Hirdetés

Új hozzászólás Aktív témák

  • Zola007

    veterán

    válasz sssent #18686 üzenetére

    Aki sokat megy annál 99%-ban mindig megy a km-óra valamilyen formában, így nem nehéz számon tartani.

    Egy drágább hajtásnál, ami bír 15 ezret, mondjuk 500-km-enként látom létjogosultságát a cserélgetésnek.
    persze nem állsz meg az út szélén, ha épp ott ér el az 500 :)

    Ennek jelentősége főleg outinál van, egy vegyes használatú MTB esetén annyira változatos terhelés éri a rendszert, hogy hosszú távon nem nagyon lehet élettartamot jósolni.

    Ezért is tartam fölöslegesnek, mikor érdeklődnek egyesek az 5-10e ft-os MTB hajtások élettartama felőle.
    Alább is megy a téma, kinek mennyit bírt. Ez csak fingszeletelés.

    Itt is van a fórumon olyan aki egy adott rendszert szinte kizárólag terepen, hegyvidéken használ, lenyúzza 2000 km alatt, főleg ha még súlya is van hozzá, esetleg hanyagabb is kicsit.
    A másiknak meg ugyanaz szinte örökké tart, mert csak aszfalton gurul a 60 kilójával, hiába akár ugyanaz a szériagépe van.
    Aztán megy a hőbörgés, hogy hogy neked 8000-t bírt, nekem csak 2000-et.
    Na pont azért, mert sose veszik figyelembe a felhasználási körülmény hatalmas különbségeit.

    Két 60 kilós, síkon tekerő, nagyjából egy erőben lévő hosszútávos outis között pedig már alig van difi, mert kiátlagolódik. Itt van értelme alkatrészeket összevetni.

    Ez olyan mint mikor olvasom a nepitelet.hu-n az autokról írt véleményeket és nincs odaírva, de lerí róla, hogy az egyik pátyolgatta mintha a gyereke lenn és elégedett is vele, a másik meg hazahordott a kiskategóriás városi autóban 3 házra való építőanyagot, olajcserét is csak filmen látott és osztja az észt hogy milyen sz.r az adott modell.

    Mʏ ᴘʜɪʟᴏsᴏᴘʜʏ ɪs: Iᴛ’s ɴᴏɴᴇ ᴏғ ᴍʏ ʙᴜsɪɴᴇss ᴡʜᴀᴛ ᴘᴇᴏᴘʟᴇ sᴀʏ ᴏғ ᴍᴇ ᴀɴᴅ ᴛʜɪɴᴋ ᴏғ ᴍᴇ. I ᴀᴍ ᴡʜᴀᴛ I ᴀᴍ ᴀɴᴅ I ᴅᴏ ᴡʜᴀᴛ I ᴅᴏ. I ᴇxᴘᴇᴄᴛ ɴᴏᴛʜɪɴɢ ᴀɴᴅ ᴀᴄᴄᴇᴘᴛ ᴇᴠᴇʀʏᴛʜɪɴɢ. Aɴᴅ ɪᴛ ᴍᴀᴋᴇs ʟɪғᴇ sᴏ ᴍᴜᴄʜ ᴇᴀsɪᴇʀ. - Sɪʀ Aɴᴛʜᴏɴʏ Hᴏᴘᴋɪɴs

Új hozzászólás Aktív témák