Új hozzászólás Aktív témák

  • molnarpeter

    nagyúr

    válasz Qru #257830 üzenetére

    Ha sokat áll, és nem nagyon van lehetőség/kedv tölteni, eszik belőle a riasztó is, meg vannak gazdagon rövid utak, akkor indokolt lehet a nagyobb, hogy ne szívja le, meg hogy az élettartama végén, mikor csökken a kapacitás, tovább húzza. SDI boldogan elvolt a 60-assal sokáig, 1-2 falun belüli utat beleszámolva, szóval lehet az a fő kérdés, hány évig van meg a kocsi még, és persze mennyire akarsz az akku rezdüléseire figyelni, hogy tovább bírja... :F Beindulni beindul kisebbel is, nagyobbnál később fogy el a puffer, nem károsodik olyan hamar azonos sanyarú körülmények között, valamivel kevésbé kell neki törődés. Nekünk most 90-es szolgál a Golfban, de ebben benne van az is, hogy bármikor át lehessen csereberélni traktorokkal :DDD Fiat 1.3D a svéd 60-65 Ah körülivel fut, flottában az újabb ilyen motoros Fiorino/Bipper 45 Ah-s akkuval volt, és az utólagos központi/riasztó mellett eléggé merülésre és akku tönkremenetelre hajlamosak voltak, de azok álltak is néha hetekig egy helyben. Nem mondom, hogy nagyobbat vagy kisebbet vegyél, de összességében a törődés mennyisége lehet talán a fő vízválasztó :R

Új hozzászólás Aktív témák