- Karácsonyfaként világíthat a Thermaltake új CPU-hűtője
- Az USA vizsgálja a RISC-V kínai terjedésének kockázatát
- Kicsit extrémre sikerült a Hyte belépője a készre szerelt vízhűtések világába
- Egészen nagy teljesítményspektrumon fedné le a mobil piacot az AMD
- Kihívás a középkategóriában: teszten a Radeon RX 7600 XT
- Épített vízhűtés (nem kompakt) topic
- Vezetékes FEJhallgatók
- HP nyomtatók
- Az USA vizsgálja a RISC-V kínai terjedésének kockázatát
- ThinkPad (NEM IdeaPad)
- Kihívás a középkategóriában: teszten a Radeon RX 7600 XT
- OLED TV topic
- TCL LCD és LED TV-k
- Azonnali alaplapos kérdések órája
- Melyik tápegységet vegyem?
Hirdetés
-
Saját Redmi Note 13 Pro+ a világbajnok focicsapatnak (és indiai rajongóiknak)
ma Argentína nemzeti válogatottjának mezével díszítik az új Redmi különkiadást.
-
Agyi chipes gyártóba fektetett a kriptocég
it A Tether 200 millió dollárt fektet a Blackrock Neurotech agyi chipes vállalatba.
-
Konzolokra is megjelenik a Fera: The Sundered Tribe
gp A kooperatív szörnyvadászós játékhoz a minap egy friss trailert kaptunk.
-
PROHARDVER!
Vásárlási segédlet - Karbantartás - Egyéb hasznos dolgok
Mielőtt kérdeznél olvasd el a téma összefoglalót, vagy használd a keresőt
Új hozzászólás Aktív témák
-
samujózsi
tag
válasz Jofi81 #148174 üzenetére
Hát ha rosszul tűröd az autókat, akkor inkább menj metróval! Nem mondom, hogy óriási a forgalom a jelzett utakon, de a legtöbb olyan, hogy figyelni kell a keresztirányú forgalomra. Nem egy nagy élmény arra bringázni. Sokkal hosszabb, de bizonyos fokig kellemesebb, ha a Hungárián végigmész a Városligetig, amennyire tudom, végig kerékpárút van (igaz, a járdán) és onnan a Népkö... pardon... Andrássy úton, lehetőleg a szervizúton az Oktogonig, onnan meg önálló kerékpársávon. Ha igaz, hogy a Hungárián végig van bringaút, akkor csak a Városliget-Oktogon a kellemetlen, mert a szervizutak mindenhol alárendeltek a keresztutcáknak, figyelni kell az elsőbbségadásra.
Szerintem.
Primadonnát felveszünk! https://youtu.be/9lETrcMJZJM
-
samujózsi
tag
válasz Jofi81 #148181 üzenetére
Ja, az csak most esett le, hogy bubizni szeretnél.
Saját biciklivel a hosszabb is kb. harminc perc (nekem), de a bringám súlyban is kevesebb, mint a fele a bubisnak
Hát így nem tudom, mit mondjak.
Akácfa utcával tévedtem - valamiért úgy emlékeztem, hogy ott troli is jár, de a streetview alapján az egy viszonylag nyugis utca, csak szűk (ha mögéd ér egy autó, nehéz elengedni)Primadonnát felveszünk! https://youtu.be/9lETrcMJZJM
-
Somatom
veterán
válasz Jofi81 #148174 üzenetére
Azon az útvonalon megismered Budapest mély bugyrait.
Egyébként csomó útvonalon mehetsz, amik nagyon különbözőek, mert egyik rosszabb, mint a másik. Majd megszokod. Egy árkon-bokron fully -val, meg egy 3 kilós lánccal a válladon tök mindegy, hogy melyik útvonalat választod.[ Szerkesztve ]
Samsung XCover 6 pro, Tab S7+ 5G
-
-
ZolkoW
őstag
válasz Jofi81 #173798 üzenetére
Juteszembe, ha lehet még tlaálni esetleg Aldis lámpaszettet, az egész jó, a hátsó lámpáját használom, az első azért jóval gyengébb ennél a Lumintopnál, de azért az okés kategória. Egyszer írtam róla, ha jól emlékszem, az erősebbik fokozata van valahol a Lumintop középső szintje körül, én egyébként azt használom. Az Aldis amolyan vésztartalék, párom bicójára is kellett valami, és úgyis ritkán használja. pár hónapja 5500 vagy 6000 volt a szett, USB-s, az elsőnek még akkuszint kijelzése is van, és kissé kevésbé homogén képe, de mondom, városi használatra megvehető.
Basszusműhely helyett: https://www.facebook.com/profile.php?id=61555669762786
-
jjeahh
nagyúr
válasz Jofi81 #173795 üzenetére
Nem tudom, csak normál lámpákat ismerem, de azokat is lehet bringalámpaként hasznáni. Előnyük, hogy általában olcsóbban kapsz makulátlan minőséget és nagy fényerőt, szabvány cserélhető akksijuk van, szal veszel 2-3 akksit és ha útközben lemerülsz kicserélheted. Hátrányuk, hogy konzolt, meg mindent külön kell összevadászni hozzájuk, hiányzik pár bringás ficsőr (pl távvezérlő) és aszfaltra nem az igaziak, mert vakítanak. Mondjuk utóbbi a legtöbb kerékpár lámpánál is probléma, tudtommal viszonylag ritka és drága ami nem vakít.
(#173797) ZolkoW: ez nem vakít? 850lm manapság már nem sok, de már a múltkor is feltűnt, hogy komoly cuccnak néz ki, olyan, mintha egy normál meg egy bringalámpát öszegyúrtak volna.
[ Szerkesztve ]
Fb: facebook.com/n.barni | Insta: instagram.com/n_barna/ | Strava: bit.ly/2HvMboG
-
Dreamie
őstag
válasz Jofi81 #174522 üzenetére
Gyűlölöm, mert okádékul nézek ki benne, de jó, mert ki van párnázva. Van két mtb-s Fox márkájú nadrágom, azok viszont normál rövidgatya, csak alsó résszel és egy elasztikus felsőrésszel ami megvéd a gallyaktól, ez is párnázott, ezeket használom.
Kockázatokról és mellékhatásokról kérdezze meg kezelőorvosát, gyógyszerészét!!! Battle tag: Dreamie78#2957
-
xy.zsolt
őstag
válasz Jofi81 #174800 üzenetére
Mennyire nyúlik hátra a nyeregcső? pl az enyém 2.5cm-t....ha a tied kevesebb akkor tudsz nyerni valamennyit egy nagyobb hátranyúlásúval is. Hogy mekkora probléma ha így marad az idővel derül ki....pl a TT bringákon is előrébb van a nyereg és szerintem a térd is, de ott kisebb távokat mennek, igaz gyorsabban.
[ Szerkesztve ]
BESTSECRET MEGHÍVÓt szívesen küldök PM-ben.
-
Hasaggymeg
Topikgazda
válasz Jofi81 #174800 üzenetére
Ha nem érzed rossznak akkor sem ha nagyon nyomod és hosszan,akkor rá se ránts.Egyrészt elég nehéz azt a mérést pontosan elvégezni,másrészt nem is sokan foglalkoznak ilyen mérésekkel,melynek inkább akkor van jelentősége ha úgy érzed valami nem kóser.
"Végy egy kerékpárt,nem fogod megbánni...feltéve ha életben maradsz."Samuel Langhorne Clemens link: https://cdn.rios.hu/dl/upc/2024-02/02/91209_d2j2gi0v6zwls7lx_1000006503.jpg
-
jjeahh
nagyúr
válasz Jofi81 #174800 üzenetére
"Az egyik lábadat helyezd ez elülső pedálra. Akkor ideális a nyereg kormányhoz viszonyított távolsága, ha ebben a helyzetben a térdkalácsod eleje egy vonalban van a pedáltengellyel"
A mai modern bringáknál szerintem ez hülyeség, tipikus olyan szabálynak tűnik, ami a régi klasszikus geokkal beragadt és nem akar kipusztulni. Hogy egy példát említsek, az én bringám nyeregvázcső szöge 72.5 fokos, az új Marin Alpine Trail-é meg 78 fokos. Ha a fent említett szabály szerint állítanád be a nyerget, szvsz sehogysem lenne jó, mert teljesen eltér a két bringa nyeregcső szöge, ergo a Marinnak sokkal előrébb van a nyerge a középcsapágyhoz képest. Szerintem úgy állítsd be, hogy kényelmesnek érezd a kormány távolságát és tekerés közben ne csússz folyton túlságosan előre, vagy hátra a nyergen.
[ Szerkesztve ]
Fb: facebook.com/n.barni | Insta: instagram.com/n_barna/ | Strava: bit.ly/2HvMboG
-
maximilian4
addikt
válasz Jofi81 #175464 üzenetére
A gravel országútisabb és könyebb mint egy cross trekking, plusz ugye nem egyenes kormányos és jóval könnyebb is, meg nincs első teló (kivéve olyan szörnyeket mint a cannondale slate). Igen ez is olyasmi mindenes. Csak szerintem míg az előbbi inkább egy közlekedési eszköz volt A és B pont között, az utóbbi jóval több sportolási potenciált rejt magában, ráadásul a modern gravelek fel vannak készítve bikepackingre, szóval egy hosszú túrához mindenhova mindent is fel lehet rá pakolni. A legtöbb gravel bike-ba (plusz cx-be is amúgy) belefér egy 650b kerék 1,9-2,1-es terepgumival, vagy ha csak gravel-aszfaltra használod, akkor ott a 700c 32-44-es gumival. De pl én a cx-et 26c-s “gravel” gumival használom.
[ Szerkesztve ]
Maxi
-
nagyúr
-
flash-
veterán
válasz Jofi81 #175464 üzenetére
valahogy a fitnessz kerékpár ki szokott maradni minden ajánlásból, egy ilyennel pedig eléggé meglepő tapasztalataim vannak, széles,bütykös gumikkal elmegy ott stabilan és gyorsan fel-le olyan terepen(földút-kavicsos út,)ahol a trekking már nem igazán, aszfalton pedig úgy halad mint az én 37es túragumikkal szerelt cross bringám. egy ilyen megfelelő köpennyel szerintem inkább megfelelő a mindenes jelzőre mint egy trekking.Az hogy merevvilla az csak előny de tényleg.
[link][ Szerkesztve ]
"Embrace our fellow man, no longer vilified"
-
ZolkoW
őstag
válasz Jofi81 #176739 üzenetére
Látom, lesz lámpakészlet is, ránézésre az első olyan, mint az előző akcióban (szerintem megvehető, ha valaki ennyit akar költeni lámpára, értsd: nem tizenezreket, vagy harmincat), a hátsó más, de remélhetőleg az sem hátrányára fejlődött.
(#176748) Hasaggymeg : mennyi a keret?
Bryton Rider 15: kissé buta kezelés a kevés gomb miatt, számok mérete mondjuk talán megjárja.. viszonylag jól olvasható, de nem túl testreszabható (~20e HUF).
Rider 320: testreszabhatóbb, okosabb kezelés (meg a kütyü is), problémamentesebb feltöltés a BT kapcsolat ellenére, a kijelző testreszabhatóságán még fejleszthettek volna, ki lehet tenni 3 értéket, és akkor az egyik tök nagy, jól olvasható rázkódó kormánnyal is, de a másik kettő fixen picike. Szóval vannak 3, 4, 5, 7, 8 mezős nézetek is, de mindig legfeljebb 1 nagy szám van, a többi elég apró. Jobban örülnék, ha lehetne 2 nag szám, és szabadabban szerkeszthetném, de tudom, mindig elégedetlen vagyok (~36K HUF, 40-ért már van amúgy 420-as is)[ Szerkesztve ]
Basszusműhely helyett: https://www.facebook.com/profile.php?id=61555669762786
-
ggeleven
őstag
válasz Jofi81 #176753 üzenetére
Igpsport több embernél is bevált már itt, korrekt cucc jó ár/értékkel. A másik viszont kicsit olcsóbban kijön CAD szenzorral és a nagyobb kijelző hasznos lehet tekerés közben. Vagy nem is akarsz használni szenzorokat? Vagy ÁFA határ miatt külön veszel érzékelőt?
Egy hülyénél nem lehetsz okosabb, szóval kár vitatkozni.
-
ggeleven
őstag
válasz Jofi81 #176761 üzenetére
Vegyél CYCPLUS M1-et és legalább be tudsz róla számolni. Viccet félretéve attól még simán lehet jó, hogy nem sok róla itt a tapasztalat. Nyilván az Igpsport-nak az is segít, hogy van EU forgalmazás és pl magyar használati utasítás is. Nem fogok tudni A-t vagy B-t (Bé! by Al Bundy) mondani, neked kell dönteni.
Sok mindent úgy veszek meg, hogy ha nem válik be, akkor el tudom-e adni viszonylag jó áron (lásd korábbi gyerekbiciklis eladásaim ). Órából kevés van eladó, szóval még akár a Cycplust is el lehetne passzolni, de az ismeretlensége miatt nehezebb lesz.Egy hülyénél nem lehetsz okosabb, szóval kár vitatkozni.
-
FerNandor
őstag
válasz Jofi81 #177778 üzenetére
Köszi, néztem azt is. Az xoss g+ kicsit szimpibb, mert kisebb, kompaktabb. Ez az M1 már majdnem akkora, mint egy telefon
"A shark could swim faster than me, but I could probably run faster than a shark. So in a triathlon, it would all come down to who is the better cyclist."
-
válasz Jofi81 #181474 üzenetére
Sima esésnél is kiugrik a gyorszáras kerék. Egyszer rámfutott hálulról a mögöttem jövő, egyszer meg klikkpedálos tanulós időszakban dőltem. Mind a kettő említésre sem méltó eldőlés volt, de a gyorszáras kerék kiugrott a helyéről. Szóval nem atomstabil.
p
I talked to that computer at great length and explained my view of the Universe to it and then... it commited suicide.
-
jjeahh
nagyúr
válasz Jofi81 #181468 üzenetére
Azon kívül, amit a topiktársak leírtak, újabb szabvány is, szal új bringa vagy váz vásárlás esetén nem árt mindíg a lehető legújabb szabványút venni, mert időtállóbb, később könnyebben kapsz hozzá alkatrészt és könnyebb lesz eladni is. Kb. fogd fel úgy, hogy új vagy újszerű méregdrága 26-os karbon bringát sem vesz senki már nem? Elavult, 29er a jövő (jelen), majdnem mindenki azt viszi.
Fb: facebook.com/n.barni | Insta: instagram.com/n_barna/ | Strava: bit.ly/2HvMboG
-
bardi
aktív tag
válasz Jofi81 #181852 üzenetére
Ezzel valakinek van tapasztalata, vagy van más jobb, ajánlott tubeless booster?
3 benzinkúton voltam, egy alig nyomott levegőt, egynél az átalakítószelep nem működött (a tüske túl széles volt a pumpafejen, emiatt nem tudta benyomni a presta szelepet), a harmadikon meg nem működött a kompresszor... Holnap egy barátomnál megcsináljuk, az lesz a legegyszerűbb. Sajnos a kézi permetező se vált be, túl kicsi nyomást tud elviselni.
'92 Honda VFR 750
-
xy.zsolt
őstag
válasz Jofi81 #181852 üzenetére
ne is mond, pont most küldtem őket el melegebb égtájra...kérdeztem tőlük, hogy lesz e BF a héten.....csak más kérdésemre válaszoltak. Megrendeltem, ma megkaptam erre 1 óra múlva küldik a mail-t, hogy BF lesz. Nem is az az 1-2 ezer különbség ami kiakaszt hanem a suttyóságuk.
Te amúgy a felniszalagot is használod amit kaptál a maxxis belsőhöz?[ Szerkesztve ]
BESTSECRET MEGHÍVÓt szívesen küldök PM-ben.
-
acsati
aktív tag
válasz Jofi81 #189520 üzenetére
Na ez jó hír, örülök és köszönöm, hogy írtál róla.
Közben ahogy ajánlották, szerintem én a Bryton Rider 15 Neo mellett teszem le a voksot, nem sokkal drágább és nem kell rá hónapokat várnom.Olyan kérdésem lenne még Bryton komputerrel kapcsolatban, hogy az aktivitásmérő órával (Amazfi Bip) ez tud párosodni, kijelzi az onnan jövő pulzus adatokat vajon?
-
Sirandrish
legenda
-
Hasaggymeg
Topikgazda
válasz Jofi81 #198930 üzenetére
Tehát azt tapasztaltad, hogy 8% fölött megsüketülsz? ... ami a cserét illeti első váltó kell tudja kezelni az új hajtóművet.
[ Szerkesztve ]
"Végy egy kerékpárt,nem fogod megbánni...feltéve ha életben maradsz."Samuel Langhorne Clemens link: https://cdn.rios.hu/dl/upc/2024-02/02/91209_d2j2gi0v6zwls7lx_1000006503.jpg
-
Hasaggymeg
Topikgazda
válasz Jofi81 #198949 üzenetére
A váltó típusára keresve Shimano oldalon.látni fogod a kompatibilitást.
RelakS... láncvillavédőt akart mondani. 😆
"Végy egy kerékpárt,nem fogod megbánni...feltéve ha életben maradsz."Samuel Langhorne Clemens link: https://cdn.rios.hu/dl/upc/2024-02/02/91209_d2j2gi0v6zwls7lx_1000006503.jpg
-
Hasaggymeg
Topikgazda
válasz Jofi81 #198990 üzenetére
Nagyitányért fel, nincs mit szégyellni! ... pótkocsi nélkül is menő 90 fölött pörgetni.
[ Szerkesztve ]
"Végy egy kerékpárt,nem fogod megbánni...feltéve ha életben maradsz."Samuel Langhorne Clemens link: https://cdn.rios.hu/dl/upc/2024-02/02/91209_d2j2gi0v6zwls7lx_1000006503.jpg
Új hozzászólás Aktív témák
- Épített vízhűtés (nem kompakt) topic
- A fociról könnyedén, egy baráti társaságban
- Vezetékes FEJhallgatók
- Elite: Dangerous
- HP nyomtatók
- Az USA vizsgálja a RISC-V kínai terjedésének kockázatát
- A pápa egyre jobban tart a romlott AI veszélyeitől
- Debrecen és környéke adok-veszek-beszélgetek
- Kínai, és egyéb olcsó órák topikja
- Otthoni hálózat és internet megosztás
- További aktív témák...