- Az NVIDIA szerint a partnereik prémium AI PC-ket kínálnak
- Két Zen 5-ös dizájnjának mintáit is szállítja már az AMD
- A Colorful "fagyosan kompakt" alkatrészekkel megy elébe a nyárnak
- A Keychron ismét egy űr betöltését vállalta magára az egerek szegmensében
- Az átlagnál vaskosabb ventilátorok kandikáltak ki a Corsair vitorlája mögül
- Milyen billentyűzetet vegyek?
- 3D nyomtatás
- Kihívás a középkategóriában: teszten a Radeon RX 7600 XT
- NVIDIA GeForce RTX 4080 /4080S / 4090 (AD103 / 102)
- Fujifilm X
- OLED TV topic
- NVIDIA GeForce RTX 3080 / 3090 / Ti (GA102)
- Bambu Lab X1/X1C, P1P-P1S és A1 mini tulajok
- Raspberry Pi
- AMD vs. INTEL vs. NVIDIA
Hirdetés
-
Az üzleti chatbot lehet az új fejőstehén
it Üzleti chatbotot indított az Anthropic, azt reméli, hogy sok pénz folyik majd be a cégektől.
-
Két Zen 5-ös dizájnjának mintáit is szállítja már az AMD
ph A szerverpiacra szánt Turin platform, illetve a mobil szintre nevező Strix Point érhető el a főbb partnerek számára.
-
Toyota Corolla Touring Sport 2.0 teszt és az autóipar
lo Némi autóipari kitekintés után egy középkategóriás autót mutatok be, ami az észszerűség műhelyében készül.
-
PROHARDVER!
Autós topik
Új hozzászólás Aktív témák
-
-
#94529552
törölt tag
válasz szőröscica #73050 üzenetére
Más örül annak is, ami neked übergagyi, , mert nem telik jobbra és drágábbra, ezt ne felejtsd.
Kezet foghattok EQ-val.Szada85 Milyen OPC-ről van szó? Erről lemaradtam.
[ Szerkesztve ]
-
-
Szada85
aktív tag
válasz szőröscica #73050 üzenetére
Szerintem pedig ez nem erröl szól, hogy melyik mit ad cserébe, mert ez nem lehet kifogás a hibás konstrukcióra akkor Sem, ha az egy BMW, vagy bármi más.
Az Opel az Astrával azt adja, hogy az átlagember számára megfizethetö alternatívát kínál a mobilitásra. Ülsz az 1.6 szívóban, és elgurulsz A-ból B-be, komolyabb kaland nélkül, pont. Amire az emberek jelentös része az autóját használja.
A BMW nagyobb kényelmet ad, több extrát, bizonyos modellek izgalmat is, de ezt le is rakod a magasabb vételár képében egy Astrához képest. ( és a magasabb ár - illetve, hogy az egy prémium termék - fényében az én véleményem szerint föleg nem szimpi, hogy szintén csipegeti az olajat. ).
Ettöl persze még a BMW nem lesz rossz autó, ahogy az Opel sem egy foskazal, erre próbáltam kilyukadni az elöbb is.
-
seadrone
őstag
sziasztok!
reggel 9re viszem a kocsit első fékbetét+tárcsacserére
az időmbe csak ugy fér bele, hogy fél órával előtte lemosatom a kocsit egy imo mosóban.
szerintetek nem baj, ha még "vizesen", frissen mosás után viszem oda a kocsit? nem baj ha ugy teszik fel az új fékeket, nem rozsdál alá majd valami valaminek?ennél jobban nem tudom megkérdezni
köszi
[ Szerkesztve ]
-
EQMontoya
veterán
válasz Szada85 #73056 üzenetére
Az Opel az Astrával azt adja, hogy az átlagember számára megfizethetö alternatívát kínál a mobilitásra. Ülsz az 1.6 szívóban, és elgurulsz A-ból B-be, komolyabb kaland nélkül, pont. Amire az emberek jelentös része az autóját használja
Pont az a bajom a G Astraval, hogy ezt nagyon sok autó tudja jobban. Akár egy Fóka1, akár egy E12 Corolla, elég sok lehetőség van, ami ugyanolyan unalmas autó, A-ból B-be közlekedésre való, de sokkal minőségibb benyomást kelt.
Ezért nem is kevertem ide a gsit, mert azt nem erre vesz az ember, hanem mert élvezni akarja, és arra viszont tök jó.Same rules apply!
-
barnam_
nagyúr
Tudtam jobb képet készíteni, így könnyebben összehasonlítható.
Tehát előtte, s utána.Hátul nincs különbség, ha magasabb is volt az új gátló miatt, leült már. De elöl most magasabb mint hátul, zavar
Végül is, picivel nagyobb átmérőjű rugó került bele, ami elvileg erősebb, vagyis nehezebb összenyomni.
Nem a tuning a cél, amennyire egy dízel szedánnal kanyarodni lehet, szerintem így is jó futómű van alatta.(#72961) bitpork: csak esztétika, komfort tekintetében meg vagyok elégedve.
(#72966) tboy93: Neked milyen gátlók vannak mellette? Elvileg ahogy olvasom, ez a progresszív rugó normál terhelés mellett úgy viselkedik, mint egy normál rugó, s nagyobb berugózás esetén keményedik be. Nagyon alacsonyabb nem lehet, mert a 30-35 mm ültetést a normál magassághoz számítják, a Sportline alapból alacsonyabb vagy 2 centivel. Azt viszont nem teljesen értem, hogy az egyes készletek között mi a különbség. Mármint persze más a rugó, de nem mondja meg melyik mekkora.
Ezt a vonalat nem akarom nagyon erőltetni, csak lehetne picit alacsonyabb is. -
nagyúr
válasz barnam_ #73062 üzenetére
Sima monroe gatlokkal van az auto alatt. 35mm-t ultet tenylegesen, de pont eleg ahhoz, hogy neha problemat okozzon. Suliban orral mar nem is allok be a parkoloba, mert multkor is fennakadt a padkan a lokos es tolatasnal leteptem a picsaba Szerencsere nem tort semmi, siman vissza tudtam "akasztani". Baratnomek szabvany pinceleallojaba se tudok leallni, mert leer az alja. Nehany fekvorendoron is leer.
[ Szerkesztve ]
-
-
rbalint88
addikt
válasz barnam_ #73062 üzenetére
ez így jó, így kell állnia (utána). le lehet rakni, csak akkor kerék is kell, meg gátló meg stb. szóval így jó
illetve, nekem ilyen eibach pro kit volt a passat alatt, szerintem többet ültetett 35mm-nél, másrészt a gyári sportfutómű gátlójával nagyon sokszor ért le. a mostani gyári rugó-sportgátló páros sokkal jobb, élesebbet lehet fordulni vele és nem verem oda sehova.
-
Gabesz87
addikt
Sziasztok. Tudnátok Pesten ajánlani korrekt, szakszerű, hozzáértő, és nem aranyárban dolgozó céget, ahol fóliáznak? Szeretném a hátsó ablakokat, és a hátsó szélvédőt fóliáztatni. Nem "gengszterfeketére" hanem csak annyira, hogy a babát védje majd a fénytől, hőtől. Mennyibe kerül kb. egy ilyen fóliázás amúgy? Egy 5 ajtós (ferdehátú) Megane IV az alany amúgy.
[ Szerkesztve ]
-
BigBlackDog
veterán
Casco (Allianz) fizet vadkárra? ÁSZF-ben nem látok egyértelműen erről szóló, de ezt kizáró részt sem.
[ Szerkesztve ]
-
Szada85
aktív tag
válasz EQMontoya #73061 üzenetére
Szerintem a Fóka1 is kellöen népszerü Volt a maga idejében a G Astra mellett, abból is elég sokat lehetett látni. ( Illetve Fókából is a mai napig ugyanúgy. )
Azt el tudom képzelni, hogy az F Astra népszerüsége ágyazott meg a G-nek is egyébként, egyszerüen elterjedt az F korából, hogy a hétköznapi közlekedésre jó autó, abból láttak az emberek tonnaszámra, és kész. Elmentek megnézni, hozta azt a szintet, amit kerestek, és megvették.
Természetesen ez csak feltételezés, sosem végeztem semmiféle kutatómunkát ezügyben. -
Qru
MODERÁTOR
válasz Gabesz87 #73070 üzenetére
Zámbófólia pl.
Kérj árajánlatott de fóliától függően olyan 35-45k között lesz várhatóan.
#nincsbennetarcsi
-
barnam_
nagyúr
Dehogy vágom el a rugókat, 30 ezret adtam érte (a név miatt kellett) Ezért is gondolkoztam el az Eibach-on, ha az 50-ből kijönne.
Viszont azt megfontolom, hogy a gyári rugót elvágatom, vagyis szintre hozni a töröttel.(#73063) tboy93: nekem néha eddig is súrolta egy-egy magasabb padka a lökhárítót. Köszi a tapasztalatokat, hasznos. Nem akarom keményíteni, csak nézzen ki jól.
Jól mondja rbalint88, a következő lépcső meg a nagyobb kerék lenne, amit már biztos nem akarok, mert na.
(#73066): Ez a Passat az ültetéssel + kerékkel nagyon barón néz ki!
Ezt az Eibach témát elengedem, gondolkozok majd rajta, hogyan lehetne az elejét 1-2 centivel lejjebb rakni. Szintbe akarom mindenképpen hozni a hátsókkal. -
gooool
őstag
Sziasztok!
Feldobok egy jó labdát, remélem megmozgat Titeket.
Kollégám felajánlotta, hogy nem-e cserélném le a Laguna 2 kombim nyár végén, ő átvenné tőlem.
Persze itt az egyetlen szokás szerint felmerült dolog, hogy az autóm épp összeáll, minden ami problémás volt ki lett cserélve és működik, pöcc-röff (na jó, vannak apróságok...).
Amiért viszont eladnám, hogy oké, remek autó, egészen jól megy, szinte termeli az üzemanyagot, ami nem mellékes a havi 2500-as futásnál, viszont nincs meg benne az az igazi KELL érzés, hogy visszanézek rá a parkolóban és hasonlók, Ti pontosan tudjátok miről beszélek (és vannak bosszantó dolgok, pl. a beltér nyöszörgése, amivel ki tud kergetni a világból).
Nos ha már cserélnék, akkor viszont csak olyanra, ami e gép megvételekor is kellett volna vennem, hogy ne fájjon a szívem, azok pedig ezek jelenleg:Volvo S60 2,4 D5 (manuál és geartronic is kosárban van, ez az álmom amióta jogsim van, de félek sokba lenne a fenntartás, bár ez a listán a legmegbízhatóbb kb.), de a sima 2,4 benya is akár, ha nem eszik túl sokat
Alfa 156 SW utolsó generációból 1,9 vagy 2,4 JTD
Esetleg maradni a Renaultnál és valami 2,0 dCi-be beleülni.Első körön ezek...de persze ha van más, ami jó lehet meghallgatom, azt nem igérem, hogy meg is veszem, de hátha csak nekem szűkült már be a tudatom.
Köszönöm a segítségetek!
[ Szerkesztve ]
Üdv, Balázs
-
raczger
őstag
válasz gooool #73083 üzenetére
+1 Volvo
Mikor bátyámmal néztünk egy 156SW-t, kiábrándultam belőle, a beltérben a felhasznált anyagok minősége katasztrófa volt (csak képen néz ki jól).
Ha ennyit mész szerintem simán vállalható a 2.4 D5. Én a sima 2.4-es benzinest próbáltam egyszer, két dolog nem tetszett benne:
- ahhoz képest milyen nagy kívülről, belülről nem olyan tágas
- vezetésre nem túl sportos, inkább olyan, mintha egy hajót vezetnélHa nem kell nagy autó, megnéznék a helyedben egy Corolla 1.8 TS-t is.
www.movat.hu - http://bit.ly/2mIziA4
-
Qru
MODERÁTOR
válasz gooool #73083 üzenetére
Volvo.
De az 5 gangos geartronicot kerüld! Vagy manuálissal vedd vagy a 6 gangossal.A D5 jól megy (havernak az volt), nem eszik sokat és megbízható/tartós a motor, brutál kényelmes bár belül kicsit szűkösebb mint azt a külső alapján gondolná az ember.
A 2.4i-ből két variáns van a gyárilag gyengébb csak szoftveresen butított szóval lazán az is felhúzható a gyárilag 170 lovas szintre (vagy tovább is ha akarod). A benyós már kajálgat jobban szóval ha sokat mész akkor inkább a dízelt venném. Az 5 henger miatt hangja se olyan borzasztó mint pl a 4 hengeres TDI-nek.
[ Szerkesztve ]
#nincsbennetarcsi
-
Integrale
veterán
válasz gooool #73083 üzenetére
S60! De nem is egy kategória a kettő, sem térkínálatban, sem sehogy.
raczger: pár helyen kemény műanyag, kb a műszerfal közepe, és az ajtón a kapcsolók panelja, többi habosított, puha műanyag. Faceliftes belső viszont jobb, 2001 végétől.
[ Szerkesztve ]
"Bad reklám is reklám too"
-
#94529552
törölt tag
válasz Gabesz87 #73094 üzenetére
Nem, mivel nincs Renault-m, igaz régebb megnéztem több Megane1 Facelift-est, de elég korrodáltak voltak(német import) és ezért nem tetszettek meg. Inkább azért kérdeztem, hogy az itteni jó vagy esetleg rossz vélemények mennyire helytállóak? Most éppen új autó vásárlás miatt jött szóba a típus.
[ Szerkesztve ]
-
Gabesz87
addikt
válasz #94529552 #73095 üzenetére
Ja, értem. Most küldtem privit. Azt hittem Megane-os vagy. Nem tudom mik a rossz vélemények, annyira nem követem ezt az autós topicot. Sokan lenézik a francia kocsit, van egy berögzött előítélet. Nekem semmi problémám nincs. Jó, mondjuk az enyém új autó. De előtte a Clio-val sem volt semmi gáz. Minden törődést megadtam neki, cseréltem amit kellett. Szerintem baromság a sok negatív vélemény. Egy BMW, Audi nem romlik el?
[ Szerkesztve ]
-
nagyúr
válasz EQMontoya #73082 üzenetére
Azért az E12 sem hibátlan autó, az 1.4-1.6 benzinmotorok 2005-ig olajevősek voltak, hajlamos elkokszosodni az olajvisszavezető furat. A benzineseknél még a szívósor szokott elrepedni és a C150-es váltóval szerelt autókban a hátsó csapágy szokott tönkremenni, ami elég húzós tétel. Dizlinél a porlasztók csak 100-150k-t bírnak kb., az se sok.
-
Új hozzászólás Aktív témák
- Telekom otthoni szolgáltatások (TV, internet, telefon)
- Xbox Series X|S
- Anglia - élmények, tapasztalatok
- Konzolokról KULTURÁLT módon
- BestBuy ruhás topik
- Milyen billentyűzetet vegyek?
- 3D nyomtatás
- D1Rect: Nagy "hülyétkapokazapróktól" topik
- Kihívás a középkategóriában: teszten a Radeon RX 7600 XT
- NVIDIA GeForce RTX 4080 /4080S / 4090 (AD103 / 102)
- További aktív témák...
- Krómozott előlapos Jura Z5 automata kávéfőző beépített profi cappuccino fejjel
- Nagyon szép Delonghi Dinamica ECAM 353.15.B automata kávéfőző
- Részletfizetés. Bontatlan. noblechairs LEGEND székek azonnal . 24 hónap garancia . +36301300000
- Eladó teljesen új, bontatlan Nespresso Essenza mini piros színben
- Einhell CC-PO 90 polírozó, 240mm, 90W