- Az NVIDIA szerint a partnereik prémium AI PC-ket kínálnak
- Két Zen 5-ös dizájnjának mintáit is szállítja már az AMD
- A Colorful "fagyosan kompakt" alkatrészekkel megy elébe a nyárnak
- A Keychron ismét egy űr betöltését vállalta magára az egerek szegmensében
- Az átlagnál vaskosabb ventilátorok kandikáltak ki a Corsair vitorlája mögül
- Milyen billentyűzetet vegyek?
- Fujifilm X
- OLED TV topic
- NVIDIA GeForce RTX 3080 / 3090 / Ti (GA102)
- Bambu Lab X1/X1C, P1P-P1S és A1 mini tulajok
- Raspberry Pi
- AMD vs. INTEL vs. NVIDIA
- Modern monitorokra köthető 3dfx Voodoo kártya a fészerből
- iPad topik
- AMD K6-III, és minden ami RETRO - Oldschool tuning
Hirdetés
-
Egyre közelebb a Poco F6 startja
ma Újabb ár/érték csatát nyerhet a Xiaomi almárka.
-
Két Zen 5-ös dizájnjának mintáit is szállítja már az AMD
ph A szerverpiacra szánt Turin platform, illetve a mobil szintre nevező Strix Point érhető el a főbb partnerek számára.
-
Kapnak egy rakás reklámot a Roblox játékosai
it Videohirdetésekre készülhetnek ezentúl a virtuális világokban a Roblox játékosai.
-
PROHARDVER!
Autós topik
Új hozzászólás Aktív témák
-
-
szőröscica
addikt
válasz Magnum_ #73198 üzenetére
Tudja a fene. Én a Nissannal jártam 120 ezer km-t chippelve, a turbója és az adagolója bírta rendesen. 1db injektort cseréltettem 225 ezer km-nél, ki tudja, hogy ez mennyivel bírta volna tovább, ha nincs megemelve a befecskendezési nyomás. Ott +55Nm-t és 30LE-t ígértek, mérni nem mértük, de érezhetően jobban ment utána, és jobban gyorsult mint a 2.2-es motorral gyári szoftverrel.
Turbómotornál csábító a könnyen elérhető nagyobb teljesítmény, szerintem ha nem nyelezed, akkor nagy hátrány nem fog érni.
Én a BMW-nél nézegettem, de egyrészt egy 2.5 szívóból nagy csodát nem tudnak csinálni, 15LE-t és 20Nm-t ígérnek, de százas benzin is kéne hozzá. [link] Nem tudom, hogy mennyi érződne belőle, főleg, hogy én sima 98-ast tankolok csak.
Szerintem marad a gyári setup, aztán majd a következő verdát nagyobb motorral veszem. 35i vagy 50i. Ezt a pénzt meg inkább elköltöm az autó szépítgetésére, vagy elmegyek egyet hosszú hétvégézni az asszonnyal.
-
válasz szőröscica #73203 üzenetére
Fogod magad és jó magyar szokáshoz híven rábszod a bimmer motorjára ezt, és problem solved
https://hardverapro.hu/apro/audi_q7_hibrid_2016/hsz_1-50.html
-
Qru
MODERÁTOR
Most nézem a TC TV legutóbbi adását, benne van Skillet autója is meg a Wagon is.
#nincsbennetarcsi
-
EQMontoya
veterán
válasz sagesz93 #73188 üzenetére
Engem is lekoccoltak Algheroban egyik este, csak volt annyi reflexem, hogy kinyomtam a kuplungot, így amikor meglökte a kocsit hátulról, csak gurultunk egy kicsit, de nem keletkezett anyagi kár.
Kis olaszos anyázás, aztán mentünk tovább.
[ Szerkesztve ]
Same rules apply!
-
Kornel
veterán
Kva jó ez a TC videó
-
-
barnam_
nagyúr
válasz Jaffa75 #73151 üzenetére
Igen, emlékszem, jól is néz ki!
Valami nagy kerékkel a 124-es Mercin is jó lenne az ültetés, de ebbe az irányba már nem akarok elmenni, a 15-ös ballonos kerekekkel meg mókásan nézne ki.Egyelőre várok 2-3 hetet, hogy lejjebb ül-e, ha nem, akkor eggyel kisebb rugótartó gumit kap, ezzel csökken a magassága úgy 1 centit elöl. Aztán kussolok egy ideig, mert erre elment most 110 ezer, jövő hónapban meg nyaralni is kéne menni.
Ezen a héten lesz topic tali? Jó nekem az Auchan óbuda is, akkor a husztin mosok kocsit előtte.
-
barnam_
nagyúr
válasz szőröscica #73214 üzenetére
Nekem -úgy néz ki- mindkettő hét jó lehet most
-
Qru
MODERÁTOR
Autós talira nekem is a jövő hét lenne a jó, a helyszín az kb mindegy.
#nincsbennetarcsi
-
barnam_
nagyúr
Egy rendesen megírt öregautós cikk, nem az a borzalom, amit a Sipos tett ki a múltkor a Ladáról...
[link] -
Mágus2
Közösségépítő
válasz szőröscica #73230 üzenetére
Főleg a BKV buszokat.
-
bajnokpityu
félisten
válasz EQMontoya #73234 üzenetére
néha ir jókat, de elég sok kapufa volt ott is. kedvencem volt, amikor valamelyik egyterű tesztben erős kritikával illette a kocsi hátsó ülését, hogy mennyivel jobb lenne 3 közepesen kényelmes ülés helyett 2 kényelmes. de bazeg az egyterűnél ez a cél, hogy 3 sík felületű ülőlap legyen...
[ Szerkesztve ]
eladók: Hifiman HE560V3, Topping DX3PRO+ DX7PRO
-
Dehogynem most is azzal jársz, nem?
(#73230) joamilestoné : Vagy zöld vagy vagy nem vagy zöld. Ha már, akkor minden belsőégésű motort- csak azért mert a dízel mást böfög a benzin nem lesz kevésbé szennyező. Csak mást okád.
https://hardverapro.hu/apro/audi_q7_hibrid_2016/hsz_1-50.html
-
Qru
MODERÁTOR
válasz bajnokpityu #73241 üzenetére
Akkor ez nem is fáj senkinek, megint csak a nyálverés megy (max a pizzafutároknak de télen azok is inkább autóznak).
#nincsbennetarcsi
-
veterán
-
bajnokpityu
félisten
válasz focvis #73246 üzenetére
jó smaxot, majd, 2.0, 1.8 tsi nemfehér kombi superb-t, passátot kerestem, de csak olyat találtam a 12után időből, amit nem vennék meg. nepper ismerőseim kinevettek, hogy magyar piacon nem fogok ilyet találni, csak nem akarták elvenni a kedvemet. logikus így utólag, akkoriban magánszemély alig vett autót, cégek meg dieseleket vesznek. ezek meg vagy le voltak lakva, vagy szinte új áron adták őket. oktávommal az volt a mákom, hogy 1 évig volt cégautó, majd aki bácsi hajtotta, megvette tartaléknak, ő meg kapott új cégautót. aszalta 3 évig, majd beszámittatta SUVba. innentől lett az enyém. ilyen mák még akkor csakcsak összejött, de 12 után esélytelen. VW Budával beszéltem, ők nem adtak el évek óta 1.8 2.0 TSIt. egyetlen 5ös audit kértek mindenáron ilyen motorral, de senki más. cr diesel lenne mondjuk tengernyi, de szinte mind DSGs v egyéb automatás, amit nem akarok.
szegény vevőjelölttől elnézést kértem, és lemondtam az eladást, még marad, amig nem találtok méltó utódot. ma irtuk volna alá a szerződést bank már látta, kapott hitelt is. csóka utólag elmondta, hogy egy éve keres nagy TSIs jógazdás oktávot, és ez volt az egyetlen, ami megfelelt volna. egyetlen fillért se alkudott.
közben megnéztem egy sorentot, és rájöttem, h a böszme suvokban is jól elférnénk, úgyhogy ez lesz az új keresési irány.
[ Szerkesztve ]
eladók: Hifiman HE560V3, Topping DX3PRO+ DX7PRO