Hirdetés

Új hozzászólás Aktív témák

  • TheProb

    veterán

    Első Osztrák autókázásom mondhatni nem volt épp pozitív.
    Kezdem ott, hogy borzalmasak az utak. A határ után, amíg fel nem értem a pályára, azt hittem, hogy szó szerint szétesik az autó. 1x meg is álltam, hogy körbejárjam a kocsit, megrángassam a kerekeket, mert nem hittem el, hogy ilyen szar az út. Komolyan azt hittem már, hogy megint megadta magát az egyik féltengely, úgy remegett, rázkódott az egész autó... Aztán felmenve az A2-re valamelyest jobb lett a helyzet, de még mindig inkább rónák a kilométereket az M1-en, mint azon...
    Aztán a másik, hogy a bő 400-500km alatt többet mentem =<100 km/h-val, mint fölötte... Rendre lassítások, (számomra érthetetlen) 100-as szakaszok, etc.

    Ami viszont kifejezetten tetszett, az a pihenőhelyek állapota és mérete. Tökre rendezett, szép volt mind, nem az be/kihajtónál sorakoztak a k*rva kamionok, mint nálunk. tiszta volt a mosdó, stb.
    Illetve itt érezhetően betartják a jobbra tartást az emberek, még az audisták is.

    Amit viszont nem értettem, hogy a pályáról lejőve, a völgyekben vezető sima utakat mint ha nem "ismerte" volna a waze 100%-ban. Gyakorlatilag mindenhol 100as korlátozást írt, még a településeken is. Ahol 50,70-es szakaszok voltak, ott se kapcsolt.

    u.i.: az említett völgyi útak, 25x jobbak voltak, mint a komplett autópálya szakasz...

    "Boba is Mickey, Mickey is Boba" - Finkle Einhorn | PC Rig: https://pcpartpicker.com/b/bBy48d

Új hozzászólás Aktív témák