- Azonnali alaplapos kérdések órája
- Nikon DSLR topik
- Milyen TV-t vegyek?
- Kormányok / autós szimulátorok topicja
- Computex 2024: az Akasa mágneses burkolatot ad, az SSD-t te rakhatod bele
- Xiaomi Pad 5 - hatásos érkezés
- Milyen notebookot vegyek?
- Autós kamerák
- Computex 2024: feltárta a Lunar Lake-et az Intel
- Computex 2024: az ASRock monitorok is a gaming szegmens krémjét vették célba
Hirdetés
-
PC-s demót kap a The Alters
gp A teljes kiadás már konzolokon is elérhető lesz majd, a próbaverziót azonban csak Steamen és Microsoft Store-ban érjük majd el.
-
AMD Radeon undervolt/overclock
lo Minden egy hideg, téli estén kezdődött, mikor rájöttem, hogy már kicsit kevés az RTX2060...
-
Közeledik az X Fold3 Pro
ma A kínai bemutató után megtartotta a Vivo a nemzetközit, de még nem Európában.
-
PROHARDVER!
Vásárlási segédlet - Karbantartás - Egyéb hasznos dolgok
Mielőtt kérdeznél olvasd el a téma összefoglalót, vagy használd a keresőt
Új hozzászólás Aktív témák
-
Talala
senior tag
válasz parandroid #225353 üzenetére
Igen, sajnos én is erre jutottam, köszi a megerősítést. Nézelődök tovább.
-
Csokicsibesz
tag
válasz parandroid #225357 üzenetére
Az esetek 99%-ban nem a bringán kell keresni a wattokat, hanem magadban.
Tehát lehet cserélni kereket, vagy kerékpárt, de ha csak 80 wattot tudsz leadni, akkor teljesen mindegy, hogy azt egy 150 ezres vagy egy 750 ezres bringán teszed szerintem. -
Lacerta
aktív tag
válasz parandroid #225357 üzenetére
Azért valamilyet érdemes, mert anélkül nagyon szikrázik menet közben.
-
nagyúr
válasz parandroid #225371 üzenetére
Van róla kép? Nem rémlik de már nagyon megnézném mit tuningolna a fórumtárs.
Més que un club!
-
Ringman
nagyúr
válasz parandroid #225371 üzenetére
Beginner with CLIMBING BIKE vs EXPERT with $5.25 CITY BIKE
vsz. nem 7000$-os (windspace SLC 2.0), mint a leírásban, de így is extrém példa. -
őstag
válasz parandroid #225377 üzenetére
Jó ötlet, mint az autós topickokba, mehetne az elejére...
.............IHB-MBM............. Let's Go MAVS!
-
nagyúr
válasz parandroid #225377 üzenetére
Erre, nem megbántva a fórumtársat de tényleg fölösleges költeni komolyabban. Inkább nézni kell 100-150k között valami használt outit vagy fitness bringát.
Més que un club!
-
Lacerta
aktív tag
válasz parandroid #225386 üzenetére
@parandroid, Napfénysüti:
Az a szónikus csavarhúzó.
A fluxuskondenzátort a tudákos körtefából készült Poggyászban tartom.@Gézengúz, Ringman:
Pontos megfigyelés, igen.
Itt vittem fel és le a bicajt, ilyenkor előfordul, hogy lekapja valami:
[ Szerkesztve ]
-
Ringman
nagyúr
válasz parandroid #225390 üzenetére
ha már felesleges pénzelverés, vettem a tiagra hajtókar helyett egy 105-5800-ast, amire ugyanúgy rárakom majd a 38T-s narrow-wide tányért - de legalább 110 grammal könnyebb lesz a bringa, ha az alu csavart használnám lehet 120-szal is
nem volt szívem otthagyni, 67eur (+shipping) volt és a gyári tányérokat még el lehetne adni (meg a karbon nyerget, meg a lassan egy éve megvett de nem használt cinturato velot, meg egy decás nyerget, time atac pedálokat, sor folytatható sajnos)
---
a commuter spd-klipsz meg teljesen jó városban, jó hogy ajánlotta valaki (nem csak) kezdőknek -
andrisbandi
őstag
válasz parandroid #225390 üzenetére
Egyik kollégám ilyen.
Imád autót szerelni. Ha mindent megszerelt... eladja
Jöhet a következő beteg.Amikor néha rámoccantunk, h miért költ ilyenkre, azt magyarázta, h kihivás, és szeret új módszereket tanulni, kipróbálni. Végül tényleg mindent kikupál.
【Rainych】 Nyanpasu _ https://www.youtube.com/watch?v=awWVru0nwMY
-
sz_abika
addikt
válasz parandroid #225435 üzenetére
Akkor majd bokára felcsapok egy prizmát, a küllőprizma amúgy sem nagyon megy a keresztbe fűzött küllőkre. A pirosozás fájni fog, remélem nem felejtem el
PSN: xszabikax
-
Alg
veterán
válasz parandroid #225435 üzenetére
Én is úgy vettem észre, hogy alapvető KRESZ szabályokra harapnak az osztrák rendőrök, gyalogos zónába behajtás, piroson áthajtás, STOP táblánál megállás, ilyesmik.
Prizmákról nem tudok nyilatkozni, országúti bringára direkt kivétel van a szabályozásban, jó látási viszonyok között nem kell sem prizma sem lámpa.
Elektromos bringával járnak itt is, de tudtommal ki van benne ütve a limit, szóval sok sikert a meneküléshez
[ Szerkesztve ]
"I love not man the less, but Nature more" // Giant TCR Adv. '16 Di2 // Fenix 7 SS // FiiO BTR3 + Truthear ZERO
-
nagyúr
válasz parandroid #225386 üzenetére
lézerágyú!
Tudod, mit jelent az, hogy nemezis? Az érintett, erősebb fél kinyilatkoztatása a méltó büntetés mértékét illetően. Az érintett fél jelen esetben egy szadista állat... én.
-
flash-
veterán
válasz parandroid #225571 üzenetére
na ez érdekes még erről így nem hallottam
fulton:hát ebben nem tudok segíteni, function threshold power, ugye power meter lenne ide pontos, nem tudom a garmin által meghatározott mennyire téved
azt tudom hogy a strava teljesítmény kijelzése (kalkulálása wattmérő nélkül)egy adott szegmenesn mondjuk az biztos hogy nem pontos.
trekkinggel ha felmegyek egy adott dombra kisebb erőbefektetéssel akkor is magasabb wattot fog kalkulálni merthát nehezebb a trekking pedig nem is nyomom úgy mint mondjuk outival maxon, oda 300 watt heylett 250et kalkulál.. innentől kezdve nem tudom mennyire lehet szempont, ugye sok mindent nem vesz figyelembe, csak a sebességet és a súlyt dehát azzal sem arányosan számol legalábbis az én esetemben.[ Szerkesztve ]
"Embrace our fellow man, no longer vilified"
-
fulton
addikt
válasz parandroid #225581 üzenetére
Értem köszi, mostmár ezt is tudjuk
Nekem csak mellkas pulzus mérő + sebesség szenzor van[ Szerkesztve ]
-
6030D
Ármester
válasz parandroid #225581 üzenetére
Merida Big.Nine 6000, Mitas Kratos/Scylla
-
.mf
veterán
válasz parandroid #225622 üzenetére
Oké, akkor "Bringával (a hónom alatt) járok munkába", na
Reggelente azért Santa Mariába, ahonnan a busz megy fel a Stelviora, bringával tekerek le, pedig mehetnék busszal is. Igaz felfelé szint abba se nagyon van, veretek ott is 60-65-telAz Umbrailről a Stelviora már próbáltam feltekerni, ami "csak" kb 300 szint (4 km alatt), csakhát az asztmám alaposan a tudtomra adta, hogy NOPE. De vannak itt páran, akik egy nap többször is feltekernek a Stelvion. Tavaly volt egy 50-60 közti öreg, aki minden nap 2x feltekert, de volt, hogy 3x is láttam. Na az ám tényleg a real shit!
Alg: ahogy Parandroid kiegészítette, a hónom alatt bringával járok A kis 20"-es összecsukhatós bringával letekerek 3 faluval arrébb a buszhoz, felcipeltetem magam és a bringám a busszal a Stelviora, majd onnan hazafelé lezúzok a bringával (Na de olyan sebességgel, hogy kocsikat, bringásokat, néha motorosokat is előzök - néha amíg a buszra várok Santa Mariaban, utolérnek bringások, akiket leelőztem, mindig vigyorogva néznek, hogy vazze azzal a kis vacakkal hogy verettem lefelé )
Kanyarfotózok - azaz itt Curvafoto
Fotóim és kalandjaim a világ körül: https://www.facebook.com/fmartinphoto/
-
Ringman
nagyúr
válasz parandroid #225700 üzenetére
ahhoz is van flat pedal adapter, úgy már komfortosabb. -
Gaben92
őstag
-
6030D
Ármester
válasz parandroid #225700 üzenetére
Én is úgy járok nyáron bringát mosni. Spd + papucs
Merida Big.Nine 6000, Mitas Kratos/Scylla
-
balintbaba
tag
válasz parandroid #225742 üzenetére
Én már nem keresem benne a racionalitást - a két pedáltengely többe került mint az egész kerékpár.
-
Jester01
veterán
válasz parandroid #225742 üzenetére
Azért a Körmös utcához jó ha van. Lehet, hogy nagyobbnak tűnik de csak 32-es. Azóta mondjuk átálltam 11-28-ra.
Fall-N: Ez a gyári kormányszára. Mivel ez a CAAD8 országúti váz, gondolom az egyenes kormányhoz így igazították.
zsola32: Csinálok szívesen, de pontosan mi érdekel?
Jester
-
stickermajom
addikt
válasz parandroid #225780 üzenetére
Akkor az outizás a gyávák sportja?
-
addikt
válasz parandroid #225786 üzenetére
Igen, de ott kezdődik a probléma, hogy azt sem tudom, a 8-as melyik része van a helyén a tengelyhez képest, mert végigfut az egész keréken, nem csak egy helyi kis eltérés. Általában én is azon az elven tolom, mint te, kivéve, mikor úgy vagyok vele, hogy jó munkához bizony megfelelő szerszámok kellenek. S ehhez szerintem centírozó állvány nélkül nem érdemes nekiállni, csak rosszabb lesz.
Dark Archon | i5-12600KF - RTX 3070 | Canyon Endurace 7 | BF4: DarkArchonHUN
-
Maximum1
őstag
válasz parandroid #225811 üzenetére
Gumi is milyen
Futár bringákra való nem egy Dogmára, jó hogy szóltál, kicsit jobban megnéztem én is. -
ISThun
csendes tag
válasz parandroid #225811 üzenetére
Magyarázkodás ON
Nem szeretnék kétféle pedált és kétféle cipőt venni és hordani, a Bromptonomon is ilyen pedál van, viszonylag sokat sétálok a cipőben is, úgyhogy ez marad.
(Van másik nem ennyire agyonhasznált Giro cipőm, csak el kellene mennem azzal is egy bikefittingre, hogy normálisan legyen beállítva a stopli.)
Magyarázkodás OFF -
andrisbandi
őstag
válasz parandroid #225838 üzenetére
- Ez ajánlható?
RIVERSIDE TOURING 520
Ezt kapni is lehet.
Teljesen felszerelt. Esetleg csupaszítható.
Teló nélküli, és átütős, főleg ezért tetszik.【Rainych】 Nyanpasu _ https://www.youtube.com/watch?v=awWVru0nwMY
-
Ringman
nagyúr
válasz parandroid #225857 üzenetére
teleszkópot inkább dobni kellene.
-
zsocy
őstag
válasz parandroid #225864 üzenetére
Csak az igazán hardcore arcok és a maximalisták mondják hogy felejtsd el a teleszkópot trekkingen. Szerintem is egy átlagos usernek jobb ha van, mint ha nincs. A másik az a trekking súlya. Az sem számít annyira, mint nekünk kérges szívű profiknak. Legyen stabil, legyen tartós (kevés használat mellett minden az lesz ha karban van tartva) és legyen a lehetőségekhez képest kényelmes. És ne legyen extrém drága. Ezt megugorja az a Decás Riverside is. Évi 6-7 alkalomra minek is kellene jobb? Az viszont tény hogy az ajánlott Cube és a Merida jobbak. Ha belefér, go for it!
Grammbuzulásról jut eszembe, Alg, teljesen le vagyok sújtva, rögzítő anya a szelepen? Szelepsapka?? Egy outin? Ez legalább 1 gramm! Megengedhetetlen!
És végül íme, az én mai Bubázásom szőröstérdes, kormányos (és jó ferde horizontos, bocs Jjeahh) bizonyítéka. Szerintem az út elkészült, Etyekig minden csodásan járható, táblák, felfestések megvannak, és Pázmándon működik a kút is abban a szép, díszesen faragott pihenőben. Lehet menni hullámvasutazni
[ Szerkesztve ]
-
Ringman
nagyúr
válasz parandroid #225864 üzenetére
emlékeim szerint te is viszonylag nagy keréknyomással mész, mondjuk a traktornyomvályú 2-2,5 baron sem kellemes merev villával.
-
flash-
veterán
válasz parandroid #225808 üzenetére
próbálok visszaemlékezni mikor lehetett olyan vele hogy egy komolyat fékeztem de nem gondolom, én mindig az a tipus vagyok aki inkább kevesebbet fékez (autóval is )aztán max akkor nyomom rá erősebben ha már tényleg nagyon muszály,nameg még mindig angolosan van kötve nekem, és reflexből az elsőt húzom(ami mondjuk eddig még nem volt gond mert nem olyan egyszerű ám outival fejre állni)
írtam az r2bike-nak, meglátjuk
vajon szerelési hiba is okoz ilyet? oldalpereme nem volt mindenütt egyenes ha tolómérővel mértem a keréken a felfújt gumiköpenyt akkor volt is helyenként pár tized mm eltérés,de én nem gondolnám hogy ez okoz ilyen gondot,de nem tudom biztosan.kicsit ütött is már pár hete a kerék azt hittem egy kilazult küllő miatt."Embrace our fellow man, no longer vilified"
-
zeus_2k14
senior tag
válasz parandroid #225926 üzenetére
Okés köszi. Ezt néztem : [link]
-
ivana
Ármester
válasz parandroid #225972 üzenetére
A soraból egy első váltóm van (kellett kozolos 8 sebi első váltó, ott nem lehet keverni sajnos...) az kb. ilyen milyen irányba nem kotyog kategória tele műanyaggal. Megvan a szetthez tartozó 8 sebi campa váltó az ehhez képest valami ipari műremek, pedig a legpuruttyább verzió (mirage), csak az bilincses.
-
Csokicsibesz
tag
válasz parandroid #225972 üzenetére
Akárhányszor hajlandó vagyok megvédeni a Sorát (R3000).
Egy teljesen jól működő váltó, nincsen vele az égvilágon semmi gond.
Lassan 4k-t beleraktam, hála a 9 sebességes mivoltának alig kopik a lánc, 1x lett beállítva azóta semmit nem kellett hozzányúlni. Montin az SLX váltót azért 3-4 havonta állítgatni kell.[ Szerkesztve ]
-
lsebestyen
addikt
válasz parandroid #225965 üzenetére
Ha jól rémlik te a hanyatló nyugaton élsz. Na itt Mo-n jól jön a középső fogás a fos szar utak miatt. Úthibás szakaszokon mindig így megyek, de nekem így is tanították anno.
-
lsebestyen
addikt
válasz parandroid #225980 üzenetére
Ahogy jól esik, de gondolom nem véletlen, hogy egy kockaköves szakaszon is felül fognak, sőt néha szereltetnek fel oda külön fékkart. Ha kényelmetlen úgy fognod, akkor biztos jól van beállítva az a bringa méretügyileg?
-
Fall-N
veterán
válasz parandroid #225986 üzenetére
Hidd el ha jól állítod be és minőségi a bowdenezés, akkor nem hangos. A váltókaron múlik a dolog. RevoShift marokváltóval vettem a régi MTB -re, azzal ahogy írod hangosan és hirtelen "dobálta" a fokozatokat, mint kábé a régi SIS 3x6-os váltó. Utána lett ideiglenesen egy TZ500 forgatós gagyi váltó (félreértett a boltos és ezt hozott a RapidFire helyett). Ezzel is hangos volt, de az Acera fékváltóval sokszor nem is hallom a gangolást. (Az elején meg is kellett bizonyosodnom, hogy egyáltalán vált-e).
A bicikli építésénél meg nem spóroltam a vezetékelésen. Sok biciklin gagyi bowdenház és nem köszörült bowden van (rozsdamentességet nem is említem). Ezek rengeteget rontanak a váltáson. Pedig nem sokkal kerül többe a minőségi huzalozás. Amiben gyenge az alap váltó az a rugó feszessége bukkanókon és letörésen meg ugyebár a 3x7/8 már manapság elavult. Gyártani olcsóbb sokkal ezért olcsók. A nagyobb sebességeknél kisebb tűrések vannak, ami drágító tényező.
Hasaggymeg: SRAM nálam is az ár miatt bukik. Pofátlan drága náluk például a váltón kívül a váltókar is.
-
őstag
válasz parandroid #225992 üzenetére
Azért szerintem ahol a 32-s elfér ott a 34-s tányér is el fog...
ÉS a 34/11 azért lehet haladni................IHB-MBM............. Let's Go MAVS!
-
Ringman
nagyúr
válasz parandroid #225998 üzenetére
-
XenHai
senior tag
válasz parandroid #225992 üzenetére
Egy gyors kérdés melyik lenne az a levegős teló (cross vonalon) ami már jó lehet 120 kg környékére ?
Paragon ,NCX-D LO ? -
bercsi
aktív tag
válasz parandroid #225992 üzenetére
Nekem arra kell hogy A->B eltekerjek a családdal, van 2 gyerkőc akiket szeretek megjáratni. Jobbat alszanak így . Ilyenkor nyomunk 10-15km karikát.
Kecskeméti vagyok, itt is érdekesek még városon belül is az utak. De mivel nincs nagy tempó, és nem is tudok több százezret biciklire költeni, így marad egy ehhez hasonló merev villás bicó. Amilyen teleszkópos bicikliket árulnak ~150-ig, nem biztos hogy bevállalnám.
Ha megyek nagyobb karikát akkor meg alapból figyelem az utat, a legtöbb helyen már tudom hol vannak a sz@r részek. Erdőben, hegyi ösvényen nem tekerünk.
A súly is egy érdekes kérdés, a mostani bicó agyváltós és acélvázas, érzésre ez is megvan 20 kiló környékén.#225991 Ringman
hasonló nekem is a gondolatom.#225990 ivana
Megvoltam nélküle, el is dőlt a kérdés.#225995 Hasaggymeg
Remélem élőben sem lesz csalódás#226024 velizare
Tömések a helyükön, váll meg szerencsére jó, éljen a konditerem
Nem hinném hogy lopott lenne, elég sokat árul nyilvánosan. Aztán lehet hogy tévedek... -
fulton
addikt
válasz parandroid #226149 üzenetére
Abszolút de, de megint oda lukad ki a történet, kinek mi éri meg. Ha ama oldalról nézzük a dolgokat, akkor 2 milla sem drága, nekem az másnak nem. Kinél hol billen a mérleg el.
És igen durván elmentek az árak, a forint egy f* halmaz lett, és mellé még a gyárak áremelkedései...figyelembe véve az itteni keresetünket, azt mondom sok érte. -
acsati
aktív tag
válasz parandroid #226213 üzenetére
Nekem is úgy volt eddig, de akkor leraktam elöl a kis tányérra és hátul úgy váltogattam, hogy jó legyen. Csak így most lejtőzéskor nem jó a kis fogasokra váltani. A szerviz meg másik városban, gondoltam megpróbálnám magamnak utánaállítani...
#226209 Hasaggymeg köszönöm, azért megnézem majd ezeket.
-
Hasaggymeg
Topikgazda
válasz parandroid #226214 üzenetére
Valaminek egyenes kellett lenni, a kolléga úgy döntött a tartó lesz az. ...ami a váltót illeti, nem tudom az elektromos első átdobó kompenzálja-e (szép magyarsággal utána "trimmel" ) az olyan durva keresztbe váltásokat. ...ha igen, akkor az nagyon okos dolog.
"Végy egy kerékpárt,nem fogod megbánni...feltéve ha életben maradsz."Samuel Langhorne Clemens link: https://cdn.rios.hu/dl/upc/2024-02/02/91209_d2j2gi0v6zwls7lx_1000006503.jpg
-
FeRRaR1
őstag
válasz parandroid #226214 üzenetére
Fugába a téglaközbe szépen beült a cső teteje, meg oda is akartam csavarozni a tetejét hogy bika legyen. Nekem adja, egyenlőre így marad, ha használat közben zavarna lehet módosítok rajta.
Hasaggymeg
Még vissza kell rázódnom a bringás életbe, szokásokba
A por az meg szívás most sajnos, de jövő héten lesz pár esős nap ami ráfér mert sivatagnak is elmenne a kert ezekkel a repedésekkel...
-
sepyi
aktív tag
-
sepyi
aktív tag
válasz parandroid #226291 üzenetére
Bocsi! Rosszul szerkesztettem. De +1 a hozzászólásokat. Lásd fentebb
[ Szerkesztve ]
Tedd vagy ne tedd! De ne próbáld! (Yoda mester)
-
őstag
válasz parandroid #226291 üzenetére
Engem az idegesít, hogy küzdök, hogy a 25-27-s átlag meglegyen, órán sokszor ott a 30 km/h, de ha egy kis domb, szembe szél, gyengeség jön, egyből potyog lefelé az átlag viszonylag gyorsan.... bezzeg hogy felfelé tornásszam, vért kell hugyozni....
Meg beérek a városba, és mondjuk kéne még 2 km-r mert km "naczi" vagyok éppen, és ott is potyog lefelé az átlag rendesen...
A mostani 100 km-n is 24,7 km/h-val értem be, és 2 km alatt lett 24,4................IHB-MBM............. Let's Go MAVS!
-
Mezga Aladár
veterán
válasz parandroid #226291 üzenetére
Addig amíg a kerékátmérő manuálisan megadható sok mérés biztosan hibás.
Itt számomra a gps-el történő mérés hitelesebb.Accuphase E-306 integrált erősítő eladó.
Új hozzászólás Aktív témák
Állásajánlatok
Cég: Alpha Laptopszerviz Kft.
Város: Pécs
Cég: Ozeki Kft.
Város: Debrecen