- VR topik (Oculus Rift, stb.)
- OLED TV topic
- AMD K6-III, és minden ami RETRO - Oldschool tuning
- Androidos tablet topic
- Kihívás a középkategóriában: teszten a Radeon RX 7600 XT
- Milyen CPU léghűtést vegyek?
- Vaku topic
- Házimozi haladó szinten
- Milyen RAM-ot vegyek?
- Intel Core i5 / i7 / i9 "Alder Lake-Raptor Lake/Refresh" (LGA1700)
Hirdetés
-
Piacvezető tandem OLED panellel érkezik az iPad Pro
ma Sokat kellett várni az első OLED képernyős Apple táblagépre, állítólag megérte.
-
Egészen nagy teljesítményspektrumon fedné le a mobil piacot az AMD
ph A vállalat kétféle Strix Point dizájt tervez idénre, ezek közül a nagyobbik a dedikált GPU-k jó részét is kiválthatja.
-
Toyota Corolla Touring Sport 2.0 teszt és az autóipar
lo Némi autóipari kitekintés után egy középkategóriás autót mutatok be, ami az észszerűség műhelyében készül.
-
PROHARDVER!
Vásárlási segédlet - Karbantartás - Egyéb hasznos dolgok
Mielőtt kérdeznél olvasd el a téma összefoglalót, vagy használd a keresőt
Új hozzászólás Aktív témák
-
---Lasali---
Közösségépítő
válasz Pttypang #35884 üzenetére
Arra nem raksz tárcsát, a miértjét leírták meg ábrázolták előttem.
Biciklid hátsó kerekét illetőleg a menetes racsni rendszer jelenti a leggyengébb pontját. Ha fejleszteni akarsz rajta, akkor kazettásra való átállást javaslom. Viszont kazettás rendszerű lánckeréksorból 7 sebesség a minimum, tiéd hány sebességes most?
Hogy alkatrészenként akarod összeválogatni, vagy kész fűzött kereket veszel, az lényegében mindegy. Ha akciós termékek közül válogatsz, akkor a fűzés árával lesz maximum drágább az épített kerék. Viszont az olcsóbb komplett kerekekben kevésbé jó küllőket szoktak rakni. Ezért én inkább az összeválogatott mellett döntenék, DT küllővel.