- Kábeleket és csövezést rejtő "kirakatház" a GameMax logójával
- Felvarrták az Arctic rackmount rendszerekhez szánt CPU-hűtőjének ráncait
- Háromféle kivitelben, és nem kis kapacitásokkal jönnek a Micron 6550 ION SSD-i
- Már a Samsung sem szolgálja ki modern AI lapkákkal Kínát
- Havazáshoz igazított kiadás kap a Steam Deck OLED
- BIOS frissítés
- Videós, mozgóképes topik
- Apple asztali gépek
- Házimozi belépő szinten
- Nem indul és mi a baja a gépemnek topik
- Milyen TV-t vegyek?
- Intel Core i5 / i7 / i9 "Alder Lake-Raptor Lake/Refresh" (LGA1700)
- Fejhallgató erősítő és DAC topik
- AMD Ryzen 9 / 7 / 5 9***(X) "Zen 5" (AM5)
- HiFi műszaki szemmel - sztereó hangrendszerek
-
PROHARDVER!
Autós topik
Új hozzászólás Aktív témák
-
shaggy
aktív tag
Sziasztok!
Nekem van egy VW Transporter T4 autóm és ki szeretném cserélni az antennát.
Nincs valakinek egy ábrája hogy a bal első sárvédőt hány csavar fogja és hol?
-
Skillet
addikt
válasz Rivaul #14830 üzenetére
és mennyire igaz. szerintem, nagyon nevetségesek
én szeretem, amikor ilyesmi kép tárul a szemem elé, ha felnyitom a géptetőt:
ha rajta is van a műanyag, nem sokat változtat az összképen. de sokáig még az is le volt nekem szedve (első kép), csak a szaros nyestek elrágták a gyújtáskábeleket. keresztbe V6-nál az annyira nem finom, mire kibányászod a kábeleket
szóval azóta rajta van inkább.[ Szerkesztve ]
Mess With The Best! Die Like The Rest! 8G GALANT VR4^ever
-
Skillet
addikt
válasz Rivaul #14864 üzenetére
annyival egészült még ki azóta, hogy a blitz lefújó is fel lett hozva, hogy ne kapja lentről a sok sarat, mocskot... meg így jobban arcban is van vagányabb
de képet, akárhogy is kerestem, nem találtam róla. elkavartam... na majd valamelyik nap lövök róla egyet.[ Szerkesztve ]
Mess With The Best! Die Like The Rest! 8G GALANT VR4^ever
-
tomiii.
aktív tag
válasz Skillet #14862 üzenetére
Azért, ha mechanikai szépséget nézünk, nekem nem igazán jön be az itt is jelenlevő sok műanyag és zsúfoltság. Én ezekre mondom azért hogy szép motortér:
-A "falusi" egyszerű: [link]
-High-tech "egyszerű": [link]Bár ezeknél nem volt sok minden a motortérben.
Ezért egy turbós, ezt egy hét alatt dobták össze gyorsba', poénból, hogy egy 3x éves, gyári motor mit bír(100hp @300+hp, még hengerfej tömítést sem cseréltek ): [link][ Szerkesztve ]
-
Skillet
addikt
válasz Rivaul #14870 üzenetére
jaja
ez inkább KATTmutiban van egy kis műanyag...de csak érzéssel, viccből
de ott van minden a helyén, látod a szívét
az, hogy mindent eltakarnak előled, mint valami kis hülyegyerek elől.... nevetséges.
ha azt a pár szaros műanyagot lekapod róla, ugyanúgy egy robbanómotor lesz ott, minden cuccával egyetemben. minek kell eltakarni? szervizelésnél külön tökölni kell vele, mire leszeded, meg szét ne törjed... a végén meg visszamókolni. pffff
ízlések és pofonokMess With The Best! Die Like The Rest! 8G GALANT VR4^ever
-
Rivaul
addikt
válasz szőröscica #14872 üzenetére
Ha tízen x év után az is elkezdi folyatni az olajat akkor ugyan úgy a burkolat alatt tiszta xar lesz minden. Azért teszik rá mert be akarják szüntetni az otthoni bütykölést. Sokakat elriasztanak azzal hogy egy nagy dobozt látnak csak. Az elvetemülteket persze hogy nem, de nehogy azt mond nekem hogy érdekli őket mennyi idő alatt törlöd tisztára a motort A hangot se az fogja lenyomni érdemi mértékben. Ez a pénzről szól szimplán. Ugyan nem nálunk, de más országokba tuti. Ha nem tudsz hozzáférni, akkor viszed szervizbe és ott a gyári cuccokat teszik bele, amire a gyártó ki..ri örömébe. Pont pár hete olvastam erről egy cikket hogy több gyár ebben a szemléletben nézi a jövőt...
[ Szerkesztve ]
Eladó egy zöld kaméleon….Nem,sárga! Inkább piros! Most barna….Ez k**va jó!…… NEM ELADÓ!!!
-
Rivaul
addikt
válasz szőröscica #14875 üzenetére
Sokan érdeklődésből vagy kényszerből állnak neki. Én is így "tanultam". Más ha 1-1 részletet meglátsz és azt kezded el bolygatni mint ha egy nagy fedőt nézel. Én is volt hogy 3x álltam neki hogy nah vajon merjem-e baxtatni. De addig forgattam míg okés akkor rámegyek mellett döntöttem. Ez pszichológiai akadály is a többségnél. A burkolat miatt egy nagy egységként tekintesz a motorra, nem pedig sok kis alkatrészre. Hányan nem rakják össze a számítógépüket mert nem merik még az oldalát se leszedni? Ha látnák hogy egy csatlakozót kell kihúzni és két csavart a winyó cseréhez, akkor már bátrabban áll neki. De inkább a rálátás hiánya miatt neki se áll. Az olajcsere periódus digitális törlése is mire van? Arra hogy márkaszervizbe vidd. Pedig a zaztaván a patakparton is lecseréli az ember. Nem nagy meló ezt a bömösön is megtenni. De a bmw-nél tuti nem akarják hogy olajos legyen a kezed A gyártók
nemaz eladott autókból élnek hanem az alkatrészeikből. Mára meg a bontás és a házi szerviz egyre menőbb. Ezt finoman próbálják korlátozni. Szerintem[ Szerkesztve ]
Eladó egy zöld kaméleon….Nem,sárga! Inkább piros! Most barna….Ez k**va jó!…… NEM ELADÓ!!!
-
Skillet
addikt
válasz szőröscica #14872 üzenetére
azért csinálják, mert sok a barom. így a barmoknak csak kb 2-3 lehetőséget hagynak. itt töltsd fel ezt a vizet, te marha, ott meg azt, te barom itt meg az olajat...esetleg... te semmihezsemértő. ennyi. ha a sok semmihezsemértő beles egy motortérbe, azonnal a fejéhez kap és telefonál, még akkor is, ha csak az ablakmosó folyadékot kell feltölteni
a hangot nem a sok szar műanyaggal szokták elnyomni.tomiii. mi a gond amúgy? a belsőégésű motor és a robbanómotor egy és ugyanaz. ???
asszem a suliban nekünk így tanították. vagy valamit elnéztek, vagy én néztem el... passz[ Szerkesztve ]
Mess With The Best! Die Like The Rest! 8G GALANT VR4^ever
-
Skillet
addikt
Perszeeee oké. Szerintem meg a dízel motorban öngyulladás van, addig préseli a dugó az olaj/levegő keveréket, amíg az magától be nem robban. Ettől van az a kellemes, traktor jellege. A világból ki lehetne vele kergetni
A benzines motornál meg ott a szikra, ami a megfelelő időpontban berobbantja a benzin/levegő keveréket.
A belső égésű motor, robbanómotor. A robbanás ereje nyomja le a dugattyút.... szerintem
De most a tüzelőanyag mindegy, mindkettő robbanómotor.Mess With The Best! Die Like The Rest! 8G GALANT VR4^ever
-
TaaT
nagyúr
válasz Skillet #14879 üzenetére
"Alapvetően sokan szeretik robbanómotornak hívni a benzinmotort, de az a helyzet, hogy normális esetben, amikor a szikra gyújtja meg az üzemanyagot, égés zajlik, maga a lángfront 10-40 métert tesz meg másodpercenként, és nem 100-1500 métert (360-3600 km/óra), ahogy az öngyulladásos égésnél."
Give them hell Ukraine!
-
Skillet
addikt
Akkor a benzines legyen belsőégésű, a dízel pedig belsőrobbanású motor. hiszen akkor a dízel robban, nem ég.
A megfogalmazás mindenhol máshogy van. Otto motor, belső égésű motor, robbanómotor. Ugyanaz.
Azt írják: "robbanásszerűen elég".
Mindenesetre, nézőpont kérdése. Ha a fejemtől 1centire lenne egy ilyen "égés"... biztosan robbanásnak hatna
De rendben. Ha égés, hát legyen égés.[ Szerkesztve ]
Mess With The Best! Die Like The Rest! 8G GALANT VR4^ever
-
trassher
addikt
Szerintem a robbanáshoz hirtelen nyomásváltozás kell ami mindkét folyamatnál megvan, vagyis mindkettő robbanás.
[ Szerkesztve ]
Redmi Note 7
-
tomiii.
aktív tag
válasz trassher #14883 üzenetére
Robbanást nem igazán tudod kontrollálni... az égést lehet. Egyik esetben sem robban semmi(benzinesnél a kopogásos "égés", na az viszont robbanás, szépen szét is visz rövid időn belül mindent )
A robbanó motor teljesen helytelen megfogalmazás legjobb tudomásom szerint, erről vitát se lehet nyitni, mert tény.
Nem akartam vitát szítani, azt hittem a világunk egyik alapigazságára javítok ki egy téves mondatot.De cáfoljatok meg nyugodtan, engem meglehet győzni, akár privátban is. Hiszen tanulni járok az internetre.
-
AMD Power
titán
Vihar előtti csend – BMW M3 Limousine DKG (2015) teszt
Én nem vagyok oda finom szólva sem a BMW-ért de ez baba lett.
[ Szerkesztve ]
-
Skillet
addikt
válasz tomiii. #14885 üzenetére
ha egy kézigránát robban közvetlenül a fejed mellett, az is leviszi a fejedet, meg ha egy atombomba, az is. nem tudom, lehet, hogy utóbbi messzebbre viszi a cafatjaidat, de ez téged már biztosan hidegen fog hagyni, nem? egyik kisebb robbanás, a másik nagyobb.
de ha az (motor) csak égés, akkor égés. szerintem meg egy "pici" (nézőpont kérdése) robbanás. ha a gyufát meggyújtom, na, az égés. az égéstérben nem ez zajlik le,
de mindegy, nincs vita, én hiszek az okosabbaknak....meg amúgy sem ebből indultunk ki... hanem abból, hogy mennyire undorító sok autó motortere, ezekkel a nevetséges műanyagokkal
ekkor írtad, hogy nem túl jó, ha a motor robban. hát akkor nem túl jó. győzd meg a dízeleseket akkor...hogy nem túl jó, mert robbanásos égés van az autójukban
szóval ízlések és pofonok... de én látni akarok, amit csak lehet, a motorból. nekem ne takarják el, mint valami óvodás elől. brutál idiótán fest.Pumma hááát a tyúújááás
[ Szerkesztve ]
Mess With The Best! Die Like The Rest! 8G GALANT VR4^ever
-
tomiii.
aktív tag
válasz Skillet #14887 üzenetére
a dieseleseknél kompresszió gyújtásos égés van, amit szintén nem árt szabályozni, egy robbanás pedig elég önfejű lenne Csak végig kell olvasni a szakirodalmat es egyertelmu minden.
motortérre pedig reagaltam is, hogy szamomra amit linkeltel, az tul muanyagos, kusza, zsufolt es linkeltem harom nekem tetszo peldat is
-
MunezXBK
nagyúr
AMD:
Az üzemanyagpiaci árak és az árfolyam heti átlagos változását figyelembe véve augusztus 5-én, szerdán, a gázolaj ára várhatóan 4-6 forinttal csökkenhet, a benzin ára esetleg 2 forinttal mérséklődik, de nem lenne meglepetés, ha elmaradna.
Új hozzászólás Aktív témák
Hirdetés
Állásajánlatok
Cég: HC Pointer Kft.
Város: Pécs
Cég: PCMENTOR SZERVIZ KFT.
Város: Budapest