- Milyen SSD-t vegyek?
- HiFi műszaki szemmel - sztereó hangrendszerek
- Egyre gyorsabban ügyködik saját HBM memóriáján Kína
- Milyen asztali médialejátszót?
- Milyen asztali (teljes vagy fél-) gépet vegyek?
- iPad topik
- Apple notebookok
- Azonnali informatikai kérdések órája
- Amlogic S905, S912 processzoros készülékek
- nVidia GeForce GTX 1070 / 1070 Ti / 1080 (GP104)
Hirdetés
-
Drágább lett a Pixel 8a
ma De nem annyival, mint vártuk. Az Egyesült Államokban még pont beszerezhető 200 ezer alatt, euróban kifejezve viszont már átcsúszott a magasabb ársávba.
-
2025-ben jöhet az Intel Panther Lake processzora
ph Ezt maga Pat Gelsinger, a vállalat vezetője erősítette meg.
-
Indika teszt
gp Teológiai utazás egy kételkedő apáca és egy istenhívő szökött fegyenc kíséretében.
-
PROHARDVER!
Vásárlási segédlet - Karbantartás - Egyéb hasznos dolgok
Mielőtt kérdeznél olvasd el a téma összefoglalót, vagy használd a keresőt
Új hozzászólás Aktív témák
-
Ixion77
őstag
válasz mauimagic #246397 üzenetére
Ez?
"mert az esetek 90%-ában overkill a fully."Kicsit részletezhetnéd, mert ez nekem olyan mintha azt mondanád hogy "vettem egy Dacia Logant, mert a Tesla Model X az esetek 90%-ában overkill". Az. Na és? Ha már úgyis megvan, miért ne használnád azt?
"Seems like humanity needs war and famine to correct itself."
-
6030D
Ármester
válasz velizare #246391 üzenetére
Nekem is így jött ki a kar a Shimanon, gondolom ugyanaz a felépítése. A zéger a fékkar alu testébe van akasztva, onnan szakadt ki, ami vitt a peremből is. Visszapattinthatod, de kisebb erőhatásra ki fog járni. Érdemes cserélni majd, nehogy akkor akadjon ki, amikor fékezni kell....
Merida Big.Nine 6000, Mitas Kratos/Scylla
-
Hasaggymeg
Topikgazda
válasz chubby2o6 #246400 üzenetére
Hiánycikk. [link]
Ixion77...azt mondják egy kép többet mond 1000 szónál.
...ezt hívják overkillnek.[ Szerkesztve ]
"Végy egy kerékpárt,nem fogod megbánni...feltéve ha életben maradsz."Samuel Langhorne Clemens link: https://cdn.rios.hu/dl/upc/2024-02/02/91209_d2j2gi0v6zwls7lx_1000006503.jpg
-
Maximum1
őstag
válasz Hasaggymeg #246403 üzenetére
Kellett a free shipping-be
-
chubby2o6
senior tag
válasz Hasaggymeg #246403 üzenetére
Hát, én már másodjára szívom meg vele . Asszem, a Dekában nincs, rendeltem onnan nemrég ezt-azt, gondoltam, teszek mellé stoplit is, de csak 56-os volt. Az Alltricks-ről is mással együtt rendeltem, akkor is a stopli miatt csúsztak.
Lehet, rossz helyekről akarom rendelni
Igazából nem lett volna sürgős, az egyik tavaszi/nyári cipőmön van, a másikra legfeljebb átteszem a "téli"-ről, csak el akartam kerülni az átrakosgatást.
Az bosszant, hogy a Bikeinn-en is in stock volt, egy szóval nem jelezték, hogy gond van vele, ha nem reklamálok most, eszük ágában nem lett volna tájékoztatni. A Smoove viszont sürgős lett volna... -
mauimagic
aktív tag
válasz Ixion77 #246401 üzenetére
Bizonyára kinyitom a pofonládát ezzel a fully fanok között, de legyen
A kilencvenes évek végén kezdtem montizni, egy merevvillás, V-fékes, acélvázas Magellannal kezdtem, na az tényleg kemény volt.
Volt pár kisebb kihagyásom, de komolyabban újra kb 6 éve montizom, egy másik sportsérülésem miatti regenerálódáshoz kedtem el.
Aluvázas GT Zaskarom volt, és ahogy nőtt a terhelés, a táv, egyre jobban rázta szét a hátam, minden hosszabb túra után fájt.
Aztán jött egy Trek Rumblefish, ami félig XC, félig trail, használtam 3 évig.
A Covid alatti elszállt használt bringaárak miatt vettem végül új bringát, 2021-ben a Canyont.
Felemás érzés a bringa, lefelé sokmindent megold, de egy idő után pont emiatt nincs kihívás, tetszik, nem tetszik, de nem az Alpokban élünk.
A Kevély meg hasonló DH orientált helyek nekem kiesnek, inkább az XC maraton vonal fekszik, hosszabbakat megyek, minél gyorsabban.Idén nálam "nyaralt" egy barátom karbon hardtail gépe, mert sérülés miatt nem tudta használni, azt mondta, használjam nyogodtan.
Az én felhasználásomhoz ez a bringa sokkal jobb, felfelé repül, a technikás lefeléknél eléggé figyelni kell, de nekem az is tetszik. 2 óra feletti bringázásoknál azért előjön a fully előnye, jobban esne akkor már a kényelem.Úgy döntöttem, hogy most még lehet egy HT bringám, 5-10 év múlva már biztos újra fully-m lesz, nyuggerként meg ebike
2 meglepő dolgot vettem észre a HT-en így több év fully után:
1. Sokkal gyorsabbnak érződik a HT, felfelé gyorsabb is, de nem egetverő a különbség. Nagyon könnyen megindul, nincs "lag", mint a fullynál (lockolva is)
2. Az igazán technikás lefeléket kivéve nem lassabb leejtőzve se, mit a fully. -
nagyúr
-
stickermajom
addikt
válasz Hasaggymeg #246399 üzenetére
Szerintem amúgy technikától függetlenül előnyös a dropper. Sőt, megkockáztatom több tudás kell agyig felhúzott nyereggel lejtőzni, mint dropperrel.
-
Voltam a Decában shoppingolni. Néztem ezt a Van Rysel mezt: [link] Mert nekem képek alapján nagyon tetszik. Felpróbálva viszont nem. Nem is áll jól, és minőségileg is fura. Az anyag amiből van, az is borzasztó vékony.. Biztos ilyennek kell lennie egy pro fit-nek..
Viszont volt kettő darab, kifutó termék, Santini UCI-s mez. Az egyik pont a méretemben. Olyan mez, ami a honalpon sincs. Mint ez, csak fekete: [link] Képet sem találok róla rendeset. Ezt felpróbáltam, rögtön érezhető volt a minőség béli különbség. Ráadásul 28 ezerről volt 14 ezerre leárazva. Azonnal hoztam. (1db M-es van még ha jól emlékszem )Meg próbálgattam a kantáros rövidnadrágokat. Minden árkategóriában. És végül a 9900ft-osat hoztam el. Van Rysel az is. Biztos a betét lesz a döntő majd, amit nagyon nem lehet próbával letesztelni, de én a 18 és 28 ezreset sem éreztem jobbnak, amikor felpróbáltam.
Úgyhogy majd kiderül, hogy milyen.Korábban volt róla szó, 575 mezeket nem lehet próbálni. Egy sincs kitéve a Decában, pedig a budaörsiben voltam, ami elvileg elég nagy.
„A kerékpározás első szabálya, hogy szenvedned kell, és senki más nem teheti meg helyetted. Semmilyen számítógép vagy edző által kitalált program nem tudja elérni, hogy kevésbé fájjon.”
-
nagyúr
-
válasz Napfénysüti #246413 üzenetére
[link]
Nagyon frankónak tűnik a Santini. Annak nagyon örülök most.„A kerékpározás első szabálya, hogy szenvedned kell, és senki más nem teheti meg helyetted. Semmilyen számítógép vagy edző által kitalált program nem tudja elérni, hogy kevésbé fájjon.”
-
nagyúr
-
Mentem 25km-t a Cyco-val, és tök jó. A szokásos 25ös tempót lehet vele tartani, de nem terheli a derekam, mert magasabb a kormány. A világítása jobb, mint a Gepidámon, és működik az állófény elől, hátul.
Az agyváltó kiosztása is jó, csak ezt a hangos kattanást nem bírtam még megszokni.
Ami nem tetszik, a hátsó kontrás fék. A Magellán még a Gepida v fékje is hatékonyabb.
A Cyco-n hátul nincs v fék tartó. Erre esetleg van-e megoldás? Alu vázas. Rà lehet esetleg forrasztani/hegeszteni?
Illetve találtam konzolos megoldást, de csak Ebayen. A 15e forintos árat túlzásnak érzem 2db tartó konzolért... mondjuk van gépész kollégám, majd megkérdezem tud-e valamit kezdeni vele. Sima munkába járós bicajnak vettem, mert a Magellán kicsi, max 5km kényelmes rajta, de biztos nem tesz jót rövidebb távon se. 4évet lehúztam vele.Eladó Lego: 42139 All terrain vehicle
-
-
gordonfreemN
addikt
válasz chubby2o6 #246381 üzenetére
Ja, hát oke, mindenesetre a hátsóváltó szépen jár, jó lesz így is rugónál megzsíroztam, darabig birni fogja. A valtó görgő csere el is jött ma, mert eltörték melóba az eredetit. Mind1, Gödöllőn vettem egy szettet bele. És köszi a tippeket!
Bowden házat mivel érdemes vágni? Vagyis itthoni eszközökkel mivel lehet? Amiviszi a bowdent pl vagy fűrész?
[ Szerkesztve ]
¯\_(ツ)_/¯ ▁ ▂ ▃ ▅ ▆ ▇ Üdv, Andris.
-
chubby2o6
senior tag
válasz gordonfreemN #246420 üzenetére
Szívesen
Azt elfelejtettem kérdezni, hogy az első tányér(ok) mennyire kopott(ak)? Mert előfordulhat, hogy az új lánc ugrálni fog elöl, ha nagyon kopott a tányér. Ha ugrál, és megint Pesten jársz, tudok adni ( ingyé' ) egy használt, de még bőven használható sort+láncot ( XT, KMC X9 ), azzal el tudsz járni addig, amíg esetleg cseréled az első hajtóművet. Ha már kipróbáltad, és menet közben sem ugrál elöl a lánc, akkor nyilván tárgytalan, de én már jártam úgy, hogy lánc- és sorcsere után elöl, a legtöbbet használt (és emiatt kopott ) középső tányéron "szalajtott".
Otthoni eszközökkel nem szerencsés, csak a szopcsi van vele. Egy kombinált fogó vágóélével el lehet éppen vágni, de nem az igazi. Utána ki kell egyengetni a házat, de kérdéses a végeredmény. Inkább vegyél egy célszerszámot [link] , összehasonlíthatatlanul egyszerűbb és jobb vele dolgozni.#246421Jester01 56-os nekem is csak használt van, és majd arra a cipőre is akarok venni 51-est, de igazából az is ráér. Majd valamelyik hazai üzletből megrendelem, a külföldiekkel ezek szerint nincs szerencsém
[ Szerkesztve ]
-
Hasaggymeg
Topikgazda
válasz gordonfreemN #246420 üzenetére
Amíg nincs célszerszám addig egy éles hideg vágó (falvéső), egy üllőszerű valami és egy jól irányzott erős kalapácsütés is megteszi...utána meg kell egyengetni a lyukat a végén.
"Végy egy kerékpárt,nem fogod megbánni...feltéve ha életben maradsz."Samuel Langhorne Clemens link: https://cdn.rios.hu/dl/upc/2024-02/02/91209_d2j2gi0v6zwls7lx_1000006503.jpg
-
Fall-N
veterán
válasz andrisbandi #246383 üzenetére
Nem értem az írásod. Azért terjedt el az első teló, mert első keréknél fontosabb a rugózás az irányítás miatt. Másrészt az ember sokkal megengedőbb, ha hátul ráz a bicikli, mintha a csuklód kapja az ívet. Engem sem zavar, hogy hátul merev. Viszont a plusz szerviz jobban zavarna. A karbon villa jó dolog, de nem mindenkinek opció. Gyenge terepre vagy városba tökéletes és sokkal könnyebb is.
Másrészt nézz meg egy webshopot. Karbon villából alig van, teló meg minden kategóriában megtalálható. Amikor építettem a biciklit, akkor karbon villát tervezem én is, de Kínán kívül sehol sem lehetett kapni (mondjuk most sem, főleg nem taperedben). Se várni nem volt kedvem, sem nyomozgatni, hogy melyik nem törik ketté alattam. De egyszer cserélek rá, rögtön lejönne 1,5-2 kg.
-
MPowerPH
félisten
válasz Fall-N #246424 üzenetére
Van par gyarto, aki mar ad karbon villat a csucs hardtail -jehez. Ha mar maszas, es ugye az van kihangsulyozva itt is, akkor akar az elso teleszkop is egy tok foloslegesen cipelt suly. Mert folfele rohadtul semmi szukseg ra, technikas reszeken a hatso tag sokkal praktikusabb.
Karbon villa elvileg rugalmas, ugy van a layer, hogy tompitsa a rezgeseket. Karbon kormany detto erre valo. A karbon felnivel meg agyoncsapod az egeszet, mert rohadtul merev, hatekony, de raz.
[ Szerkesztve ]
Don't Tread On Me
-
Fall-N
veterán
válasz gordonfreemN #246420 üzenetére
Sarokcsiszoló+ vágókorong. Szépen egyenesen vág, én is azzal vágtam még nem vettem szerszámot. Ha kell szerszám tipp, akkor a Spyral bowdenvágó megéri az árát és olcsó.
MPowerPH: Persze egy niner RDO például csúcs a kategóriában. Sokan azzal is versenyeznek. Persze több odafigyelést igényel terepen.
[ Szerkesztve ]
-
Ixion77
őstag
válasz Fall-N #246424 üzenetére
"De egyszer cserélek rá, rögtön lejönne 1,5-2 kg."
Minap szereltem a gyerek bringáját, és lemértem hogy az ócskaszar belépő szintű első teleszkóp 1.6 kg. Abból még ha a karbon héliummal van töltve se jön le 2 kiló
[ Szerkesztve ]
"Seems like humanity needs war and famine to correct itself."
-
Hasaggymeg
Topikgazda
válasz MPowerPH #246425 üzenetére
Nekem felfelé is kell a vajpuha első teló, minél egyenetlenebb terepen annál inkább, te felfelé kikapcsolod?
"Végy egy kerékpárt,nem fogod megbánni...feltéve ha életben maradsz."Samuel Langhorne Clemens link: https://cdn.rios.hu/dl/upc/2024-02/02/91209_d2j2gi0v6zwls7lx_1000006503.jpg
-
MPowerPH
félisten
válasz Hasaggymeg #246429 üzenetére
En nem tudom kikapcsolni. De a regi Sparkomon folfele a telo es a tag is lockolva volt. Ha durvan sziklas es gyokeres volt, akkor az elso telot oldottam, a hatsot pedig atdobtam maszo uzembe(70mm mozgas).
Btw, ez lett az elso telo veszte, sajnos elfelejtettem oldani, es gondolom mar alapbol is el volt faradva, atszakadt a lockout membran a lefelen.[ Szerkesztve ]
Don't Tread On Me
-
Ringman
nagyúr
válasz ZolkoW #246357 üzenetére
Folduton mentem 35-os cinturato veloval, azert a 40-es tubeless tufo kenyelmesebb sokkal. Altalaban ha 40-es 28-as elfer a vazban, a 48-as 650b is menni fog, de a hatso kereknel a lancvillanal lehet meglepetes. Nuroadbam sarferohelyet nem nezve talan a 2-2.1 colos 28/29-es is elmenne, hatul tuti nem
-
-
Hasaggymeg
Topikgazda
válasz MPowerPH #246430 üzenetére
Igaz zárva is mozog kicsit, akkor sem merev villa, közel sem...én nagyon sokat kapcsolgatom, ha jó döngölt, sima felfelé is kizárom majd ahogy változik úgy nyitom-zárom igény szerint akár többször is ugyanazon mászás során.
"Végy egy kerékpárt,nem fogod megbánni...feltéve ha életben maradsz."Samuel Langhorne Clemens link: https://cdn.rios.hu/dl/upc/2024-02/02/91209_d2j2gi0v6zwls7lx_1000006503.jpg
-
gordonfreemN
addikt
válasz Hasaggymeg #165190 üzenetére
Köszönöm a bovdenház vágási tippeket!
Cseréltem ugye első (LX) és hátsó váltót (XT) és váltókarokat (LX) és sort (XT). Most nézem az első váltót és...
van ez a váltóbeállítós hsz hasaggymeg-től amire válaszoltam. Ebben az első váltó beállítása részben ezt a beállítást nem tudom megoldani:ugyanis, ha kellően alacsonyra (1-3mm) állítom a legnagyobb lánckeréktől a láncvezető külső lemezének alsó élét, akkor kiemeléskor (váltáskor) a középső lánckerékbe beleérne a váltó.
Lehet én bénázok még, szóval holnap kipihenten ujra nekiesek, de kérdezném, hogy lehetséges olyan eset, hogy az első lánckerék sor méretei nem stimmelnek az LX váltóhoz? Ha ez lehetséges, akkor hogyan tudok megbizonyosodni erről, méret vagy fogszám alapján?[ Szerkesztve ]
¯\_(ツ)_/¯ ▁ ▂ ▃ ▅ ▆ ▇ Üdv, Andris.
-
Jester01
veterán
válasz gordonfreemN #246434 üzenetére
Három tányér esetén előfordulhatnak kompromisszumos helyzetek. Az LX elvileg 44-48 nagytányérhoz van és 22 fog a kapacitása.
Jester
-
Hasaggymeg
Topikgazda
válasz gordonfreemN #246434 üzenetére
Furcsállom mert ahogy elől váltasz lefelé, a kisebbek felé, a terelő tulajdonképp egyre messzebb kerül a lánctányéroktól mint a nagytól volt, nemhogy beléjük érjen. ...sőt, azért kell az a kevés 1-3 mm hézag a nagytól, hogy végül ne kerüljön túl messze a 2 kisebbtől és még szépen pakolgassa a láncot rajtuk. Milyen hajtóműkiosztásod van és mekkora a láncvonalad?
[ Szerkesztve ]
"Végy egy kerékpárt,nem fogod megbánni...feltéve ha életben maradsz."Samuel Langhorne Clemens link: https://cdn.rios.hu/dl/upc/2024-02/02/91209_d2j2gi0v6zwls7lx_1000006503.jpg
-
gordonfreemN
addikt
válasz Hasaggymeg #246436 üzenetére
A hajtóműkiosztás/láncvonalhossz pontos jelentését még ki kell keresnem a neten, mert ezt nem tudom hogyan állapítom meg (effig soha nem foglalkoztam ilyennel, bocsi).
Ha rájöttem mi is ez, akkor megállapítom a sajátom és megírom.¯\_(ツ)_/¯ ▁ ▂ ▃ ▅ ▆ ▇ Üdv, Andris.
-
addikt
-
Hasaggymeg
Topikgazda
válasz gordonfreemN #246437 üzenetére
Mérd meg a középső tányért a nyeregcső váz közepétől és az a mostani láncvonal, majd keresd ki a Shimi oldalon a te váltódnak ajánlottat...amúgy az ominózus hsz. f4lcon érdeme.
[ Szerkesztve ]
"Végy egy kerékpárt,nem fogod megbánni...feltéve ha életben maradsz."Samuel Langhorne Clemens link: https://cdn.rios.hu/dl/upc/2024-02/02/91209_d2j2gi0v6zwls7lx_1000006503.jpg
-
Hasaggymeg
Topikgazda
Bringapiac 2023. [link]
"Végy egy kerékpárt,nem fogod megbánni...feltéve ha életben maradsz."Samuel Langhorne Clemens link: https://cdn.rios.hu/dl/upc/2024-02/02/91209_d2j2gi0v6zwls7lx_1000006503.jpg
-
válasz Hasaggymeg #246417 üzenetére
Lemérem majd a fékutakat, de érzésre blokkolt csúszó hátsó kerékkel a kontrás Cyco később áll meg, mint a dupla v fékes bicajok.
A cikkhez amit linkeltél: amilyen pocsék minőségű pl. egy belépő Koliken Gisu 100e forintért, nem is csodálom. 2 éve vettünk az asszonynak, egyszer eldőlt, letölrt a komplett kitámasztó tartó, de azóta már letört a hátsó lámpa tartó konzol is. Undorító vékony acélból van pocsék heggesztéssel. Vagy csak pont egy selejtet fogtunk ki. A gyári hátsó lámpa is bírt fél évet, beesett az elektronika. A gyári sárvédők hajlanak mint fűszál a szélben... Ennél egy 10 éves Aldis Cyco is sokkal stabilabb, könnyebb, gyorsabb.
Én 8 éve vettem a Gepida Alboin 100-at, az bírja legalább, de csak túrázársa használom. Agydinamó van rajta plusszban.
Az abszolút elpusztíthatatlan a Magellán hydra... az több, mint 20 éves, télen-nyáron napi használatban van. Ezt cserélem a Cyco-ra, meglátjuk az meddig fogja bírni a napi strapát.[ Szerkesztve ]
Eladó Lego: 42139 All terrain vehicle
-
chubby2o6
senior tag
-
chubby2o6
senior tag
válasz Dark Archon #246438 üzenetére
Köszi, de most rendeltem 2 pár 51-es stoplit a Bikepro-tól, remélem, nekik tényleg van készleten.
[ Szerkesztve ]
-
Fall-N
veterán
válasz gordonfreemN #246437 üzenetére
Ha a legnagyobb lánckerékhez 2-3 mm távolságra van a terelőlemez, akkor beljebb váltva is meg kell hogy legyen a távolság, sőt egyre nagyobbnak kellene lennie. Meg kell nézned, hogy kompatibilis -e a hajtóművel az első váltó.
1. fogak száma, melyik a maximum amit támogat pl. 48T
2. A váz üléscső szöge (üléscső és a láncvilla által bezárt szög!), milyen van 63-67° és 67-69°. Az első a trekking a második az MTB vázakra jellemző. (A terelőlemez belső felébe van beütve. Nekem 69°-os a vázamon és a régi első váltóm 63-67° és nem is volt teljesen jó!
3. Hány sebességes az első váltó. Általában 6/7/8/9 szokott lenni, utána bonyolódik. -
chubby2o6
senior tag
válasz Fall-N #246444 üzenetére
Az LX a Shimano trekking vonala volt. Ettől függetlenül két monti vázon is használtam, működött rendesen. Nem mondom, hogy nem voltak no go! fokozatok , de ha nem volt nagyon keresztben a lánc, nem súrolta a terelőt. Nyilván azért (is ) van az első váltó, hogy ne futtasd keresztben a láncot. Elöl középen-hátul a legkisebb előtti fokozaton beleért, ha erősen beletapostam, de olyankor elöl fel kell váltani. A 48/11-hez kevés voltam, de a 48/12 szépen működött ( amíg bírtam ), nem ért a lánc a terelőhőz.
-
Fall-N
veterán
válasz chubby2o6 #246445 üzenetére
Nekem is hasonló felállás volt, én régen kitekertem a 48-cal mindent, csak leszoktam róla, mert úgy 60-70 rpm-mel tekertem átlag. 90 rpm rövid távon ment vele. Igazából annyira felesleges volt a 3 tányér, hogy dobtam is. A 28-ast nem is tudom hol tudtam volna használni. A végén 38T-t használtam csak, így kár lett volna megtartani. Az első váltó is elromlott, így végre megvolt az ok az integrált hajtásra való átállásra. Ott meg már egytányérost vettem rögtön. Mondjuk én soha nem szerettem az első váltót, manapság meg nincs is létjogosultsága. Csak a gond van velük, és NarrowWide mellett tök jó, hogy akárhogy tapossa az ember a pedált soha nem kell hallgatni, ahogy beleér a lánc a lemezbe.
A szögeltérés a legkisebb tányéron volt hatással, mert nem volt olyan beállás, hogy ne ért volna bele a terelőlemez alsó csücskébe.
[ Szerkesztve ]
-
Ringman
nagyúr
válasz Hasaggymeg #246440 üzenetére
MTB: 37%;
Gyerek: 31%;
Trekking: 15% (legmagasabb, 53%-os bevétel növekedés);
Városi: 14% (átlag feletti, 37%-os bevétel növekedés);
Országúti: 3% (itt komolyabb készlet hiányuk volt).
na akkor a statban is látszik az indokolatlan mtb-használat. -
Hasaggymeg
Topikgazda
-
Gaben92
őstag
válasz Hasaggymeg #246449 üzenetére
Pont reggel meséltem páromnak, hogy tegnap melóhelyen a biciklitárolóban kiszúrtam egy 2021-es Trek X-Caliber 8-at Continental Contact Urban gumikkal.
If it ain't a Rotor, it ain't a motor.
Új hozzászólás Aktív témák
- GoodSpeed: A Windows 11 23H2 telepítő esete az Intel Ethernet Controllerrel-I225-V 2,5 Gbps
- Milyen SSD-t vegyek?
- HiFi műszaki szemmel - sztereó hangrendszerek
- Spórolós topik
- Xbox Series X|S
- EAFC 24
- Kertészet, mezőgazdaság topik
- Windows 10
- Egyre gyorsabban ügyködik saját HBM memóriáján Kína
- Fűnyíró topik
- További aktív témák...
Állásajánlatok
Cég: Ozeki Kft.
Város: Debrecen
Cég: Promenade Publishing House Kft.
Város: Budapest