- Milyen billentyűzetet vegyek?
- HiFi műszaki szemmel - sztereó hangrendszerek
- Bambu Lab X1/X1C, P1P-P1S és A1 mini tulajok
- Azonnali VGA-s kérdések órája
- Még ebben az üzleti évben leleplezi az új konzolját a Nintendo
- Hűtőcsere
- 3D nyomtatás
- Masszív előrelépésnek tűnik a Zen 5
- iPad topik
- Kötelező BIOS frissítéssel orvosolná a Core CPU-k stabilitási gondját az Intel
Hirdetés
-
Több stúdiót is bezár költségcsökkentésként a Microsoft Xbox részlege
it Lassul a gamingipar, ennek keretében pedig már a Microsoft Xbox részlege is nagy költségcsökkentéseket eszközöl.
-
Bemutatta a DisplayHDR 1.2-t a VESA
ph Bővülnek és változnak a követelmények, illetve a hitelesítési teszt is fejlődik.
-
MG5 menetpróba
ma Elektromos, kombi és most már elég jó áron van, de nem egy friss konstrukció. Vajon megéri?
-
PROHARDVER!
Autós topik
Új hozzászólás Aktív témák
-
tboldi
nagyúr
Szó volt nemrég a Nap elleni védelemről. Nem emlékszem már, hogy ki linkelte először, de megtetszett az esernyőforma. Ki is néztem ezt, tetszik a bevágás a tükörnél, illetve hogy a szára elhajtható oldalra. Meg is mértem a MiTo szélvédőjét, és kiderült, hogy ~20 centivel keskenyebb és ~10 centivel alacsonyabb kellene, így eljutottam ehhez, ami viszont fixnek tűnik, ami a szárát illeti.
Kérdés azokhoz, akik használnak ilyet: miután ki van nyomva és használatra kész, össze lehet nyomni rövidebbre, hogy ne érjen hozzá a műszerfalhoz? És a "csilagalakzat" nem karistol?
Tudom, rendelhetnék Aliról is olcsóbban, de mire ideér, véget is ér a nyár.
[ Szerkesztve ]
-
Peter.70
őstag
-
nagyúr
-
macilaci78
nagyúr
válasz focvis #273690 üzenetére
Meg lehet csinálni legalább annyira biztonságosra, mint az LPG-t.
Az LPG esetében fosnak, hogy robban. Igen, robban, ha ég a kocsi, tud gond lenni. Viszont maga a tartály sokáig ellenáll a lángnak, van rajta egy biztonsági szelep, ami a forró tartályban fellépő nyomás hatására kienged egy kicsit. A kijövő gáz elég, de úgy van megoldva a szelep, hogy a láng nem jut be a tartályba. Tehát amíg maga a tartály el nem ég, addig csak pukizik aprókat, de nem robban be.
Egy sima személyautó is percek alatt kiég, ezek a tartályok meg 30 percre vannak hitelesítve. Szóval no para.A CNG-t meg leginkább a tömegközlekedésben láttam, buszokon. Az ilyen használatra szánt járművekkel szemben még szigorúbbak a biztonsági követelmények és a tervezett élettartamuk és sokkal több, mint a személyautóké.
A Hindenburg kicsit más tészta, az eléggé a H2 elején volt, kevés tapasztalattal és biztonsági intézkedéssel.
Ha minden kötél szakad, nem kell félni az akasztástól! Eladó garzonlakás! Budapest III. ker. Tímár utca, 29 m2, galériás. https://ingatlan.com/34130552
-
MunezXBK
nagyúr
-
veterán
válasz macilaci78 #273762 üzenetére
-
Qru
MODERÁTOR
-
sagesz93
addikt
Hónap végén lesz 1 éves a swace és kb 20 ezer km van benne, kb újkora óta rajta a CrossClimate 2, tehát lassan 20 ezer van azokban is. Át kéne forgatni a gumikat? Semmi változást nem érezni a kocsin, igaz nem is tépi fel az aszfaltot illetve nem is gokartként közlekedem vele.
[ Szerkesztve ]
-
nagyúr
Egyébként soha nem használtam még 4S gumit, ilyen rossz a fékútja?
Más: Hasznos videó, budapestieknek különösen ajánlott
5 Bringás KRESZ Szabály Amit az Autósok NEM Ismernek! (Pedig kellene nekik)
-
MC Pite
veterán
válasz sagesz93 #273782 üzenetére
10 ezrenként érdemes, úgyhogy igen, forgasd! Plusz az előírthoz képest +0,1b érdemes tartani.
bulikavagyok: Újonnan egy jófélének nem rossz, de mivel egészévben fent van/éri az uv (ami nem garázsos), gyorsabban öregszik sokkal, pl 4 helyett 2 év alatt romlik kb ugyanannyit (ami nálam már cserét jelent).
<ELADÓ: Pixel8HibridTok> Pixel 8 | C4 SpaceTourer 1.2 Pt '18 | 208 1.2VTi '18 | https://www.spritmonitor.de/en/user/MC_Pite.html
-
brumi1024
veterán
válasz bulikavagyok #273783 üzenetére
Golfon CC2 van, fékút terén nincs vele probléma, kanyarban kenődik. Öregedés jobban érinti, ahogy MC Pite írja.
[ Szerkesztve ]
-
nagyúr
-
Dare2Live
nagyúr
Kicsit félrevezetőnek érzem.
A ballonos gumi + "magyar" útviszonyora összerakott futomú kombója = baromira nem lesz sportos... szar lesz jávorszarvas teszten. Viszont olcsó a gumi, sok kmet bír, a kátyút is bírja. El kell dönteni melyik kell. Az eredménye meg annyira azért nem szar.don't look up, don't look up, don't look up, don't look up, don't look up, don't look up, don't look up...
-
grizlisandor
addikt
válasz macilaci78 #273762 üzenetére
Valamelyik TC hiradóban volt videó, hogy egy gyári CNG hajtású busz kigyulladt, a buszon kívül nem lett senkinek baja. A biztonsági rendszer a gázt felfele engedte el, lángszóróként; kár, hogy nem találom a videót.
-
Qru
MODERÁTOR
válasz bulikavagyok #273783 üzenetére
A körülményektől függ. Nekem nyárias van, az nyáron és átmeneti időben jó, télen viszont nem túl jó a fékút vele. Főleg így sok évesen. Évi 5k ez a kieg. biztosítás, nekem ennyit megér.
[ Szerkesztve ]
#nincsbennetarcsi
-
válasz grizlisandor #273788 üzenetére
Még mindig jobb, mint az elolthatatlan elektromos amúgy, ha nem az oroszoknál lenne a gázkészletek nagy része, már tuti gázzal menne az autók jelentős része
Eladó Tarrington House TH AD3020 páramentesítő, használt, jó állapotú. Ár: 25000Ft 600W Napi akar 20liter 3,5 literes tartály Max 52 m² 30cm x 35cm x 52cm 14kg
-
radi8tor
MODERÁTOR
-
norbert1998
veterán
válasz szőröscica #273596 üzenetére
Ezt amúgy (ha jól értem, hogy nyaraló volt, vagy legalábbis nem otthon), a hely lakásbiztosítása nem fedezi? Én úgy tudom, vannak olyan csomagok, hogyh a a te autódat a haverod udvarán veri szarrá a jég, akkor a haverod lakásbiztosítása fedezheti.
kisza25, radi
Én speciel jelentősebb összeget mernék tenni arra, hogy a hidrogénből a személyautókban nem lesz soha semmi. Egyszerűen szar.
1. Add el a polgárnak, hogy csücsüljön 2 darab 300-600 baros tartályon, ami durranógázzal van megtöltve és ráadásul folyamatosan diffundál
2. Szar a hatásfoka: majdnem annyi energiaveszteséggel jár szállítani, előállítani, tankolni és tárolni a hidrogént, valamint a cellában eloxidálni, mint amennyit a belsőégés esetén is megteszünk hőveszteség formájában. Ha mindenki amiatt sír, merthogy "nEm FoGjA eLbÍrNi A hÁlÓzAt!", akkor a hidrogént meg pláne nem, hiszen minimum kétszer annyi áram kell hozzá.
3. A kutak nagyon nagyon drágák. (Nem, a meglévő benzinkutak nem alakíthatók át.)
4. Tankolni sem épp egyszerű, péládul csak szakképzett személy végezheti.
5. A tartályok helykihasználása szörnyű, mivel csak a gömb vagy kapszula alak képes ezt a nyomást tartani, ráadásul szavatossági idejük is van, mint a PB és CNG üzemű autók esetében.
6. A kivehető teljesítmény erősen korlátos, tehát mindenképp kell egy valamire való méretű puffer nagyfeszültségű aksi is a kocsiba.Akárhogy is megy a haterkedés, a tisztán elektromos lesz a jövő. Nem olyan szar az. Gondlj bele, ha a villanyborotvád menne 3 hengeres turbómotorral Egy másik világban, ha nem szoktad volna meg a belsőégést, eszedbe nem jutna, hogy megfontold a létjogosultságát, hiszen hangos, büdös, olajos, vibrál, miközben a 100 éve bevált, csendes, rugalmas elektromos hajtás van ott mindenhol. Egyébként is előbb volt elektromos autó, mint benzines
-
nagyúr
-
Új hozzászólás Aktív témák
- Visszavonta az Intel és a Qualcomm Huawei-hez kiadott exportlicencét az USA
- Milyen billentyűzetet vegyek?
- ASUS routerek
- Spyra: akkus, nagynyomású, automata vízipuska
- HiFi műszaki szemmel - sztereó hangrendszerek
- Disney+
- HBO Max & OD topic
- Mobilinternet
- Ukrajnai háború
- Okos Otthon / Smart Home
- További aktív témák...
- Érintőgombos Jura C65 automata kávéfőző cappuccino fejjel
- Krómozott előlapos Jura Z5 automata kávéfőző beépített profi cappuccino fejjel
- NETATMO időjárás állomás készlet eladó!
- Einhell CC-PO 90 polírozó, 240mm, 90W
- Részletfizetés. Bontatlan. noblechairs ICON székek azonnal . Utolsó darab raktáron +36301300000
Állásajánlatok
Cég: Promenade Publishing House Kft.
Város: Budapest
Cég: Ozeki Kft.
Város: Debrecen