- Épített vízhűtés (nem kompakt) topic
- AMD K6-III, és minden ami RETRO - Oldschool tuning
- VR topik (Oculus Rift, stb.)
- Amlogic S905, S912 processzoros készülékek
- Milyen notebookot vegyek?
- Alapértelmezett konfiguráción sok Core CPU-nak lehet stabilitási gondja
- Házi barkács, gányolás, tákolás, megdöbbentő gépek!
- Soundbar, soundplate, hangprojektor
- Intel Core i5 / i7 / i9 "Alder Lake-Raptor Lake/Refresh" (LGA1700)
- AMD Ryzen 9 / 7 / 5 7***(X) "Zen 4" (AM5)
Hirdetés
-
Letartóztatták a bitcoin-Jézust
it Amerikai adókerülés vádjával, Spanyolországban tartóztatták le a bitcoin-Jézusként ismert Roger Vert.
-
Mindent megtudtunk az új Nokia 3210-ről
ma Részletes képek, specifikációk és euróban megadott ár is van a legendás modell újraélesztett verziójához.
-
AMD Radeon undervolt/overclock
lo Minden egy hideg, téli estén kezdődött, mikor rájöttem, hogy már kicsit kevés az RTX2060...
-
PROHARDVER!
Vásárlási segédlet - Karbantartás - Egyéb hasznos dolgok
Mielőtt kérdeznél olvasd el a téma összefoglalót, vagy használd a keresőt
Új hozzászólás Aktív témák
-
-
varsam
őstag
válasz Gaben92 #212638 üzenetére
A párodnak a Pathlite jó választás lehet, neked pedig ha szeretnéd az erdei részt kicsit jobban élvezni, akkor Stoic, vagy kicsit visszafogottabb akkor Grand Canyon. Mindkettővel lehet menni egész napos kirándulásokra is. Kérdés inkább, hogy miből van/lesz készlet a közeljövőben.
-
varsam
őstag
válasz Gaben92 #212661 üzenetére
Melyik a nagyobb kompromisszum, MTB-vel aszfaltozni vagy trekkinggel bemerészkedni az erdőbe.
Részemről trekkingel erdőbe sokkal nagyobb kompromisszum. MTB-vel tudsz menni aszfalton akár 100km-t is, annyi, hogy keményre kell fújni a gumit. Amikor még csak 1 bringám volt, egy merev XC (14kg), mindenhova azzal mentem. Munkába Pesten, erdőbe lejtőzni, párommal mindenfelé kirándulni, Balatont kerülni, sőt még többször BP-Balaton 100km-es távot is. Viszont én virsligumival nem akarnék gyökeres köves erdei utakon rázkódni. Nem eszik ezt a kását szerintem olyan forrón mint ahányan itt sokan leírják, a montinál jobb összvér szerintem nincs, ami mindenre is jó -
válasz Gaben92 #212661 üzenetére
Közben hallottad a másik oldalt, szóval leszek én az itt kevésbé népszerű kisördög a másik válladon: erdei ösvényeken, normális földutakon eljársz egy pathlite-szerű cross trekinggel, a 2,4”-os mtb gumi viszont kínszenvedés aszfalton. Akkora gördülési ellenállása van, mint egy úthengernek, úgyhogy menni nem megy, cserébe dübörög, mint egy traktor. Igen, a nagy kedvenc conti race king is, amit előszeretettel ajánlanak “aszfaltos” terepguminak (nekem is ez van).
Na, sokat segítettünk, mi?
p
I talked to that computer at great length and explained my view of the Universe to it and then... it commited suicide.
-
6030D
Ármester
válasz Gaben92 #212638 üzenetére
Szia.
A videódban ott a család, aki hallgatott a vigyünk trekkinget az erdőbe szövegre. 6:30 Látszik a mosoly a lányok arcán, hogy ez mekkora fun.
Hogyan szeretne munkába járni vele a párod? Kell-e csomagtartó, oldaltáska, laptoptartó, vagy bármi a munkába járáshoz? (montin kevesebb a rögzítési lehetőség) Ő tudja-e, hogy neked a videóban látható terep a cél, nem az, amikor benéz az aszfaltútról az erdő szélébe? Volt-e már ilyen helyen tekerni?
Ha nem holnaputánra kell eldönteni a kérdést, akkor én bérelnék a helyetekben két montit (arrafelé gondolom van lehetőség bőven) és elmehettek tekeregni az erdőbe. Aztán ha vigyorogva megy haza, akkor nem kell szívatni trekkinggel és inkább fog kicsit lassabban munkába járni, ha meg végig tolja, és nem tetszik neki, akkor kell egytrekkingvárosi/fitness bringa, és kész. Ha szép időben megint lenne kedve bringát tologatni a gyökereken, akkor bérelsz egy napra, hogy elmenjen a kedve.
Legfontosabb: ő mit nézett ki? Úgyis ez fog dönteni.bulikavagyok: melyik cipőt rendelted végül?
[ Szerkesztve ]
Merida Big.Nine 6000, Mitas Kratos/Scylla
-
varsam
őstag
válasz Gaben92 #212696 üzenetére
Trekking és MTB eléggé eltérő geometria, más testtartás, más céleszköz. Ezt neked kell eldönteni, hogy melyiket részesíted előnyben. Amúgy trekkingbe nem tudom mennyire lehet 2.25 vagy még szélesebb monti gumit tenni, de a keskenyebb biztos elfér egy montin.
Az is kérdés mennyire életszerű, hogy majd hétvégente vagy nem tudom 4 kereket cserélsz mert elmentek túrázni, aztán ha hazaértek akkor visszacseréled párodnak munkabajárósra?
Jó eséllyel ezek még gyorzáras bringák lesznek, ami azt jelenti hogy a 4ből biztos lesz legalább 1, de lehet mind a 4en kell még féket is állítani, hogy ne érjen bele a tárcsákba. -
zsocy
őstag
válasz Gaben92 #212712 üzenetére
A Canyon Pathlite pont ilyen, azt láttam hogy nálad is felmerült, és az jó is lenne. Vagy Cube Nature EXC, szintén elég jónak tűnik.
Nekem egy Kellys Cliff 90 van, most már lassan teljesen átalakítva montira, de az is cross-ként kezdte. A Canyon és a Cube is jobbak mint az én Kellysem, mégis tudok vele menni erdőben és az odavezető betonúton is. -
bardi
aktív tag
válasz Gaben92 #212712 üzenetére
Én egy időben minden hétvégén felraktam a terepgumit, majd vasárnap este vissza a slick, nem kereket cseréltem, hanem a gumit, ahhoz képest egy kerékcsere lófasz. És az gyorszáras volt, mégse kellett túl sokat a tárcsafékekkel szenvednem, többnyire teljesen jó volt.
Most már persze, hogy lehet két bringám, eszembe se jutna ilyet csinálni, de amit te csinálnál, sokkal egyszerűbb, ha ügyes vagy, kazettát is gyorsan átrakod.'92 Honda VFR 750
-
jjeahh
nagyúr
válasz Gaben92 #212864 üzenetére
Nem tűnik rossznak, de ha jól látom a hátsó agy kakukktojás boost qr, a haveromat is nemrég ezért beszéltem le egy scottról. Ehhez kerékszettet találni lehetetlen . Ha tönkremegy az agy, az egyetlen lehetőséged az újrafűzetés a jelenleg kapható (de vajon meddig?) 1 vagy 2 aggyal
[ Szerkesztve ]
Fb: facebook.com/n.barni | Insta: instagram.com/n_barna/ | Strava: bit.ly/2HvMboG
-
válasz Gaben92 #212881 üzenetére
Orbea bicajokat nézd még meg. Páromnak egy Alma H30 lett, alap gép, de amire neki kell (erdőben túrázgatni néha), arra ez is túlzás. Munkába ő trekkinggel jár, aszfalton túl brutális még ez is. Nem tudom amúgy, hogy hol élsz, ha németeknél, akkor keresd meg a legközelebbi fahrradxxl-t, és próbáljatok ki, amit bírtok.
p
I talked to that computer at great length and explained my view of the Universe to it and then... it commited suicide.
-
válasz Gaben92 #212904 üzenetére
Nagyon sok lesz neki az M méret. Párom is kb ekkora, és s-SX között megy mindig a vacilálás. Aztán valahogy mindig az S lesz jobb. Én kb 175 vagyok, nekem az M és az S között van mindig a határ. MTB-ből egy M-es Ghostot vettem, néha kicsit nagynak érzem, szerintem egy kicsit moddolt S-es jobban feküdne. Országútiből is pont az 52, és 54 között vagyok, pont jól jött ki, hogy Orbeából volt 53-as. Tudom, hogy gyártónként is eltérnek a geók, de az M mindenképpen túlzás lesz, nézzétek meg alaposabban.
p
I talked to that computer at great length and explained my view of the Universe to it and then... it commited suicide.
-
jjeahh
nagyúr
válasz Gaben92 #212904 üzenetére
Ha a váz boost és adapterrel van beletéve ez a fura boost qr kerékagy, akkor hajrá, simán megvehető. Amúgy nem tudom milyen méret kell neked, ha esetleg XL, akkor ez az Orbea elég jó dealnak tűnik: [link]
#212882 ZolkoW: én is néztem párszor ezeket, úgy tűnik OEM és kizárólag Cannondale bringákon van
#212875 Hasaggymeg: jó agilis bringa lehet
Fb: facebook.com/n.barni | Insta: instagram.com/n_barna/ | Strava: bit.ly/2HvMboG
-
válasz Gaben92 #212924 üzenetére
A méretre: ha teheted videózd le mind a két méretű biciklin, és nézze vissza magát.
27,5-29 között is inkább placebo a különbség, tekintve, hogy a 29-es is csak 622 mm belső átmérőjű, mint a hivatalos 28”. A 27,5 meg 584, szóval mondjuk van köztük 34 mm, na jó, az majdnem 1,5”. De azért nem egy 24-es gyerekbicikliről beszélünk, vagy egy 26-os ősmontiról, ami ugye évtizedekig jó volt mindenkinek xxl méretben is.
Másrészt 162 cm az gyakorlatilag gyerekméret. A 16 éves lányom is ekkora, és az osztályában még a vele egykorú lányok is egy fejjel majdnem magasabbak nála. Az, hogy a nejem sem sokkal nagyobb, az más kérdés, legalább tudjuk, hogy a gyerek kitől örökölte (nem mintha én egy óriás lennék a 175 centimmel).
p
I talked to that computer at great length and explained my view of the Universe to it and then... it commited suicide.
-
ZolkoW
őstag
válasz Gaben92 #212934 üzenetére
mint mondtam, a 148-as tengely nem mindig úgy készül, hogy fogják a 142-t és megnyújták 6 mm-rel a közepét, a végződések meg maradnak, logikus lenne, hogy így csinálják, de úgy tűnik, egy csomó esetben nem készült arra a gyártó, hogy ezt is adapterezgesse majd valaki. Mondjuk csodálkozom is, hogy eddig tartott, hogy pár normális gyártó ráálljon, igaz, hogy vázak között is szerencsére elenyésző ez a szabvány.
A másik meg, hogy nálam pl. egy váz életében találkozik mondjuk 2 kerékszettel, aztán annyi. Igaz, hogy az is azért, mert másodiknak fűzetek egy könnyebbet... de olyankor jó, ha nem vagyok bekorlátozva 1-2 elviselhető árú agyra.[ Szerkesztve ]
Basszusműhely helyett: https://www.facebook.com/profile.php?id=61555669762786
-
-
bardi
aktív tag
válasz Gaben92 #213073 üzenetére
Ha nem érzed, hogy szükséged van másik kerékszettre, akkor pedig a csapágycsere a legegyszerűbb, kiütöd a régit, veszel bele egy jó minőségűt a helyi csapágyboltban, belerakod, és kész, nem kell kereket fűzni meg semmi hasonló. Arról úgyse lesz info sehol, hogy pontosan milyen csapágy van benne.
'92 Honda VFR 750
-
ZolkoW
őstag
válasz Gaben92 #213073 üzenetére
én már úgyis magamra vállaltam a vészmadarat, eddig épp egy Trek (Bonti) hátsó kerekemnél tapasztaltam egyedül, hogy milyen idegesítő tud lenni, ha az agy ritkán reteszel, azt sem tudtam előtte, mi az. Remélhetőleg a tietek nem ilyen lesz :) /nem emlékszem, fordulatonként mennyit kattant, pedig biztos megszámoltam akkor/
Basszusműhely helyett: https://www.facebook.com/profile.php?id=61555669762786
-
válasz Gaben92 #213156 üzenetére
Zecto, vagy strip drive front. Sajnos a hülye stvzo miatt német webshopok nem forgalmazhatják (meg üzletek sem), uk/us-ből meg annyi a posta, mint amibe a lámpa kerül. Nyilván nem éjszakai világításnak kellene, csak ugye a helyi kresz nincs arra felkészítve, hogy a nappali menetfénynek erősebbnek kell lennie, mint az éjszakainak, illetve itt nincs jelentősége, hogy irányított, vagy kimaszkolt-e. Sőt. Ugye autók nappali menetfényét is nem véletlenül tilos éjjel használni, mert olyankor vakít, nappal viszont sokkal jobban látható.
Most nappal egy knog blinkert használok, nem rossz, de azért nem az igazi…
p
[ Szerkesztve ]
I talked to that computer at great length and explained my view of the Universe to it and then... it commited suicide.
-
jjeahh
nagyúr
válasz Gaben92 #213419 üzenetére
A Topeak egy rakás sz*r, nekem volt, végül kidobtam. Ahogy elnézem a PRO is hasonló, én nem merném megvenni mtb-re, aszfaltos bringára lehet jó. A legnagyobb problémám az volt vele, hogy csattogott, zörgött terepen. Vannak Hollowtech hajtókarba dugható multitoolok és rengeteg olcsóbb kormányvégbe dugható tubeless javító kit is, bike24-en is nézz szét. Én most hosszabb körökre tépőzáras pántot használok, arra felmegy a belső, multitool, gumileszedő is. Multitoolból amúgy vannak olyanok, amin rajta van a gumileszedő, láncbontó és tubeless javító szerszám is.
Más: biztos minden e-bikeos látta, de nem lehet megunni a srác videóit
#213426 stickermajom: ha szúrásos defekted van és nem fogja meg a tej, nyomsz bele egy kukacot. Én az ESI grips kormánydugójába ragasztottam bele a szerszámot, kb olyan, mintha nálam sem lenne . Egy kisebb defekttel ha nem lenne nálam kukac és belsőt kéne tennem bele, biztosan megölne a méreg . Képzeld el, hogy kapsz egy kisebb defektet, fröcsög a tej, nem tömít és nem vittél magaddal egy filléres kukacot. Le kell szedned a gumit, vért izzadva kicsavarni a tubeless szelepet, ekkor már a könyökedről is tej csöpög, a kezeid full trutyisak, tönkreteszed a belsőt is és elpazaroltál legalább fél órát, 100ml tejet + valszeg egy réteg tubeless szalagot is, mert otthon ragaszthatod újra. Szal a kukac sokkal egyszerűbb-tisztább ügy. Belső szerintem csak akkor kell, ha nagyon kivágja valami a gumit és a kukac sem fogja meg. Ezért szoktam én csak hosszú terepezésekre vinni a biztonság kedvéért.
[ Szerkesztve ]
Fb: facebook.com/n.barni | Insta: instagram.com/n_barna/ | Strava: bit.ly/2HvMboG
-
Toobee
veterán
válasz Gaben92 #213425 üzenetére
Nem látom milyen bicajról van szó.
Én az Izzora vettem egy ilyen Topeaket, egy Birzman minipumpát, meg egy tubolito S-Tubo-MTB-29” belsőt, ezek elférnek egy Race Face Stash Tool Wrapben, ami megy fel a vázra. Sajnos az M-es váz esetén, ha használom a nagy kulacsot, a felsőcső alján lévő két rögzítési pont elveszik, pedig milyen jó lenne egy Wolftooth B-RAD és el lehetne hagyni a vázkontaktot. Én is rühellem a táskázást.
[ Szerkesztve ]
https://barbieripnk.hu/
-
Ringman
nagyúr
válasz Gaben92 #213419 üzenetére
Lezyne Multi Tool Super V23
+ topeak power lever
+ egy pótbelsőés ezeket bele lehet tenni egy kulacsba/kulacs alakú szerszámtartóba és még férni is fog mellé egy csomó minden (gumikesztyű, gyorskötöző, sebtapasz, szigszalag valamire feltekerve, stb)
-
Hasaggymeg
Topikgazda
válasz Gaben92 #213419 üzenetére
Most már lőhetnél pár képet lássuk a bringát abban a csodás tájban, mindig izgatta fantáziám az ezer tó országa ahol a magyarhoz leginkább hasonlóan hangsúlyoznak. ... ami a szettedet illeti, kissé túltolt, pl. a belsőt addig fogod hordani míg atomjaira esik mielőtt kellene, de jó eséllyel a kukacot is. Esetleg nagyon hosszú, egész napos túrára tartom értelmesnek, minap mondtam nejemnek, hogy azt sem tudom még működik-e zsebpumpám olyan rég használtam, csak cipelem magammal.
sebgutkopf... én szinte minden hozzászólást elolvasok, mindenkiéből tanulni lehet valamit, ha nem egyebet hát azt hogyan nem szabad csinálni. 🤭👍
Ringman... meglehet elírás 🤔
Zoliwrc... mi a baj a Naszállyal? 😳
"Végy egy kerékpárt,nem fogod megbánni...feltéve ha életben maradsz."Samuel Langhorne Clemens link: https://cdn.rios.hu/dl/upc/2024-02/02/91209_d2j2gi0v6zwls7lx_1000006503.jpg
-
jjeahh
nagyúr
válasz Gaben92 #213785 üzenetére
Én a szervizt is halasztgatom, mert valamikor áprilisban kéne a telót is szervizeljem, a nyári gumikat is visszarakjam, szal addig inkább nem állok neki, tekerni kéne, de nem lehet . Lesz pár nap szeles idő, nappal egy kis napsütés, abban reménykedek, hogy 2-3 nap alatt tekerhetővé olvad. Bár kétlem, mert éjjelente -15 fok van, nappal meg max -2 .
#213788 Hasaggymeg: ma is beletaposott rendesen, 153bpm avg heart rate . Szerintem ilyen szintekkel, trail fullyval elég komolyak Toobee átlagai, sok merev xc-s irigyelhetné . Mondjuk nem tom milyen terep, mert az nagyon durván sokat számít. Van ahol 13km/h átlaggal megdöglök, enyhébb terepen meg lazán megy a 17km/h aerob pulzuson.
[ Szerkesztve ]
Fb: facebook.com/n.barni | Insta: instagram.com/n_barna/ | Strava: bit.ly/2HvMboG
-
zsolti72837
őstag
válasz Gaben92 #214061 üzenetére
Oh. Na ott komoly lehet akkor. Hó mennyiség is megvan, gondolom a hőmérséklet is passzol hozzá.
ELADÓ KONTROLLER JOYSTICK VÉDŐ KUPAKOK!! Zsolt XBOX ONE GAMERTAG: TenthCentaur291 ツ 223 pozitív értékelése van és 0 negatív értékelése ELADÓ termékek http://hardverapro.hu/tag/zsolti72837
-
zsolti72837
őstag
-
MPowerPH
félisten
válasz Gaben92 #214145 üzenetére
Egy ikyet en is be kell szerezzek, akkor nem kell azt az ormotlan belsot cipelnem magammal.
andrisbandi: Ezt a nehezebben lukad ki dolgot en sem hiszem el. Anno, mikor meg a conti light belsot hasznaltam ugy nezett ki a dolog, hogy 1 tekeres, 1 defekt. Aztan lekopogom, a slim -os belsovel ez megszunt, most a tubeless meg istenkiraly.
[ Szerkesztve ]
Don't Tread On Me
-
jjeahh
nagyúr
válasz Gaben92 #215734 üzenetére
Én lehet egyszer megpróbálok építeni. Nem mindenkinek éri meg, de olyannak, mint én, ZolkoW stb, valszeg igen. Szinte minden szerszámom van, mert magam szervizelem a bringát és alkatrészek is akadnak, pl ha új bringát építek, van rá egy rakás gumim, több stucni, 3 kormány, nyereg, nyeregcső stb. Ha meg állandóan magadnak építed a bringákat, akkor idővel gyűlnek a drágább alkatrészek is, kerékszettek, telók, lásd ZolkoW. Bár szerintem erre általában időt kell szánni és akkor jössz ki igazán jól, pl a múltkor láttam b*romira olcsó akciós váltókat, azelőtt kétszer is láttam boostos ipari csapágyas kerékszetteket 100 eur körül stb, szal érdemes lehet kivárni a jó akciókat. Meg én talán a jobb kínai márkáktól sem félnék, pl. egy "drágább" Trifox vázzal is viszonylag olcsón meg lehetne építeni egy jó mtb-t. Kár, hogy nagynevű gyártóktól szinte egyáltalán nem lehet külön vázat venni .
[ Szerkesztve ]
Fb: facebook.com/n.barni | Insta: instagram.com/n_barna/ | Strava: bit.ly/2HvMboG
-
Wombath
HÁZIGAZDA
válasz Gaben92 #215851 üzenetére
Zene szemeimnek látni ezt az írást , a 6061 a lusták fegyvere lett az utóbbi időben, hiszen könnyebb megmunkálni, formálni, hegeszteni, így a gyártók ebből szeretnek mindent csinálni. Pedig ha az alapanyagot gyártó cég, a tervezőmérnök és a hegesztő is érti a dolgát, akkor a 7075-nél az előny.
-
jjeahh
nagyúr
válasz Gaben92 #215863 üzenetére
Ezt jó olvasni, oldalirányú terheléskor picit mintha merevebb, ugyanakkor jobban csillapít, de ez lehet placebo. Kíváncsi lennék a súlyára, egyszer amikor szétszedem, lemérem a vázat. ezek szerint ha jól értem felső kategóriás alkatrészeket éri meg gyártani belőle, amiket nem kell heggeszteni, pl kormány, nyeregcső. A gond csak az, hogy a felső kategóriát lassan a karbon uralja. Kivéve az olyan vázakat, mint a Chisel, Allez Sprint, vagy az összes Pole, de gondolom ezek sem 7000-es aluk.
Más, tegnap nekem is sikerült egy bandához csatlakozni végre, sőt, a helyi keménymaggal mentem egy kört. Látszik is, lett egy halom kupám , pedig nem hajtottuk szét magunkat.
Fb: facebook.com/n.barni | Insta: instagram.com/n_barna/ | Strava: bit.ly/2HvMboG
-
ZolkoW
őstag
válasz Gaben92 #215879 üzenetére
tegnap akartam már kérdezni, két 2014-esből készült kormányom is volt a régi szép keskenykormányos-alapméretes időkben, rohadt könnyűek voltak, azt tudom, és papír vékonyságú fallal merevebben voltak, mint a gagyik..
Mintha a Koryak kormány is abból lenne, amit Hasaggymeg behorpasztott a bilinccsel ;)
Nem véletlenül vettem a trailbicóra is azt, csak hát eladódott.Basszusműhely helyett: https://www.facebook.com/profile.php?id=61555669762786
-
jjeahh
nagyúr
válasz Gaben92 #215879 üzenetére
Bike24-en rá is kerestem a 7075-re, alig talált pár drága alkatrészt és majdnem mind Syntace meg KCNC
Más, Mucoff dry wax úgy tűnik hidegben tökéletes volt, meleg időben viszont ha hozzáérek összeken és feketedik . Nem olyan rossz, mint az olajak, azoknál sokkal tisztább, de a Squirt úgy tűnik ennél is jobb, legalábbis nekem jobban tetszik.
Fb: facebook.com/n.barni | Insta: instagram.com/n_barna/ | Strava: bit.ly/2HvMboG
-
Hasaggymeg
Topikgazda
válasz Gaben92 #216209 üzenetére
Én itt nem látok semmi rendkívülit azon kívül, hogy minden ki van emelve (valszeg kicsi emberünknek a váz) és egy előnytelen szögből van fotózva.
"Végy egy kerékpárt,nem fogod megbánni...feltéve ha életben maradsz."Samuel Langhorne Clemens link: https://cdn.rios.hu/dl/upc/2024-02/02/91209_d2j2gi0v6zwls7lx_1000006503.jpg
Új hozzászólás Aktív témák
- Épített vízhűtés (nem kompakt) topic
- Képeken az egyik kameráját elvesztő Sony Xperia 10 VI
- Kínai cégek segítik ezentúl a Teslát, a Renault-t, a Hyundait és a Toyotát
- Politika
- EA Sports WRC '23
- Napelem
- Fotók, videók mobillal
- AMD K6-III, és minden ami RETRO - Oldschool tuning
- Kerékpárosok, bringások ide!
- Makett, makettezés
- További aktív témák...
- Eladó Garmin Venu 3 okosóra Árcsökkenés
- Garmin Edge Explore 2 Kerékpár Computer, Bontatlan, Új, 0 Perces, 1 Év Garancia, Házhozszállítás
- Hamilton Aviation Khaki X Patrol Auto Chrono ETA 7750 automata óra! Full set!
- Tidradio td-h3 rádiót keresek!
- DJI Mini 4 pro FMC drón - 3 akku, RC2 táv, 2 táska, Filterek, 2025. decemberig garancia, DJI Care
- Gorilla Wear- csatos súlyemelő Öv. Állítható . Kiváló . Gorilla Wear
- Motorola TLKR-T41 walkie-talkie
- AKCIÓS! Gentleman Givenchy Society Extreme Eau De Parfum (Férfi Parfüm) 100ml, teszter
- LEGO Ideas 21317 Willie gőzhajó bontatlanul eladó (első sorozat, rossz sorszám a dobozon!)
- Órák ballagásra (az alkalmi mechanikus öltönyös és a pilóta)