Hirdetés

Hirdetés

Új hozzászólás Aktív témák

  • Juhaszatti

    addikt

    válasz Tsebacsi #18297 üzenetére

    "SSD-t cserélsz, elromlik az alaplap (nem az SSD miatt), bejön a gép a szervizbe, megállapítják, hogy nem gyári SSD van benne, simán ráfoghatják, hogy akkor nincs gari a gépre."

    A gyakorlatban ez úgy működik, hogy csak akkor foglalkoznak azzal hogy nem a gyári SSD van benne, ha konkrétan az a hibás alkatrész. Ha attól független alaplapi probléma van, akkor szó nélkül javítanak.
    Ha az utólag beépített SSD-vel van probléma, akkor visszaadják a gépet, és elküldenek a bővítést végző kereskedőhöz.
    Azt meg pontosan látják, hogy te magad bővítetted-e utólag a gépet, vagy eleve bővítve vetted egy kereskedőtől, mert az ott kapott számla kell a garancia érvényesítéséhez.
    Elég sok esettel találkoztam már, legutóbb pár hete futottam ilyenbe.

    [ Szerkesztve ]

Új hozzászólás Aktív témák