Hirdetés
-
Retro Kocka Kuckó 2024
lo Megint eltelt egy esztendő, ezért mögyünk retrokockulni Vásárhelyre! Gyere velünk gyereknapon!
-
Nézzük élőben a PlayStation State of Play előadását! [2024 - Május]
gp A műsorban számos játékról kapunk friss információkat, VR2 címek is helyet kapnak a show-ban.
-
Amazwallet néven új funkciót kapnak egyes Amazfit órák
ma Tizenhárom kártya tárolására lesz jó, viszont nem lehet köztük bankkártya vagy hitelkártya.
-
PROHARDVER!
Vásárlási segédlet - Karbantartás - Egyéb hasznos dolgok
Mielőtt kérdeznél olvasd el a téma összefoglalót, vagy használd a keresőt
Új hozzászólás Aktív témák
-
Runner_fxr
Ármester
válasz Zsolt74 #87082 üzenetére
Persze, hogy felesleges a Turbo üzemmód. Nagyon ritkán van szükség akkora rásegítésre, és azért az az akkut is szippantja, ha folyamatosan legmagasabb fokozatban használod.
Ezekben a rendszerekben van fordulat és nyomaték szenzor egyaránt, tehát mondhatni elég kifinomult.
Viszont azért nem motorok, (bár sokan így gondolják) hanem kerékpárok, tehát muszáj visszaváltani, hogy meglegyen az optimális pedálfordulat. Nagyon hamar rá lehet érezni, hogy milyen pedálfordulat a legideálisabb.
Ha nem jó a fokozat, és belassul nagyon a pedálfordulat, szinte nem is segít a motor, hiába van Turbo-ban.
Mondhatni elég sűrűn kell használni a hátsó váltót, kb ugyan úgy mint egy hagyományos bringán.
Ameddig újdonság, mindenki hajlamos legnagyobb rásegítés mellett hajtani, de ahogy hozzászoksz, egyre kevesebbet kérsz majd a rásegítésből, mert érdemes takarékoskodni az akkuval, és inkább a túra vége felé tartalékolni a több energiát.
Nekem csak hátul van 11 fokozat, de nem hiányzik az első váltó.
A jó idő már jöhetne.jilian: Először is azt kéne magadban letisztázni, hogy pontosan mi az elvárásod egy montival szemben? Illetve mennyire vagy jó lejtőző? Szereted elereszteni durvább lefeléken is? Szeretnél esetleg felvonós bringa parkokba is kilátogatni? Ha így van, akkor jól járhatsz egy Enduro bringával, tehát a Strive jó választás lehet.
Ha a fölfelé tekerés is ugyan ennyire fontos, mint a lefelé, akkor a Spectral fölé nem mennék rugóútban. Illetve lehet, hogy a Strive 5.0 és a Spectral 7.0 közel egy árban vannak, de azért azt is nézd meg, hogy a Strive majdnem 2kg-al nehezebb. 14,8kg a Strive AL 5.0, azért ez nem kevés ha hosszabb túrára mennél. Tapasztalatom szerint 13kg körül van az a határ ami még egy elviselhető súly egy hosszabb túrán, amikor sok az emelkedő. Ennél nem nagyon van értelme nehezebb fully-t venni, mert szenvedős lesz fölfelé.
Én egyébként nem vennék alu vázas Enduro bringát, maximum akkor ha pedelec-ről van szó. Enduro-t karbon vázzal érdemes venni, tehát a Strive-ból a CF verziók lennének értelmes választások. Már a Spectral is egy igen durva lejtőző képességekkel rendelkező mtb kerékpár, kevés montis van idehaza, aki egy ilyen AM kategóriás gép határait eléri lefelé. Szóval afelől ne legyenek kétségeid, hogy bőven marad tartalék a 140mm rugóútban, maximum akkor lesz szűk keresztmetszet lefelé, ha DH versenyző vagy.[ Szerkesztve ]
Új hozzászólás Aktív témák
- Milyen egeret válasszak?
- Mobil flották
- sziku69: Fűzzük össze a szavakat :)
- Debrecen és környéke adok-veszek-beszélgetek
- E-roller topik
- Autós topik
- VR topik (Oculus Rift, stb.)
- Samsung Galaxy S20 és S20+ duplateszt
- Luck Dragon: Asszociációs játék. :)
- Samsung Galaxy Tab S7+ - növekmény
- További aktív témák...
Állásajánlatok
Cég: Promenade Publishing House Kft.
Város: Budapest
Cég: Ozeki Kft.
Város: Debrecen