Hirdetés
-
Miniképernyős, VIA-s Epomaker billentyűzet jött a kábelmentes szegmensbe
ph A megfizethető, szivacsokkal jól megpakolt modell ötfajta kapcsolóval és kétféle színösszeállítással/kupakprofillal szerezhető be.
-
Free Play Days 2024 - 17. hét: Railway Empire, Prison Architect
gp Extraként a TramSim: Console Edition című játékot is kipróbálhatják az érdeklődők.
-
Olcsó 5G-s ajánlatot nyújt a Realme Indiának
ma Megérkezett a Realme C65 5G, az első készülék a MediaTek Dimensity 6300-zal.
-
PROHARDVER!
Vásárlási segédlet - Karbantartás - Egyéb hasznos dolgok
Mielőtt kérdeznél olvasd el a téma összefoglalót, vagy használd a keresőt
Új hozzászólás Aktív témák
-
Runner_fxr
Ármester
Enduro bringára szerintem semmi szükséged, a megadott felhasználás alapján. Illetve az minden lesz csak nem olcsó.
Egy 29"-es XC montiban gondolkodnék a helyedben. Merev aluvázas kivitelben. Összerakás helyett jobban jársz a komplett bringával, anyagilag jobban jössz ki. A nagyobb kerékméret manapság már elég alap dolog, így ennek a felárától én nem tartanék. Árban olyan 150-200K körül már újonnan is kifoghatsz értelmes darabokat most így szezon végén, persze kompromisszumokkal.[ Szerkesztve ]
-
-
Runner_fxr
Ármester
Enduro monti kb 600-700K-tól indul, ennél a kategóriánál ez a belépő szint.
És ennek akkor van értelme ha durvákat akarsz lejtőzni, komolyabb terepen.Visszatérve az XC-re, szerintem azt kéne eldönteni, hogy egy olcsó szaladgálós kecskét akarsz, vagy valami normálisabb gépet, amivel alap szinten lehet hegyi kerékpározni is?
Az olcsó szaladgálós kecskéhez elég lesz a 100K vagy kicsivel alatta, épkézláb XC montihoz kevés.
Ideális esetben 2 bringa van. Én egyébként ennek vagyok a híve.Crytec210: Rengeteg féle írás van a témában, de konkrétan mire lennél kíváncsi? Elég összetett a téma, sok mindenen múlik.
CaNNa3IS: Trek Sessiont, vagy ehhez hasonló régebbi FR gépet én csak akkor vennék ha van felvonó is arra amerre használod, mert ezt tologatni a hegyre nem lesz nagy élmény, de ahogy érzed. Akkor inkább valami könnyű AM gépet vettem volna.
Nekem RS Reverb Stealth van most, 125mm-es verzióban, de a KS is jó.
-
smkb
őstag
Nem, nem csak te találod annak. A jelenlegi bringaárak egy vicc. Egy xt szettes merevfarú gép alap fox telóval 600e? Egy elektromos monti ugyanezen felszereltséggel 1.5-2m? Miközben tyúkbélből van már rajtuk a lánc, ami jó ha 1000kmert kibír? Nekem lehet magyarázgatni, hogy így úgy a könnyű anyagok stb, de nehogy már egy vadiúj KTM DUKE 390 árában legyen egy bringa, ami szó szerint vicc anyagokból van a KTM-hez képest...
Ráadásul a tendencia is nagyon gáz. Évről évre gyengébb komponensekkel jönnek ugyanazok a modellek, miközben az ára meg növekszik, majd új néven piacra dobják azzal a szettel amivel évekkel ezelőtt indult. Ez szégyen. Jó példa erre pl a Cube LTD, vagy a KTM 1964 LTD. Ezeket nézegettem így évenként.
-
Runner_fxr
Ármester
Az én tapasztalatom az, hogy hosszabb távon olcsóbb is a 2 bringa fenntartása, mint egy komolyabb.
Szóval mindenképpen ezzel jársz a legjobban.Bringaárakkal kapcsolatban az a véleményem, hogy egyrészről hatalmas az igény a komolyabb gépekre, épp ezért nem várható áresés. Amíg sok esetben nem tudnak annyit gyártani, hogy kielégítsék az igényeket addig hülye lenne bárki is árat csökkenteni. Másrészről meg sokan azt is elfelejtik, hogy bár lehet a széria utcai motorhoz viszonyítva aránytalan az ára, de egy több milliós bringa olyan gép amivel világkupákon szoktak versenyeket nyerni. Ezt célszerűbb lenne motorversenyen használt motorokhoz hasonlítani, és akkor már mindjárt értelmezhetőbbé válnak az árak. Egy verseny karbon váz mondjuk egy gyorsasági motorhoz, elérheti 6-10 millió közti összeget is. Csak ezzel sokan nincsenek tisztában.
pc360: Nem azt mondom, hogy nem bírja, de ha abból indulok ki, hogy én a 85 kilómmal túl rugalmasnak éreztem egy 29"-es DT kerékszettet, akkor te a 115 kilóval minek fogod érezni? Masszívabb kereket tudsz építeni ha a kisebb kereket választod. A plusz-os verzió meg azért jó, mert nem csak egy szélesebb gumit és nagyobb tapadást kapsz, hanem a szélesebb agyak és szélesebb küllőperemek miatt egy szerkezetében is erősebb kereket.
smkb: Nem lehet, hogy az igények is nagyok? Azért lehet kapni épkézláb bringákat értelmes árakon is. Az elektromos hajtás felára meg érthető. Drága az előállítás, főleg az akkuknak, sok pénz elment a fejlesztésre, mindemellett még így is kevesebbet tudnak gyártani mint amennyit megvennének. Illetve egy bizonyos árszint felett még az elektromos felár sem vészes, csak az olcsóbb kategóriákban szembetűnőbb. Nem egyszer láttam olyat, hogy volt 1000 euró az azonos felszereltségű elektromos és sima monti között. Én nem azt akarom ezzel mondai, hogy olcsók lennének, de régen sem volt sokkal jobb, a 90-es években még sokkal rosszabb volt. És azóta rengeteg fejlesztés történt, az emberek igényeit is feljebb tolták.
[ Szerkesztve ]
-
Runner_fxr
Ármester
"A gond az, hogy a nem-versenytechnika gépeknek is alaposan megkérik az árát... Nem hinném, hogy a strapabíró, tartós canga 80-100-as rugóutas első telóval, jó fékerővel akkora extra kívánság lenne, hogy komolyabb gépnek számítson; vagy ha igen, akkor az már régen rossz... "
Akkor másképp kérdezek. Mondj olyan terméket ami nem drága, Magyar fizetéshez mérten! Tudsz ilyet? Mert én nem nagyon. Még egy szaros busz jegy is drága, ha figyelembe veszem azt, hogy mennyi fizetést kapok. Az, hogy valami drága, nézőpont kérdése. Én erre mindig azt mondtam, hogy nem a termék drága, hanem a fizetés a kevés. Nem a kerékpár hibája az, hogy csóró a Magyar, ha igazán lényegre törő akarok lenni.
A motoros példához visszatérve. Persze, egy motorban sokkal több az alkatrész, de azért azt is vedd figyelembe, hogy egy kerékpárnak micsoda terhelést kell elviselnie közel 10-ed akkora súly mellett?
Egy Enduro moci 100-110kg, míg egy profi Enduro bicaj 11-13. [link]
Egy Enduro motornak csak az első villája olyan nehéz kb mint egy egész verseny Enduro kerékpár. Ezt valakiknek ki kellett fejleszteni, megtervezni, költséghatékonyan gyártásba küldeni és még keresni is kéne vele.
Akkor a Red Bull Rampage-t gondolom nem kell bemutatni: [link] Ezek a DH gépek is bőven 20 kiló alatt vannak és irdatlan terhelést el tudnak viselni.
Nem mellesleg, amíg Budapesten minden második ember kezébe új iphone-t látok addig nekem senki ne jöjön a drága bringákkal, mert ez is elég vicces. -
-
jjeahh
nagyúr
1-2 előnye azért van a hatalmas hónak, pl. kitámasztás nélkül megáll a bringa bárhol, meg ilyenkor már nem csúszol meg, nem dőlsz el, mert minden oldalról tart... csak bírjad hajtani
Ez a lego bringa 26-os? Úgy gondolom nem volt olyan vészesen drága összerakni. Az első teló milyen? Lájkoltam már ezt a képet amúgy facsén
A lámpához: komolyabb normális lámpát majd a kollégák ajánlanak, én inkább egy fillérb***ó alternatívát mondok:
- lámpából nekem ilyen van most felment az ára, de általában $10-ért megy normál áron, ha kérsz rá kupon kódot, $6-7-ből meg lehet úszni, én 5,99-ért vettem. Hasonló árú bicikli lámpákhoz képest bazierős (majdnem 1000 valós lumen) és bírja az esőt.
- ilyennel applikálom fel a kormányra, ugyanez bárol kapható, ebayen is
- Kell hozzá 18650 akku, ha nincs, akkor a samsung, lg, liitokala, sony, panasonic akkuk ajánlottak pl., én régi laptop akkut szedtem szét, lemértem őket multiméter-el, kb. 50%-ban használhatóak.
- Töltőből ilyenem van, ami henger alakú és belefér, azt tölti és egyben "power bank" is, kuponkóddal $1,99-ért kifogható
Ez így elég ütős kombó, de valószínűleg vakítja az autósokat, ezért egy ilyent is beszerzek majd... egyelőre terepen használom, oda lencse nélkül is jóCéleszközből itt B&M lámpákat szoktak ajánlani, de majd a kollégák megmondják pontosan melyik típust.
[ Szerkesztve ]
Fb: facebook.com/n.barni | Insta: instagram.com/n_barna/ | Strava: bit.ly/2HvMboG
-
belaazallat
addikt
Itt egy jó kis lámpa teszt. Ebből eldöntheted magadnak melyikre van szükséged, melyiket engedi meg a pénztárcád. [link]
"Ha valami el tud romlani, az el is romlik. Ha nem tud elromlani, akkor oda kell adni Bélának, és el fog... ;]" by peterkeT \__/ Online FPS nick: Celpont \__/ Minden út járható. ... Harckocsival! Hummer rulez!
-
jjeahh
nagyúr
Olyan csájná verzió kls zoomer q5-öm nekem is van (ha erre gondolsz), az volt az első tűrhető bringalámpám, pont ezt váltottam le az convoy-al . Fényerőben talán arra elég, amire használnád, ha tényleg óvatosan és lassan közlekedsz, bár én volt, hogy nem láttam vele egy nagyobb kátyút vagy követ és majd' elestem . Szerintem az a kategória, ami városban, aszfalton már bőven elég, látni is lehet vele, de terepen rizikós... egész nagy területet bevilágít, de szerintem nem szórt a fénye, sőt, tipikusan olyan mint a legtöbb olcsó zoomos lámpa, egy éles kört vetít, ami hirtelen ér véget, mint ezen a képen a jobboldali példa. A convoy már 50%-on is erősebb és sokkal jobban terít, cserébe ha az akkut is megveszed hozzá, akkor persze drágább is...
A bringához gratula, remélem bejön ez a másfajta terepezés is
[ Szerkesztve ]
Fb: facebook.com/n.barni | Insta: instagram.com/n_barna/ | Strava: bit.ly/2HvMboG
-
TomMusic
őstag
Köszi a megtiszteltetést, hogy ilyen felelősségteljesnek gondolsz.
Bár igaz, ilyenkor csak a városban flangálok, de nyáron megyek árkon-bokron innen 50-60 km-re, elég cudar sziklás, köves istenhátamögötti helyeken. És ugyanúgy max 1 csokit rakok el.
Tudom, nagy a rizikó. De én úgy fogom fel, hogy ha valami gebasz van, akkor annak az 1 napnak lőttek, viszont a többi rengeteg napon szabad vagyok, mint a madár, nem kell terheket cipelnem (meg úgyis az nem lesz ott, ami kéne ).[ Szerkesztve ]
Állítólag az egyetemen töltött évek a legszebbek. Ezért a képzési időt próbálom a lehető leghosszabbra nyújtani.
-
jjeahh
nagyúr
Sárvédőből nekem ilyen van, de lehet nagyobbakat is kapni occóért, ez leginkább a becsúszót védi a sár felgyűrődésétől. Én inkább a ruházatra akarok majd rágyúrni, valami olyan kéne, ami vízálló, vékony, könnyen mosható, oszt letojom, ha sáros, lényeg,hogy a golyóim ne cuppogjanak az iszapban
Láncbontó még nem jutott eszembe, de patentszem van nálam . Amúgy a lánc menyire gyakran szakad el? Érdemes a láncbontót hurcolni? Plusz belsőm most épp nincs , a hernyót nem ismerem, de a ragasztó nélküli folt sem olyan macera, a kálciumot indulás előtt beveszem, bár nem tom mennyire jó ötlet . 12-32 nekem is lesz előbb-utóbb, nagyon tetszik az az üveg, mert pici és éles, csak most másra megy a pénz, ráadásul megszűnt létezni a fő bevételi forrásom
Akkor most a bringa marad? Vagy csak amíg a moci meggyógyul? Remélem marad, mert te nem szoktál spórolni a túrázós képekkel, így végre rajtam kívül más is megvillantja néha merre kószál... már kezdtem kakukktojásnak érezni magam a folyamatos képeléssel[ Szerkesztve ]
Fb: facebook.com/n.barni | Insta: instagram.com/n_barna/ | Strava: bit.ly/2HvMboG
-
-=RelakS=-
veterán
Mióta a kb 56km-es köröm 23. kilométerénél közölte a belsőm, hogy "PFFFFT", és kiszakadt a felni felé néző oldala, azóta én is inkább hordok egy kilo vackot, csak ne kelljen autós segítséget hívni.
Mondjuk én nehézsúlyban versenyzek, és nem azért, mert erős vagyokItt streamelek játékot időnként: https://www.twitch.tv/relaks__
-
jjeahh
nagyúr
Hm valóban hasznos lehet ez a kukac, csak én a tubelesstől picit tartok, mert egyesek szerint a lötty a szelepet is tömíti. No meg sajnos a felnim sem tubeless ready
Ez a mudhugger kicsit furán néz ki, de egy teljesítménytúrára vagy maratonra simán felraknám
Lánc nekem még nem szakadt el sosem, igaz csak a másodikot nyúzom, de nem kímélem, 80% terepen megyek, sárban, hóban egyaránt.[ Szerkesztve ]
Fb: facebook.com/n.barni | Insta: instagram.com/n_barna/ | Strava: bit.ly/2HvMboG
-
-
zodo
nagyúr
Nekem sem volt bajom a régi olcsó kis mtb-al.
Acél váz, münyag pedál stb hagy ne soroljam.
Élből kapott új középcsapágyat, első hajtás és alu pedált.
Később komplett front ráncfelvarrás, teló, kormányszár, stucni, kormány.
Idővel hátsó sor csere, lánc tehát csak az acél váz, nyereg és v fék volt az eredeti miután 18k-ért tovább adtam rajta az új bicaj érkezésekor.
15-16 év alatt ment kb. 7-8 ezer km-et kisebb 4-5 km-es tekerésekből miközben 7-8 évig csak nyaranta ment 1-1 távot mikor anyukámhoz látogattam kihúztam a nyirkos pincéből.
Fényezése alig kopott de itt ott már látni lehetett néhol a festés alatt a rozsda kezdeti jeleit.
Tökéletes volt nekem is a városi tekerésre de mindig vágytam egy jobb (nem drága mert nem engedhetem meg magamnak) bringára ami nekem a legideálisabb legfőképpen méretben (51-es váza volt de 44-es elegendő) és megjelenésre ill. ne a legalja felszerelés legyen rajta.
Idővel meg szép lassan majd ez is megkapja a szebb/jobb alkatrészeket.
Szóval arra amire kellett jó kis vas volt az enyém is. -
jjeahh
nagyúr
Nemrég még én is azért sírtam, hogy mostmár elegem van a trutyiból meg sárból és jöhetne végre egy kis fagy meg hó... nos meg is kaptam, most 50 centis hó van, ergo egyáltalán nem tudok tekerni . Csak abban reménykedek, hogy néhány erdei úton majd az erdész terepjárók valamennyire letapossák...
Fb: facebook.com/n.barni | Insta: instagram.com/n_barna/ | Strava: bit.ly/2HvMboG
-
zoli03
őstag
Én a merretekerjeket szoktam használni, nem hiszem, hogy van nála jobb. Kinézel egy útvonalat (GPS-szel szoktam menni), ha nagyon nem járható, akkor alternatív útvonalat nézek), aztán szépen feltérképezem a környékemet. Minden alkalommal távolabb, másfele, aztán egy idő után össze tudod kötni a bejárt utakat, meg tudod, hogy merre nem érdemes/nem lehet menni. Még szoktam nézni a Google Earht-ön a képeket, sokszor van az útról is fénykép, így nagyjából tudom, hogy mire számítsak. Vagy ma már egyre több videó van YouTube-on is, én pl egyre többet találok a Kőris-hegyről, ami egész közel van hozzánk, pár éve még alig volt videó, ezekből is sok ötletet lehet meríteni.
[ Szerkesztve ]
-
hegyimorc
senior tag
"nincs térerő, kéne offline is valami"
Ebben nem tudok segíteni.
A bringacomputerem már vagy 10 éve valamilyen térképes Garmin, de terepen nem nagyon szoktam rajta keresgélni, mert általában itthon már jó előre megtervezem a túráimat és feltöltöm rá.
Terepen csak a "csiganyálat" kell követnem Több lehetőséget is figyelembe veszek, nem csak egy utat tervezek meg, hanem több variációt is. Nem azért mert félek az eltévedéstől , hanem egyrészt ilyen téli estéken van rá idő, másrészt azért is amit te mondtál. Ha már messzebbre eltekerek, akkor ne azzal csesszem el, hogy "nem jött be" fél napig toltam a dzsindzsában miközben száz méterrel mellette volt valami piszok jó
Néha persze elmegyek "csak úgy", de akkor épp az a cél
Eladó 100km-t futott CUBE SL Cross Race fitness bringa 460eFt helyett 300eFt-ért (kb 175-195cm közötti magassághoz) : https://goo.gl/acsjPA
-
.mf
veterán
Bitang jó idő volt, remélem ti sem hagytátok ki Érzésre 6-10 fok, egész tiszta ég napsütéssel, kifejezetten tavaszias idő.
Nem volt egy nagy táv, 30+ km Kamaraerdőre / Tétényi-fennsíkra és vissza, bár voltak benne hosszabb-rövidebb, enyhébb és durvább emelkedők Meg volt rakétabázis, volt lokátorbázis, templomrom, kiszáradt szűk patak-katlanban sötétedésben lecsörteFotóim és kalandjaim a világ körül: https://www.facebook.com/fmartinphoto/
-
jjeahh
nagyúr
Ez a láncvédő besza-behu . Amúgy a múltkori fotóidat amikor nézegettem is az jutott az eszembe, hogy te valszeg úgy ereszted lefeléken mint állat . Legalábbis azt gondolná az ember, hogy motoros múltal a bringázás már neked gyerekjáték... vagy nem? Kisebb-könnyebb, jobban lehet tenni-venni.
Plusos bringánál az öblösebb gumitól egyáltalán nem tartok, a jelenlegi 2.25-ös gumikat is úgy használom ahogy írtad: aszfaltos túrákon felfújom, terepen leeresztem jó puhára. Ha csak a gumik miatt áll bele a földbe egy pluszos trail, akkor lesz*rnám, de smkb szerint a geo az, ami bezavar és általános bringának alkalmatlanná teszi[ Szerkesztve ]
Fb: facebook.com/n.barni | Insta: instagram.com/n_barna/ | Strava: bit.ly/2HvMboG
-
jjeahh
nagyúr
Kösz! A GMBN-es srácokat követem én is, bár eléggé egysíkuan nyomják, szinte csak erdőben vagy pályán, ami teljesen nem fedi le az én szokásaimat. Ki kéne próbálni egy trailt valós körülmények között is, az lenne a biztos . No de majd ha lesz egy picit több pénz egy normálisabb új bringára, akkor valszeg vásárlás előtt megkérdem a helyi boltban a srácokat, hogy ideadnak-e egy trail-t egy próbakörre, a múltkor is nagyon ajánlgattak valami haibike ösztelós elektromos rásegítésű montit, hogy vigyem el egy karikára, meg amikor fat bikeokról érdeklődtem is említették, hogy tavasszal amikor hoznak új modelleket, kipróbálhatom őket, szal rendesek... csak hát persze egy zsír új bringával terepre nem engednek, max a környéken tesztelhetem le egy aszfaltos körre, az meg nem tom mennyt ér .
Runner_fxr: Kösz neked is, fully nálam nem játszik, pont az lenne a lényeg, hogy a lehető legegyszerűbb legyen, aszfaltos túrákat is túléljek vele, de amúgy 70-80%-ban terepezek és annak fele mászás, fele lejtőzés. Az egyszerűség nálam azért fontos, mert a szervizelésre a lehető legkevesebbet szeretnék költeni, meg macera is állandóan vacakolni vele, így is herótom van az állandó lánc problémáktól. Lehet, hogy hülyén hangzik, de nem vagyok eleresztve jelenleg pénzügyileg és nem egy hétvégi bringás vagyok, hanem napi szinten nyomom, így nem árt ha egyszerű és igénytelen. Pluszos bringákat azért kezdtem el nézegetni, mert egyrészt hóban-télen előny, másrészt terepen is vasal valamennyit gondolom, én már 2.10 és 2.25 között is érzem a különbséget, gondolom akkor egy 2.8-as még "puhább".
Ja és még egy érv a merevek mellett: olcsóbban kapok normális felszereltséget...[ Szerkesztve ]
Fb: facebook.com/n.barni | Insta: instagram.com/n_barna/ | Strava: bit.ly/2HvMboG
-
.mf
veterán
Bump... azaz lehet-e a kerék és a villahíd közti rést növelni?
(Azon kívül, hogy kisebb gumi...)Nagyon jó idő volt tegnap: napsütés, szép friss hó Belvárosból indulva Széchenyi-hegy adótorony, Normafa, János-hegy kilátó (link Fb-on képekhez), és közben erre-arra. Tudom, puhány vagyok és nem tekerek eleget hegyre, de otthonról Széchenyi a csak 10 km ellenére elég sokáig tartott, Királyhágótól az út majd' felén inkább csak toltam. Tudom, Fogaskerekű, de ki akartam próbálni milyen feltekerni (helyesebben fogalmazva önerőből feljuttatni).
Jjeahh, nem tudom, hogy bírsz hóban tekerni Csak kb. 10-15 cm (friss) hó, de amint csak egy pár %-os emelkedőn kellett volna elindulni, egyszerűbb volt tolni, úgy fogta a hó a kereket. Úgyhogy inkább az ösvényeken jártam, az már jó keményre lett taposva, cserébe csúszott is, mert a gyerekek kicsúszkázták őket (kedves szülők mikor vésik eszükbe, hogy talán nem a turistautakat kéne jegesre csúszkáltatni a gyerekekkel, hanem a lejtőkön játszani?).
Related rant: miért van az, hogy az emberek többsége a bringautakon jár, miközben mellette a járdák üresen? Nincs is jobb, mint jegesre taposott bringaúton keresztbe-hosszába járkáló emberek miatt csúszó kerekeseket fékezni...Fotóim és kalandjaim a világ körül: https://www.facebook.com/fmartinphoto/
-
jjeahh
nagyúr
Ilyen hóban, mint ezen a képen csak lejtőzni szoktam és síkon gurulni, emelkedőn én is tolom . Viszont ha úgy le van taposva, mint az utánna következő képeken, akkor lehet emelkedőn is hajtani amíg nem kapar el... Itt pl. természetesen már toltam én is kifele, de megérte, mert fent jókat krúzoltam az erdei utakon és b*romi jó volt azon a lejtőn akkora hóban lecsapatni .
A bringautat sajnos nálunk is lefoglalják a nyugdíjasok, kismamák, sőt pár száz méterenként autókkal is ráparkolnak és ez még a jobbik verzió... ilyenkor, amikor 40-50cm hó van, a gyalogos járdáról és az útról mind a bringasávra tolják át, így gyakorlatilag használhatatlan[ Szerkesztve ]
Fb: facebook.com/n.barni | Insta: instagram.com/n_barna/ | Strava: bit.ly/2HvMboG
-
jjeahh
nagyúr
Amikor megvettem a bringámat, az első telóm becsúszója nekem is folyton olajas volt, de aztán rájöttem, hogy a szervízben fújták be valamivel, hogy jobban csússzon oszt az feketedett meg rajta állandóan .
A láncommal még sosem volt ilyen beállós problémám, igaz nem sram, hanem kmc... viszont brutál könnyen rozsdázik.Fb: facebook.com/n.barni | Insta: instagram.com/n_barna/ | Strava: bit.ly/2HvMboG
-
Hasaggymeg
Topikgazda
Nem tudom milyen teleszkópod van,de az általános szabály,hogy annak az a legjobb ha mozog.Szerintem (és ha ez kevés,akkor Dr.Bike szerint is ) csak akkor zárd ki ha tényleg szükséges (kiállva aszfalton,nagyon meredeken aszfalton,homokban vagy nagy hóban felfele),amúgy meg hagyd mozogni,még aszfalton is.
"Végy egy kerékpárt,nem fogod megbánni...feltéve ha életben maradsz."Samuel Langhorne Clemens link: https://cdn.rios.hu/dl/upc/2024-02/02/91209_d2j2gi0v6zwls7lx_1000006503.jpg
-
kacsyx
aktív tag
Azért más az a környezet, ahol szinte egész évben jégen bringázol és az ami Közép-Európában van. Csak jégen biztos nagyon jó és hasznos, de itthon mihez kezdenél vele ilyen téli időjárással? Kétnaponta cserélgetnéd a köpenyeket? Merthogy tiszta aszfalton semmi értelme, az biztos. Ráadásul borzalmasan nehéz.
-
Hasaggymeg
Topikgazda
Az igen, 25km/1300m! Ott bringával kell munkába járni egész nyáron és ősszel indulni a Vueltán. 🤭
[ Szerkesztve ]
"Végy egy kerékpárt,nem fogod megbánni...feltéve ha életben maradsz."Samuel Langhorne Clemens link: https://cdn.rios.hu/dl/upc/2024-02/02/91209_d2j2gi0v6zwls7lx_1000006503.jpg
-
Hasaggymeg
Topikgazda
Természetesen vicceltem, itt talán senki nem tudna annyit menni minden egyes munkanapon. ...utána meg még dolgozni is valamit pláne nem. 🤭 Amúgy meg jó hely lehet.
#217967MPowerPH...hűha, ez bizony gáz, főleg egy belépőszintű kerékpár árával vetekedő alkatrésznél.🤔 Remélhetőleg nincs nagy baja, ugyanakkor felvetődik a kérdés is: hogyan is zúzol te lefelé?!...
Ami a kenést illeti, bár nem waxolok és egyelőre nem is szándékozok, minap talán Toobee vetette fel a gyári kenőanyagra való waxolás lehetőségét, ami így másodikra sem tűnik hülyeségnek, sőt...A wax megvédi a gyári mézszerű, köztudottan jó, csak erősen koszolódó kenőanyagot a koszolódástól.Hmm...[ Szerkesztve ]
"Végy egy kerékpárt,nem fogod megbánni...feltéve ha életben maradsz."Samuel Langhorne Clemens link: https://cdn.rios.hu/dl/upc/2024-02/02/91209_d2j2gi0v6zwls7lx_1000006503.jpg
-
zsocy
őstag
Több helyen is szembejött ma ez a kép, gondoltam is hogy szép-szép de ez biztos ilyen szekszhirdetés amúgy. Akkor ez ezek szerint igazi, és tényleg ilyenek mennek fel a Stelvión?
Eddig is bakancslistás volt ott tekerni, most még inkább az lett
A folding bike eredményhez külön gratulálok, ok hogy ez egy lefele, de valahogy fel is ment az a bringa oda.[ Szerkesztve ]
-
ISThun
csendes tag
Azért volt benne tekerés, a hajtűkből kigyorsításnál, mert siettem elérni a buszt Lett is tempó, 41.3 km/h átlag, 70.5 km/h max sebesség - azzal az "izével", ahogy pár napja egy outis csaj fogalmazott, akit külső íven előztem meg
Minden tiszteletem a tied, én a hétköznap használt Bromptonomon 60-nál már félek.
(Én a Balaton körön kaptam meg a csodálkozó fejeket, hogy tényleg azzal tudom le egy nap alatt? De ahhoz csak láb kell, a bicaj nagyjából mindegy.)
-
Alg
veterán
Addig engedem csak ameddig fun, mikor már kényelmetlenül érzem magam akkor inkább visszaveszek, nem hiányzik hogy befeküdjek 60-al az árokba egy olyan úton ahol mondjuk néhány óránként jár valaki
De általában mikor ilyen körök vannak, a harmadik-negyedik lejtőre már kezdek belejönni
"I love not man the less, but Nature more" // Giant TCR Adv. '16 Di2 // Fenix 7 SS // FiiO BTR3 + Truthear ZERO
-
Jó, hát a bringával járok az általában azért nem azt jelenti, hogy összehajtogatva a hónod alá csapod, de a te esetedben tehetünk engedményeket.
Amúgy mennyivel impozánsabb lenne felfelé is a local legend cím? Na, az a real shit!
p
I talked to that computer at great length and explained my view of the Universe to it and then... it commited suicide.
Új hozzászólás Aktív témák
- FREEWELL 8/16/32/64 ND/PL szűrőkészlet - DJI Mavic 3 drónhoz
- Insportline Airbike Pro 2022 otthoni / edzőtermi szobakerékpár (air bike)
- Eladó motoros kajak szett (Aqua Marina Tomahawk AIR-K 440+Epropulsion Vaquita)
- Hamilton Aviation Khaki X Patrol Auto Chrono ETA 7750 automata óra! Full set!
- DJI Mavic Mini Fly More Combo