Hirdetés

Hirdetés

Új hozzászólás Aktív témák

  • sebgutkopf

    őstag

    válasz f4lcon #241733 üzenetére

    Kihalt design-t nem írtam le, ahogy te is írod kihalt, tehát nem létezik 5. féle koncepció, ahogy a szekér felfüggesztését se keverjük ide. Irreleváns.
    Lassan a sigle pivot is kihalhat, max ott marad meg ahol vibráció csökkentésen kívül más cél nincs. Az egyetlen felhozott példát az Orange bike pedig annyira kitart ezen modell mellett, hogy ennek az ára is szép lassan az lesz, hogy ők is kihalnak, mert senki se veszi meg. :D

    A horst link tekintetében igazad van, ahogy írtam is 4 bar a lényeg és a horst link is egy 4 bar típus. Az olvasóknak viszont a horst link név ismert és könnyebben asszociálnak rá mit is keressenek (4 rudat), a 4 bar nem beszédes magyarul. Ez a rovar és bogár kérdése. Minden horst link 4 bar, míg vissza nem, de paraméterezhetőség tekintetében ugyan az.
    A támvilla, trek és a többi egyéb helyre berakott 4. forgáspont, vagy rúd darabolás már mindegy, ugyanazt a célt szolgálják és azonos paraméterezhetőséget hoznak, akármennyire is trükkösnek tűnnek, nincs új a nap alatt.
    Lehet még a sok kényszerrel össze vissza bonyolítani a hátsó háromszög mozgását, mint a yeti féle 6 bar és hasonló kuriózumok, de műszakilag ezek is mind be tudnak tagozódni a meglévő modellekbe. Yeti eleve a twin link vonalon vannak, dw linknek a pivot hívja a saját verzióját, ezen már nem lovagolnék, mert ugyan arról beszélünk akármennyit csűrjük csavarjuk.

Új hozzászólás Aktív témák