Hirdetés

Új hozzászólás Aktív témák

  • Fall-N

    veterán

    válasz ivana #225971 üzenetére

    Kuplung egy kényszer szülte dolog, egyáltalán nem jó fejlesztés. A pontosság ellen dolgozik a SRAM megoldotta máshogy. Mondjuk láncfeszítés terén jobbak voltak mindig is. A jó fejlesztés az indexes váltás és a kazettás hátsó fogsor után az 1x rendszer, a kényes első váltó elhagyása miatt.

    Outira minek kuplung? Ha másképp meg lehet oldani, hogy ne essen le a lánc akkor inkább az.

    Campa nem gyárt MTB alkatrészt, így tárgytalan.

    A Tourney TY-300 meg nálam nem kotyog, eléggé feszíti a láncot most is, nem csökkent a rugó erőssége. Eredetileg ideiglenes megoldás lett volna, de bevált. Tervezek venni helyette Acera M360 vagy Altus M310-et, mert 3x8 fölé nem akarok menni, mert azt még elviszi. Olcsóbban is fent lehet tartani a kopó alkatrészeket, mint a fejletebb alkatrészcsaládnál. Ha nem lenne sokkal drágább, akkor SLX 2x vagy 1x10/11 Deoréra váltanák. Csak nem lenne érdemi előnye. Városba még a 3x7 is bőven sok, de nem akarok agyváltót. Most is szépen teszi a dolgát és tényleg az Acera váltókarral halkan és gyorsan vált. Egyedüli gyenge pontja, hogy nagy letörésnél kicsit koppan a lánc, de van tépőzáras védőtextil a láncvillán. Ennél nagyobb baj ne legyen. Beállítani meg nem sokat kellett eddig sem, amúgy is több múlik a váltókaron.

    [ Szerkesztve ]

Új hozzászólás Aktív témák