Hirdetés

Hirdetés

Új hozzászólás Aktív témák

  • Kam1kaze

    tag

    válasz UX #123476 üzenetére

    Nem tudom mennyire lehet 100%-os, ha azt mondja, látja bontatlan, azt nem mondhatja, hogy bontott volt már, mikor újat rendelsz.

    Nem akarlak elkeseríteni, de a sors úgy hozta, most délután, amikor vissza vittem a konzolt nekik, és mentem reklamálni, már pont valaki elég felhúzott állapotban mondta a magáét a reklamációnál, gondoltam akkor már én is csatlakozok. :D

    Egy részét hallottam, mert nem volt éppen halk. Rákérdeztem, csak nem sérülten kapott terméket, mondja de. Mondom én is. Na mind a ketten mondtuk a magunkét (örülhetett nekünk). Mondja a másik reklamáló, hogy Ő ráadásul itt átvette a terméket, majd még itt kibontotta és látta, hogy sérül, és így is baszakodtak vele. Tehát el se vitte, nem házhoz szállították, minden ott helyben történt az üzletben. És igaz lehet, mert az Alzás nem tagadott semmit. Mondta a csávó, hogy írják rá a papírra, hogy sérülten kapta. Mondja az ügyfélszolgálatos, ilyet nem lehet. Oda vissza ment ez egy darabig, hogy írja rá, Alzás meg, hogy nem írhatja rá. Meg hozzáteszi, hogy intézve lesz neki csere, mondja a vevő, de itt van a telefonom, nézze meg, semmi ilyen nem szerepel... Alzás, látom, pedig én jeleztem. Ekkor kért egy vezetőt, ami pont jól jött, mert én is előtte már kértem. Erre az volt a válasz, hogy nincs vezető, majd visszakérdezés, mi az, hogy nincs, kell lennie. Majd tovább az Alzás mondja, reklamációs vezető nincs, majd hétfőn lesz. Mondja a vevő, de valamilyen vezető van, olyan nincs, hogy nincs. Mondta Alzás, fent van. Vevő, akkor hívja ide.

    Párom ott volt mögöttem, közbe mondja, de hétfőn Pünkösd. xD Ezek szerint akkor van bent reklamációs vezető, amikor zárva vannak és nem mehet be ügyfél. :DD

    Meg is jött a vezető, elkezdett a másik vevővel beszélni, innentől már nem tudom, mi történt a másik vevővel, mert elkezdtem megint az én ügyemet mondani a reklamációs osztályon. Elején annyira nem akart foglalkozni vele, de mondtam, hogy a reklamációm kezelésére akarok panaszt tenni. Mert ugyan annak reklamálok, aki írt nekem, megint ő olvassa el, akkor mit érek el vele, leráz megint és ennyi. Erre mondta, igaz, és ezután nézett rá az ügyemre. Majd kiderült, hogy neki a rendszerbe még az is bele van írva, hogy a kijelző is sérült. Na mondom neee, annak semmi sérülése nem volt a pixelhibát leszámítva. Itt vannak a képeim. Hát akkor bekéri a képeket, és akkor ha valóban nem sérült úgy, akkor eltekintenek a levonástól. (Milyen nagylelkűek.) Mikor azt is sérelmeztem, hogy a 1,5 oldalas levelemre pár szóban reagáltak, milyen panaszkezelés ez, felvetettem azt is, hogy nézzék vissza a kamerafelvételeket. Mondja, de videófelvételt nem adhat ki. Nem tudom mi nem volt ezen érthető, nem elkérni akartam, hanem azt, hogy Ők nézzék vissza.

    Kérdeztem, hol ellenőrizték, ahol leadtam a Mexikói úton? Mondta, hogy igen. Kérdeztem még, hogy most hol a monitor? Mondja, visszaküldték a Szlovákokhoz.

    Most ott tart az ügy, hogy majd megkapják a képeket meg a kamerafelvételeket és akkor jeleznek nekem. Nem is értem, nem ez lett volna az első, még nincs is náluk a felvétel...

    Ennyit a személyes átvételről és ellenőrzésről is. Ezek után elhinném, de amúgy, ha ezt valaki meséli, hááát. Hogy még ilyenkor is szemétkedjenek, mint a másik reklamáló vevővel. Ezen nincs mit szépíteni.

Új hozzászólás Aktív témák