Hirdetés

Új hozzászólás Aktív témák

  • Runner_fxr

    Ármester

    válasz Hasaggymeg #227713 üzenetére

    Mindig is kíváncsi ember voltam. :) Aztán lehet marad a speeder egyenes kormánnyal, és csak a hajtást fejlesztem. Ez lenne a legköltséghatékonyabb most.
    Lehet igazad van a gravel kérdést illetően, bár amekkora népszerűségnek örvend, azt gondolom lehet benne valami. Itt is egy vélemény fog elhangzani, mert tapasztalatom nekem sincs a kategóriában! :) Szerintem a gravel azoknak való akik egy univerzális bringát keresnek, de se aszfalton se terepen nem a legjobb időkért hajtanak. Egy országútival rá vagy kényszerítve szigorúan az aszfaltra, egy montival meg terepre, bár azzal rámehetsz aszfaltra, de tetű lassú. Legalább is koskormányos outi/gravel gépek szintjén. Nyilván nincs mindenre jó bringa és ilyen soha nem is lesz, de azt gondolom egy gravel kiemelkedően univerzális tud lenni. Aztán lehet nem ez lenne a véleményem egy kiadósabb használat után. Meglátjuk. Még kitalálom. De most lehet még is inkább arra hajlok, hogy egyelőre marad a speeder fejlesztése, maradok az egyenes kormány mellett és veszek bele még egy kerékszettet, az egyiken maradnak a 28-as outi külsők, a másikra meg 35-ös gravel külsőket szerelek.

    Ringman: Tény, hogy azért 800 ezer ft nem kevés pénz, bár nagykerből venném, úgy kicsit jobb az ár, a kerekeket biztosan cserélném, meg a féktárcsákat is. A 32 küllős kerék szerintem nem gáz egy gravel-be, azért itt mégiscsak többet kap mint aszfalton.

    [ Szerkesztve ]

Új hozzászólás Aktív témák