Hirdetés
-
Rossz üzlet az EV-kölcsönzés
it Küszködik az EV-kölcsönzés miatt a Hertz Global, még több EV-t adnak el.
-
AMD Radeon undervolt/overclock
lo Minden egy hideg, téli estén kezdődött, mikor rájöttem, hogy már kicsit kevés az RTX2060...
-
Free Play Days 2024 - 17. hét: Railway Empire, Prison Architect
gp Extraként a TramSim: Console Edition című játékot is kipróbálhatják az érdeklődők.
Új hozzászólás Aktív témák
-
addikt
Ugye tudod, hogy ez a leghülyébb érv a világon?!?! Persze, én is túléltem a gyerekkoromat, a polski hátsó ülésen, öv nélkül. Sokan meg nem. Én mindig bekötöm magam kocsiban és a bukó is mindig rajtam, ha kerékpárra vagy rollerre szállok. És a gyerekeimtől is megkövetelem. Kötöttség? Életet menthet! E mellett ki nem szarja le, hogy szarul áll alatta a hajad??
My name is Bond, James... Dean.
-
-
Wine
csendes tag
-
pezoka
csendes tag
Sziasztok. Segítséget szeretnék kérni. Toldysport flexpro rolleren cserélem a bowdent, de szétszedéskor nem jegyeztem meg, hogy hol kell behúzni az első villánál, és a kitamaszto rúgót hová kell visszarakni. Van valakinek esetleg robbantott ábrája, vagy leírása a helyes összerakásról? Köszönöm.
-
philoxenia
MODERÁTOR
A törölt threadet ne folytassátok!
Később általában nem értek egyet azzal, amit korábban leírtam. Ehhez néha évek kellenek, néha percek csak...
-
Wine
csendes tag
Azt szeretném kérdezni, ugye ha elfogadjuk hogy mostantól smkp ként működük, létezik olyan sisak amit elfogadnak mint megfelelőt, és viszonylag kisméretű...mert gondolom a kerékpáros smkp ra nem jó.
-
Wine
csendes tag
Furcsa lesz, minden rendű rangú elektromos robogó vígan hasít a kerékpárúton, mi meg mehetünk a forgalomba. Kissé morcos vagyok..Most azt nézem, az eddig bejáratott útvonalaim mind kilőve, kereshetem a nem túl kátyúbarát street motion 2 mnek azokat a közutakat amin nincs kráter.
[ Szerkesztve ]
-
#07746304
törölt tag
-
gergo7311
csendes tag
Ezért vettem inkább egy Xootr MG rolit... Gondoltam, hogy az e-rolikat erősen korlátozni fogják. Ez magyarország... Mondjuk, annak mákja van aki kisvárosban közlekedik e-rolival, ott nincs tömeg, tumultus, túlzsúfolt keskeny járdák, stb. az emberek is türelmesebbek általában, de pest minden téren káosz.
Gergő-Budapest
-
Darellus92
aktív tag
válasz gergo7311 #4427 üzenetére
Miskolcon kb. ket hete elektromos rollerrel jarok meloba bicikli uton altalaban ejszaka. Eddig osszesen harom bicajos jott szembe a ket het alatt, rendor le se szar pedig teljes arcot takaro arcmaszkban megyek a hideg miatt es ugy tudom azt nem is lehetne.
HTC = Help This Company
-
Wine
csendes tag
válasz Darellus92 #4428 üzenetére
Az a baj, hogy mostantól esetleg jobban figyelik. Mert pl. itt Győrben szintén nem foglalkoztak vele rendőrök, csak most felhergelik a yardot is meg a népet aki erről értesül, aztán ki akar 50 ropit fizetni...
-
NandorHUN
addikt
válasz B-L-A-C-K #4403 üzenetére
De teljesen értelmetlen.
Ennyi pénzből vesz egy motort és az kényelmesebb, biztonságosabb és sokkal jobb élményt ad.
No meg értékét is állja. Aksi se megy tönkre 2-3 év akatt (egy ilyen masinába meg aksi csere mennyi lenne? 800 ezer?)+ nem is mobilis egy ilyen járgány. Azaz már nem is lehet igazából rollernek nevezni.
www.kamerapro.hu | FOTÓS TERMÉKEK SZÉLES VÁLASZTÉKA
-
djadji
senior tag
Valóban lakott területen kívül. Erre nem emlékesztem. Itt mondjuk 30at írnak, de én is 20ra emlékszem.
http://www.autoszektor.hu/hu/content/kreszprofesszor-egy-kis-mopedes-kreszhttp://djadji.fw.hu
-
djadji
senior tag
Azért kíváncsi lennék. HA nem fofadom el a heszini bírságot, akkor mega feljelentés, majd a tárgyalás. Mi lesz a bűnösség oka és magyarázata KERSZ szabályok nélkül? "bűnös, merrt a nagyfőnök azt mondta"? VAgy hogyan fog zajlani..?
http://djadji.fw.hu
-
#07746304
törölt tag
Ezért kell a sisak! -
DigitXT
félisten
válasz NandorHUN #4441 üzenetére
Nekem van motorom, mégis el tudnék képzelni egy Dualtron Spidert. Just for fun.
De mivel annyi zseton nekem nincs erre a hobbira, egyelőre RWD Kugoo teszt jön:
Nyilván innen már csak egy macskaugrás az AWD, kár, hogy még nincs vezérlőm,
meg a hibás akku pakk tényleg hibás, át kell még építenem azt is. Meg pl. egy 2K
értékű gyári hosszabbítóval semmiből nem állt volna az RWD. De arra várni kell...Szerk: igen, a cucc prototípus*, nincs előfúrva a villa a gyári csavarokhoz, ezért a
kábelkötegelő, ami tartja a műanyag burkolatot... (Amúgy van egy gyanúm, miért
voltam lassabb sokkal: 1 bar volt csak a kerékben, azért az megfoghatatta picit.)*: ez egy eufemizmus arra, hogy gányolt, amit itthon találtam cuccokat jeligére...
[ Szerkesztve ]
-
ultio
senior tag
Továbbra is, hol van ez a jogszabály, rendelet?
rasti rusti
-
Wine
csendes tag
Ellenben közúti forgalomban szerintem a pálcikaroller, sok szempontból életveszélyes akár van bukósisak akár nincs, ha úgy tetszik ebben az ügyben egyfajta polgári ellenállás híve vagyok. Emiatt. Amúgy egyre másra szólalnak meg emberek, most épp Vitézy Dávid, akik inkább a normális szabályozást sürgetik.
[ Szerkesztve ]
-
Wine
csendes tag
https://index.hu/video/2019/10/27/kresz_e_roller_elektromos_roller/
-
DigitXT
félisten
válasz DigitXT #4442 üzenetére
Röviden a hátsó kerék hajtásról. Érzésre nincs sok különbség, de pl. kevésbé
nyeklik miatta az első villa, ill. picit biztonságosabban lehet vele fékezni. Akár
kanyarodás közben is nyugodtan... eddig az első fék hajlamos volt borítani az
egész hóbelevancot kitekert kormánnyal, pl. a Lágymányosiról lekanyarodni a
MüPa felé eddig kicsit lutri volt, most sima liba... Vagy bicikliúton lámpához
beállni derékszögű kanyarban, lépésben, ott nagyon észnél kellett eddig lenni,
mert tényleg bebicsaklott azonnal, ha ráfékeztél, hiába nem volt nagy a tempó.Aztán: padkára jobban fel lehet vele lépni, mert amikor elemeled az elejét nem
szűnik meg a hajtás, sőt! Kerékre is lehet húzni, ezt kb. kétszer követtem el...
Egy picit ijesztő élmény, de persze "fun", ha direkt történik. Nem egy Dualtron,
nem kell félni, hogy elfüstöli a gumit, csak a súlyponttal lehet játszani.Viszont: a fellépés után közvetlenül a hátsó kerék megérkezése sajnos sokkal
kellemetlenebb mivel most már nem is olyan könnyű a hátulja, és ugye nem is
pneumatikus a Pro motor. Odaverődik, na, szóval ez azért nem akkora a előny.
Térkövön is egy kicsit jobban ráz, mert nagyobb a súly a hátsó keréken, ami a
pneumatikus hátsóhoz képest jóval kevésbé rugalmas: kényelemben rosszabb.(4 barra felfújtam a kereket. Ugyanúgy 24 km/h a vége, Lágymányosira ~15-tel
tud csak felkúszni, de ilyen a vezérlő, az eredetivel pár km/h-val gyorsabb volt.)Amit a dupla motortól várok: jobb hegymászóképesség, jobb gyorsulás/fékezés
továbbá picivel nagyobb utazósebesség. Ha kb. 30 km/h körül fog tudni, nekem
az teljesen okés, főleg ha értelmezhető idő alatt el is éri. Ja és a hatótávolsága
is sokkal jobb lesz, mivel nem csak egy 6Ah akku fogja etetni, hanem 2 db 6Ah
akku. Ez sem sok, tudom, de kis pénz, kis foci. A semminél azért jobb lesz. -
#07746304
törölt tag
Jó befektetésnek ez tűnik:
https://napidroid.hu/meno-xiaomi-himo-c20-elektromos-kerekpar-eu-raktarrol-tovabbi-akciok/
El tud indulni magától, de 100 rendőrből 99.9 nem fogja észrevenni
-
B-L-A-C-K
titán
Ma egy laptop táska volt nálam, amibe 10 kiló cucc volt, így összesen sisakkal mindennel ~110 kiló önsúly volt a rolleren, megnéztem így mennyit megy, 67-nél leszabályoz a roller, ezt hozta is, és ezekkel a szélesebb gumikkal teljesen stabil volt még.
Új hozzászólás Aktív témák
- DJI Mini 4 pro FMC drón - 3 akku, RC2 táv, 2 táska, Filterek, 2025. decemberig garancia, DJI Care
- Tissot Prx Férfi Karóra eladó! Ingyen posta!
- Hamilton Aviation Khaki X Patrol Auto Chrono ETA 7750 automata óra! Full set!
- Insportline Airbike Pro 2022 otthoni / edzőtermi szobakerékpár (air bike)
- Eladó 0km-es új elektromos roller (iScooter i9)