask egyfolytában világít, viszont, ha elindulok motorral, egyből elkezd villogni.. ennek nem tudom mi értelme, de ilyen olaszok biztos szeretik
csak hogy nehogy a tied is ilyen legyen, közben meg szétszeded. -
stargazer
senior tag
-ja a dobfék engem is aggaszt. és talán pont ez a válasz a kérdésre hogy megy-e vagy nem. ezek szerint nem nagyon megy, azért elég rá a dobfék is.
-szélvédelem jogos
-egy bukó sztem belefér, és sztem sokkal több mindent el tudsz vele vinni mint egy hagyományos burkolt sportos géppel. gondolj csak bele vagy olvass utána engem meggyőzött amiket a pakolhatóságával kapcsolatban írtak
-nincsenek hozzá extra kiegek? mire gondolsz? pont azt olvastam hogy példátlanul sok kieg van hozzá
-drága
na, ez már valami.Fegyverben réved fönn a téli ég, kemény a menny és vándor a vidék, halkul a hó, megáll az elmenő, lehellete a lobbant keszkenő...
-
guess
csendes tag
Sziasztok!
Először is grat mindenkinek a kultúrált topichoz!!!
Vettem egy robogót (Aprilia Habana), elvileg (talán gyakorlatilag is) 1100 km van benne. A kérdésem az lenne, hogy el kellene-e vinnem egy olajcserére, esetleg valami másra? A másik dolog pedig az lenne, hogy ha kiszedetem belőle a fojtást, az nem eredményez-e valami károsodást (meghibásodást) a későbbiekben? Tehát magyarul nem ártok-e vele?
Válaszotokat előre is nagyon köszönöm,
üdv mindenkinek! -
stargazer
senior tag
főleg itt baranyában esetleg a környező megyékben keresnék gilera runnert 50-est, használtban magánszemélytöl főleg első tulajtol, lehetőleg lánytol kevés km-rel
nem is akarok sokat...
ja és ne legyen törött.
hol találok hasonlót, a neten majdnem mindegyik hirdetés pesti
[Szerkesztve]Fegyverben réved fönn a téli ég, kemény a menny és vándor a vidék, halkul a hó, megáll az elmenő, lehellete a lobbant keszkenő...
-
guess
csendes tag
Köszi GodHeart!
Ja, szerintem sem ezrenként kell cserléni, csak gondoltam, mint a kocsiknál javasolt az első 1000 után az olajcsere. A fojtásról nem tudnál valamit mondani? Köszi még1x! -
GodHeart
senior tag
-
guess
csendes tag
Köszi GodHeart!
A fogyasztás annyira nem érdekel, meg gondolom nem is olyan jelentős mértékű! Mindenképpen szerelőre bíznám, én totál balfa*z vagyok az ilyen dolgokban!
szia! -
etnies
senior tag
Ha ugy erzed, nyugodtan csereltesd le az olajat es akar a benzint is, soha nem lehe tudni, mit tett bele az elotted levo emberke.
Javaslom meg a fekfolyadek cseret is (ha tarcsas es nem eleg kemeny) es a huto vizet is (amennyiben nem levegos).
Viszont a legszurot mindenkeppen nezesd meg.
Gumi nyomast is ellenorizd.
Folytast nyugodtan kiszedheted, az alapbol nincs a motorban, belerakjak. Nem tudod szetcsapni a motort, persze ha orakig mesz fullgazon, az nem fog neki jot tenni.
Mivel ien fiatal a motor (gondolom a keves kilometerbol), en markaszervizbe vinnem, nem a sarki szerelohoz."önmagam hite vagyok magamban"
-
vtechun
veterán
Hi! Vazze 1,79 volt a moci fogyasztasa 100 km-en Pedig annyira nem kimélem. Meg még bejáratós De fasza lesz úgy érzem
-
golyani
addikt
válasz Papa-Georgo #1665 üzenetére
OCC??
-
stargazer
senior tag
tényleg nem jó a zoomer. nagyon teccik meg minden de gyrekeknek való mert 40-nel megy. mondjuk azért se lehet látni belőle mert kb tavaly hozták be európába. de mindegy mert kicsit még ráteszek bakker és már egy 250-es derbi gp1-en pötyögök, ami azért már adja az ívet.
[Szerkesztve]Fegyverben réved fönn a téli ég, kemény a menny és vándor a vidék, halkul a hó, megáll az elmenő, lehellete a lobbant keszkenő...
-
-
a.t.t.i.
senior tag
Tegnap mentem egy Aprilia Sr50el,megvétel céljából,hát jól ment,hidegen is 85-tel,de megijesztett hogy 39000 km volt benne,a tulaj,aki olaszból behozottakat javit fel,azt mondta ebbe a blokkba nem lehet csak max 2000km,mert 39000-el már nem is menne a moci.egyébként szép hangja volt.Mi a véleményetek a dologról?
Az évjáratát sem képes megmondani,azt mondta 2000utáni,a hátsó kereklámpásról van szó.A keréken kivül hol lehet megnézniaz évjáratát,ennek a tipusnak?
Az f15-ről van valakinek tapasztalata? -
stargazer
senior tag
nahh tegnap voltam robogókat nézni! hatalmas élmény volt, két helyen voltunk. első helyen ráültem életemben először egy robogóra és mentem vele egy olyan 5 métert. nem tagadom volt bennem para, ami egy kicsit megkérdőjelezi, hogy valóban ildomos-e nekem gsr 600-asban gondolkodni, de biztos vagyok benne hogy kb 2 hétig tartana az ujdonság varázsa a robogóval, aztán meglenne az a gyakorlatom hogy továbbléphetek egy nagyobb gépre.
rettentő furcsa érzés volt robogózni. eddig fogalmam se volt hogy milyen súlya van egy ilyen általam egész eddig csak ''kis szar''-nak becézett runner-nek. hát bizony azért az 80 kiló, amit ha kicsit jobban megdönt az ember, akkor hamar kapkodhat hogy nehogy eldőljön a motor. tehát most lett fogalmam arrol hogy egy motornak a függőleges pozíciójábol nem nagyon indokolt elmozdulni, kivéve ha menet közben kanyarodik az ember. ez nektek biztos tök evidens mert már régóta robogóztok, de nekem az volt a benyomásom, hogy azért sokkal könnyebb és sokkal jobban lent van a súlypontja egy ilyen robogónak, tehát hogy nem annyira problémás azt akár álló helyzetben döntögetni jobbra balra.
összességében igazábol annyira furcsa volt menni vele hogy majhogynem azt mondanám hogy már-már szar. és mások is alátámasztották nekem, hogy a robogó az nem motor. robogóval menni teljesen más mint motorral. el tudom képzelni, mert ott az az üres tér a lábnál, tehát nincs semmi aminek nekifeszítsd a combodat kanyarban, és alapvetően nem szétterpesztett lábbal ülsz hanem előrefelé néző lábbal, mindez nekem rettentő furcsa volt. nem mondom hogy nem lenne ugyanilyen furcsa elsőre egy klasszikus értelemben vett motorral menni, de érdekelne hogy szerintetek adhatok-e erre a véleményre - mármint hogy klasszikus értelemben vett motorral természetesebb élmény menni (nem tudom ti mentetek-e már más motorral is vagy csak robogóztatok).
lényeg, és ezen nagyon meg voltam lepődve, hogy 250-ért eléggé lelakott f12-esek meg runnerek meg peugeot-k vannak. nemtom eldönteni hogy megéri-e ezek olyan 99-es gépek. és van egy 99-es 180-as runner 350-ért. jó állapotban van de akkor is kicsit sokallom. és van egy gyönyörű mattfekete 50-es aprilia sr robogó (remélem nem keverem asszem rs ami olyan sportmotor kinézetű) az szinte gyári állapotban van 310-ért. asszem 2004-es vagy milyen, de erre nem tenném a nyakam, de mindegy valami újabb fajta mert látszik is rajta hogy modernebb kinézetű és nem sokban különbözik a legujabbtol. nem is tudom hogy kellene-e nekem nagyobb mint 50-es, hiszek ha robogót veszek akkor azt csak városon belül fogom használni, és ezek az 50-esek is simán mennek 70-nel is ha jól tudom ami még bőven sok is. na igen de 360-ért vadi zsír derbi 50-es robogó van 3 év garanciával meg nem mondom milyen tipus talán valami atlantik. szóval nem tudom. nem tűnik eléggé egyértelműnek és következetesnek az árképzés. még hétvégén körülnézünk valahol. nem tudom van-e értelme vennem most egy robogót, amit biztos hogy nem tartanék meg hosszabb ideig, illetve végülis nem is lehetek ebben olyan biztos, mert nem tudhatom előre. lényeg hogy nagy egyértelműtlen helyzetben vagyok. a végcélom egy gsr600 lenne. igaz még nem tudom milyen lehet menni vele, el sem tudom képzelni valószínűleg azt a borzasztó erőt ami egy olyan gépben van. és a csapda az egészben az, hogy akkor fizetik a jogsimat a suzukisok ha veszek egy ilyen motort. (különben tök sokan ugy vesznek motort hogy ki se próbálhatják, és tök sokan ugy rendelték meg ezt is meg más motorokat is ugy látatlanba hogy max teszteket olvasnak róla!) az lenne a frankó ha elmennék jogsira, ott megtanulnék kezdő szinten motorozni, először ugy tudom kisebb motorral, talán pont robogóval vagy valami 125-össel kell menni és csak aztán nagyobbal (ami épp a lóerőhatár fölött van), és aztán ha már megtapasztaltam és jobban el tudom dönteni hogy mit akarok, akkor venni meg a gsr-t esetleg és utólag fizetnék a jogsiszerzést. az lenne a tuti. meg az hogy ha lenne lehetőségem 1-2 hétig most kezdésnek egy robogót csak használatra kölcsönkérni. kicsit ismerkedni az egész nyitott utazással forgalomban meg miegymás.
kérlek segítsetek hogy jól gondolkodjak, osszátok meg velem az elképzeléseiteketFegyverben réved fönn a téli ég, kemény a menny és vándor a vidék, halkul a hó, megáll az elmenő, lehellete a lobbant keszkenő...
-
guess
csendes tag
Valahol olvastam, hogy elvileg kellene egészségügyi csomag minden motorhoz (gondolom így robogóhoz is). 1800 Ft-ért hirdették. Aztán lehet, hogy csak reklámfogás akart lenni, bár logika van benne. Még1 dolog, amibe beleköthet a rendőr... Csak jótanácsként írtam mindenkinek.
-
stargazer
senior tag
nem tudom meg lennék-e elégedve hosszútávon egy 250-es derbi gp1-el amiröl azt mondják nagyon jó és nagyon motoros a karakterisztikája nem robogós.
Fegyverben réved fönn a téli ég, kemény a menny és vándor a vidék, halkul a hó, megáll az elmenő, lehellete a lobbant keszkenő...
-
guess
csendes tag
Egy barátom most vett kezdésnek egy 600-as Fazert, 1 hét után el is taknyolt vele... Nem lett semmi baja, csak a plexi törött el. De akár lehetett volna is... Sztem gondold meg, hogy milyet veszel első motornak.
-
bagesz
csendes tag
válasz stargazer #1673 üzenetére
elősszőr is,elkéne dönteni hogy mi a célod.ha valamikor egy nagymotoron szeretnél száguldozni akkor,előszőris felkell épiteni egy stratégiát hogy mivel kezd,megtanulni a motorozást,elsőként egy olyan motort kell venni ami nem automata,megkelltanulni váltani,sokat kellmenni hogy a véredbe ivodjon a motorozás a közlekedés. kezdő motornak a legalkamasabb pl.simson.vagy valami hasonló kismotor,nem árt ha az ember a városi motorozás mellett kimegy terepezni is.legalább egy szezont végikell igy hajtani.utána jöhet egy nagyobb ami 150-350-ig,ezekkel már ellehet menni messzeb turákra,motoros találkozókra,ott ismerkedni emberekkel beszélgetni motorjaikról,biztos vagyok benne hogy elmesélik milyen motoruk volt van és milyen tapasztalataik voltak.az újságoknak nem kell mindent elhinni a tesztekkel kapcsolatban.érdemes igy is gyüjteni a tapasztalatokat közben kialakul hogy milyen stilust szeretnél képviselni.nem kell szégyelni hogy csak egy simsonnal motorozol, megtanulni vele tökéletes,nekem sok motorom van,50cm3-1000cm3-ig.mindegyikkel szeretek motorozni,mindegyiknek megvan a funkcioja hogy hova használom,mindegyiknek megvan a maga varázsa,nagyon jó a motoros élet tudom ajánlani .
-
golyani
addikt
namost egy ful gyári aeroxnak mennyit is kéne hasítani??? fojtás nélkül.
mer ma kikerült az enyémből és 60-62-ig húz mint atom és ot megtorpan nem megy tovább. -
GodHeart
senior tag
válasz a.t.t.i. #1672 üzenetére
f15, sztem teljesen f12, csak kicsit más kasztni, és ha jól tudom mindenképp vizes, de az jó. ajánlani tudom
guess : elsősegély csomag igen kötelező, plusz izzókészlet is, de az még nekem is muszáj leszek beszerezni egyet...
golyani: ha jól azonosítom be az aeroxot, akkor minden gond nélkül kéne vinnie a 80-at min! persze ha 150kg vagy, akkor nem szóltam de nem hiszem! érdemes elvinni szerelőhöz, aki ''haver'', és ő megmondja a frankót Nem bonyolult szerkezetek ezek!
[Szerkesztve] -
Tigi
őstag
Na tesztelgettem a Piaggio Typhoont és minden működik rajta.
Viszont van 1 gondom, méghozzá az, hogy szerintem rohadt sokat eszik.
Hétfőn tele tankoltam (4 vagy 5 literes a tankja) és mentem vele 50 km-t és több mint a tank felét lezabálta, 50-nel mentem max.
Ez mitől lehet mert rohadtul idegesít
Lehet ezeken állítani valamit, hogy ne egyen ilyen sokat?Azt mondtam, hogy ne fütyülj!!!
-
etnies
senior tag
válasz a.t.t.i. #1672 üzenetére
Szerintem ott valami felreertes lehet, egy robogoba siman bele lehet tenni akar hatvanezret is, ha rendszeresen karban van tarva es nem allat modjara hajtod. De biztos, hogy 39000-el en nem vennem meg, max bagoert. Oraba elore csalni meg nem szoktak, max vissza, az hogy kozben blokk csere volt, azt max egy szerelo mondja meg neked, aki szetkapja, ne hagyd magad atbaszni!
"önmagam hite vagyok magamban"
-
etnies
senior tag
válasz stargazer #1673 üzenetére
A robogon az uleshelyzet mas, mint a motorokon, de attol meg ra ugyanugy hatnak azok a fizikai erok, amik egy nagymotorra is hatnak.
Ha tovabb akarsz lepni mindenkeppen, vegyel simsont egy evre, azon megtanulsz mindent, szerelni is
Varosba is vehetsz nagy gepet, jol jon a nagyobb sebesseg, csak annyit eszik, mint egy kocsi.
Sokfele motor van, en a helyedben Derbi Atlantist vennek, abbol a Bullet verzio mar egeszen szep fenyezest kapott.
Azert ennyi az ara, mert Piaggio blokk (ami nagyon jo), de csak elol van rajta tarcsa, levegos es analog kijelzok. Ez egy atlagos varosi robogozashoz tokeletes, en biztos, hogy ilyet vennek, mint haromszazert valam hasznaltat. Erre van harom ev gari, arra meg a kapuig tart a garancia.
A 125-s osztalyt felejtsd el, akkor inkabb mar 250, abban van ero is."önmagam hite vagyok magamban"
-
golyani
addikt
válasz GodHeart #1680 üzenetére
az a gáz h nincs ilyne haver aki ér is hozzá...
szervízbe nem viszem mert eger messze van miskolcon meg lehúzzák az embert.
de elvileg kiszedte az összes fojtást a srác egerbe. mert mondom 60-ig húz 62-ig elemgy aztán kész filmszakadás. se fel se le. 62-nél vége.
az nem lehet h a görgőzése ilyen és csak azt kéne cserélni???
csak ahz meg olyan levegős szerzsám avgymi kéne elvileg. nme tom sima izomerővel nem lehet megoldani? -
vtechun
veterán
Fogyasztásban mondjon valaki olyat ami kevesebbet eszik mint az enyém Biztos van olyan Legutóbbi 193 km-en átlag 1,8 liter evett 100 km-en Igaz még bejáratós, meg nem is megy többet 50-nél. de akkor sem rossz kis cucu. Egyébként Kymco Agility 50 -ről van szó.
-
GodHeart
senior tag
óó végre motorozósidő van
első dolgom volt, miután felkeltem,hogy elmentem motorért,és beüzemeltem! Megtettem egy tiszteletkört Ugye még bejáratós a kicsike, aztán olyan 400-500km-ig kímélni kell. Szal max 50-el mehetek vele. Meg azért csutka gázt is hagyagolom, pedig 70es hengerrel juh de menne hát 50-esképest... -
Tigi
őstag
srácok, valaki a #1681-re
Azt mondtam, hogy ne fütyülj!!!
-
etnies
senior tag
válasz Topiccsendőr #1694 üzenetére
Azert azok a motorok mennek majdnem kilencvenet, nagyon konnyuek.
"önmagam hite vagyok magamban"
-
GodHeart
senior tag
na ma egész nap motoroztam alig bírom megállni, hogy ne húzzam a mocinak..70es hengerre nagyon fain! Sok kocsit megverek gyorsulásban, csak tényleg nem akarom még húzni neki!
-
GodHeart
senior tag
hmm, elkell mondanom azért, hogy ma sikerült kipróbálnom egy 125-ös robogót.Ugye én eddig cask 50-es motorom ültem, így maga, hogy ráülhettem, meg elvihettem egy körre, hihetetlen élmény volt számomra, márcsak a tudat miatt is, hogy 125-ös.. egy Daelim volt, apontos típusát nem tudom.term robogó volt. De maradandót nem alkotott bennem, igaz a szerelőm szerint egy görgőcsere nem ártana bele, mert sokkal jobban pörögne tőle. Kb úgy vagy kicsit rosszabbul húzott mint a 70es robim, de persze ez köszönhető a 4 ütemnek. Nah mind1, sztem annyival nem ér többet, mint amennyibe kerül, de elfogadnám
Új hozzászólás Aktív témák
- Euforia kétszemélyes kanapé
- Centro Energy 410W Full Black Prémium napelem panelek
- Részletfizetés. Bontatlan. noblechairs ICON székek azonnal . Utolsó darab raktáron +36301300000
- RANGE ROVER EVOQUE 2018 /// GARANTÁLT 60.000 km /// MAKULÁTLAN ÁLLAPOT !!!
- Csúcsminőségű biztonsági kültéri okoskamera félár alatt