Hirdetés

Új hozzászólás Aktív témák

  • sgabor

    csendes tag

    Sziasztok! Sikerült belefutnom egy csaló webshopba. Saját fizetési felületükön fizettem kártyával. Nem egy gyakori webshop és paypal lehetőség sem volt.
    Tudom hogy hogy ezzel hibáztam, hogy mégis itt vásároltam, mert semmi sem véd. Eső után köpönyeg, de sajnos csak utólag gugliztam a webshop nevére, és több helyen is a csaló kategóriába sorolják. A bankkártyán virtuális vásárlási limitet 0-ra állítottam van, így újabb összeget nem tudnak lenyúlni.
    A már kifizetett összeget az OTP telefonos kártyahelpdesk szerint úgy lehet megreklamálni, hogy majd az ígért szállítási határidő letelte után, ha nem jött meg az áru,
    panaszt nyújtsak be az OTP Kártyaheldesknek, akik majd kivizsgálják, többek közt megpróbálják felvenni a kapcsolatot az eladóval. ( én már próbáltam, nem válaszol)
    Szerintetek 0-nál nagyobb az esély, hogy visszakapjam a pénzem? Valaki megpróbálta már ezt az utat? Esetleg a kártyakezelő Mastercard nem nyújt ilyen esetben valamilyen segítséget?

Új hozzászólás Aktív témák