Hirdetés

Új hozzászólás Aktív témák

  • Throme

    veterán

    Megépítettem Karácsonyra "kapott" szettemet a BMW M1000-es motort.
    [42130]
    ( :Y most látom csak mennyi a hivatalos ára... ezek hülyék... na mind1)

    Közel 2000 darabos. Nekem bőven elég, még sok is :B
    5 fázisból áll az építés. Van aki az 1:8-as Technic verda kategóriát is említ ezzel a motorral kapcsolatban, hát nem az. Simán zacskóban vannak az alkatrészek.
    Az első fázis zacsijai és az útmutató vannak egy belső dobozban, a többi együtt, a belső dobozon kívül

    Normál Technic építés, de az elején nagyon figyeltem, mert a motor (meghajtás) és a váltó egy kompakt rendszert alkot. Ha ott valamit elnéz az ember elég keserves a szétszedése.
    Utána is kellett figyelni mert az útmutató hozza a szokásos kisebb hülyeségeket. Szimmetrikus szerelvényekből elsőként a nehezebben látható/értelmezhető felet mutatja (nem állandóan) no meg az izometrikus nézet, mikor fontos lenne felülnézetben mutatni a beépítést. Persze vannak segéd ábrák és rá is lehet jönni.... oké 18+ a szett, szóval ezen túlléptem.

    A hűtőrácsok illesztése kiakasztott, leginkább az alsó. Ez utóbbit a szentlélek tartja.
    Nem szerettem sosem a pici, fejjel ellátott csapokat, mint kapcsolódó alkatrészeket.
    [az ilyen kis genyák]

    Gyűjtöm a Technic mocikat, így ennek az óriás verziónak a méreti megdöbbentők.
    Szerencsére a szélvédő rendes, merev átlátszó műanyag, nem csak egy kis fólia.
    Viszont a szélvédő és azt körbevevő burkolati rész rögzítése elég gyengécske, azért nem jön szét vagy esik le, csak picit lötyögős.
    Felni állat, a féktárcsák is nagyon tetszenek.
    Elől a fékcsövek elvezetése lehetett volna jobb is. A kormányhoz is közel van.
    A kormány alig fordul. Nem tudom, hogy a versenyre szán motorok kormányát mennyire lehet elfordítani, az is igaz.
    Matrica cunami. Brutál mennyiség. Mikor az elején már a 6x számú matricát kell felragasztani csak pislogtam.... és van 7x is.
    2 rögzítést is kapunk. az egyik a Ducati szettből már ismert, hátsókerekék rögzítős megoldás, a másik egy állvány, amin egyébként épül is a motor, ami jó ötlet.
    A lánc színe is eltér a szokványos feketétől.

    Én még a fórumon belinkelt 56k huf áron vettem, ami szerintem még így is sok ezért a szettért összehasonlítva a Defenderrel. (tudom árfolyam meg infláció, háború....stb de akkor is).
    A megjelenési áráról, aztán a szeptemberi emelésről és a mostani hivatalos áráról ne is beszéljünk (ez utóbbitól majdnem leestem a székről...105k huf... hát b+)
    Csak az ára miatt nem tudom ajánlani, egyébként motor és Technic fanoknak egy nagyon jó szett lehetne, úgy gondolom.

Új hozzászólás Aktív témák