- Azonnali VGA-s kérdések órája
- Még ebben az üzleti évben leleplezi az új konzolját a Nintendo
- Hűtőcsere
- 3D nyomtatás
- Masszív előrelépésnek tűnik a Zen 5
- iPad topik
- Kötelező BIOS frissítéssel orvosolná a Core CPU-k stabilitási gondját az Intel
- Milyen billentyűzetet vegyek?
- SSD kibeszélő
- AMD GPU-k jövője - amit tudni vélünk
Hirdetés
-
The Witcher 3 REDkit - Megjelenési dátumot kapott a modszerkesztő
gp Nemsokára még egyszerűbb lesz extra tartalmakat gyártani a játékhoz.
-
MG5 menetpróba
ma Elektromos, kombi és most már elég jó áron van, de nem egy friss konstrukció. Vajon megéri?
-
Egyre nagyobb a hatása a választásokra az AI-generálta képeknek
it Az OpenAI ezért külön eszközt hoz létre, hogy azonosítsa a DALL-E 3 által létrehozott képeket.
-
PROHARDVER!
Autós topik
Új hozzászólás Aktív témák
-
brumi1024
veterán
válasz macilaci78 #273499 üzenetére
Amúgy viccen kívül van powerbank villanyautóhoz.
-
-
MC Pite
veterán
Akku:
208ba cseréltem akkut, és a gyári EFB helyett AGM-et vettem, majdnem egy árban volt.
Most látok olyat, hogy agm-nek nagyobb töltőfesz kellene, azaz nem lesz rendesen feltöltve? Nem gondolnám hogy nem lesz ok, de érdekelne van e ilyen tapasztalat.Ha a BMS ezzel se engedi a start stopot, akkor
a, maradhatott volna a 4 éves akku is (töltés után 1-2 napig volt start stop)
b, kevesebb mint feléért is mehetett voln bele egy sima akku is.Szerk legtöbb helyen korábbannúgy olvastam mehet EFB helyett AGM, most is akadnak ilyen leírások, grafikák
[ Szerkesztve ]
<ELADÓ: Pixel8HibridTok> Pixel 8 | C4 SpaceTourer 1.2 Pt '18 | 208 1.2VTi '18 | https://www.spritmonitor.de/en/user/MC_Pite.html
-
brumi1024
veterán
válasz macilaci78 #273503 üzenetére
Tudom, nem is azért mondom, csak engem meglepett, amikor Bjorn (nagy villanyauto tesztelo) azzal jarkalt.
-
rbalint88
addikt
válasz macilaci78 #273499 üzenetére
Az is kerdes, hogy mi a felhasznalas, hol kotsz kompromisszumot. Te robogozol sokat, masnak ez nem opcio akarmilyen okbol. Igy az autot inkabb a hosszabb utakra hasznalod, ahol jobban kijonnek a villany hatranyai, viszont az elonyeibol nem sokat tapasztalsz. A vegen leirtad a lenyeget, masok az igenyek.
-
Sindare
csendes tag
Sziasztok,
Ma voltam egy fehérvári szervizben állapotfelmérésen, 63db jég általi horpadásra 317.500 Ft-os ajánlatot adtak.
(plusz a díszlécet nem lehet javítani csak cserélni, az 127.000 körül lenne, a lökhárítón egy centin a fényezés megsérült az meg 114.000)
Utóbbi kettőt viszonylag könnyű megoldani olcsóbban, viszont a horpadásokra nem tudtok valami barátibb árakon dolgozó helyet? Nem kell, hogy fehérvári legyen, el tudom vinni az autót. -
forceberg
veterán
válasz Sindare #273514 üzenetére
"Faxa!" Olaszban jártál? Milyen mély sebek ezek?
Nekem csak pár db. apró alig látható jégnyom lett múlt héten, ahogy írtam korábban.(#273513) Qru: Minden autóba mehet a sima aksi, amelyikben diaggal az okoskodó töltést és S/S-ot ki lehet kapcsolni.
[ Szerkesztve ]
http://www.flickr.com/photos/4ceberg
-
forceberg
veterán
Ha az elektronika AGM-re van állítva, azaz nem tölti mindig fel, akkor a nem AGM elég rövid életű lesz.
Az enyémben pl. a S/S nem volt aktiválva, de az okostöltés igen. A rönó féle okostöltés olyat játszik, hogy néha menet közben is meríti az aksit, majd motorfék üzemben rárúgva tölti. Menet közben mértem, volt, hogy az M0-áson egész 11,9V-ig leengedte meríteni(ez nem nyugalmi, hanem ugye használat alatti fesz.), majd elkezdte tölteni. A sima aksik a kisütögetést, a rendszeres nem teljesen feltöltést és a túl nagy áramú töltést sem szeretik.(#273517) Sindare: Én kb. le sem tudom fotózni, úgy kell jó szembefénnyel nézegetni. Nekem sötétszürke.
[ Szerkesztve ]
http://www.flickr.com/photos/4ceberg
-
gooool
őstag
Vilmos, nem is dicsekedtel vele, hogy a Nordschleife-n jartal es megjarattatok az X6M-et.
[link]
Egeszen jot lep, lampatol lampaig epp eleg.Kulon tetszik a visszafogott dukkozas.
[ Szerkesztve ]
Üdv, Balázs
-
-
MC Pite
veterán
válasz focvis #273472 üzenetére
Cupra modell is volt amire kértél árat, esetleg próbáltad, vagy #csakagolf?
Peter.70: Ahogy írták, AGM helyett nem mehet EFB.
[ Szerkesztve ]
<ELADÓ: Pixel8HibridTok> Pixel 8 | C4 SpaceTourer 1.2 Pt '18 | 208 1.2VTi '18 | https://www.spritmonitor.de/en/user/MC_Pite.html
-
MC Pite
veterán
válasz focvis #273525 üzenetére
Öhm, a gyárilag EFB-set is? Mármint egyszerűbb S/S ill BMS van benne. Nincs lexiám, márkakóklerekhez végső esetben viszem (mindenre rámondják hogy kell, mint tpms programozás meg egyéb kamuk).
De utánaolvasok holnap, hátha akad hasznos infó is.
Btw Yt szerelős videókban nem említették a szervizek, ill mikor töltöttem a gyári akkut, egyből ment a S/S, szerintem folyamatosan monitorozza, plusz akkusaru visszarakáskor szinte biztos hogy nulláz valamit (amennyire a psa programozóit ismerem).[ Szerkesztve ]
<ELADÓ: Pixel8HibridTok> Pixel 8 | C4 SpaceTourer 1.2 Pt '18 | 208 1.2VTi '18 | https://www.spritmonitor.de/en/user/MC_Pite.html
-
veterán
válasz MC Pite #273524 üzenetére
Nem próbáltam semmit. Cupra nekem tetszik, viszont 1) pont a hétvégén beszéltem kedves ismerőssel aki VAG márkaszervizben dolgozik, lebeszélt a nem Németországban készül autókról a minőségi, összeszerelési problémák miatt. 2) Egy Golfot mindig el lehet adni. 3) #csakagolf 🤗
#273526 MC Pite VAG-ot fel kell. (Tavaly s.k. intéztem VCDS-sel.)
[ Szerkesztve ]
-
MC Pite
veterán
Nagyságrendet nem mondanék, de kevésbé, az biztos.
Nem hivatalosan az árakkal arányosan bírják a strapát, de lehetnek kiélezetebb BMS-ek ahol jobban nyílik az olló.
Hivatalosan 30k/270k/360k indítás ólomsavas/EFB/AGM.Akciósan 53k volt szállítással a 70/760as Exide AGM, és 49,5k az EFB, úgyhogy előbbit vettem.
Igen, szívó 1.2 mellé (és bálnácskába a Puretech-hez is) ekkora akkut raktak.focvis: De ez rendes gyártó, ahol egy csomó dologra gondoltak tervezéskor, amire a vag-nál nem. Nem fikázás, csak sokéves megfigyelés user/szerelő/autóipari oldalról.
A gyárilag AGM-eseknél szokott lenni, EFB-nél nem találkoztam ilyennel, de lehet.[ Szerkesztve ]
<ELADÓ: Pixel8HibridTok> Pixel 8 | C4 SpaceTourer 1.2 Pt '18 | 208 1.2VTi '18 | https://www.spritmonitor.de/en/user/MC_Pite.html
-
MC Pite
veterán
Ok, de most akciósan 49,5/53k volt az efb/agm az alku-fernél szállítással. 63ért nem vettem volna meg teliáron.
Igen, jóval olcsóbb netről, mint anyámnál a beszerár (lásd olaj, és egyre több dolog) - 60 lett volna ugyanez az efb exide.[ Szerkesztve ]
<ELADÓ: Pixel8HibridTok> Pixel 8 | C4 SpaceTourer 1.2 Pt '18 | 208 1.2VTi '18 | https://www.spritmonitor.de/en/user/MC_Pite.html
-
gergo5991
őstag
láttam divat ide beirni a fogyasztást, ezért hozok én is
renault megane 3 gen 1.6 16v, 5 sebességes!! (még most is zúg a fejem)
autópálya fogyasztás, ha érdekel valakit
megtett táv 896km
átlag sebesség: 89,1km/h
fogyasztás 7.5l/100km
klíma végig ment[ Szerkesztve ]
-
MC Pite
veterán
Kell a 3 dlc bevonaton sikló dugattyúcskának .
Megint gyorsabban írtál mint szerkesztettem...
Japók (is) kicentizik, pugnál városi autónál helyesen nem baszakodtak kicsivel. Ha ez japán/vag lenne, egyel kisebb méretű lenne, vagy max 60as, ahogy a fékekkel is csinálják, meg még sokmindennel. Pedig k..a nem olcsóbb nekik sem legyártani/raktározni/logisztikázni a sok eltérő cuccot.gerfo5991: 100 lovas? Azt hittem csak Fluence 5ös váltós, Meganeok hatosak. Nem rossz, nekem a kombival (110/6) egy literrel kevesebb, de osztrákok fele sok százas résszel meg szerpentinnel, tiszta 130 hasonló lett volna.
[ Szerkesztve ]
<ELADÓ: Pixel8HibridTok> Pixel 8 | C4 SpaceTourer 1.2 Pt '18 | 208 1.2VTi '18 | https://www.spritmonitor.de/en/user/MC_Pite.html
-
Qru
MODERÁTOR
-
gergo5991
őstag
válasz MC Pite #273536 üzenetére
110 lovas, 81kw dynamique kivitel 2010es
eleinte amúgy 110el mentem 100km-t pályán mert öntöttem desz. vizet a hűtőfolyadékhoz aztán néztem nem-e fog felforrni a viz mert úgy olvastam ha higitom a forráspont is lejebb megy. de minden jó volt nyomtam neki..
7.-én viszem a szervizbe, néztem a hűtőfolyadék szintje most nem csökkent, de valami viz volt a környékén, lehet a klima cső lepárolgása vagy a franc tudja, majd megemlitem hogy nézzenek utána -
brumi1024
veterán
válasz MC Pite #273530 üzenetére
De ez rendes gyártó, ahol egy csomó dologra gondoltak tervezéskor, amire a vag-nál nem.
VAG egy márkája a Seat/Cupra. Szóval nehezen értelmezhető, hogy sok mindenre gondolnak, amire a VAG nem. Leon - Octi - Golf - A3 vonal különbségeit mesterien belőtték anno, de alapvetően nagyon hasonló/majdnem ugyanolyan autókról beszélünk.[ Szerkesztve ]
-
szőröscica
addikt
válasz macilaci78 #273499 üzenetére
Mar sokszor leirtam, de a mi holyagunkhoz mar a mai leghokibb villanyauto is eleg lenne, ha lenne minden benzinkutnal rendes tolto
Pl a mostani Bp XVII-Crikvenica turank idefele ilyen megallokkal tortent: M7 Lepseny MOL, M7 utolso INA kut, Varazdin fizetokapu (itt csak megalltunk venni egy masodik ENC-t magunknak, ha ket autoval jonnenk nyaralni, akkor se kelljen jegyet huzigalni es sorakozni), Zagrab kulso A3-nal Shell kut + Burger king, Tifon Ravna Gora benzinkut, Crikvenica. Az egesz nincs 600km, es 150km-nel tobbet nem mentunk ket megallo kozt.
Tudom, vannak demizson holyagu teruleti kepviselok, meg egy nap alatt Barcelonaig elvezetok, de azert en is megjartam mar a Miskolc-Malaga utat haromszor, es nem gondolom, hogy egy EV hatraltatna egy ilyen uton.
Inkabb egy napi koruton zavarna, ha nem kapnek desztinacios toltot, pl a multkor Bp-Balatonfoldvar-Bp egy kis akkus EV-vel toltes nelkul nem lett volna meg, a balatoni parkoloban meg foglalt volt a ket ac. Ez zavart volna, de nyilvan nem a vilag vege.
De most nagyon elem asszony Octaviajat, celom a 4.0 ala bemaszas, jo lenne egyszer a Bp-Miskolcot 3.9-el megjarni. Jo kis dizel. Ellenben hallottam most egy X5 40d-t a tengerparton, ilyen traktor nem lehet a 6er, marad az 50i.
-
EQMontoya
veterán
válasz szőröscica #273542 üzenetére
Fura, hogy traktor a 40d, most a talin secret fórumtárs 30d-je (sorhat) nagyon szépen szólt dízel létére, alapjárat fölött már nem feltétlen mondtam volna meg, hogy dízel
Same rules apply!
-
rbalint88
addikt
válasz szőröscica #273542 üzenetére
Biztos nem volt jo kazitok, az volt a baj. Mondjuk a verda se megyen.
-
MC Pite
veterán
válasz brumi1024 #273539 üzenetére
Rendes gyártó itt a psa volt, hogy ne kelljen akkut/tpms-t/fék aktuátort/vezmódosító kereket/folytószelepet/stb stb tanítani, hanem tudja máshogy is.
Ez csak a programozás/műszaki designak)méretezésnek szólt.xmad: Egy kávéba, hogy a stabpálca / toronycsapács(szilent)/ motor(billenést gátló)/váltótartó bak szopat.
[ Szerkesztve ]
<ELADÓ: Pixel8HibridTok> Pixel 8 | C4 SpaceTourer 1.2 Pt '18 | 208 1.2VTi '18 | https://www.spritmonitor.de/en/user/MC_Pite.html
-
-
macilaci78
nagyúr
válasz Sindare #273517 üzenetére
Elemcsere nem opció. Egy csomagtartót és egy motorháztetőt viszonylag egyszerű cserélni. Na meg a lököst, bár azzal meg tudnék barátkozni.
Megcsináltatod, másnak a parkolóban valaki összelájkolja...Ha minden kötél szakad, nem kell félni az akasztástól! Eladó garzonlakás! Budapest III. ker. Tímár utca, 29 m2, galériás. https://ingatlan.com/34130552
-
nagyúr
válasz szőröscica #273542 üzenetére
Szerintem egy dízel alapjában véve kívül hallgatva traktor lesz, még ha minimálisan is. De úgy az esetek 99%-ban nem hallod ugye?! Belül meg ha jó a szigetelés és/vagy van valami hangkioltó vagy hanggenerátor akkor nem mind1? Az Oktáv nem zavar?
Plusz haladva is más, jobb hangjuk van.[ Szerkesztve ]
Minél Több Embert Ismerek, Annál Jobban Szeretem A Cicáimat!
-
Qru
MODERÁTOR
válasz szőröscica #273542 üzenetére
Akkor nektek kb kotelezo a villanyos.
600 km az nekem az 1 nagyon max 2 megallo.#nincsbennetarcsi
Új hozzászólás Aktív témák
Állásajánlatok
Cég: Promenade Publishing House Kft.
Város: Budapest
Cég: Ozeki Kft.
Város: Debrecen