- AMD K6-III, és minden ami RETRO - Oldschool tuning
- Így építsd a billentyűzeted!
- Házimozi belépő szinten
- Milyen egeret válasszak?
- Hobby elektronika
- NVIDIA GeForce RTX 4080 /4080S / 4090 (AD103 / 102)
- Milyen TV-t vegyek?
- Alapértelmezett konfiguráción sok Core CPU-nak lehet stabilitási gondja
- Gaming notebook topik
- Milyen processzort vegyek?
Hirdetés
-
Letartóztatták a bitcoin-Jézust
it Amerikai adókerülés vádjával, Spanyolországban tartóztatták le a bitcoin-Jézusként ismert Roger Vert.
-
AMD Radeon undervolt/overclock
lo Minden egy hideg, téli estén kezdődött, mikor rájöttem, hogy már kicsit kevés az RTX2060...
-
Free Play Days 2024 - 18. hét: Headbangers: Rythm Royale
gp Extraként a Star Wars Jedi: Survort is kipróbálhatjuk 5 óra erejéig.
-
PROHARDVER!
Autós topik
Új hozzászólás Aktív témák
-
Declare
őstag
válasz EQMontoya #34698 üzenetére
En alapbol nem ertem ezt a garancia kerdest egy hasznalt autora Boltban is ki van irva, hogy vasarlas utan reklamacio nincs. Nyilvan van olyan pofatlan atvagas, ami verlazito, de most mondjuk en holnaptol arra szeretnek jatszani, hogy kinyirjam a kocsim, lehet sikerülne hamar elerni....
-
TheProb
veterán
válasz Declare #34701 üzenetére
A nepper/kereskedő vs. új tulaj közül biztos utóbbi szokott többet mókerolni és próbálja átbaszni a másikat. seems legit. Nem akarsz csinálni egy nepper védőegyletet fb-on?
[ Szerkesztve ]
"Boba is Mickey, Mickey is Boba" - Finkle Einhorn | PC Rig: https://pcpartpicker.com/b/bBy48d
-
Declare
őstag
válasz TheProb #34702 üzenetére
Egyaltalan nem vedem en öket Szvsz, minden hasznalt autonak vannak hibai, at kell nezetni es el kell dönteni, hogy kell vagy sem, vagy bele kell alkudni a javitast.
Utolag bebizonyitani, hogy valami szandekosan eltitkolt hiba volt es nem az uj tulaj idezte elö....hat szerintem ez igen remenytelen.
Hasznalt autonal ez a riziko, hogy barmikor jöhet elö barmi....nekem pl az egyik fek kicsit fogott es szaga volt az elsö hoszabb ut utan....eszembe nem jutott haborogni....benak voltunk, nem vettük eszre, csere. Ugyan ez volt az EGR valamilyen szelepevel....sokat allt az auto eladas elött es berohadt....nem vettük eszre.
Nyilvan ezek nem olyan hibak, mint amik Neked vannak es megertem, hogy bosszanto, de sajna hasznaltauto vetelnel a vevönek kell resen lenni szerintem
-
válasz SzlobiG #34693 üzenetére
Ennél gennyesebb, klikkvadászabb és önkéntes mérvadó cikket még nem láttam.
Nem elég hogy alaptalanul akar piacot formálni, de a tudatos vásárlás helyett az amúgy is hülye vásárlót vezeti tévútra: nevesen h bármi ami nem 4 számjegyű az szar. Komolyan mondom, néha úgy érzem a TC semmi más , mint egy homokozó ahol dilettánsok játszanak.https://hardverapro.hu/apro/audi_q7_hibrid_2016/hsz_1-50.html
-
TheProb
veterán
válasz Declare #34704 üzenetére
Nem akarok/akartam én bizonygatni semmit sem, annak semmi értelme, úgy se lenne belőle semmi. Legalábbis úgy biztos nem, hogy ne kelljen bíróságra járni és a kocsi árát fizessem még ki az ügyvédre is...
Én arra voltam kíváncsi, hogy az első félévben, mikor még a vevő úgymond védve van és azt feltételezzük, hogy még szar volt a kocsi, mik a tapasztalatok. Csak megint marhára elkanyarodtunk az eredeti témától.
"Boba is Mickey, Mickey is Boba" - Finkle Einhorn | PC Rig: https://pcpartpicker.com/b/bBy48d
-
-
Mágus2
Közösségépítő
válasz Declare #34704 üzenetére
Senkinek nem tart a nepper pisztolyt a fejéhez, hogy ezt meg kell venni. Átvizsgálás után ha kell, viszed, ha nem, keresel másikat. Mindegyik autót jó állapotúnak hirdetik, aztán a jó állapot nagyon relatív. Valakinek beleférnek apróbb hibák, valakinek nem. Vannak persze ordas nagy hazugságok is ami a futást és a szerviztörténetet illeti, de ezeket is jó eséllyel ki lehet szűrni. Aztán ha megvan a tökéletes vas, az is elromolhat másnapra és elég nagy orkánt csinálhat az ember bankszámláján.
Csak egy példa: A haver vett egy teljesen leinformálható vasat, mindent átnézetett, amit csak lehetett, egy hét múlva eltört a hajtókar a reggeli hidegindítást követő 10. másodpercben. Na ez az, amit senki nem várt. Kereskedő fizette az anyagot(van erre biztosítása), emberünk a munkát.
Vagy ott van audi, vw, skoda, seat fórumon a superb. Vásárlást követően nem sokkal összehányta magát az automata, ő is teljesen korrekt kereskedőre akadt. Közösen megjavították.
De, sokan nem tudják, hogy garancia csak fő alkatrészekre vonatkozik. Ha leszakad egy szelep és széthullik a motor, az garis, de a kitolt hengerfej tömítés nem az, mert nem főalkatrész és kitudja mi történt...(felforrt vízzel nem szabad továbbmenni, bármi is legyen a túlmelegedés oka..) Akkor lenne rejtett hiba, ha eleve hengerfejes volt, az eladás pillanatában, ami ha igaz, nem megy el még majd fél évet hiba nélkül, hanem megadja magát egy hónapon belül...
[ Szerkesztve ]
-
lenko
aktív tag
válasz bitpork #34705 üzenetére
Ahogy kinéz az ülés a 440ről 180ra tekert Passatban, és aki ezt bekajálja az meg is érdemli....
Azért a 440 nem kevés, főleg egy ilyen bonyolultnak mondható dízelnél, bármi előjöhet, főleg, azt sem tudni, hogy volt karban tartva. Annyival meg nem olcsóbb egyik sem, hogy kárpótolja a szétfingott belsőt, elhasználódott külső fényezést(kavics, ajtórányitások stb.)+ a rizikót, hogy lehet fél milliót kell költeni bármikor rá, egy szétfingott belsős autóra, ez akár igaz lehet egy 200e-t futottra is, de az esztétikalag legalább rendben van. Sosem vennék ennyit futott autót nemhogy 1,5M-ért, de 1ért sem.(#34707) EQMontoya Gondolom csak arra akar rávilágítani, hogy az x100e-t futott auto is lehet jó, ami igaz is olyan arányban mint ahány 50e-t futott garázsban tartott, csak nyaralásra hosszú távra használt autót találni.
[ Szerkesztve ]
Az embereknek fáj az igazság!
-
dj79
senior tag
válasz TheProb #34697 üzenetére
Na nézzük át még egyszer a dolgot.
Vettél valamit fél éve, melyről folyamatosan derülnek ki a negatív dolgok, függetlenül attól, hogy gyilkolod vagy nem.A következőt javaslom: beszélj egy ügyvéddel (csak van ismerősi/baráti/családi körön belül valaki). Ha ő azt mondja, hogy lát esélyt valamire, keressetek egy igazságügyi szakértőt. Ha ő tudja bizonyítani, hogy a hibák jó része fennállt a vásárlás pillanatában, akkor van esély bármire is. Ez egy hosszú folyamat lehet, miközben az adott kereskedés jogutód nélkül véletlenül megszünhet, aztán futhat mindenki a pénze után.
Ha nem, engedd el a dolgot, mert a végén többe kerülhet az egész történet, mint a vételár.
Nem átnézett, hirtelen felindulásból elkövetett autóvásárlás: tanulópénz. Saját példa: az 5 éves peu206 vásárlásakor az autón volt még 1 év műszaki. A következő belekerült 330k-ba, pedig minden szépnek tűnt....
[ Szerkesztve ]
-
nagyúr
No, kiprobaltam en is ezt a KEKKH adatbazis lekerdezest, egeszen gorduleleny, fasza dolog. Lekerdeztem a sajatom, plusz baratnomet, ugy tunik egyik sem tekert.
-
zoo8800
veterán
válasz bitpork #34705 üzenetére
Komolyan mondom, néha úgy érzem a TC semmi más , mint egy homokozó ahol dilettánsok játszanak.
És akkor mi a véleményed a vezess.hu-ról és az autónavigátorról? Mert ezekhez a webszemét bulvároldalakhoz képest a TC is szinte szakirodalom a szememben.
rip and tear, until it is done
-
EQMontoya
veterán
(D.1) Gyártmány MAZDA
(D.2) Típus 323 4WD /TURBO/
(R) Elsődleges szín PIROS
Forgalmi állapot A jármű forgalomban van
Körözés alatt Nem
A nyilvántartásunkban szereplő kilométeróra állás(ok) és rögzítés időpontja
Dátum Óraállás
2013.01.24 179442 km
2013.01.24 68245 kmEz fun, ez az általam végrehajtott átíráskor rögzített óraállás.
A 179k a valós, de hogy az a 68 hogy ment oda. Szerintem valamit félreütött az okmányirodás néni.Same rules apply!
-
McSzaby
őstag
válasz Mágus2 #34699 üzenetére
de hidd el, nem tesz neki jót, ha hidegen gyilkolják, vagy melegen nagyon meghajtják, főleg akkor nem, ha nincs minden rendben
Ezt most részletezd egy kicsit. A melegen nagyon meghajtják mit takar? Szerintem a végsebesség alatt 20%-al minden autónak simán bírnia kell a terhelést.
#ThankYouSirAlex #ThankYouLouis
-
z123456789
addikt
válasz szőröscica #34714 üzenetére
A csajának nem is hondája van. Vagy? Lemaradtam valamiről?
-
nagyúr
válasz EQMontoya #34716 üzenetére
Már okmányirodai szinten megy a tekerés
Bitpork:
Állapotot veszünk, Oké! De! Van egy 200k-s kocsid, még kibírják a porlasztócsúcsok, egyéb faszom nekem ismeretlen dolgok, mert azok csak 400k körül adják meg magukat. Aztán megyek vele 50-et, és elcsesződik az említett cucc. Nincs rá 400ezrem, mert nem számoltam vele, hogy most hal meg, hanem majd 2-3 év múlva, addigra lett volna ennyi spórolt pénzem. Kiderül, hogy hoppá a kocsi 390-et ment, mikor vettem, nem 200-at. Akkor most érted miről beszélek/beszélünk?
Engem ne basszon át a nepper nagy kegyesen, mert én 200k-val akarok kocsit, nem 400-al. A ***** édes ***** azt! Ez csalás, akár tetszik, akár nem. És nem a kis léptékű, mert jaj most nem 5000-et érő valamit adunk 7000-ér, mert na. Ha elcsesződik a kocsid, ami a munkaeszközöd, vagy ezzel jársz melóba ingázva, akkor itt elég nagyot tud az ember bukni. Marha szarul tud jönni egy nem tervezett szabadság, ami nem betegszabi, hanem muszájszabi, és a nyári üdülésből vagy a decemberi karácsonyból vesz el. Rossz esetben oda a melód, mert fasz a főnök, mindez azért, mert a nepper kegyes volt átbaszni a palánkon...
Teljesen beszüntetném a tekerést, az emberek rájönnének, hogy a 200k-t futott kocsi jó esetben nincs annyira lelakva, mint hinnék, stb. stb. Inkább megveszem a többet futottat, de minden legyen rajta korrekt, főleg a km, hogy tudjak előre számolni.
Ha meg még g**i is a nepper, és a szavatosságot se ismeri el, akkor is én rohanhatok a pénzem meg az autóm után. Sehogy se jó ez, de szarozni egy cikket, ami megmutatja, mekkora rohadékok is ezek, nem is tudom mire vall
[ Szerkesztve ]
Minél Több Embert Ismerek, Annál Jobban Szeretem A Cicáimat!
-
EQMontoya
veterán
válasz tomiii. #34719 üzenetére
IS-hez 2012 November a legkorábbi, amit találtam, pedig az előtte is itthon volt már. Az meg már az az óraállás, amivel én vettem, szóval nem vagyok vele kisegítve.
Előtte 2011 márciusában kapott műszakit, az még nincs benne. Szóval valahol a kettő között lehet a határ.[ Szerkesztve ]
Same rules apply!
-
válasz EQMontoya #34707 üzenetére
& (#34709) tomiii. : Most írtam egy hosszú tirádát. De kitöröltem. Soha nem fogjátok (ahogy sajnos a többség sem) megérteni amit írok és képviselek. Azt, hogy Ti magatok ezzel a mentalitással vagytok a kiváltó oka annak amit ennyire kifogásoltok.
Ne is folyunk bele mélyebben, mert csak agyérgörcsöt kapok(#34715) zoo8800: nem is olvasom őket, mert tudom h még ennél is van lejjebb
(#34720) Integrale: nyugodtan lehetnek egy árban ha az állapot indokolja.
(#34721) Tsebacsi: neked sem tudok mást írni mint a többeknek fennt. Amit írsz a nettó sötétség, mert ha rendesen diagolsz akkor látszik milyen állapotban vannak a csúcsok. Itt nincs HA, meg TALÁN. Vagy megnézi vki vagy nem.
De részemlől a téma lezárva. Szajkózzátok csak a sületlenségeket, én meg 10, igazolhatóan leellenőrizhetetlen életű és futású autóval a hátam mögött (ebből 4 különösen halmozottan hátrányos helyzetű pd/CR v6 automata és még légrugós is) elmondhatom hogy egyszer nem hagytak ott, pedig nem kellett költenem a sokat rinyált jajjmeghalunk alkatrészekre csilliárdokat.[ Szerkesztve ]
https://hardverapro.hu/apro/audi_q7_hibrid_2016/hsz_1-50.html
-
veterán
válasz EQMontoya #34716 üzenetére
(D.1) Gyártmány KIA
(D.2) Típus ED
(R) Elsődleges szín SZÜRKE
Forgalmi állapot A jármű forgalomban van
Körözés alatt Nem
A nyilvántartásunkban szereplő kilométeróra állás(ok) és rögzítés időpontja
DátumÓraállás
2014.04.09 93388 km
2016.01.05 104294 km
2016.01.13 104315 km
2016.04.07 115815 kmthis is mine, szalad bele a km rendesen most már 122k.
"a jövötsajnos nemlehet tudni csakhamárotvagy deakormegmár azajelen"
-
EQMontoya
veterán
válasz bitpork #34724 üzenetére
Tényleg érdekel, hogy mi a problémád a cikkel.
Szerintem a cikk nem azt mondta, hogy a sokat futott autó rossz, a TC flotta jelentős része sem új autókból áll.
De ez nem mentesít senkit az alól a szerintem - törvényektől függetlenül - elvárható viselkedés alól, hogy annak hírdesse a portékát, ami.Egyébként, hogy visszautaljak, szerinted miért nem tudod eladni a Tuareget?
Ha az itthon hirdetett példányok jelentős részéről kiderülne, hogy 300-400at futott, akkor a Te 200+-os, egyébként is normálisan karbantartott autód hirtelen egy kecsegtető ajánlattá válna a piacon. Most meg minden autó 160 és 210 között futott, így persze nehéz.[ Szerkesztve ]
Same rules apply!
-
zoo8800
veterán
válasz bandus #34727 üzenetére
(D.1) Gyártmány FIAT
(D.2) Típus 198
(R) Elsődleges szín PIROS
Forgalmi állapot A jármű forgalomban van
Körözés alatt Nem
A nyilvántartásunkban szereplő kilométeróra állás(ok) és rögzítés időpontja
DátumÓraállás
2013.12.17 91487 km
2015.12.17 133655 kmmindenki milyen kíváncsi lett, és dobálja ki a 625 Ft-okat
rip and tear, until it is done
-
nagyúr
válasz bitpork #34724 üzenetére
Nettó sötétség fújni és börtönbe baszni a neppert, mert teker a kocsin? Mert csal? Na jó hagyjuk is abba komolyan mondom. A diag meg a stb faszom megint arra irányul aki kurvaokos meg ügyes meg alánézek látom mi milyen. Ilyenek a mai szakszervízek, ugye? Egy rohadt berágott féket nem vesz észre a fele minimum. Innentől a te érved is bukik szerintem, de tényleg, fejezzük be. Én lógatnám őket, de meg tapsolsz nekik. Menjünk ellenkező irányba.
Minél Több Embert Ismerek, Annál Jobban Szeretem A Cicáimat!
-
Motion_Blur
félisten
válasz bitpork #34724 üzenetére
Pedig én kíváncsi lettem volna. Hogy lehet pozitívan értelmezni azt ha egy autóban a meghirdetett 180e helyett 440e van valójában? Miért a vásárlók hibája ez? Ez színtisztán azért van mert ebben az országban mindenki cigánykodik, a kereskedők meg főleg...
A legtöbb alkatrésznek megvan a futásteljesítménye, ezért nem mindegy hogy mennyi az annyi.
Stavelot 2, easily full throttle into another twenty second top gear flatout section
-
-
SzlobiG
félisten
válasz Tsebacsi #34721 üzenetére
Ne borulj ki, nem érdemes.
Mindenki érti, hogy mit mond, de ő nem akarja a mai napig megérteni, hogy csalás a km szándékos vissza tekerése. Igaza van abban, hogy állapotot nézünk ezt el is ismerem, de ne tekerje az órát és verje át az embereket a baj ugyanis ez. Én nagyon örülök hogy van ez a rendszer már sokkal előbb be kellett volna vezetni.
-
-
EQMontoya
veterán
Sajna, nem, mert nem találok értelmes lakatost.
Hajtáslánc rendben, beltér szinte hibátlan, javítóívek megvannak (küszöb, hátsó sarkok, hátsó sárvédőívek), ki kéne lakatolni normálisan, meg lefújni, aztán hajrá.
Az a durva, hogy lőpor is lenne rá, meg fényezőt is tudok jót, de lakatost nem nagyon, ahhoz meg túl ritka és értékes, hogy holmi barbárra rábízzam.Same rules apply!
-
Qru
MODERÁTOR
válasz #94529552 #34613 üzenetére
Nyilván de akkor is trágya a képzés, Nem az hogy 10 de már 20 éve is elavult volt ez a tananyag. És akkor csodálkozunk, hogy a szerelő csak tippelget legtöbbször és vakarja a fejét mert fingja sincs semmiről ha egy 10-15 évesnél újabb autót viszünk oda.
Én is elvittem a kocsim, kiolvasták a hibakódot és jött a pingvinezés meg fejvakarás. Törölték a hibakódot, tippeltek kettőt és elkértek 5k-t. Köszi, tippelgetni és hibakódot törölni én is tudok, ráadásul ingyen...
mod:
Kornelka: "Szalonban nem lehet J-vel kezdődő alvazsszamut kérni? (Made in japan 😂)"
A Hondánál anno lehetett. Én is J-set kértem nem a Kínában gyártott Jazz-t. Igaz várnom kellett rá fél évet... De nem volt sürgős a dolog így kivártam.
[ Szerkesztve ]
#nincsbennetarcsi
-
Declare
őstag
válasz Tsebacsi #34721 üzenetére
"Van egy 200k-s kocsid, még kibírják a porlasztócsúcsok, egyéb faszom nekem ismeretlen dolgok, mert azok csak 400k körül adják meg magukat."
Na szerintem ez az ami nincs. Szerintem egyetlen alkatreszre sem lehet azt mondani, hogy ennyi meg annyi km-t bir ki. Ez mind hasznalattol es elözö tulajtol függ. Az üzemanyagrendszert erintö dolgoknak a hasznalt üzemanyag fogja nagyban befolyasolni az elettartamot, a valto/kuplungnal a tulaj (mennyire volt falabu), a hasznalat (autopalya vs varos)....de a karbantartas alapossaga is komoly szempont, gondolok itt arra, hogy a tulaj tojik ra, ha valami picit kopog, szuszog, morog....jo az...megy meg....vagy ha furcsat hall/eszlel, szerviz es megjavittatja. Ezt megint nem arulja el a km ora.
-
Integrale
veterán
válasz bitpork #34724 üzenetére
"Szajkózzátok csak a sületlenségeket"
Tehát, 5 az egy ellen, és az 5 a hülye. Értem.
"Azt, hogy Ti magatok ezzel a mentalitással vagytok a kiváltó oka annak amit ennyire kifogásoltok."
Persze, a végén még az lesz a hülye, aki nem szereti ha átbasszák. Tűntesse fel a valós km állást, vagy ne legyen egy árban. A sokat futott is lehet jó, ezt vallom én is, de a keveset futottnak feltüntetett földet 20x megjárt autó, ne kerüljön annyiba, mint egy 200-at (igazolhatóan) futott. Hogy miért? Mert nem csak a motor amortizálódik, hanem körülötte minden más is, nagyobb futás, nagyobb esély balesetre, kaszni kopás, ki és beszállás, kormány tekergetés, pedál nyomkodás, ülés macerálás. Nem tudsz számolni az olyan tételekkel, amik a km növekedéssel arányosan romlanak.A diaggal meg kitörölheted, nem tükröm tükröm az sem.
[ Szerkesztve ]
"Bad reklám is reklám too"
-
z123456789
addikt
Én értem Bitporkot. (Asszem)
De az a baj, hogy MO-n az egy utópia, hogy az emberek beletörődjenek abba, hogy egy autó igen is elmegy még 3-400e km után is, ha rendesen karban van tartva. Illetve a kereskedőknek egyszerre, kollektívan kellene egy csettintésre megszüntetni a tekergetést. Így, hogy "ok, mától nem tekerek". (Meg semmi más egyéb cigánykodás persze.) Ez szintén utópia. Így lenne 3 osztály az eladásra szánt kocsiknál:
-használt kevés km
-használt sok km
-új
És persze ezeken belül lenne állapottól függően szebb, rondább, ami szintén meghatározná az árat.
Mondjuk egy 200e-t futott ronda és 400e-et futott gyönyör közül a 400e-et futott lenne a drágább, ez egyértelmű gondolom mindenki számára. Mert mondjuk ebből arra is lehetne következtetni, hogy a tulaj nem a kőműves állást cipelte vele nap mint nap, illetve nem a legolcsóbb után gyártott alkatrészeket szereltette bele szervizek esetén. (Mondjuk után gyártott alkatrészekkel is lehet szép állapotban tartani egy kocsit, de ugye tudjuk, hogy ezeknek az értéke idővel arányosan rosszabb, mint a jobb minőségűeké. Ez már egy másik ág, egy kicsit szerintem nonszensz is ) DE! Ez csak abban az esetben lehetne tartani, ha mindenki abszolút 100%-osan hinne abban, hogy ezen lófaszt nem tekertek. És természetesen így is lenne, mert a kereskedőknek meg evidens viselkedés lenne az, hogy nem tekerte az órát, és nem buherálta a kocsit.Nem akarok célponttá válni a topicban, nehogy azt higgyétek, persze ne tekergesse az órát az anyjába vissza, de az emberek meg fogadják el, hogy rendes karbantartás kell az autónak, és menni fog az még 400e km után is! Ha ebbe beletörődnek az emberek, akkor nem lesz igény a visszatekert kocsikra.
De sajnos ez kb olyan elképzelt világ, mint hogy ne legyen több háború a Földön. :S Túl nagy a bizalmatlanság a mai világban, és szerintem képtelenség ezt redukálni a mai anyagias életünkben. Szóval bízzunk benne, hogy jól fog üzemelni ez a KEKKH adatbázis.
[ Szerkesztve ]
-
nagyúr
válasz Declare #34742 üzenetére
Itt most csak áltánosságban beszéltem, vannak bizonyos alkatrészek, amik várhatóan ekkor vagy akkor halnak meg vagy lesz velük baj. Persze ez nem igaz, de készülsz rá. Ha át vagy verve x százezer km-el, akkor olyan hiba is jöhet, amire nagyon nem számítassz! Erre akartam utalni ezzel!
(#34744) z123456789: egyetértek, de! (bocsánat, magas labda )
Igazából nem de. Az adatbázist át lehet cseszni. Talán ide írta valaki anno:
Megveszi a köcsög a kocsit újonnan. Megy vele 30ezret egy évben, visszatekeri 18-ra, viszi a kötelező 20ezres szervízre. Megint megy vele többet, teker, szervíz. Így hivatalosan el lehet adni egy 300ezret futott kocsit 150k-val, úgy hogy minden klappol benne, könyv, kamu-km, stb. Ezt sosem küszöböljük ki
[ Szerkesztve ]
Minél Több Embert Ismerek, Annál Jobban Szeretem A Cicáimat!
-
dj79
senior tag
válasz bitpork #34724 üzenetére
Nem a tekeréssel van alapvetően baj, hanem a szándékos nyereségvágyból elkövetett neppernyerészkedéssel.
Haver vett egy Okti kettőt, egy idős bácsi taxizott vele 0 perces korától. Van benne 340k. Az öreg nem tekertette vissza, hanem reális áron adta el. Teljesen karbantartott, szép állapotú autóról beszélünk. Ez került 800 ezerbe. Ha ezt visszatekerik a felére, akkor simán 1.4m a hahus árak alapján
Én is simán megvennék egy tekert, de jó állapot autót reális áron, sőt. A fenti példa alapján lenne lehetőség, hogy az összes hibát rendberakassam a különbözetből, ezáltal a használati értéke számomra valószínűleg magasabb is lenne, mint egy feleannyit futotté drágábban.
-
trassher
addikt
válasz bitpork #34724 üzenetére
Azt azért ne hagyd ki a történetből ,hogy te kifejezetten az ársáv alján keresgélsz betervezve azt ha megmakkan valami akkor legyen málna megcsináltatni. De 10 emberből 0,25 tervez így a többi meg eldöntheti, hogy adott hónapban eszik vagy vezet. Gipsz Jakab úgy vesz 1,5 millióért passat-ot, hogy lehet csak 1,4 milliója van érted?
Redmi Note 7
-
Mágus2
Közösségépítő
válasz Tsebacsi #34721 üzenetére
Ha rendesen szervizelt 400k-t futott, akkor 270-nél cserélték a csúcsokat, amik most 130-at futottak. De arra van igény, hogy 200-tól ne fusson többet, mert akkor eladhatatlan, még a jól szervizelt is. Ezzel több baj is van.
1 csalás,
2. a teljes szerviz történet is megsemmisül a tekerésnél, pedig abból lehetne látni, hogy mit vesz az ember.
2,5. ha nem csal, nem lehet eladni.
3. mindenki állapotot vesz itt, de mégis az első kérdések között szokott lenni, hogy szerintetek mennyit futott... Most akkor hogy is van ez?Most komolyan azt hiszed, hogy bitpork a tekergetőket védi?
[ Szerkesztve ]
Új hozzászólás Aktív témák
- Otthoni hálózat és internet megosztás
- Ukrajnai háború
- Stellar Blade
- AMD off topik: VGA, CPU, APU és minden, ami AMD
- AMD K6-III, és minden ami RETRO - Oldschool tuning
- Így építsd a billentyűzeted!
- Linux felhasználók OFF topikja
- Bemutatkozott a Moto G32 4G
- Luck Dragon: MárkaLánc
- Luck Dragon: Asszociációs játék. :)
- További aktív témák...
- Magyar menüs Saeco Picobaristo OTC (HD8927) tejtartállyal
- DXRacer használt szék eladó
- Nagyon szép Delonghi Dinamica ECAM 353.15.B automata kávéfőző
- Részletfizetés. Bontatlan. noblechairs ICON székek azonnal . Utolsó darab raktáron +36301300000
- Eladó teljesen új, bontatlan Nespresso Essenza mini piros színben
Állásajánlatok
Cég: Ozeki Kft.
Város: Debrecen
Cég: Promenade Publishing House Kft.
Város: Budapest