Hirdetés
-
Miniképernyős, VIA-s Epomaker billentyűzet jött a kábelmentes szegmensbe
ph A megfizethető, szivacsokkal jól megpakolt modell ötfajta kapcsolóval és kétféle színösszeállítással/kupakprofillal szerezhető be.
-
Olcsó 5G-s ajánlatot nyújt a Realme Indiának
ma Megérkezett a Realme C65 5G, az első készülék a MediaTek Dimensity 6300-zal.
-
Robotkart irányított a majom a kínai Neuralink agyi chipjével
it A mindezt lehetővé tévő Neucybert a Neuralink kínai riválisa, a Beijing Xinzhida Neurotechnology fejlesztette ki.
Új hozzászólás Aktív témák
-
jeromosi
aktív tag
válasz jeromosi #1191 üzenetére
Sziasztok.
Lenne még egy kérdésem.
Korábban említve lett a topicban a KIANO Cavion City GO.
Erről a rolleről mi a véleményetek?
Soha nem volt még elektromos rollerem, nem annyira nagy távra használnám, csak környékbeli pár kilóméteres körzetbe.
Kb 65 kg vagyok 180 cm.
Még ezt a rollert is néztem Razor E300.
Erről a vélemények?
Meik érné meg jobban?
Az elsőnek említett roller összecsukható?
Ezeket mennyire kell szerelgetni mint a xiamoi m365-öt?
Az mennyire érné meg ezekkel szembe?
Mindenképpen 100000 alatt keresnék valami jót
Előre is köszönöm.
Mindenképpen magyar áruházból szeretném vásárolni. -
Arlic
újonc
válasz jeromosi #1191 üzenetére
Rugot lazitani kell,
Tomiteni a hazat es a kepernyotKepzeljetek ma nem indult a kugoo, szetszedtem, tiszta ideg voltam, mint kiderult a bekapcsologombot nem tudtam elegge benyomni, miutan levettem a kepernyo tetejet, siman bekapcsolt, a gumimembran nem jo helyre nyomott...
+ Nekem ugy tunt hogy a haz elejen a kabelt nagyon odacsipi a kiveheto muanyag eleje... Arra meg ranezek[ Szerkesztve ]
-
Arlic
újonc
válasz jeromosi #1194 üzenetére
Utána helyesbített a rolleres kolléga, nincsen tömítés, valamint az akku elvileg fel le tud mozogni (2 mm hézag van), többi irányba kihézagolták szivaccsal, egyéb anyaggal.
M365-nél azt hallottam, hogy a kormánynál egy kis alkatrész el tudni törni, vagy mifene, eléggé életveszélyesen hangzik, ez a KUGOO ráadásul 120 kg-ig terhelhető, így bízom benne, hogy a csapágyak jobban bírják majd.
Valamint tömör gumija van, szóval nem lesz defektes (igaz, cserébe jobban érzed az úthibákat) -
Arlic
újonc
válasz jeromosi #1196 üzenetére
Nekem fekete szilikon pasztát ajánlottak. (tubusos)
Azt a részét kell tömíteni, ahol nem szeretnél vizet látni, ilyen az akksiház + a kijelző.
Elvileg fröccsenés ellen védett, de jobb a békesség.Többen innen vettük a rollert. (lengyel raktárból jön)
https://www.geekbuying.com/item/KUGOO-S1-Folding-Electric-Scooter-350W-Motor-8-5-Inch-Tire-Blue-411072.html
Nekem 2-3 nap alatt megjött, gyönyörűen becsomagolva, megvédve, félig feltöltve.
Javasolni nem merem a rollert, majd 2-3 hónap használat után
-
berobi78
tag
válasz jeromosi #1196 üzenetére
Fekete szilikon pasztával. Én három helyen mindenképpen ajánlom tömíteni. Akksi tartó rész műanyag ajtajánál, az lcd kijelzőnél, és ott ahol van a töltés csatlakozó. Mindegyik részt néhány csillagfejű csavar fogja. Néhány perc az egész. Kicsavar, levesz, tömítő pasztával körbe nyom, vissza tesz, vissza csavar.
-
berobi78
tag
válasz jeromosi #1208 üzenetére
Azt ugye vágod, hogy ha csak néhány lapot vissza olvasol egy csomószor volt erről a rollerről szó?
Vagy a teszthez mit szólunk?@Hyperion: Azért van egy-két hülyeség a tesztben. Pl nem állítható a hátsó rugó... Csak egy villáskulcs kell hozzá és kb 5 másodperc. Egyébként vannak előnyei a Xiaomihoz képest. Ár érték arányban szerintem kifejezetten jó. Tartósságára kíváncsi leszek. Egyenlőre nem kímélem és bírja
-
berobi78
tag
válasz jeromosi #1213 üzenetére
Nekem semmi bajom a menetkomforttal. Se nyikorgás, se zörgés. Van, hogy apró szemű murván megyek, ott zörög, de ott mi nem zörögne? Aszfalton teljesen jó. A tapadással is meg vagyok elégedve, sokkal jobban tapad kanyarban, mint a lábbal hajtós oxelo ef 9.
Amit az összecsukásról ír, az pedig egy vicc. Megnyomod a lábaddal a kallantyút miközben előre tolod a kormányt. Max 2 másodperc. Annyi lehet a probléma, hogy mezítláb nem tudod megnyomni a kallantyút. De ritkán rollerezik az ember mezítláb. A többit meg már fentebb leírtam. -
Hyperion
senior tag
válasz jeromosi #1222 üzenetére
Azért ne húzzuk már le a xiaomit. Ezt a topikot visszaolvasva majdnem a nem ajanlott plecsni jut róla az eszembe.
Miközben :
Messze minőségibb, mint bármilyen más roller amit lattan
Stabilan tartja a 20+km hatotavot 99kg-al
Sokkal egyszerűbb, de használhatóbb a gáz - efèk rendszer
Normális tárcsa van rajta, amivel sokkal hatékonyabb a fékezés200+ km-t raktam eddig bele. Lötyög a kormány az elejétől fogva. És??
Semennyit nem ront a komforterzeten. Akit zavar ez az bélelje ki.
Sarvedo törés, vezeték elszakadás nálam nem jelentkezett, sőt a vezeték érintetlen. Semmi jele nem látható annak hogy hozzáérne bármi is.
Fentartom a véleményem, hogy akinek elszakadt az hagyományos roller ről jött át, és rutinból a sarvedo féket szerette volna használni. Így nyilván elszakadt..
Defektem sem volt még, igaz jó minőségű aszfalton használom nap mint nap.Szóval ne bantsuk már a xiaomit
-
Dr.Zoo
senior tag
válasz jeromosi #1697 üzenetére
Az, hogy a leírása eléggé szűkszavú.
Konkrétan semmi.Motor teljesítmény, akkupakk feszültség szint, akkupakk kapacitása, kijelző, mobil app van-e, maximális sebessége, maximális terhelhetősége, stb.
Így hirtelen ezeket nem találtam a leírásban....
"decretum... Ugros eliminandos esse / rendeljük, hogy a magyarok kiírtassanak."
-
mekkGyver
aktív tag
válasz jeromosi #1699 üzenetére
Max. gyereknek tudom elképzelni ilyen kicsi kerekekkel. A méreteit meg nem is tudni, de a képek alapján elég aprónak tűnik. Látszik, hogy a cikk írója sem a cikk íráshoz, sem a rollerekhez nem ért eléggé ahhoz, hogy ez alapján objektíven meg lehessen ítélni a roller képességeit. pl. "A HECHT 5125 már álló helyzetből is 0 km/h sebességtől indítja a motort. Sok roller erre nem képes, mert meg kell lökni lábbal, hogy bekapcsoljon az elektro motor..." Úgy írja, mintha ez előny lenne.
Idegeskedni nem más, mint mások hülyesége miatt magunkon bosszút állni.
-
Dr.Zoo
senior tag
válasz jeromosi #1699 üzenetére
Többiek már leírták a lényeget, talán még annyi, hogy egy felnőtt alatt a 18km/h inkább 14km/h lesz, ha jól látom. Azon még jót röhögtem, hogy a 100kg tesztelő 23km ment vele egy töltéssel...
"decretum... Ugros eliminandos esse / rendeljük, hogy a magyarok kiírtassanak."
-
f3rdzs0
senior tag
válasz jeromosi #1832 üzenetére
a town9 szerintem jobb választás mert azt fel tudod vinni járművekre és nem olyan nehéz (vagy akár az olcsóbb town5 is szerintem jó, nekem azzal se volt sok bajom)
a legnagyobb bajom a pesti utakkal az volt hogy sok helyen a beton nagyon szemcsés és elnyeli az összes létező energiát azonnal (a térkőről nem is beszélve)másik téma: én igazából a kitiltástól tényleg amiatt félek hogy nagyon sokan használnak már most rollereket és csak most lett jó idő. és azok közül elég sokan elég parasztul tolják.
én inkább támogatnám hogy kötelező legyen rajta a védőfelszerelés és mehessen bicikli úton.meg az emberek percepciója is hogy jajj csendes és nem hallom hogy jön mögöttem se segít. pedig az emberek 90%a bedugott füllel mászkál és egy biciklit vagy kocsit se hall meg.
[ Szerkesztve ]
f3rdzs0
-
stellaz
addikt
válasz jeromosi #1832 üzenetére
Town 9 az jó, lásd előző hozzászólásomat ((#1875). Esetleg town 7, abban nincs hátsó rugóstag, ezért nem is fog leérni, mikor a padkának odavered, de meg kell nézni.
(#1876) Ksix
Most, hogy a Lime is megjelent és nagyon sok lett az elektromos roller, plusz a járdán is ész nélkül mennek szerintem várható egy tiltás (Bp. belső kerületeiben már van is talán) és időszerű is lenne.
Valamelyik nap is legalább 25-el ment el mellettem a fazon a szűk járdán, hátulról, a gázt sem vette el, nem is csengetett, de minden nap látok vadbarmokat, akik végsebességen cikáznak az emberek között, kapualjakhoz, boltokhoz szorosan közel mennek, stb.
Egyébként járdára nagyjából alkalmatlanok ezek a cuccok, ha biztonságosan akarsz menni, akkor talán a sima rollernél is lassabb lesz, mert még tohonyábban is irányíthatóak.
Kerékpár út/sáv és az úttest az viszont korrekt hely nekik, én ott mentem vele, ahol volt rá lehetőség. Jó lenne ha a városban minél többen mennének ilyenekkel és lenne is hely nekik, mert a járdára nem valóak.
Egyébként egységes szabályozás kellene a végsebességre és kötelezővé tenném a két, egymástól független fékrendszert is, mint a kerékpáron + lámpa, csengő, stb. Ezeket főleg a többiek védelmében
[ Szerkesztve ]
Hifiman fejhallgatóhoz keresek ballanced kábelt
-
freelanced
addikt
válasz jeromosi #2105 üzenetére
Kíváncsi lennék mennyit megy egy ilyen.
Most igazából vagy elektromos vagy egy ilyen kickbike.
A Xiaomi effortless, gyors, viszont problémás, 1-2-3 év után ki tudja hol lesz.
A sima Kickbike lényegében több 10 évig is elmehet, nem egy bonyolult szerkezet.
A sima rollerrel műanyag kerékkel zötyögés nem az igazi, kipróbáltam és ott ahol mondjuk térkő van még ha minimális is, már az elektromos fújhatós kerekű is szétráz, akkor a műanyagba bele sem mertem gondolni
Gentleman, you had my curiosity, but now you have my attention.
Új hozzászólás Aktív témák
- Gaming notebook topik
- A fociról könnyedén, egy baráti társaságban
- AMD GPU-k jövője - amit tudni vélünk
- Anime filmek és sorozatok
- A Honor és a Huawei uralja a kínai mobilpiacot
- Peugeot, Citroën topik
- Óra topik
- Linux kezdőknek
- Adobe Photoshop
- Debrecen és környéke adok-veszek-beszélgetek
- További aktív témák...