Hirdetés
-
Miniképernyős, VIA-s Epomaker billentyűzet jött a kábelmentes szegmensbe
ph A megfizethető, szivacsokkal jól megpakolt modell ötfajta kapcsolóval és kétféle színösszeállítással/kupakprofillal szerezhető be.
-
Olcsó 5G-s ajánlatot nyújt a Realme Indiának
ma Megérkezett a Realme C65 5G, az első készülék a MediaTek Dimensity 6300-zal.
-
Toyota Corolla Touring Sport 2.0 teszt és az autóipar
lo Némi autóipari kitekintés után egy középkategóriás autót mutatok be, ami az észszerűség műhelyében készül.
Új hozzászólás Aktív témák
-
Wine
csendes tag
válasz NandorHUN #4246 üzenetére
Sajnos az a tapasztalat, hogy a legforgalmasabb helyen se bagóznak rá az emberek. Egyszer benntörtem a kulcsot. Nekiálltunk fűrésszel a lakatnak, negyed óra alatt le is vágtuk, oda se néztek, pedig a város egyik forgalmas helyén volt. Én is a biciklik mellé szoktam lerakni, gagyi lakattal.. még megvan.
[ Szerkesztve ]
-
zoltanz
nagyúr
Az idősebbek sem vetik meg az erollert, minap egy 60+ bácsit láttam vele.
Manapság egy előnye van ha nem vagy szegény, színvonalasabb ellenségeid lehetnek
-
NandorHUN
addikt
Rozsda ellen, védelem miatt érdemes esetleg befujni a rollert wd40-el?
Van olyan "intézkedés" amit érdemes megtenni pl. beázás ellen?
www.kamerapro.hu | FOTÓS TERMÉKEK SZÉLES VÁLASZTÉKA
-
B-L-A-C-K
titán
válasz DigitXT #4258 üzenetére
Semmit csak úgy beraktam, mert tetszett a kép.
Amúgy sok átalakítás van már rajta, belül pl a hátsó kerék vezérlője pont az aksi bms mellett van, és ha a vezérlő nagyon felmelegszik letiltja az aksit, mert azt hiszi az melegedett túl. 1x fordult ez elő 50km megtétele után után, ilyenkor meg kell várni míg visszahűl. Ez minden OXO-n ilyen sajnos, de van akinek nem jön elő, mert nem megy vele egyhuzamban sokat. De lett rá megoldás... Az aksit meg kellett fordítani, és pár vezetéket meghosszabbítani, azóta nem is jött elő.
Kapott még új gumikat ugye, 3D nyomatott kábel védőt. Most lesz kész az új sárvédő (az új nagyobb kerékkel felcsap kicsit). Illetve rendeltem még 2 frankó tárcsát, ezt várom megjöjjön, valamint a kerék csapágyakat kicserélem minőségi FAG csapágyakra a tárcsával egyúttal.[ Szerkesztve ]
-
Darellus92
aktív tag
Na egy pár másodperces video a széleskerékkel. Elvileg 40 a vége de a 110 kilómmal 36-37 fölé nem ment még, szerintem nem is fog. Teszem hozzá hozzá bőven elég nekem, nem nagyon huzatom maxon utazás közben egyelőre.
Ma így jutottam el melóba. Volt benne azért pár piros lámpa meg sétálós szakasz, de úgy mondanám átlagban 18-24 között közlekedem. Száraz úton azért jobb lenne .
[ Szerkesztve ]
HTC = Help This Company
-
#07746304
törölt tag
-
addikt
válasz NandorHUN #4270 üzenetére
Eszembe nem jutna elektromosat venni, arra a célra, amire használom! A gyerekek mennek bringával a környéken, én utánuk rolleren. Ez napi kb 2 óra aktív mozgás. A garázsban elfér, össze sem csukom. És iszonyú kényelmes a nagy kerék meg a rugalmas deszka. Akin van minimum 5kg többlet, az csak profitálhat egy kick scooterrel. Az elektromosnak semmi értelme sincs, mint rekreációs eszköz. Munkába BKV helyett, ha nem akar az illető izzadni egy lábbal hajtóssal.
[ Szerkesztve ]
My name is Bond, James... Dean.
-
jeromosi
aktív tag
Sziasztok.
Tervben van egy elektromos roller, mindenképpen magyar forrásból.
A 130 e-s kategóriából a xiaomi m365 tűnik a legjobbnak.
Milyen szerszámokat érdemes hozzá beszerezni magyar forrásból? -
#07746304
törölt tag
válasz B-L-A-C-K #4283 üzenetére
Mondjuk ez alap, hogy az OXO-val meg kell várnom a szabályozás tervezetet, mert ha tényleg bevágják a német módi mintát - ezeknél nem lehet tudni - és típusengedélyhez kötik, amit nem kap meg (feltételes módban írtam), akkor szívás. Ezért az OXO-t. Harmadiknak tervezem. Veszek egy Xiaomi M365-öt, utazós rollernek előtte. A Kugoo volt az első, tanultam rajta. A Xiaomi azért olyan, ami feltehetőleg még a típusengedélyt is megkapja a 250 W-os motorra. De Ebből már a PRO ami igazán vonz. Illetve venni kell hozzá hordtáskát, tudtommal nem adnak mellé.
-
Don.Corleone
aktív tag
Srácok, szerintetek érdemes ezekben a hónapokban ha van egy jó akció, megcsípni az M365 Pro-t (most pl. 160K postával) vagy várjak tavaszig, amikor normálisan tudom is használni az időjárás végett?
Egy ismerősöm azt mondta, hogy jön ki az új Pro modell nemsokára, de roller témában még elég kezdő vagyok és én speciel erről nem találtam hírt. Már mindent összeadtam és kivontam, nagyon jó lenne munkába járni vele, csak nem igazán tudom mikor lenne érdemes megcsípni egy jó vételt. AZ viszont eldőlt hogy pro lesz a befutó. -
devil-k
nagyúr
válasz Don.Corleone #4286 üzenetére
Abba gondolj bele, hogy jön a rossz idő és elővenni nem igazán tudod majd. Addig pedig a jótállási idő pereg lefelé.
- mozi bolondéria -
-
#07746304
törölt tag
válasz Don.Corleone #4286 üzenetére
Ez egy fogós kérdés. Ezekből is minden évben van új kiadás. Érdemes megvárni a következő szezont. Azzal meg az a baj, hogy elején nincs elég tapasztalat, hogy mennyire sikerült jól az széria.
(#4287) devil-k: igen ez igaz, de jövőre is úgy lesz, hogy elején megveszi, ha félévig nem lesz baja, megint elteszi, lehet következő szezonban meg lerohad garancia meg már nem lesz rá.
-
NandorHUN
addikt
Én szabályozás miatt anno egy 300 ezres tracking kerékpáron gondolkodtam az Etwow helyett.
Szép és jó, no meg a városi nép se utáll annyira és biztonságosabb is, mint egy roller a kis kerekekkel.
Cserébe nagyobb, és lassabb.Úton szoktak menni előttem biciklisek, de etwowhoz képest csak vánszorognak.
www.kamerapro.hu | FOTÓS TERMÉKEK SZÉLES VÁLASZTÉKA
-
#07746304
törölt tag
válasz Memmaao #4290 üzenetére
Beszéltél, de minek?! Mert egyrészt nem nevezted meg, másrészt meg csak trollkodtál volna. Inkább oxitocin menj, aztán rollerezz egyet a helcsi körül Azon meg ne hörögj, hogy baromira jól jöttem ki anyagilag a dologból... és hiába írtad, hogy kunyeráltam a kínaiaktól, mert egyáltalán nem. Leírtam a gondomat, elküldték a dolgokat. Ennyi és nem több, arról, hogy más leírta a gondját (szintén szétázott neki, és nem kapott sem motort sem mást az ECU-n kívül, meg legyen az ő dolga), aztán kapott egy ECU-t annak így járás a neve.
-
addikt
válasz #07746304 #4291 üzenetére
Kiárusítani a szétázott rollered cuccait, ami helyett kértél új alkatrészeket igen oximoron, mert elvileg azok helyett kértél újat, hogy nem jó, ugye?? Persze, sokan csinálják ezt, de te még excel táblázatban levezetve is nyomattad itt a henki mankit, hogy mekkora királyul jöttél ki belőle és még meg is érte. Szerintem ez inkább trollkodás, mit az, hogy zokon vettem, hogy fikázod a sárhányóm hiányát... De rólad mindent elmond a pár hsz ezelőtti OXOs pálfordulásod, amit persze két sor alatt megmagyarázol...
My name is Bond, James... Dean.
-
#07746304
törölt tag
válasz Memmaao #4292 üzenetére
Nekem a legjobban a vaterás licit tetszett, annyira kapós volt, hogy az akkumulátorra nem kevesebb mint egy tucat licit érkezett!
és ez a lista még nem is teljes, mert van ami a jófogáson ment el, van ami helyben, plusz még mindig van kb 40 000 Ft-nyi Kugoo alkatrészem, amiben egy zsír új S1 motor van, két kijelző, meg pár kisebb alkatrész, sárhányó ilyesmi
"ami helyett kértél új alkatrészeket igen oximoron, mert elvileg azok helyett kértél újat, hogy nem jó, ugye??"
Ne ferdítsd el! A legjobb hiszemben válaszoltam a kérdésükre. A kérdés magyarra fordítva gy szólt, ha küldenek új motort, és új ECU-t szerintem megoldódik e a probléma. Azt mondtam, hogy igen, mert úgyis gondoltam, nem nyerészkedni akartam rajta. Másként hozta a sors, mert kiderült, hogy a motor jó, az ECU viszont tényleg szétázott, ezt DIGIXT is meg tudja erősíteni. Az én akkori tervem az volt, hogy kicserélem az alkatrészeket, aztán gurulok vele tovább úgy, hogy leszigeteltetem, de még mielőtt erre sor került volna, kiderült, hogy nem ilyen könnyű a történet. Az, hogy végül az ECU-n felül mi volt ami miatt nem ment, lövésem sincs, mert: tipp volt az akkumulátor, de arra sincs panasz, arra is gondoltam, hogy szétégett a kábel valahol, de azt is elvitte két vevő, és azokra sem érkezett panasz. Egyetlen az ECU-t vette át annak tudatában DIGIXT, hogy szerinte is zsákbamacska, és az tényleg be is igazolódott. Viszont a zsír új ECU-val is ott volt az M betű. Mindazonáltal, érzem én a frusztrációdat, meg azt, hogy muszáj lenne, hogy tied legyen az utolsó szó, de ameddig szándékosan félreviszed az éneket, nem a tied lesz
[ Szerkesztve ]
-
erdeidominik
csendes tag
Sziasztok!
Van egy Mi 365 pro-m, amin a firmware-t le szerettem volna cserélni, amihez előbb a ble verziót le kellett fokoznom, viszont az új ble feltöltése után sötét a kijelző, a hátsó lámpa 1-4-et villog, bluetooth-on látom a rollert, de bármit próbálok feltölteni 68% környékén megakad és kikapcsol a roller. Van rá esély, hogy st-link nélkül meg tudjam oldani? -
NandorHUN
addikt
Most hogy kicsit már használtam több rollert is gondoltam írok pár sort az E-twow Booster GT-ről, hogy mi a tapasztalatom, ezelőtt egyedül Lime-ot, meg az Etwow Booster V-t használtam kevés ideig.
Eddig nagyon meg vagyok vele elégedve, sebességben hideg idő ellenére is hozza a 38-40kmh sebességet. Nagyon jól tud gyorsulni, gyakorlatilag hídon felfelé is nagyon jól megy pl. Lágymányosi híd alján a biciklis cikk-cakk felüljárón. Eddig nem találkoztam olyan meredekkel itt Budapesten amin ne ment volna fel sebesen.
A fékeket sokan szidják, de szerintem rendeben van. Tárcsa biztos jobb lenne, de elmúlt másfél hét alatt nem volt olyan szitu,hogy ne tudtam volna megállni. Előre kell gondolkozni,pl látom hogy megáll az autó elöttem akkor elkezdek fékezni időben nem utolsó 5m-re hagyom 40-es sebességgel. Ha meg baj van akkor ott a taposófék.
Másik előnye a féknek, hogy a kerék nem csúszik meg még esőben se. Azaz pl. megnyomom dúrván, akkor se csúszik meg a kerék fékezés közben, hanem szép lassan megáll a roller. Szóval nekem ezen a téren nincs gondom, esetleg egy hátsó "vész" tárcsafék jó lett volna, de 95%-ban akkor is a kert használnám, mert aksiba visszatölt valamennyi energiát.Esős időben viszont csak óvatosan, ha nedves az út, mert volt, hogy éles kanyarban megcsúsztam vele (nem fékezésnél, simán kanyarodásnál) .
Rugózása elég jó, de azért lehet jobb lett volna sima gumival és akkor az út még smooth-abb. Cserébe nincs defekt, ami azért előny. Azért lehetőség fújható kerekekre jó lett volna.
40-es sebességet páran sokallják, de szerintem rendben van, mivel pl. ha Üllői úton megyek haza akkor hasznos tud lenni, hogy végig 40-el tudok menni bicikliseket messze lehagyva.
Ami nem igazán tetszik az a világítás, ami szerintem elég gyenge, de lehet rá szerelni + világításokat.Még annyi megjegyzésem van, hogy Budapesten van egy szürkeimportos bolt (akik 1 év garit adnak csak Etwow rollerekre) meg akartak győzni, hogy Monster az jobb és adjam el a rollerem, helyette vegyek náluk Monstert (ugye Futurer nem árulja a Monster, mert az nem hivatalos, csak egy cserélt vezérlős V).
Ne higgyetek nekik! A Monster ugyan szintén 11kg, és 45km/h a max sebessége, és "üresben" felemelt kerék gyorsabban pörög, de terhelve lassabb mint a Booster GT és rosszabbul is gyorsul.Ami még elfért volna rajta:
- jobb világítás
- hátsó tárcsafék - csak vész esetére
- lehetőség felfújható rendes gumikra, hátha azzal az út még simábbÖsszességében teljesen meg vagyok vele elégedve, azaz 1-2 dolog fájó pont, mert olcsó lett volna az orvoslása a cégnek, de nem kardinális kérdés egyik sem.
Ennyi pénzért, ilyen minőségű és ilyen könnyű (11kg), ilyen sebességű és gyorsulású roller nincsen másik, szóval én tudom ajánlaniwww.kamerapro.hu | FOTÓS TERMÉKEK SZÉLES VÁLASZTÉKA
-
B-L-A-C-K
titán
válasz NandorHUN #4296 üzenetére
"Most hogy kicsit már használtam több rollert is gondoltam írok pár sort az E-twow Booster GT-ről, hogy mi a tapasztalatom, ezelőtt egyedül Lime-ot, meg az Etwow Booster V-t használtam kevés ideig."
Akkor nagyobb rollereket ne próbálj, mert beleszeretsz...
Amúgy kompakt méretben szerintem nincs jobb választás, világítást tudsz rá tenni pluszban, tárcsa már tényleg viszont kellene rá, főleg 40ről...
A 40 az valós GPS-en nézted?
-
NandorHUN
addikt
válasz B-L-A-C-K #4298 üzenetére
Monster és V tényleg csal, Monster olyan 25%-ot!
De Booster GT tényleg annyival megy amennyit ír általában. :)
Nagyobbat nem fogok venni, mert ugyan jó erőben vagyok, naponta kondi megvan, de 11kg-ot még így is zavaró cipelni.... Hát még 20 vagy 30 kg-ot.
E-twow GT-ben ezt szeretem, apro, mobilis és konnyű, mégis gyors és mérethez képest fantasztikusan jól megy.
www.kamerapro.hu | FOTÓS TERMÉKEK SZÉLES VÁLASZTÉKA
-
Darellus92
aktív tag
HTC = Help This Company