- ThinkPad (NEM IdeaPad)
- AMD Ryzen 9 / 7 / 5 / 3 5***(X) "Zen 3" (AM4)
- AMD GPU-k jövője - amit tudni vélünk
- Projektor topic
- Androidos tablet topic
- 3D nyomtatás
- Videós, mozgóképes topik
- Vezetékes FEJhallgatók
- NVIDIA GeForce RTX 4080 /4080S / 4090 (AD103 / 102)
- NVIDIA GeForce RTX 4060 / 4070 S/Ti/TiS (AD104/103)
Hirdetés
-
Újabb részleteket kaptunk a Terminator: Survivors című játékról
gp A játékot egyedül, vagy társakkal együtt is játszhatjuk majd elsőként PC-n, később majd konzolokon.
-
Képeken az egyik kameráját elvesztő Sony Xperia 10 VI
ma Részletes anyag került fel az internetre a Sony idei középkategóriás telefonjáról, három helyett két hátlapi kamera várható.
-
Sokat fogyaszt az AI, egyre több az adatközpont, kell az atomenergia
it Az AI-t kiszolgáló adatközpontok olyan nagy energiaigénnyel bírnak, hogy egyre több atomenergiára van szükség.
-
PROHARDVER!
Vásárlási segédlet - Karbantartás - Egyéb hasznos dolgok
Mielőtt kérdeznél olvasd el a téma összefoglalót, vagy használd a keresőt
Új hozzászólás Aktív témák
-
Somatom
veterán
válasz xy.zsolt #174348 üzenetére
Tök mindegy, hogy először, vagy utóljára írod le. Egy lejtős szerpenttínre épített bringa biztosan nem úgy nézne ki, mint egy outi, mint ahogy egy DH sem olyan, mint egy MTB. Persze, hogy száguldanak velük, hiszen versenyzők, ezért vannak ott. De, ettől még a virsli slick kompromisszum. A motorokat ne keverd ide, azok nem versenyezni vannak ott! Én vittem már motoron kamerás embert. Nem egyszerű feladat.
Samsung XCover 6 pro, Tab S7+ 5G
-
xy.zsolt
őstag
válasz dobolan #174350 üzenetére
A hajtűkanyarok is a lejtőzés részét képezik és pont a tömege miatt mire megy a jobb tapadású, szélesebb gumis, nehezebb bringa?! Megjegyzem eddig én csak egyszer zakóztam ilyen lejtmenetes kanyarban és az sem outival történt hanem montival.
Amit pedig írtál az egyértelmű...egyszerű fizika....ez nem is volt kérdés.BESTSECRET MEGHÍVÓt szívesen küldök PM-ben.
-
xy.zsolt
őstag
válasz Somatom #174352 üzenetére
Somatom....ritkán írom ezt, de feladom. Előbb szerezz outis tapasztalatot utána beszélhetünk arról miért nem pl DH gépekkel vagy bármi mással lejtőznek a Tour de France-on. Abban viszont biztos lehetsz ha bármi más eredményesebb lenne úgy akkor cserélnének bringát fent és lent
Amúgy pedig ha így nézzük minden kompromisszum a Világon....valamit valamiért a végső jobb eléréséért.[ Szerkesztve ]
BESTSECRET MEGHÍVÓt szívesen küldök PM-ben.
-
RexpecT
addikt
Tegnap kimentem tekerni részben azon az útvonalon ahol a Tour de Hongrie is ment.
Találtam egy Caja Rural-os kulacsot, meg egy CCC-s szatyrot benne pár frissítő cuccal. -
-
jjeahh
nagyúr
válasz Somatom #174356 üzenetére
Lehet miattad is . Anno amikor a montit vettem simán elértem én is a 65-70km/h-t sisak nélkül (!), ma meg így visszagondolva beleborzongok és örülök, hogy még élek . Az elején tényleg sokkal merészebb voltam, mint most jó néhány esés és baleset után. No de nem akartam én DH vs outi cicaharcot, nem ez volt a szándékom .
Fb: facebook.com/n.barni | Insta: instagram.com/n_barna/ | Strava: bit.ly/2HvMboG
-
6030D
Ármester
válasz Somatom #174356 üzenetére
Aki motorozik, az is máshogy lejtőzik ám. Például pro montisok simán elmennek krosszmotorozni, mert jobban megtanít figyelni, nagyobb a sebesség, javítja a reakcióidőt.
A témához csak annyit, hogy amíg nem a rideren vagy máson múlik a sebesség, addig a virslis outi lesz a nyerő, ugyanis kisebb a légellenállással ülsz rajta (ami ugye négyzetesen nő a sebességgel) és kisebb a gördülési ellenállása is, mert gyakorlatilag két ujjnyi felületen érintkezik a talajjal. Onnantól kezdve, hogy mondjuk valaki nem tud/mer lejtőzni, nem tükör sima az aszfalt, olyan hajtűkanyarok vannak, ahol dönteni kell a gépet, olyan féktávok, ahol fontos a gumi tapadása, már nem lesz akkora előnye az outinak, de ugyanazzal az emberrel gyorsabb lesz (ha tud lejtőzni outival!). Mindaddig, amíg erre a bringára tervezett utakon folyik a mérés (nem vesszük bele a városi padkára ugrálást, autó kerülgetést stb.).
Amúgy nagyon egyszerűen lemérhető a dolog: menj fel Dobogókőre, és gurulj le vagy Pomáz, vagy Esztergom felé, nyélen, ami a csövön kifér. Ott vannak a Straván az eredmények, csak össze kell hasonlítani ki volt a gyorsabb.Merida Big.Nine 6000, Mitas Kratos/Scylla
-
Mezga Aladár
veterán
válasz Somatom #174356 üzenetére
Nem értem a te hozzászólásaidat. Halvány lila gőzöd nincs róla milyen egy outival porolni.
Komoly odafigyelést igényel egy klasszikus outival nagy sebességgel lejtőzi. A rövid tengelytáv és a vékony gumi miatt sokkal idegesebb mint a te általad preferált "szörnyeteg".
Ez sport eszköz a másik nyugdíjasoknak kitalált babetta.(#174358) 6030D
ahol fontos a gumi tapadása, már nem lesz akkora előnye az outinak, de ugyanazzal az emberrel gyorsabb lesz (ha tud lejtőzni outival!)
Érdekességképpen amikor a TDF lejtmenet van, a bringások gyorsabban veszik a kanyarokat mint a motorosok.[ Szerkesztve ]
Accuphase E-306 integrált erősítő eladó.
-
dobolan
senior tag
válasz xy.zsolt #174353 üzenetére
Persze, egyértelmű. Csak a motoros példád miatt írtam. Na meg itt vitatkoztok a slick gumi tapadásán, de az valójában azért van, hogy gyorsabb legyél a bicajoddal mert könnyebb, és a gördülési ellenállása a vékonysága okán kisebb, mint a vastag guminál. A relatíve kis összúly még megengedi a határokig kitolni a tapadási tényezőt. De olyat szerintem ne írjunk le, hogy a slick jobban tapad, mint a vastag, mert ez nem igaz száraz úton. Tudom, te nem írtál ilyet, csak nekem ez jött le úgy unblock a hozzászólásokból. No offence
-
Hasaggymeg
Topikgazda
válasz RexpecT #174355 üzenetére
Olyan vagy mint a keselyű,ott keringesz utánuk...kivárhatsz egy nagyobb bukást ott talán már computer,vagy alkatrészek is lesznek. ...nekem zasszonnyal valami ilyen volt a tegnap,jó sok össze-vissza kóválygással (neki soxor tolással )az erdőben.
(#174360) Mezga Aladár...itt profit profival illene összehasonlítani,Rossi biztos verné Froome-ot,vagy akármelyik jó lejtmenőt akárhol. ...és nem csak mert jobban rágyorsítana a kanyarok között,hanem mert gyorsabban venné a kanyarokat is,a térdével az aszfalton.
[ Szerkesztve ]
"Végy egy kerékpárt,nem fogod megbánni...feltéve ha életben maradsz."Samuel Langhorne Clemens link: https://cdn.rios.hu/dl/upc/2024-02/02/91209_d2j2gi0v6zwls7lx_1000006503.jpg
-
arcitec
addikt
-
Alg
veterán
válasz dobolan #174361 üzenetére
Csendben jegyezném meg, hogy a "tapadás" (súrlódási erő) független az érintkező felület méretétől. Az összenyomó erőtől függ meg a felületek minőségétől (-> tapadási együttható).
Sokkal fontosabb hogy az útminőségnek megfelelő gumit/felfüggesztést használj, mint hogy széles vagy keskeny az a gumi.
Másrészt a versenyen a lejtőzés nem csak gurulásból áll, meg is kell fékezni a cuccot a kanyar előtt, aztán a kanyarból izomból kigyorsítani.
[ Szerkesztve ]
"I love not man the less, but Nature more" // Giant TCR Adv. '16 Di2 // Fenix 7 SS // FiiO BTR3 + Truthear ZERO
-
Csokicsibesz
tag
A nagy apró mesterektől kérdezném: van lehetőség 150-170k között normális óutit kifogni?
Nézegettem az aprókat, de eléggé leraboltnak tűnik az összes (testbike, bikemag, jófogás).
Ezer éves bringát nem szeretnék venni, amihez úgy kell vadászni az alkatrészeket.
A top-end full karbon, meg gramm huszárkodás kategória sem releváns nekem. Nem fogok se versenyen indulni, se túrázni ezzel, csak a monti mellé kéne kiegészítésnek.
Igazából jelenleg talán a Triban rc120 tűnik a legjobb vételnek. Mondjuk a microshift váltás nem tudom milyen, ha nagyon gány, akkor annak a helyére túrnék apróról valami használhatóbbat. -
ivana
Ármester
válasz Csokicsibesz #174365 üzenetére
Ennyiért bőven látok 10-es campát, azok elég probléma mentes szettek.
-
Hasaggymeg
Topikgazda
Fizikus nem vagyok,sőt,de ez nekem roppant furán hangzik,mármint,hogy a súrlódási erő nem függ a súrlódó felületek méretétől.
"Végy egy kerékpárt,nem fogod megbánni...feltéve ha életben maradsz."Samuel Langhorne Clemens link: https://cdn.rios.hu/dl/upc/2024-02/02/91209_d2j2gi0v6zwls7lx_1000006503.jpg
-
Somatom
veterán
válasz Mezga Aladár #174360 üzenetére
Épp ez az. Egy nyugdíjasoknak való babettán, kocabringásként laza ugyanaz a tempó, ami egy száguldásra tervezett outin, egy rutinos bringásnak para? Miért?
Samsung XCover 6 pro, Tab S7+ 5G
-
őstag
Sziasztok!
Barátnőm biciklit szeretne venni városi cirkálásra, és kisebb túrákra. Első körben nagy a szerelem a Bianchi C-Sport 2 Dama felé, bár árban kicsit már üti a limitet (max 200k). Két kérdésem lenne, ez a bringa maga mennyire ajánlott, esetleg más alternatív javaslatotok van-e? Továbbá Budapesten melyik bringabolt ajánlott, ahol érdemes nézelődni, és nagy a választék amiket személyesen lehet megnézni? Bringaland-ot néztem első körben, bár a boltról a vélemények eléggé vegyesek, legfőbb negatív hogy nem nagyon foglalkoznak a vevőkkel, nyugodtan sétálgathatsz bent egyedül -
őstag
válasz Somatom #174368 üzenetére
mert más a kerékpáron elfoglalt pozíció és más a fejcsőszög (és a villa utánfutás), ami miatt egészen más az irányítás (jellemzően sokkal "idegesebb")
amíg nem próbálod, addig megérteni sem fogod elmagyarázni szinte lehetetlen.“The trouble with the world is that the stupid are cocksure and the intelligent are full of doubt.” - Bertrand Russell
-
Csokicsibesz
tag
válasz ivana #174366 üzenetére
Így link nélkül azért nehéz értelmezni ezt a posztot. Én is láttam 2x10-es campa szettel ellátott bringát, de méretben hatalmas volt.
Továbbá nem a váltás az egyetlen és elsődelges szempont nálam. Nekem fontosabb, hogy beférjen széleseb gumi, olyan hátsó sor és lánc legyen, amit könnyen tudok webshopból pótolni + könnyen szervizelhető legyen. Nem szeretnék egy váltó beállítás miatt utazgatni bármerre.[ Szerkesztve ]
-
itouchfan
senior tag
válasz Csokicsibesz #174365 üzenetére
Szerintem bőven lehet. Sora R3000 vagy Tiagra szettek már simán vannak ennyiért. Amiket írsz lejjebb, az egy modernebb, endurance geos outinál lehetséges. Figyelni kell, vadászni, de szerintem ki lehet fogni simán.
„Elvetsz egy cselekvést, és egy szokást aratsz. Elvetsz egy szokást, és egy jellemet aratsz. Elvetsz egy jellemet, és amit aratsz, az a sorsod.”
-
dobolan
senior tag
Ezt a dolgot teljesen kiforgatod így. A súrlódási együttható az érintkező felületek nagyságától függ. Ha nem így lenne, a fékpofát is lehetne 1 mikronosra csinálni, nem? Vagy próbálj meg egy 100kg-os betonlapot elhúzni élére állítva vagy lapjára. Előbbi valószínűleg sikerülne (legalább megmozdítani biztos)
-
Alg
veterán
válasz dobolan #174374 üzenetére
Nézz utána, furán hangzik de így van. Ki is lehet mérni, elég hozzá egy lapos fakocka meg egy rugós erőmérő. Középiskolában valószínű mindenki látott ilyen kíséretet.
Az 1 mikronos fékpofa igen hamar túlmelegedne, más akadálya nincs
[ Szerkesztve ]
"I love not man the less, but Nature more" // Giant TCR Adv. '16 Di2 // Fenix 7 SS // FiiO BTR3 + Truthear ZERO
-
J.C.G.
aktív tag
válasz maximilian4 #174099 üzenetére
Nem az a lényeg, hogy te mint erős immunrendszerű (legalábbis számodra) EGYÉN,ne fertőződj meg, hanem, hogy ne terjeszd tovább a (hülyeséget) betegséget más esetleg gyengébb immunrendszerű emberek felé.
-
RexpecT
addikt
válasz Hasaggymeg #174362 üzenetére
Én próbálok mostanában a jjeahh által javasolt alacsonyabb pulzussal tekerni. Nem gyors, de nem is olyan fárasztó . -
truefx
aktív tag
válasz FerNandor #174323 üzenetére
Az útvonaltervezős kérdésedhez jó lenne tudni, hogy milyen eszközzel akarsz navigálni? Nekem pl. egy bringás komputerem (Wahoo ELemnt Roam), Straván, RidewithGPS-en, Komoot-on tervezek egy route-ot, és felszinkronizálja automatikusan. Amikor Bryton 530-asom volt, akkor megterveztem a route-t pl. Straván, GPX file-t lementettem, és felmásoltam az egységre. Ha telefonnal akarsz navigálni, akkor még ezeken a lehetőségeken kívül van egy csomó opció (OsmAnd, BikeMaps és társai).
-
trialboj
őstag
válasz parkr #174290 üzenetére
Igen ki tudom próbálni, de azt leszámítva hogy megyek 3 kört a parkolóban sokat nem tudok levonni belőle, én csak attól félek, hogy a váz annyira merev, "Stiff racing frame" hogy ez kihatással lesz a gerinc problémákra, amit az össztelós xc gép megoldott.
Az nem tiszta hogy van olyan outi váz, ami ugyancsak karbon de nem merev? ergó jobban hajlik alattad v kevésbé ráz? Az a hétvégi bringásoknak van kitalálva ez meg a szegmens bajnokoknak?
Én erre fékpofákat meg láncot leszámítva nem költenék, max egy nyeregcső ha az tényleg számít, szóval nem tudom most mi a trend de ha ez nem jó 3+ órát karikáhzni, v pl letolni vele egy balaton kerülést, akkor nem nekem való, de úgy érzem ez csak akkor derül ki ha megveszem és kipróbálom, meddig jutok vele
"Do not go where the path may lead, go instead where there is no path and leave a trail." // Ralph Waldo Emerson //
-
IMIIKE1998
őstag
[link] Szerintetek ez milyen bringa? Xc vagy trail? Elég jó ár-érték aránya van ennek a márkának.
[ Szerkesztve ]
-
Ummon
csendes tag
Hogy kicsit kilépjek a read-only-ból: a gumikerék mint rendszer viselkedése nem lineáris, a tapadás nem lineárisan nő az összenyomó erő hatására. Az alkalmazáshoz / körülményekhez kell választani a gumiszélességet. Lehet gyorsabb a szélesebb is akár .
angol wikipedia link: [link]
-
jjeahh
nagyúr
válasz IMIIKE1998 #174380 üzenetére
Hobby xc, túrázgatós xc, valami ilyesminek mondanám.
Fb: facebook.com/n.barni | Insta: instagram.com/n_barna/ | Strava: bit.ly/2HvMboG
-
őstag
válasz Somatom #174371 üzenetére
azért vannak most is országútik, amik 140 kilóig biztonságosak (TÜV+ szerint) a Cube is gyárt ilyet.
nem "jobb" inkább úgy fogalmaznám meg, hogy "biztonságosabb" a lejtőzés aszfalton, mert a lapos villaszög nagy biztonságot ad, és az elfoglalt testpozíció is képes "ügyesebb" reakciókra. a váll szélességben fogott, ráadásul a haladási irányra párhuzamos kormány, aminek a pozíciója a felső fejcsapágy alatt van, nem az optimális irányíthatóságról híres, annak a kormánynak az aero testpozíció a lényege. nem véletlen, hogy a motoroknál is a széles, lapos kormányok vannak mindenen a gyorsasági motorokon innen.“The trouble with the world is that the stupid are cocksure and the intelligent are full of doubt.” - Bertrand Russell
-
ZolkoW
őstag
válasz trialboj #174379 üzenetére
Én asszem, néznék mást, ha ezt ennyire merevnek, meg race optimized-nek írják... karbonnál is, de igazából más anyagoknál is tudnak a csövek alakjával játszani (karbonnál a szövet irányával is), hogy fel-le rugózzon, oldalirányba meg merev legyen.. de fogalmam sincs, mennyit jelentenek ezek, csak az a benyomásom, hogy egy virsligumin gurulva többet, mint egy habzó szájú DH gumin. Ja, pár éves gépeken szerintem leginkább a gumiférőhellyel lesz bajod, mármint ami nem kifejezetten gravel/CX, annál bajos lehet, hogy elférjen a 32-es, vagy nagyobb külső. A CX meg megintcsak inkább versenyre van, nem kényelemre.
IMIIKE: szerintem inkább trail akar lenni, a szövegből, de úgy látom, egyenes fejcsővel, meg olyan kinézetre, mint a női geós XC vázak .
Basszusműhely helyett: https://www.facebook.com/profile.php?id=61555669762786
-
Somatom
veterán
válasz f4lcon #174383 üzenetére
Ezzel a gondolatmenettel egyetértek. De, még ezen kívül is vannak szempontok. Pl. a fék. Minél intenzívebben fékezünk az egyenesben a maximális kanyarsebességre lassuláshoz, annál rövidebb lesz a teljes manőver ideje. Az outik viszont nem a fékezhetőségükről híresek. Persze, mondjuk Dobogókőről lefelé nem sok kanyar előtt kell intenzíven fékezni. De, egy hajtűkanyarnál más a szitu, ott hírtelen, jelentős mértékben kell csökkenteni a sebességet. Az utcánkban pont van egy ilyen. Én még a droppert is leengedem, hogy optimális súlypontra tudjak helyezkedni.
[ Szerkesztve ]
Samsung XCover 6 pro, Tab S7+ 5G
-
FerNandor
őstag
válasz xy.zsolt #174325 üzenetére
Ez super! Pont ilyet kerestem. Köszi!
(#174327) parkr köszi biztos kényelmes lehet a hátukon az a doboz
(#174378) truefx köszi. Egyelőre jó ez az oldal, amit xy.zsolt ajánlott. Telefonról megy majd a navigáció, de egyelőre csak rögzítési jelleggel, mert itt ismerem az utakat. Később veszek majd egy tartót neki a vázra, vagy valahová, ha kell majd egyáltalán
"A shark could swim faster than me, but I could probably run faster than a shark. So in a triathlon, it would all come down to who is the better cyclist."
-
IMIIKE1998
őstag
válasz ZolkoW #174385 üzenetére
Kezdek lemondani erről a 29er-ről. Újonnan drága, használtan szintén, csak hozzá még nem is szervizelik. Elgondolkodtam ezen is, tudom, deca, de 150k-ért új és azért nem olyan rossz a felszereltsége sem: [link]
Meg nem vagyok benne biztos, hogy a 172 centi mellé olyan jó lenne ilyen nagy kerék. Már ütem 1-2-n, igaz, rövid időre, de kanyarokban nekem nagyon lomhának érződik és kicsit magasnak is érződik.[ Szerkesztve ]
-
őstag
válasz Somatom #174386 üzenetére
ebben igazad van, az alacsony súlypont valóban jót tesz, de ne feledd, azt a kereket kell terhelni, amelyiket fékezed - és amint motoroknál is, a kerékpárnál is az első kerék adja a fékerőd nagy részét (eleve a lassulás miatt előbbre tolódik a súlypontod, de ettől függetlenül is neked terhelned kell az első kereket)
az országútinál nem a fékezhetőség (vannak tárcsafékes országútik, amik úgy fékeznek, mint semmi más) hanem a tapadó felületed a szűk keresztmetszet, az a pár négyzet centiméternyi rész, amin a gumi érintkezik az aszfalttal.
itt mindegy, hogy hol a súlypontod, ha a gumi egyszerűen nem képes több tapadásra (nincs elég felület)lényeg a lényeg: virsligumis koskormányos bringával komoly technikai tudásra és erőnlétre van szükség a tempós aszfaltos ereszkedésre (vagy hatalmas önbizalomra, de az általában inkább bukásban végződik szerintem)
“The trouble with the world is that the stupid are cocksure and the intelligent are full of doubt.” - Bertrand Russell
-
ZolkoW
őstag
válasz IMIIKE1998 #174388 üzenetére
Lehet hogy elfogult vagyok, de a legtöbb esetben* szerintem jobb a 29, mint a 27,5.
Legalábbis ha haladni akarsz, esetleg sok az aszfalt, stb.. Vagy sok a terep
ez 160, igaz, lehet hogy a méretet nehéz kifogni: [link]*: feleségem nem magas (164cm), és neki is 29ert fogok venni. Ha versenyezne maratonokon, akkor talán jobb lenne ehhez egy 27,5-ös kerékméretű bringa, aminek elég alacsonyan lehet a kormánya, és még könnyebb is, de így, hogy legfeljebb túrázgatásról van szó, még az is belefér, hogy a nyerge alacsonyabban van a kormánynál. Pedig azt már nem lehet lejjebb tenni . Arról nem kell meggyőzni, hogy össztelósban, vagy lejtőzősebb műfajokban van létjogosultsága a kisebb keréknek, de merev XC/túra felhasználásban szerintem kevés.. És azt is látom a páromon, hogy biztonságosabbnak érzi a MTB gumit, mint egy 40-es trekking gumit, szóval fel se merült, hogy trekking legyen, hiába nagyon kevés a terep, és az is inkább sóder, vagy földút (bocs, ez még nem is terep).
Basszusműhely helyett: https://www.facebook.com/profile.php?id=61555669762786
-
jjeahh
nagyúr
válasz IMIIKE1998 #174384 üzenetére
Kényelmesebb, túrázósabb xc-ket manapság gyakran szerelik 120mm telóval. Amúgy xc és trail között ma már rengeteg alfaj van, cross country, 120mm cross country, downcountry, 120mm trail, 130mm trail, pluszos trail, pluszos cross country, mostanában elterjedt a 2.6" is... Ez valahol xc és lightos trail között lehet, a váz már picit veretősebbnek tűnik, de pl. a hajtás, a váltók max belépő xc-re elegendőek. A rugóút is hiába 120mm, ha nem levegős, akkor kb. tökmindegy, gondolom felét sem mozogja ki és azt is nyökögve.
ZolkoW: én is 29er "fan" vagyok, viszont 2.6" szélességgel nekem jobban kéne a 27.5". Egyszerűen a 29x2.6" már elmebeteg magas, tényleg malomkerék. El sem tudom képzelni milyen lehet a 29+ .
[ Szerkesztve ]
Fb: facebook.com/n.barni | Insta: instagram.com/n_barna/ | Strava: bit.ly/2HvMboG
-
Somatom
veterán
válasz f4lcon #174389 üzenetére
Persze, ez egyértelmű. De, valahogy ösztönből, vagy rutinból érzem, hogy ha úgy maradok, abból előre szaltó lesz (legalábbis a fele ). Ezért teszem lejjebb és hátrébb a súlypontomat. De, ezt egy outin nem nagyon lehet megtenni. De, azért egyszer szívesen ereszkednék egy outis mögött egy szerpentínen, hogy lássam, hogyan csinálja.
Samsung XCover 6 pro, Tab S7+ 5G
-
ZolkoW
őstag
válasz jjeahh #174391 üzenetére
Egy valódi 29+ -os bringám nem tudom, lesz-e, de valószínűleg utána sose adnám el .
Azt olyan túrázósnak képzelném el, amivel MINDENHOL lehet menni, de végülis most is nagyjából ezt csinálom (99%-ban túrázom), csak éppen meg kell válogatni a nyomvonalakat.
Már egy ideje megszületett az elképzelés, talán már írtam, hogy a merevvillám fogad 2,6-os gumit, ha hátul nem is fér el, de így elöl lehetne ilyen traktorkerék, remekül kiegészítené a merevvillát, majd télre...Basszusműhely helyett: https://www.facebook.com/profile.php?id=61555669762786
-
Hasaggymeg
Topikgazda
válasz IMIIKE1998 #174380 üzenetére
Nekem nagyon teszkó fíling,csodálkozok egyáltalán amerikai.
"Végy egy kerékpárt,nem fogod megbánni...feltéve ha életben maradsz."Samuel Langhorne Clemens link: https://cdn.rios.hu/dl/upc/2024-02/02/91209_d2j2gi0v6zwls7lx_1000006503.jpg
-
xy.zsolt
őstag
válasz Mezga Aladár #174360 üzenetére
Ugyanezt mondom én is, de nem győzködök olyat akinek fogalma sincs....inkább legyek a szemében beszari mert csak 70kmh-ig vagyok hajlandó reszkírozni
[ Szerkesztve ]
BESTSECRET MEGHÍVÓt szívesen küldök PM-ben.
-
válasz xy.zsolt #174395 üzenetére
Amúgy is az az érzésem, hogy a kolléga műfajt tévesztett, szerintem pedál nélkül jobban járna. Motorral lehet tolni lejtőn le, hegynek fel, akár gyorsabban is, mint 70 kmph, és nemcsak a balfasz outisokat tudja alázni, hanem a csalószoftveres, okosított villanyrollereket is.
p
I talked to that computer at great length and explained my view of the Universe to it and then... it commited suicide.
-
Somatom
veterán
válasz parandroid #174396 üzenetére
Van motorom is, de azzal nem tudnék úgy játszani, mint a bringával. A házunktól 100m -re már hegy és erdő van, de oda be sem tehetném a motor kerekét. Ahhoz, hogy motorral csapassak, külön motor és pálya kéne, ahova el is kéne juttatni a motort. Ez túl bonyolult lenne. Bringával egyszerűbb. A balf@szságot meg ne társítsd az outihoz! Aki balf@sz, az rakétával is az. A rolleresekkel meg az a tapasztalat, hogy a hekkeltek elől félre kell állni, mert azok sokkal komolyabbat mennek, mint egy hekkelt pedelec.
Samsung XCover 6 pro, Tab S7+ 5G
-
Rotyi
aktív tag
Az alábbi két lehetőség közül ti melyiket ajánlanátok:
Scott Scale 960 2018
Orbea alma 29er SLX 2x11/ Rockshox
173cm testmagasság, alapvetően terepen hobby célra, heti 50-100km, ahogy időm engedi.Ami majdnem az, az nem az!
Új hozzászólás Aktív témák
- ThinkPad (NEM IdeaPad)
- AMD Ryzen 9 / 7 / 5 / 3 5***(X) "Zen 3" (AM4)
- Sokat fogyaszt az AI, egyre több az adatközpont, kell az atomenergia
- ubyegon2: Airfryer XL XXL forrólevegős sütő gyakorlati tanácsok, ötletek, receptek
- Gumi és felni topik
- Étrend, diéta, dietetika
- Milyen légtisztítót vegyek?
- Delphi programozás
- AMD GPU-k jövője - amit tudni vélünk
- Politika
- További aktív témák...
Állásajánlatok
Cég: Promenade Publishing House Kft.
Város: Budapest
Cég: Ozeki Kft.
Város: Debrecen