- Alapértelmezett konfiguráción sok Core CPU-nak lehet stabilitási gondja
- AMD Ryzen 9 / 7 / 5 7***(X) "Zen 4" (AM5)
- Házi barkács, gányolás, tákolás, megdöbbentő gépek!
- Házimozi belépő szinten
- Projektor topic
- OLED TV topic
- TCL LCD és LED TV-k
- NVIDIA GeForce RTX 3080 / 3090 / Ti (GA102)
- VR topik (Oculus Rift, stb.)
- 3D nyomtatás
Hirdetés
-
A franciáknak elege van abból, hogy minden gyerek mobilozik
it Vissza akarják szorítani a gyerekek és tinédzserek közösségi média- és okostelefon-használatát.
-
Megbírságolták a Razert a Zephyr maszkok miatt
ph A cég elég olcsón megússza az ügyfelei félrevezetését, de az üdvözlendő, hogy az Egyesült Államok hatóságai nem siklottak el az ügy felett.
-
Spyra: akkus, nagynyomású, automata vízipuska
lo Type-C port, egy töltéssel 2200 lövés, több, mint 2 kg-os súly, automata víz felszívás... Start the epic! :)
-
PROHARDVER!
Vásárlási segédlet - Karbantartás - Egyéb hasznos dolgok
Mielőtt kérdeznél olvasd el a téma összefoglalót, vagy használd a keresőt
Új hozzászólás Aktív témák
-
rii
nagyúr
és van valahol valami jó ki s szerszámkészlet cangákhoz? .-/
piros-kapszula: https://www.youtube.com/watch?v=oW-VZVYohRg
-
_seth_
veterán
Lidlbe lesz, kérdés milyenre gondolsz.
Intel i7 13700KF - Gigabyte B760 Gaming X - Crucial DDR5 PRO 2x24 GB - Gigabyte RTX 4060 Gaming OC - Crucial T500 PRO 1TB + P5 Plus 2TB - TP-Link Archer TX50E - Zalman Megamax 600W - Zalman N5 OF - DeepCool AK620 - SAMSUNG Odyssey 49" C49HG90DMRXEN
-
sanzi89
addikt
válasz lsebestyen #17255 üzenetére
Gumileszedőből CSAK ilyet érdemes venni. Nekem volt nem is tudom hány fajta, messze ez a legjobb.
"Mindent azért kell tudni mert kérdezik, nem azért mert hasznos."
-
fpeter07
veterán
Kedvcsináló hétvégére: [link].
-
-=RelakS=-
veterán
Kérdés a több láncot használók felé:
Hogyan teszitek el a láncot két használat között? Takarítás, zsírtalanítás, szárítás ... majd olajban megfürdetitek a láncot, hogy ne rozsduljon?
Amire én gondoltam: Valami olcsó olajban megfürdetni, elrakni, aztán felrakás előtt esetleg újra tisztítás, felrakás, olajozás.Esetleg gyors törlés után eleve retkesen elrakni, és felrakás előtt zsírtalanítani, olajozni
lsebestyen pont ilyen leszedőket vettem. Hétvégén tervezem lenyúlni anyám terepgumijait (neki elég az aszfalt gumi is), kipróbálom, és ha nem felejtem el, beszámolok
[ Szerkesztve ]
Itt streamelek játékot időnként: https://www.twitch.tv/relaks__
-
Zola007
veterán
válasz sanzi89 #17256 üzenetére
még a sárga Continental leszedő is jó, azt is ajánlom, csak kevés helyen kapni:
a Crivit sisakok milyenek egyébként?
[ Szerkesztve ]
Mʏ ᴘʜɪʟᴏsᴏᴘʜʏ ɪs: Iᴛ’s ɴᴏɴᴇ ᴏғ ᴍʏ ʙᴜsɪɴᴇss ᴡʜᴀᴛ ᴘᴇᴏᴘʟᴇ sᴀʏ ᴏғ ᴍᴇ ᴀɴᴅ ᴛʜɪɴᴋ ᴏғ ᴍᴇ. I ᴀᴍ ᴡʜᴀᴛ I ᴀᴍ ᴀɴᴅ I ᴅᴏ ᴡʜᴀᴛ I ᴅᴏ. I ᴇxᴘᴇᴄᴛ ɴᴏᴛʜɪɴɢ ᴀɴᴅ ᴀᴄᴄᴇᴘᴛ ᴇᴠᴇʀʏᴛʜɪɴɢ. Aɴᴅ ɪᴛ ᴍᴀᴋᴇs ʟɪғᴇ sᴏ ᴍᴜᴄʜ ᴇᴀsɪᴇʀ. - Sɪʀ Aɴᴛʜᴏɴʏ Hᴏᴘᴋɪɴs
-
pengemetal
aktív tag
válasz -=RelakS=- #17258 üzenetére
BBB kaki, egyet úgy eltörtem, mint a huzat a 2. használatkor.
"Nem a berúgás a cél, de útba esik"
-
zoo8800
veterán
válasz sanzi89 #17256 üzenetére
A gumileszedésnek van egy trükkje, ha azt tudod, akkor szinte bármelyik külsőt könnyedén leszeded kézzel Ha a drótot a leszedéskor a felni belsejéhez húzod a peremtől (ott ált. kisebb az átmérő), akkor simán lejön majd, nem fog szorulni.
[ Szerkesztve ]
rip and tear, until it is done
-
rii
nagyúr
nagyon köszönöm mindenkinek a tippeket.
reggel nem talátam otthon a övtáskámat, tele szerszámokkal, rengeteg kulcs, 6–17, 2 db imbuszkulcskészlette, 5 db gumilszedő, 3 tip-top készlet, rengeteg csavar, utánfutóhoz is, heveder, ....mondom biztos bent van munkahelyen, ... hát itt se volt
írtam havernak, nála sincs, majd most 14h kor nem bírtam tovább, hazamentem, hátha mégis ..és megvolt ... a sötétkék övtáska bele volt süppedve teljesen a babuzsákba ...
fene a trehány fajtámat
na nekem most jött meg a karácsonyi ajándék, hogy meglett a pack.piros-kapszula: https://www.youtube.com/watch?v=oW-VZVYohRg
-
D.Orion
veterán
válasz -=RelakS=- #17258 üzenetére
Bár én nem használom, de egyértelmű, hogy letakarítva kell elrakni, újrakenve. Ez nem is értem, hogyan vetődött egyáltalán fel, hogy koszosan van eltéve és eszi majd a korruzió, szépen összerohad. Ha hetente cseréli az ember(van ilyen felhasználó itt), akkor ráér hétvégén letakarítani, mikor cserélgeti.
-
Zola007
veterán
Valamikor a közeljövőben (március vége felé) tervezek rendelni
www.bike-discount.de-ről
Lehetne társulni ha, főleg ha debreceniről van szó[ Szerkesztve ]
Mʏ ᴘʜɪʟᴏsᴏᴘʜʏ ɪs: Iᴛ’s ɴᴏɴᴇ ᴏғ ᴍʏ ʙᴜsɪɴᴇss ᴡʜᴀᴛ ᴘᴇᴏᴘʟᴇ sᴀʏ ᴏғ ᴍᴇ ᴀɴᴅ ᴛʜɪɴᴋ ᴏғ ᴍᴇ. I ᴀᴍ ᴡʜᴀᴛ I ᴀᴍ ᴀɴᴅ I ᴅᴏ ᴡʜᴀᴛ I ᴅᴏ. I ᴇxᴘᴇᴄᴛ ɴᴏᴛʜɪɴɢ ᴀɴᴅ ᴀᴄᴄᴇᴘᴛ ᴇᴠᴇʀʏᴛʜɪɴɢ. Aɴᴅ ɪᴛ ᴍᴀᴋᴇs ʟɪғᴇ sᴏ ᴍᴜᴄʜ ᴇᴀsɪᴇʀ. - Sɪʀ Aɴᴛʜᴏɴʏ Hᴏᴘᴋɪɴs
-
zoli03
őstag
válasz pengemetal #17260 üzenetére
Én eddig egyet törtem el (a saját hibámból, már nagyon ideges voltam). Több éve megvannak, elég sokat használom őket, haverom is azokat használja, és semmi bajuk. Ha normálisan használod, nem fog eltörni.
-
ST05
őstag
Tudnátok javasolni olyan hátsó agyat ami halk racsnis?
Deore-XT szintet azért üsse meg , könnyű legyen inkább mint erős, ( XC-re )DT-swiss féle ratchet system, az hangosabb a normál szerkezetűeknél, vagy ugyanolyasmi?
[ Szerkesztve ]
-
Teasüti
nagyúr
válasz Runner_fxr #17231 üzenetére
Akkor bakker kimegyek és feszítek rajta még ha enged, amennyi erőmből telik.
Nálam sem volt még gond, de nem úgy emlékszem, h izomból téptem volna meg. -
fpeter07
veterán
[link] Mit nem adtak volna a versenyzők egy hidraulikus fékért. Én meg azon problémáztam ma, hogy nagyon be kell húzni a fékkart a jó lassításért.
-
error(HUN)
tag
válasz ---Lasali--- #17237 üzenetére
20-négy23-ötvenkilenc-24
-
---Lasali---
Közösségépítő
A legtöbbet el lehet kussoltatni, ha adsz neki egy kis zsírt, csak télen nehogy bedermedjen, és ne tudjon miatta a kalapács beakadni, vagy csak picit akad be, mert akkor törik, szakad az anyag. El kell találni a megfelelő viszkozitású kenést, és akkor működni is fog a racsni, meg nem is fog szalajtani, és halk is lesz.
Shimano-k pl eleve elég halkak. A többi elég hangos, főleg ami ipari csapágyas és könnyű.[ Szerkesztve ]
-
imyourfriend
őstag
válasz ---Lasali--- #17274 üzenetére
Én szeretem a Mavic hangos racsniját, ugye ipari kerékszett és ~1900 gramm környékén van. De legalább relatíve olcsó volt és a gyalogosok észrevesznek ha picit megállok a tekerésben.
-
---Lasali---
Közösségépítő
válasz imyourfriend #17275 üzenetére
Én is szeretem a novatecét, először azt hittem zavarni fog, de most pl direkt csak olajat raktam bele.
-
---Lasali---
Közösségépítő
válasz error(HUN) #17273 üzenetére
Az a fészek az a csészére fekszik fel, vagy mi történik itt?
-
error(HUN)
tag
válasz ---Lasali--- #17277 üzenetére
Maga az agytest ugye két csészéből,egy közdarabból és a csészékbe lévő csapágyfészkekből van összesajtolva.Az én csapágyam a perselyekkel a gyári csapágyfészkek helyére illik,bepréselve.A perselyeknek olyan a kialakítása, hogy bármikor cserélhetők/kihúzhatók a csapágyak,sőt tovább gondolva két oldalra szimmeringek tehetők,így akár az agyat fel lehet olajjal tölteni...
20-négy23-ötvenkilenc-24
-
error(HUN)
tag
Ma vettem speciális ragasztót,kétkomponensű alu (Diamand) epoxi alapú.Beragasztottam a pedáltengelyt->holnapig ragad és tesztelés következik.Szakember mondta, hogy ezt a ragasztót akkor is használják, ha menet vagy csapágyfészek felverődik,sérül, kötés után akár esztergával megmunkálható kemény anyag.
Majd meglátjuk.20-négy23-ötvenkilenc-24
-
---Lasali---
Közösségépítő
válasz error(HUN) #17279 üzenetére
20km után kireped a ragasztó a francba.
Szóval az agyból a csészét kivetted, és annak a helyére lett egy a csapágy fészek bepréselve?
Innentől kezdve ezzel annyi munka volt, hogy jobban jártál volna ha veszel egy iparis első agyat.
Olajjal feltöltésnek nem látom értelmét. -
Zola007
veterán
válasz ---Lasali--- #17280 üzenetére
Az még diákmunka órabérrel is kijött volna.
Én nem akarok senkit megsérteni, de agyvész kerülget mikor kerékpáron mókol valaki.
Gyakorlatilag a váz címkéinek kivételével olyan alkatrészekből áll, aminek a minőségén a testi épséged múlhat.itt most nem egyedi kormánybandázsra, egy vagy egy ésszel meghekkelt telóra gondolok, hanem mikor fúrnak-faragnak jobbra-balra
Mʏ ᴘʜɪʟᴏsᴏᴘʜʏ ɪs: Iᴛ’s ɴᴏɴᴇ ᴏғ ᴍʏ ʙᴜsɪɴᴇss ᴡʜᴀᴛ ᴘᴇᴏᴘʟᴇ sᴀʏ ᴏғ ᴍᴇ ᴀɴᴅ ᴛʜɪɴᴋ ᴏғ ᴍᴇ. I ᴀᴍ ᴡʜᴀᴛ I ᴀᴍ ᴀɴᴅ I ᴅᴏ ᴡʜᴀᴛ I ᴅᴏ. I ᴇxᴘᴇᴄᴛ ɴᴏᴛʜɪɴɢ ᴀɴᴅ ᴀᴄᴄᴇᴘᴛ ᴇᴠᴇʀʏᴛʜɪɴɢ. Aɴᴅ ɪᴛ ᴍᴀᴋᴇs ʟɪғᴇ sᴏ ᴍᴜᴄʜ ᴇᴀsɪᴇʀ. - Sɪʀ Aɴᴛʜᴏɴʏ Hᴏᴘᴋɪɴs
-
error(HUN)
tag
válasz ---Lasali--- #17280 üzenetére
1.Kirepedést meglátjuk->azért tesztelem majd holnap.
2.Igaz,hogy sok munka volt, de EZT én találtam ki és én csináltam. Van iparis agyam, de azt nem én csináltam...Kipróbáltam és sikerült.
Azóta is gurul,megy és sikerélményem van.20-négy23-ötvenkilenc-24
-
imyourfriend
őstag
válasz ---Lasali--- #17276 üzenetére
Nekem van egy fűzött szettem, duplafalú felni dt küllőkkel elől novatech agy hátul tiagra 9/10-es sor kompatibilis, na az valóban csendes volt amíg nem jött a gyárilag fűzött szett. Jut eszembe szóljon ha valakit érdekel, mert utóbbi időben csak porosodik itthon ez a jóféle szett.
-
Zola007
veterán
Szép jó estét mindenkinek, egy erősítő gyakorlat, amit mindenkinek ajánlok : [link]
[ Szerkesztve ]
Mʏ ᴘʜɪʟᴏsᴏᴘʜʏ ɪs: Iᴛ’s ɴᴏɴᴇ ᴏғ ᴍʏ ʙᴜsɪɴᴇss ᴡʜᴀᴛ ᴘᴇᴏᴘʟᴇ sᴀʏ ᴏғ ᴍᴇ ᴀɴᴅ ᴛʜɪɴᴋ ᴏғ ᴍᴇ. I ᴀᴍ ᴡʜᴀᴛ I ᴀᴍ ᴀɴᴅ I ᴅᴏ ᴡʜᴀᴛ I ᴅᴏ. I ᴇxᴘᴇᴄᴛ ɴᴏᴛʜɪɴɢ ᴀɴᴅ ᴀᴄᴄᴇᴘᴛ ᴇᴠᴇʀʏᴛʜɪɴɢ. Aɴᴅ ɪᴛ ᴍᴀᴋᴇs ʟɪғᴇ sᴏ ᴍᴜᴄʜ ᴇᴀsɪᴇʀ. - Sɪʀ Aɴᴛʜᴏɴʏ Hᴏᴘᴋɪɴs
-
Gizmo94
veterán
válasz ---Lasali--- #17274 üzenetére
Az biztos, hogy a DT Swiss ratchet éktelenül hangos.. Most tekergettem meg, vészes hangja van, pedig be sincs fűzve.. Komplett kerékként gondolom még durvább hangja lesz.. Aki halk kereket akar, élből felejtse el szerintem...
-
Zola007
veterán
Akció van a Ridebikeban
[ Szerkesztve ]
Mʏ ᴘʜɪʟᴏsᴏᴘʜʏ ɪs: Iᴛ’s ɴᴏɴᴇ ᴏғ ᴍʏ ʙᴜsɪɴᴇss ᴡʜᴀᴛ ᴘᴇᴏᴘʟᴇ sᴀʏ ᴏғ ᴍᴇ ᴀɴᴅ ᴛʜɪɴᴋ ᴏғ ᴍᴇ. I ᴀᴍ ᴡʜᴀᴛ I ᴀᴍ ᴀɴᴅ I ᴅᴏ ᴡʜᴀᴛ I ᴅᴏ. I ᴇxᴘᴇᴄᴛ ɴᴏᴛʜɪɴɢ ᴀɴᴅ ᴀᴄᴄᴇᴘᴛ ᴇᴠᴇʀʏᴛʜɪɴɢ. Aɴᴅ ɪᴛ ᴍᴀᴋᴇs ʟɪғᴇ sᴏ ᴍᴜᴄʜ ᴇᴀsɪᴇʀ. - Sɪʀ Aɴᴛʜᴏɴʏ Hᴏᴘᴋɪɴs
-
Runner_fxr
Ármester
válasz Teasüti #17268 üzenetére
Nem azt mondom, hogy vadállat módjára kell megtépni, de meg kell húzni rendesen. Szerintem lehet azt érezni, hogy egy menet mit bír, mennyire kell meghúzni, soha nem szoktam nyomaték kulcsokat használni, de még soha nem szakítottam meg menetet kormányszárba, hajtókarba, vagy bármibe. Ha megszakadt egy menet, akkor az csak azért volt mert szar volt, valami anyaghiba.
Pedálnál még az fontos, hogy egy kis zsír kerüljön a menetre mielőtt betekered, de gondolom ez senkinek sem újdonság. Ha nincs rajta zsír könnyebben berohadhat, meg recseghet is használat közben. -
---Lasali---
Közösségépítő
válasz Runner_fxr #17288 üzenetére
Zsíros menetnek a meghúzási nyomatéka is más, zsírozott menetet könnyebb meghúzni.
Egyébként vannak finom illesztésű alkatrészek, amik nincsenek eléggé túlépítve, ezeknél ajánlatos nyomaték kulcsot használni. Főleg ha többször szét, és össze akarod még szerelni. Mert például a legtöbb hajtókarnál az jelenti a biztos össze szerelést, ha kicsit mindig jobban meghúzod mint előtte. Na márpedig ha fogalmad nincs mennyivel húztad meg, akkor ez eleve nem fog menni, ha meg mindig kicsit túl húzod, akkor meg az élettartama jelentősen csökken. Rideg anyagok, feszültségek folyamatos gyűjtése, egyszer csak elreped valami, aztán a tulaj vagy a haragosod lesz, vagy rosszabb esetbe mentőbe köt ki. Ráadásul megsaccolni a nyomatékokat is csak úgy lehet, ha már volt a kezedben párszor nyomaték kulcs, és tudod hogy kb mennyi az annyi. Szóval ezt a kijelentést azért én nem tettem volna meg, már ha így is van.[ Szerkesztve ]
-
Runner_fxr
Ármester
válasz ---Lasali--- #17289 üzenetére
Volt már a kezemben nyomatékkulcs. Össztelós bringáknál a forgáspontok meghúzásánál szoktam azért használni. Egyéb esetben nem igazán, meg, hogy őszinte legyek még nem nagyon láttam egyik szervizes kezébe se nyomatékkulcsot amikor meghúzott egy pedált, hajtókart, vagy kormányszárt. Én aláírom, hogy úgy biztos precízebb, jobb, ebben igazad van, de szerintem nem kell annyira ezt túllihegni.
[ Szerkesztve ]
-
imyourfriend
őstag
válasz Runner_fxr #17290 üzenetére
Túl van már lihegve így is, ahogy elnézem.
-
rétisün
veterán
válasz Runner_fxr #17290 üzenetére
"még nem nagyon láttam egyik szervizes kezébe se nyomatékkulcsot"
akkor én nyugodtam használhatom itthon, elvégre nem vagyok szervizes
war...war never changes.... hol kezdődik a valóság, és hol ér véget a képzelet.....Ron Swanson for president !!
-
---Lasali---
Közösségépítő
válasz Zola007 #17281 üzenetére
Azért ezt a dolgot sem raknám bele ennyire, egy ilyen pici skatulyába.
Eleve kb 3 kategóriába lehet sorolni azt az embert, aki cselekszik. Van az aki ért hozzá, az aki nem ért hozzá, meg aki kísérletezik.
Aztán a tárgy, amin az átalakítás folyik, annak az átalakításnak is lehet többféle célja. Pl esetünkben megmódosítjuk a gyárilag megtervezett alkatrészt, de miért? Mert tuningolni akarunk rajta pl súly vagy futás teljesítmény terén, vagy teljesen átalakítani hogy valami mást kiszolgáljon mint amire eredetileg szánták.
Az hogy a csészés agyat átalakította ipari csapágyasra, nem biztos hogy bármilyen kockázattal járt. Főleg hogy a felépítése egy egyszerű, bevált, kerékpár agy gyártók által bejáratott sematika alapján kigondolt. Persze ugye értelme nem sok volt, de mint bevallotta, csak a maga boldogításért tette, tehát kísérletezett, kísérletezés nélkül meg fejleszteni, fejlődni nem lehet. Tehát ő dolga, tegye.Ha meg valaki ért hozzá, átlátja a miérteket, van szakmai tapasztalata, és úgy alakít át valamit, az szerintem megint más. Átalakításokért pedig mindig mi magunk vállaljuk a felelősséget, vagy pofára esünk, vagy sem.
Én láttam már egy pár komoly (vagy akár komolytalantól is) márka által elkövetett olyan hibákat, amin egy józan paraszti eszű ember is ledobja az ékszíjat mert látja hogy teljesen banális a történet. És akkor picit elgondolkozol, hogy az alkatrész amit drága pénzért megvásároltál, olyan gyártótól, ahol azt hiszed hogy vannak mérnökök, vannak tesztelők, van stressz tesztelés, van sok éves tapasztalat, van minőségi gyártás, az mégis mitől egy világi nagy hulladék rakat szemétszardarab ami jó hogy nem hullott ki alólad.
Csak azt akartam érzékeltetni ezzel, hogy miután felfogtuk azt hogy kaphatunk szemetet is a legnevesebb márkáktól is, és szétfújta a rózsaszín felhőt előttünk a szél, hogy akár netán talán az is előfordulhat, hogy az otthon a népembere által kitalált holmi lehet hogy még jobb is mint amit több százfős mérnökemberek összehordanak a precizitás országában, vagy bárhol máshol.(#17290) Runner_fxr
Pedálnál mi sem használtunk soha, nincs is hozzá adapterünk. Stucninál csak azoknál használok amik szét vannak könnyítve, amelyik durung, annál nem.
Hajtóműnél viszont szerintem létfontosságú, egy hajtóművet sem rakok össze nyomaték kulcs használata nélkül. Kivétel ez alól a középcsapágy, mert ott meg szerintem érzésre komolyabb munkát lehet végezni mintha az előírt nyomatékkal betépnéd. Sok váznál a menet végét is jelentheti ha a gyárilag megadott nyomatékkal meghúzod a középcsapágyat.[ Szerkesztve ]
-
Zola007
veterán
válasz ---Lasali--- #17294 üzenetére
pont jó, hogy ezzel épp engem találtál meg.
A nyomtatott áramkörös dolgok kivételével gyakorlatilag ami körülöttem van, bontható és már nem garis, azt én jó eséllyel már szétszedtem / összeraktam / átalakítottam, legyen az akár egy hangfal, teleszkóp, horgászbot, kismegszakító tábla, indexkapcsoló vagy kertitraktor.
Azonban egyiket sem a saját s3ggemmel teszteltem.Félreértés ne essék, kívánom a legjobbakat a kollégának.
[ Szerkesztve ]
Mʏ ᴘʜɪʟᴏsᴏᴘʜʏ ɪs: Iᴛ’s ɴᴏɴᴇ ᴏғ ᴍʏ ʙᴜsɪɴᴇss ᴡʜᴀᴛ ᴘᴇᴏᴘʟᴇ sᴀʏ ᴏғ ᴍᴇ ᴀɴᴅ ᴛʜɪɴᴋ ᴏғ ᴍᴇ. I ᴀᴍ ᴡʜᴀᴛ I ᴀᴍ ᴀɴᴅ I ᴅᴏ ᴡʜᴀᴛ I ᴅᴏ. I ᴇxᴘᴇᴄᴛ ɴᴏᴛʜɪɴɢ ᴀɴᴅ ᴀᴄᴄᴇᴘᴛ ᴇᴠᴇʀʏᴛʜɪɴɢ. Aɴᴅ ɪᴛ ᴍᴀᴋᴇs ʟɪғᴇ sᴏ ᴍᴜᴄʜ ᴇᴀsɪᴇʀ. - Sɪʀ Aɴᴛʜᴏɴʏ Hᴏᴘᴋɪɴs
-
Jofi81
őstag
Ezek a lidlis nyergek milyenek lehetnek? Elég jó az áruk.
-
superecneB
őstag
Mostanában jobbra húz a keróm. Nem a bowdenek miatt, tekintve, hogy hosszuk nem változott és eddig nem húzott. A kerekek csapágyaira gyanakszom. Mennyit szoktak bírni az ipari csapágyak? (Mavic Crossmax)
-
Teasüti
nagyúr
válasz superecneB #17297 üzenetére
A gördülési ellenállásnak mi köze van a bringa egyensúlyi helyzetből történő kibillenéséhez?
Amúgy nálam kormánycsapágy okoz hasonló gondot.(#17296) Jofi81
Van már 4 különböző low budget nyergem, egyik sem jó semmire hosszabb távon.
Magam példájából tanulva már kizárólag csak a középkategóriában nézelődnék legközelebb, mint következő szóba jöhető legalacsonyabb kategória.
Mondjuk olyan 10-20k között.[ Szerkesztve ]
-
Szakbarbár
aktív tag
válasz superecneB #17299 üzenetére
Na igen, de a kocsinál nincs összekötve egy merev tengellyel a két csapágy, míg az agynál igen. Így ha szorul az egyik akkor maximum nehezebben forog a kerék, de nem fog egyik irányba sem húzni. Én is kormánycsapágy hibára tippelek.
Ez a hozzászólás nem jöhetett volna létre elektromosság nélkül.
Új hozzászólás Aktív témák
- Alapértelmezett konfiguráción sok Core CPU-nak lehet stabilitási gondja
- Samsung Galaxy Z Fold4 - egyre megy, honnan nézed
- Autós topik
- Fűnyíró topik
- Politika
- Poco X6 Pro - ötös alá
- Sorozatok
- AMD Ryzen 9 / 7 / 5 7***(X) "Zen 4" (AM5)
- Assetto Corsa Competizione
- exHWSW - Értünk mindenhez IS
- További aktív témák...
Állásajánlatok
Cég: Ozeki Kft.
Város: Debrecen
Cég: Promenade Publishing House Kft.
Város: Budapest