Hirdetés

Új hozzászólás Aktív témák

  • Runner_fxr

    Ármester

    válasz ivana #61496 üzenetére

    Az egyértelmű, hogy ez elsősorban nem országútra készült. Az 1 X 11 versenyzők körében volt népszerű (XC, Maraton, CX, Enduro). A top AM és Enduro gépeken is előszeretettel használják. Viszont hétköznapi felhasználók túl nagynak tartják az ugrásokat a fokozatok között, erre talán némileg megoldás lehet az 1 X 12. Finomabbak az átmenetek és van még könnyebb áttétel is. Szerintem sikeres lesz ez a rendszer. Az első váltó elhagyása monti vonalon pedig érthető, súlyt spórolunk és kevesebb a hibalehetőség.

    6030D: Ezzel nekem egy problémám van, az online vagyok és közben az erdőben kerékpározom, számomra nem összeférhető dolgok. :) Két külön világ.

    -=RelakS=-: Az 1 X 11-et próbáltam, meg nem mondom mekkora hajtóművel, használható volt, de azért éreztem, hogy nem a legideálisabb átlag felhasználás mellett. Az 1 X 12, 30 vagy 32-es hajtóművel szerintem már egész jó lehet. Szerintem ez főként az Enduro szakágnak készül. Nincs első váltó, amivel súlyt, lánccsörgést, időt spórolunk meg. És egy hibaforrással kevesebb. Az ára meg nagyon húzós, de ezt már megszokhattuk a top cuccoknál.

Új hozzászólás Aktív témák