Hirdetés

Új hozzászólás Aktív témák

  • TheProb

    veterán

    válasz Skillet #33649 üzenetére

    Lehet rosszul realizálódott bennetek a kronológia...
    -felforr a víz a pályán, elvontatja a mentős
    -a szervizben, ahova vitték a kocsit azt mondták h megnézték a kocsit, tettek vele egy nagyobb kört és nem volt semmi baja
    -ezután megnéztem az olajszintet (még ott a telephelyen) és nem volt semmi olaj a pálcán
    -ezek után mindig megnéztem a szintet ha épp járkáltam a kocsival (ami kb 3 utat jelent....).

    Miről beszélünk akkor? még mindig nem értem. A vízfelforrásos dolog előtt NEM ette az olajat, igaz, hogy nem is néztem napi szinten, de őszintén, ki nézegeti naponta? Nem értem, hogy kanyarodtunk el onnan, hogy kókler, inkompetens szerelőhöz vitték a kocsimat, oda, hogy user errorról beszéljünk?

    Tegnap vittem el a szerelőhöz, hétfőn leszedik a hengerfejet, kedden viszik a szakálmetálhoz. Remélem csak síkolni kell és nincs komolyabb baja neki. Azt meg főleg, hogy egy hét múlva már kocsi lesz belőle. Minden Feri is meg a jelenlegi helyen is azt mondták, hogy az olaj eltünéses dologról akkor lehet majd többet mondani ha már lent van a hengerfej. De mivel Feri azt mondta, hogy kompressziómérésen nem volt gond, így az én értelmezésemben a gyűrűkkel nincs gond. Viszont 1l olaj meg ~500km alatt hogy megy el a kipufon keresztül? Vagy nem csak ez a 2 lehetőség van?

    Víz nem tudom mennyire olajos, a kiegyenlítőnél nem volt olajos/habos a víz.

    [ Szerkesztve ]

    "Boba is Mickey, Mickey is Boba" - Finkle Einhorn | PC Rig: https://pcpartpicker.com/b/bBy48d

Új hozzászólás Aktív témák