- Igencsak szerény méretekkel rendelkezik az Aetina Xe HPG architektúrás VGA-ja
- Miniképernyős, VIA-s Epomaker billentyűzet jött a kábelmentes szegmensbe
- Különösen rendezett beltér hozható össze a Cooler Master új házában
- A középkorra és a pokolra is gondolt az új AMD Software
- Új gyártástechnológiai útitervvel állt elő a TSMC
- Amlogic S905, S912 processzoros készülékek
- AMD K6-III, és minden ami RETRO - Oldschool tuning
- Milyen TV-t vegyek?
- Projektor topic
- Sony MILC fényképezőgépcsalád
- Dell notebook topic
- Hogy is néznek ki a gépeink?
- Telekom TV SmartBox: szolgáltatói set-top box alacsony korlátokkal
- Melyik tápegységet vegyem?
- NVIDIA GeForce RTX 4080 /4080S / 4090 (AD103 / 102)
Hirdetés
-
Rossz üzlet az EV-kölcsönzés
it Küszködik az EV-kölcsönzés miatt a Hertz Global, még több EV-t adnak el.
-
Miniképernyős, VIA-s Epomaker billentyűzet jött a kábelmentes szegmensbe
ph A megfizethető, szivacsokkal jól megpakolt modell ötfajta kapcsolóval és kétféle színösszeállítással/kupakprofillal szerezhető be.
-
Mozgásban az Arena Breakout: Infinite (PC)
gp A korábban csak mobilokra/tabletekre megjelent FPS hamarosan PC-n is elérhető lesz.
-
PROHARDVER!
Vásárlási segédlet - Karbantartás - Egyéb hasznos dolgok
Mielőtt kérdeznél olvasd el a téma összefoglalót, vagy használd a keresőt
Új hozzászólás Aktív témák
-
jeri
tag
válasz belaazallat #63949 üzenetére
-
hegyimorc
senior tag
Ez a 700m ránézésre kb jó.
Tehát nem az az érdekes, hogy milyen magasra kell menni, az meg pláne nem, hogy lefelé mennyit, hanem az, hogy mikor emelkedő van, az összesen mennyi.
Mondjuk lehetne árnyalni még, mert nekem az sem mindegy, mennyire meredek amikor felfelé megy és az sem, hogy milyen az út minősége. Ha túrát tervezek ezeket mindig figyelembe veszem. Körtúránál általában ilyenek döntik el azt is, hogy melyik irányból teszem meg.
Eladó 100km-t futott CUBE SL Cross Race fitness bringa 460eFt helyett 300eFt-ért (kb 175-195cm közötti magassághoz) : https://goo.gl/acsjPA
-
gergo5991
őstag
itt a linken látható cuccos ki lehet cserélni a bicajban?
bb-25es-em van, és valami jobbra szeretném, a linken látható deore csak egy gyors választás viszonyítás képpen. Amiatt érdekel, hogy ki-e lehet cserélni, mert a BB-t önmagát kell bele csavarni a vázba, míg a másikat be kell helyezni, és a 2 oldalon lévő cuccost kell ráhúzni. Vagy mi a külömbség abban hogy a BB-ES25-ön nincs kivülről az a cuccos? gyengébb így a szigetelése por meg víz stb-vel szemben? mert a drágábbik cube vázakon már a shimano deore féle integrált középcsapágytengely van, amiért elég borsos felárat elkérnek. -
gergo5991
őstag
válasz Runner_fxr #63955 üzenetére
(#63956) ivana
köszönöm szépen a válaszokat, akkor szerintem marad a BB-25ES egyenlőre, pár hónap mulva meg cserélem majd egy BB-30ES-re, állítólag az jobb, és olcsóbb is mint a 25Es (??), mert a 25es-em elkezdett kattogni, neten utánaolvastam és arra jutottam, lehet megvan repedve, másoknak is ez okozza a kattogást, de ha sikerült úgy hajtanom a bicajt hogy a középcsapágy megrepedjen, szerintem érdemesebb lesz egy új láncot is beszereznem, mert szerintem már az is eléggé megnyúlt, bár nyár közepén volt az is cserélve multéven, de nem baj, inkább egy új lánc mint egy teljes fogaskoszorú+hajtókar csere. -
-=RelakS=-
veterán
válasz belaazallat #63949 üzenetére
Nagyszerű, de a plusz szerszám, amit írtunk, az a bal oldalra illik, és a hajtókar határozza meg, nem a csapágy. Videó a Hollowtech 2-ről
Amúgy a két csapágy kompatibilis egymással? Én a hétvégén próbáltam ilyen ügyben tájékozódni, aztán feladtam
[ Szerkesztve ]
Itt streamelek játékot időnként: https://www.twitch.tv/relaks__
-
belaazallat
addikt
válasz -=RelakS=- #63958 üzenetére
Értem! Köszönöm a segítséget.
Baloldalt FSA-nál imbuszos a csavar, ami fogja a hajtókart. Tehát nem kell hozzá spéci szerszám. Viszont a Shimano SM-BBR60 középcsapágy külső átmérője 3-4 mm-rel kisebb, mint a szabvány shimano középcsapágy szerszám, egy ilyen lötyögött rajta. Akkor most milyen kell a meghúzásához?
Szerk:
A BBR60 tökéletes az FSA hajtóművel, csak megfelelő cél szerszám miatt nem tudtuk összerakni.[ Szerkesztve ]
"Ha valami el tud romlani, az el is romlik. Ha nem tud elromlani, akkor oda kell adni Bélának, és el fog... ;]" by peterkeT \__/ Online FPS nick: Celpont \__/ Minden út járható. ... Harckocsival! Hummer rulez!
-
nagyúr
válasz lsebestyen #63960 üzenetére
Az szerintem külön számolja az emelkedőt és a lejtőt.
Més que un club!
-
belaazallat
addikt
válasz belaazallat #63961 üzenetére
Na meg van a megoldás, ez hiányzott a dobozból, a középcsapágy dobozából.
"Ha valami el tud romlani, az el is romlik. Ha nem tud elromlani, akkor oda kell adni Bélának, és el fog... ;]" by peterkeT \__/ Online FPS nick: Celpont \__/ Minden út járható. ... Harckocsival! Hummer rulez!
-
veterán
válasz Napfénysüti #63962 üzenetére
Inkabb mondanam azt, hogy mig az endo hisz a gpx fajlban irtaknak, a strava talan ellenorzi a koordinatakhoz tartozo adatbazis szerinti szintet es azt hasznalja, ezert pontosabb a szintemelkedes merese ott.
Everybody lies.
-
lsebestyen
addikt
válasz Napfénysüti #63962 üzenetére
Úgy értem, hogyha rámész az "overview"-ra, akkor ott jobboldalt írja, h "elevation". Na ott csak azt mutatja, hogy "felfele mennyit mentél". Amúgy a strava sem számol valami pontosan, mindig túlbecsül. Akinek van barometrikus km órája az sokkal jobb. Pl Garmin ugye. DE szvsz értelme sincs annak, h a lefeléket is számolja, sőt hozzá is adja.
-
nagyúr
válasz lsebestyen #63965 üzenetére
Értelme szerintem se lenne, jó az hogy csak a felfelét számolja. De úgy értettem hogy külön kiírja a mászás és a lejtőzés értékeit is. Valamelyik programban talán Ascent/Descent szavakkal.
Més que un club!
-
rétisün
veterán
válasz belaazallat #63963 üzenetére
ezt mondtam neked vasárnap, hogy azt hiszem én is kölcsönkértem, de ha jól tudom, a dura-ace közepekhez pl. adnak. annyiért mondjuk adhatnak is.
war...war never changes.... hol kezdődik a valóság, és hol ér véget a képzelet.....Ron Swanson for president !!
-
belaazallat
addikt
válasz rétisün #63967 üzenetére
itt széria felszereltség
szerk: része a doboz tartalmának.
[ Szerkesztve ]
"Ha valami el tud romlani, az el is romlik. Ha nem tud elromlani, akkor oda kell adni Bélának, és el fog... ;]" by peterkeT \__/ Online FPS nick: Celpont \__/ Minden út járható. ... Harckocsival! Hummer rulez!
-
6030D
Ármester
válasz lsebestyen #63965 üzenetére
Hát, most megnéztem, tényleg igazatok lehet. Csak soknak tűnt, amikor 114 méterről 935 m-re megyek, és 1478 m-t ír. De utána számolva oda-vissza sem jön ki. Akkor sok benne a visszaejtés.
Ma is érdemes volt felkelni.
Merida Big.Nine 6000, Mitas Kratos/Scylla
-
Hasaggymeg
Topikgazda
válasz belaazallat #63944 üzenetére
Most vásároltam és használtam is egy ilyent meg egy ilyent. Évente pár használatra tökéletes és kicsi helyet foglalnak.A középcsapágy leszedővel csak óvatosan,könnyen lefordul és megsérülhet a kezed.Főleg a régi kilazításánál szorosan rá kell nyomni.
[ Szerkesztve ]
"Végy egy kerékpárt,nem fogod megbánni...feltéve ha életben maradsz."Samuel Langhorne Clemens link: https://cdn.rios.hu/dl/upc/2024-02/02/91209_d2j2gi0v6zwls7lx_1000006503.jpg
-
Because
őstag
válasz Hasaggymeg #63971 üzenetére
az hagyján hogy a kezed, de ha valamit ezért a bicón karcolsz össze
-
Hasaggymeg
Topikgazda
válasz Because #63972 üzenetére
Csak egyedivé teszed vele. ...és a kazettaleszedő jó a középrögzítésű Shimano féktárcsához is.
[ Szerkesztve ]
"Végy egy kerékpárt,nem fogod megbánni...feltéve ha életben maradsz."Samuel Langhorne Clemens link: https://cdn.rios.hu/dl/upc/2024-02/02/91209_d2j2gi0v6zwls7lx_1000006503.jpg
-
Because
őstag
válasz Hasaggymeg #63973 üzenetére
ugyan ilyen hollowteches leszedőm van mint neked, csak még ki se bontottam.... már minden xar lesz itthon, most érkezik a centírozó állványom is, felszereltebb a pince mint 1-1 kerékpáros szerviz
-
-=RelakS=-
veterán
Ha már középcsapágy, van arra bármi esély, hogy egy octalink monoblock helyére valami integráltat lehet tekerni?
Azt meg, hogy tudjam, pontosan mi van a gépben, gondolom ki kéne szedni a monoblockot
Itt streamelek játékot időnként: https://www.twitch.tv/relaks__
-
zoli03
őstag
Ha neked megvan 10 másodperc alatt, akkor OK. Nekem nincs meg, leveszem az asztalról a kereket, odaviszem a biciklihez, berakom (normálisan, a helyére berakva, mondjuk egy ejtőpapucsban teljesen feltolva), tekerek a gyorszáron és behajtom, tegyük fel, hogy elsőre sikerül, de nem mindig szokott, lehet, hogy akár harmadik alkalommal lesz jó. Közben persze váltós biciklinél ott a váltó az útban, azzal is játszani kell, SS-nél meg a láncfeszességet kell belőni. Aztán ha mondjuk V-fékes, akkor visszaakasztom a féket, aztán behúzom, hogy biztos jó helyen fog-e. Tárcsaféknél meg mondjuk figyelni kell, nem csak bebaszni a kereket vázba, sokkal tovább tart berakni. Nem gyorszáras tengelyről, esetleg kontrafékről, görgősfékről, agyváltóról nem is szólok.
-
bunddog
tag
válasz -=RelakS=- #63975 üzenetére
persze, meg van adva milyen méret, nyilván akkora kell a helyére amilyen volt is
eztraktam négyszöges bb helyett, ez a lényeges adat:
housing width 68/73mm
[ Szerkesztve ]
-
Hasaggymeg
Topikgazda
válasz -=RelakS=- #63975 üzenetére
Nem feltétlenül.Mérsz egy láncvonalat,majd a csapágyházat és ez a 2 adat elég,hogy oda illő hajtőmű csapágyat vásárolj.
(#63974) Because ...az én centrírozó állványom a kerékpár.
[ Szerkesztve ]
"Végy egy kerékpárt,nem fogod megbánni...feltéve ha életben maradsz."Samuel Langhorne Clemens link: https://cdn.rios.hu/dl/upc/2024-02/02/91209_d2j2gi0v6zwls7lx_1000006503.jpg
-
szjoci
őstag
válasz Hasaggymeg #63978 üzenetére
Az én hajtövem meg nem mű, főleg nem csapágyas
Persze tudom hogy csak ujjbotlás volt, de eléggé magasan szállt a labda[ Szerkesztve ]
-
rétisün
veterán
válasz belaazallat #63968 üzenetére
lehet nekem kicsórta a boltos?
war...war never changes.... hol kezdődik a valóság, és hol ér véget a képzelet.....Ron Swanson for president !!
-
veterán
-
Because
őstag
válasz Hasaggymeg #63978 üzenetére
érdekes, hogy centírozóként több találat kapsz, így terjedt el még ha helytelenül is
Roseéktől: Your package has just been shipped, de jó lenne a péntekre meghozná a UPS
-
ivana
Ármester
válasz zoli03 #63976 üzenetére
Szerintem onnan adódott ez, hogy én alapvetően outi kerékre gondoltam, ott fél modzulat kiakasztani a féket és vissza is. Ráadásul a vázamon nincsenek ilyen biztonsági bemarások, így a gyorszárat se kell annyit állítgatni.
A kontra az elég spéci szerkezet azt sokáig tart belőni mert a vázban forgatva, hangra lehet belőni a kónuszt. Agyváltó szintén, de akkor már ott a dobfék is amit ha kiszedsz teljesen be kell állítani újra.(#63978) Hasaggymeg: Az az 'r' nagyon magyartalan ott nem véletlen, hogy eltűnt, ez szokásos jelenség szó magyarítás esetén. Szerintem gyakoribb az r nélküli alak.
[ Szerkesztve ]
-
belaazallat
addikt
válasz rétisün #63981 üzenetére
Nem tudom, lehet hogy véletlen maradt ki belőle, naiv vagyok. Úgy is akarok rendelni egy két szerszámot, megrendelem mellé ezt is.
"Ha valami el tud romlani, az el is romlik. Ha nem tud elromlani, akkor oda kell adni Bélának, és el fog... ;]" by peterkeT \__/ Online FPS nick: Celpont \__/ Minden út járható. ... Harckocsival! Hummer rulez!
-
-=RelakS=-
veterán
válasz Hasaggymeg #63978 üzenetére
köszi, azt hiszem, megvan a ma esti játékom is
Itt streamelek játékot időnként: https://www.twitch.tv/relaks__
-
ivana
Ármester
válasz Pttypang #63988 üzenetére
Kontra annyi a lényeg, hogy ne csörögjön, ha túl laza akkor csörög a porvédő a cog oldalán, ha túl szoros akkor meg darál az agy és azért van hangja. Na a kontránál ez általában annyira kicsi intervallum, hogy örülsz neki ha sikerül ezt megtalálni.
Ez azért is jó mert ez az ahol jól fog ha egybe van, és nem eszi meg a kónuszokat.[ Szerkesztve ]
-
Hasaggymeg
Topikgazda
[link] A szótő az idegen center,vagyis közép...de itt talán tényleg nem annyira fontos.Írhatjuk központosítás,és az szép magyar.
Ami meg szerelésed időtartamát illeti,2 dolog áll fent.Első,amit azonnal ki is zárnék,hogy még sosem csináltad,második,melyre sok pénzt tennék,még sosem stopperoltad.[ Szerkesztve ]
"Végy egy kerékpárt,nem fogod megbánni...feltéve ha életben maradsz."Samuel Langhorne Clemens link: https://cdn.rios.hu/dl/upc/2024-02/02/91209_d2j2gi0v6zwls7lx_1000006503.jpg
-
Because
őstag
NEUKUNDENGESCHENK, most néztem csak a tételek között. bögre, sál, táska, de egy új bicót is küldhetnek ajándékba
-
varsam
őstag
160 vs 180mm tárcsák között mekkora különbség van fékhatás szempontjából? Sosem volt tárcsás fékem, csak érdeklődöm.
Illetve utólag lehet váltani nagyobbra? A fékek illetve rögzítésük kompatibilisek ilyen szempontból? -
-
Laox
aktív tag
Ez a féktárcsás kérdés pont jól jön nekem is, éppen most készülök venni újat, mert a mostanin a pofák is kopottak és a tárcsában is van egy 8-as, a tetejében csak 160mm a 100 kilómhoz. Tudnátok ajánlani egy normális komplett 180 mm-es fék szettet előre? Köszi!
-
Integrale
veterán
válasz Runner_fxr #63994 üzenetére
Megégéskor a tárcsa elszíneződésén felül a betétek is kukák?
Mert az az érdekes, hogy a hátsó tárcsa kicsit lilásnak tűnik, de csak az egyik oldalról, szóval lehet, hogy csak fénytörés."Bad reklám is reklám too"
-
BlacKSouL
addikt
Mikor megvettem a cangát, úgy éreztem, hogy nincs az az eső, amibe ne tudnék menni tekerni...pláne sárvédővel...
De puha vagyok. 5 fokban, özönvízszerű esőzésben, és 10 centi mély tócsák közt, szélviharban most mégsem megyek. Puha vagyok...Múlt héten viszont mikor utoljára mentem, sikerült tesztelni a tárcsafékek határait. Sima aszfaltos kerékpárút, keresztben autóbehajtó egy intézménybe, én is elbámultam, nekem volt tábla, meg az autós is lendületből kanyarodott be, szóval mindketten kb. 15-el értünk oda. Sövény miatt nem látni elég jól szét. Mindketten satu. Belassult az idő, mint a filmekben, (time warp) láttam magamat körben mint a mátrixban, ahogy koppanásig rántom mindkét féket, közben hallom a kocsit csikorogva csúszni felém, és látom lassítva ahogy az ABS szakaszosra húzza a kereket, nekem meg a 2-2 ujjal satura húzott fékkarba a másik két ujjam a támaszkodástól belülről kifelé betámaszt a 100 kilómmal, a hátsó kerék felemelkedik, első kerékre állok, majd nyeregből kiesve, hátamon a fél cangámmal, az első keréken még állva csúszok előre, blokkolt kerékkel, végeláthatatlan hosszú ideig (0,5 s), és közben az agyam számolja, hogy mekkora érkező sebességnél a kocsinak melyik részét mivel trafálom telibe, és az épp hány napos kórházi ápolást jelent. Majd fél keréken, hátamon még mindig a magamra fékezett kecskével lassan kienged az ujjam, leesik mögöttem a gép, és így 20 centire a kocsitól megállva mutatom hogy megvagyok.
Nem különleges, de nekem újdonság volt. A hátsó kerék kb. 60 centis nyomot hagyott, az első meg úgy másfél méterest. Nem hittem, hogy ilyen rövid távon meg lehet állítani 100+15 kilótAláírás (nem kötelező megadni)