Hirdetés
-
Újabb előzetesen a GreedFall II: The Dying World
gp Az új rész korai kiadása a nyáron érkezik PC-re, a teljes változat PlayStation 5-re és Xbox Series X/S-re is befut majd.
-
Elcsípte a Huawei kameratelefonja az első helyet
ma A Pura 70 Ultra a DxOMarknál tarolt.
-
Fehér zakót öltenek a Super Flower platinás Leadex VII Pro tápjai
ph A kétféle kapacitással készülő, 12+4 tűs csatolóval szállított típus érdekessége, hogy az eszköz felőli oldalon egységesített konnektorokkal jön.
-
PROHARDVER!
Autós topik
Új hozzászólás Aktív témák
-
Ironizer
tag
válasz raczger #33809 üzenetére
Értem én, hogy versenyautó, de mi hajtsa. Na szóval persze, meg hát nyilván baromság a hangosságon fennakadni egy versenyautónál, versenypáláyn, autóbuziknak (bár nem tekintem nagyon annak magam). Csak poén volt, meg tényleg fura volt, hogy nagy a hangja, aztán látszólag alig megy. De nyilván ha értő kezekben van, akkor nem csak a hangja nagy.
A kupás swift az nem tudom micsoda, mármint hogy mennyire van átszerelve szériáról versenyautóra. Nyilván egy versenyre felkészített autó utolér egy utcai autót, még akár egy 1.3-as porszívó motorral is. Nekem még így is megmarad a szép V8 hang, mint utolsó mentsvár. Na meg hát a pilóta se mindegy, nem kell első alkalommal csodát várni, persze sokat lfs-eztem, de nem én vagyok a Mihelisz Norbert, teccikérteni.
De az tényleg durva, hogy mennyit számít az aszfalt. Persze tudtam eddig is, azért nem ma kezdtem, szóval közúton is észrevenni, hogy vannak olyan helyek, ahol jobban csúszik, mint máshol. De azért durva, hogy a pályán sehol nem bírtam megcsúsztatni a seggét, éles kanyar, kettőben padló, azért 275LE, teccikérteni. Ma reggel meg jöttem a melóba, és itt a tesco-nál egyenesben (!) harmadikban (!) egy erősebb (nem trepni) gázra már rázta a seggét.
[ Szerkesztve ]
Új hozzászólás Aktív témák
Állásajánlatok
Cég: Ozeki Kft.
Város: Debrecen
Cég: Promenade Publishing House Kft.
Város: Budapest