Hirdetés

Új hozzászólás Aktív témák

  • Runner_fxr

    Ármester

    válasz parandroid #192185 üzenetére

    Gyakorlatilag az alap egy tesco bike szintű borzalom és rá van aggatva a legócskább kínai agymotoros szett. Rémálom.

    Montiból is 3-ból kettő pedelec már arrafelé. :) Évente több mint 1 millió fogy Németországban, persze kétségtelenül a pedelec trekking ami magasan vezet, de nagyon népszerűek a mtb alapokon nyugvó e-trekkingek is. Szóval elmondható, hogyha ma Németországban bárki besétál egy kerékpárüzletbe, bármilyen célra is is keres kerékpárt, legnagyobb valószínűséggel egy pedelec verzióval fog távozni.
    Én is úgy gondolom, hogy alapvetően jó ez az irány, mert legalább kerékpározik, nem autóba ül. Azt aláírom, hogy aki hétköznapi célra vesz egy pedelec trekkinget az nem fog túl sok sportot ebbe beletenni, legtöbben olyan célra vesznek pedelec trekkinget amire a hagyományos verzió is jó lenne, de jobb buli a pedelec, a pénz megvan rá, nem kérdés melyiket választja az átlag ember.
    Monti már kicsit más tészta, de azt a részt már körbejártuk. :)

    Mondjuk számomra a gravel mint kategória, nem annyira értelmezhető amúgy se, pedelec-től teljesen függetlenül, de hát ízlések és pofonok.

    Nekem analóg vonalon teljesen jó az alap Merida Speeder, asszony is elvan egy középkategóriás cross-al. Teljesen jól elbringázgatunk ezekkel, általános felhasználás mellett semennyire nem is hiányzik ezekből a rásegítés.
    [kép]
    [kép]

    #192187 ivana: Valóban nem egy bonyolult szerkezet, de Te a kerékpáros témával kelsz és azzal fekszel. :) Nyilván ilyen beállítottságú embernek ez faék kategória, de ez nagyon nem az általános! (Kerékpáros futárokat látok nap mint nap, akik nemhogy belsőt cserélni, de egy nyamvadt pumpát nem tudnak használni, és inkább ez az általános mint az, hogy otthon nekiugranak darabokra szedni és összerakni a kerékpárt, legyen az bármilyen alap gép.) Egyrészt az átlag ember ezzel közel nem foglalkozik ennyit, csak használni szeretné, másrészt meg a szerelésre sincs felkészülve szerszám és műhely ügyileg. Nyilván szervizbe fogja vinni. Hasaggymeg kolléga rátapintott a lényegre, állapot függő is a dolog, ha minden össze van rohadva, sokkal több idő elmehet. Persze abban egyetértünk, hogy a 10 óra túlzás, azonban 4-5 órás rezsióradíj reális lehet bizonyos esetekben.

Új hozzászólás Aktív témák