Hirdetés

Hirdetés

Új hozzászólás Aktív témák

  • Teasüti

    nagyúr

    válasz tatabike #28096 üzenetére

    Én alapesetről beszéltem, nyilván létezik egy rakás kiskapu. :U
    Az alapeset pedig az én értelmezésemben, mikor van egy közönséges járda és van egy közönséges gyalogátkelőhely. Nincs se tábla, se közös kerékpáros és gyalogút, és nem óvodások bicikliznek rajta...
    Amúgy nem merném kijelenteni, hogy az szabályos manőver, hogy az úttesten közlekedve keresztbe vágod a bringát a zebránál.

    30 kg-os gép max az akkumulátoros verzió. Ott az akku van vagy 4-6 kg, meg a motor, meg a hajtómű és ott van a 30 kg simán. Viszont itt nem mérvadó a tömeg, mert nem izomból hajtom.
    De hogy egy közönséges city bike legyen 30, na az tényleg mindennek a teteje. :N

    Amúgy miért nem lehet alkalmazni minimál acélvázas bringákat? Egy 20 éves merev vázas monti is lemegy akár 12 kg-ra is és filléres bicikli. Akkor mi a fenéért kell 20 kilós bringákkal tele rakni a várost? :W
    Így nem fogja megszeretni a laikus a bringázást.
    Megint csak azt fogják hajtogatni, h milyen kényelmetlen, meg megizzad, meg nehéz, stb.
    Bezzeg én egy laikustól sem hallottam még, hogy a biciklizés szar, amikor életében egyszer alkalma nyílik ráülni egy sokszázezres vagy még jobb gépre. Akkor bezzeg áradoznak róla, h ez milyen kényelmes, meg milyen gyors (könnyű hajtani) és hát igen, ezzel már lenne kedvük biciklizni. És igazuk van. :)

    Alkohol
    Sztem nem probléma, csak így feszegetni fogják sokan a határokat. Nem baj, ha lesz objektív reflexvizsgálat, mittomén tekerj végig a nyomvonalon, majd állj meg a végén az első kerékkel azon a vonalon, stb.
    Azonnal kiderül ki mire képes.
    Voltam már párszor sörözni haverokkal, aztán bringával mentem haza. Teljesen tudatos voltam minden alkalommal, de a képességeim 2-3 sör után is jobbak, mint egy kocabringásnak józanul. :U
    Ha lesz objektív teszt, akkor egye fene én örülök, ha nem félve kell hazatekernem évente háromszor.

    [ Szerkesztve ]

Új hozzászólás Aktív témák