- Milyen házat vegyek?
- Kihajtható támasszal és nyolc hangszóróval szerelt tablet a Lenovótól
- LG C3: egy középkategóriás OLED tévé tesztje
- NVIDIA GeForce RTX 3060 Ti / 3070 / 3070 Ti (GA104)
- AMD Ryzen 9 / 7 / 5 / 3 5***(X) "Zen 3" (AM4)
- CPU léghűtés kibeszélő
- AMD K6-III, és minden ami RETRO - Oldschool tuning
- Soundbar, soundplate, hangprojektor
- Az olcsóbb szegmens felé fordul az Apple virtuális szemüvegével
- Milyen asztali médialejátszót?
Hirdetés
-
Spyra: nagynyomású, akkus, automata vízipuska
lo Type-C port, egy töltéssel 2200 lövés, több, mint 2 kg-os súly, automata víz felszívás... Start the epic! :)
-
Az olcsóbb szegmens felé fordul az Apple virtuális szemüvegével
ph A Vision Pro még többet tudó, még drágább Pro 2 utóda helyett inkább valami olcsóbb variánst tervez piacra dobni az Apple.
-
Több Redmi, mint kolbász
ma Újabb premier készül, a Redmi 13 5G-n a sor.
-
PROHARDVER!
Vásárlási segédlet - Karbantartás - Egyéb hasznos dolgok
Mielőtt kérdeznél olvasd el a téma összefoglalót, vagy használd a keresőt
Új hozzászólás Aktív témák
-
itouchfan
senior tag
Régóta akartam írni egy kis szösszenetet, bár tudom, hogy senkit sem érdekel De többször felmerült itt a topikban is, hogy miért mindig ajánlás a gravel vagy az egyenes kormányos gravel bringa kb. bármilyen sportosabb felhasználásra.
Egy fél éve van gravelem (outi és monti mellett), egy Triban Rc520 Shimano 105 szettel, és az utóbbi időszakban kezdtem el tényleg gravelként használni és nagyon feldobta a tekeréseimet, mert:
- aszfalton is haladós, és hosszabb utakon is kényelmes a drop bar miatt
- könnyebb terepen pedig nagyon élvezetes, mert sokkal jobban kell figyelni a nyomválasztásra, az összes útegyenetlenségre, stb mint montin, ami ezeket megoldja simán, ezért tökre fejleszti a technikai tudást, amiből szerintem akár egy montis, akár egy outis csak profitálhat.
Így olyan tekeréseket tudtam csinálni, amikor el tudtam kerülni itt a forgalmas autóutakat terepen, de a kevésbé forgalmas utakon vagy bringaúton/erdészeti úton haladósan, nagyobb távot megtéve tudtam menni. A terepes szekciók pedig kihívást jelentenek, élvezetet adnak és teljesen lekötnek, mert minden hibát, minden rezdülést lehet kb érezni, és pl legutóbb úgy repült el szűk 4 óra és majdnem 80 km, hogy észre se vettem.Na mindenesetre nekem bejött ez a világ, sok ilyen graveles vegyes útvonalat tervezek a jövőben, és ha egy bringám lehetne csak, akkor az valószínűleg egy gravel lenne két kerékszettel (egy 650b 45 mm és egy outisabb), 46/30, 11-36 áttétellel, mert azért azt be kell látni, hogy nekem ez az 50/34, 11-32 terepen tud húzós lenni) . Viszont ez a kerékszett, ami a Tribanon van, brutális, 2300 g külsők és tárcsák nélkül rettenetesen lomha, úgyhogy az mindenképp egy fejlesztendő terület az ilyen belépőbb graveleken.
[ Szerkesztve ]
„Elvetsz egy cselekvést, és egy szokást aratsz. Elvetsz egy szokást, és egy jellemet aratsz. Elvetsz egy jellemet, és amit aratsz, az a sorsod.”
Új hozzászólás Aktív témák
- DJI FPV Racer Combo drón +Fly more Combo FMC +Motion Controller
- Fossil FS5459 karóra
- DJI Spark Drón + kiegészítők
- IGAZI RITKASÁG: Számozott, limitált kiadású Assassin's Creed Valhalla Orlog Deluxe Edition
- DJI AVATA Pro-View Combo drón (DJI goggles 2) +Fly more Combo FMC +Motion Controller +RC2 +koffer