- Vezeték nélküli fülhallgatók
- Notebook hibák
- Azonnali notebookos kérdések órája
- LG 34GS95QE-B: OLED paneles, ívelt gamer monitor
- Bambu Lab X1/X1C, P1P-P1S és A1 mini tulajok
- Übergyors Samsungnak próbál látszani egy hamisított NVMe SSD
- Autós kamerák
- Milyen RAM-ot vegyek?
- Lelövi a Roccat márkanevet a Turtle Beach
- Milyen TV-t vegyek?
Hirdetés
-
3 évre zárnák börtönbe a legnagyobb kriptotőzsde korábbi vezetőjét
it Az amerikai ügyészek keményebb, 3 éves börtönbüntetést akarnak elérni, miután Changpeng Zhao, a Binance korábbi vezérigazgatója bűnösnek vallotta magát a pénzmosásellenes törvények megszegésében.
-
AMD Radeon undervolt/overclock
lo Minden egy hideg, téli estén kezdődött, mikor rájöttem, hogy már kicsit kevés az RTX2060...
-
Grafikus jellegű munkára szánt AOC monitorok a megfizethetőbb szegmensben
ph A cég három kijelzővel jelentkezett, amelyek portfelhozatalukból kifolyólag dokkolóként is működnek.
-
PROHARDVER!
Vásárlási segédlet - Karbantartás - Egyéb hasznos dolgok
Mielőtt kérdeznél olvasd el a téma összefoglalót, vagy használd a keresőt
Új hozzászólás Aktív témák
-
6030D
Ármester
válasz nrg.960 #163900 üzenetére
Vagy nem tartja meg már az elején a nyomást, aztán ennyi. Kb minden tubelessesíthető. Ahogy a mesterem csinálja: gyári szalag marad, arra egy új kék Schwalbe szalag (szeleplyuk elforgatva), arra a tl ragasztószalag (márkát nem tudok), tűreszelő, szelep be, Mitas tej.
Ha leengedés után a külsőd pattanva válik el a felnitől, akkor tuti jó lesz.Merida Big.Nine 6000, Mitas Kratos/Scylla
-
jjeahh
nagyúr
válasz 6030D #163901 üzenetére
3 szalag? . Ezt vajon miért csinálja? Ha egy felni tubelessel rizikós, az szerintem nem a szalag, hanem a perem és kialakítás miatt, a szalagok szimplán húzva is bírják a magas nyomást. Meg ha a tubeless szalag alatt van normál nem öntapadós szalag is, akkor a végén a tubeless szalag sem fog a felnire tapadni, mert ugy-e az alatta lévő szalagra ragad rá, szal valszeg el fogja engedni a levegőt a küllőknél.
Fb: facebook.com/n.barni | Insta: instagram.com/n_barna/ | Strava: bit.ly/2HvMboG
-
xy.zsolt
őstag
válasz nrg.960 #163900 üzenetére
mondjuk én nem erdei libakergetőn tekerek hanem aszfalton....igaz az is néha rázós tud lenni. Szerencsére a 125mm szélesség is passzol. A 140mm-es gyakran kidörzsölt....ez ahhoz képest olyan mintha nem is lenne nyereg alattam....szóval szuper
peterkeT: Nem vagyok ügyvéd, de szerintem is így bőven van adatvédelmi indok a perelésükre....remélem meg is teszik és hamarosan kénytelenek lesznek vátoztatni ezen.[ Szerkesztve ]
BESTSECRET MEGHÍVÓt szívesen küldök PM-ben.
-
Csokicsibesz
tag
válasz itouchfan #163889 üzenetére
Szerintem ez a kedvezményes ár. 1085 akkor, hogyha egyszerre befizeted 1 teljes évre. A 2600 pedig a kedvezmény nélküli havidíj.
Egyébként engem nem fizet a Strava, nekem teljesen mind1 előfizet-e valaki. Személy szerint még én sem fizettem elő, de ettől függetlenül megértem miért lépték meg.
Aki kicsit jártasabb a gazdasági életbe az tudja, hogy 2020 Q1-es adatokat már publikálták a cégek a befektetőiknek. Nagy valószínűséggel katasztrofális számaik vannak és megmondták nekik, hogy vagy változtatnak ezen, vagy kasza.
Azért vettek ki olyan népszerű funkciókat, mert valószínűleg a kérdőívek, meg a belső statisztikák alapján ezeket azok amik számítanak a felhasználóknak.
Megértem azt, ha ez valakinek nem szimpatikus, vagy etikátlannak tartja. Sőt egyet is tudok vele ebben érteni. Ugyanakkor minden éremnek két oldala van. Az ő oldaluk valószínűleg az, hogyha nem tudnak jelentős bevételnövekedést felmutatni, akkor le kell húzni a rolót.
Érdemes ilyenkor elolvasni a kirakott PR szövegeket és kicsit a mondatok mögé nézni, hogy ez miért kerülhetett oda. Szerintem itt egyértelműen arról van szó, hogy az eddigi próbálkozások (pl Summit) nem voltak kifizetődőek.
Jelen helyzetben a felhasználók választás előtt állnak, vagy elfogadják a jelenlegi helyzetet vagy nem. Lehet, hogy ennek a döntésnek a hatására kiemelkedik egy új app, ami jobb, mint a Strava. Nyilvánvalóan jót tenne a piacnak, ha több konkurens termék lenne jelen. -
ZolkoW
őstag
válasz xy.zsolt #163905 üzenetére
én még mindig hullámzok a "ejj, ez egész jó nyereg" és a "f*szomatmár, megint nézhetek új nyerget" között Tegnap reggel idefele: egészen vidám volt, madarak, fák, csicsergés, még feleségem is elkísért, pedig neki ez a 30km "hajnalban" azért nem kis áldozat, hazafelé meg minden bajom volt, igaz, nem csak a nyereggel. A lábam is zsibbadt (vastag a zokni? vagy csak nap közben megdagadt?) , pedig minden ugyanaz volt. Ja, nem, volt sok szembeszél. De akkor is. Mindegy, a következő asszem, Ergon lesz, neki sikerült lőnöm egy egész jót apróból, és jó áron is volt. Mellesleg a Nineremmel jött, csak rövid stucnival, de egész jó neki a méret, csak magas a felsőcső. Ja, meg mindig elmondom, hogy terepre szinte bármelyik nyergem jó lenne az otthon található nagyjából 10 közül, 50 km-ig simán, de lehet hogy tovább is, míg aszfalton 20 után már szenvedek, ha olyanom van.
Basszusműhely helyett: https://www.facebook.com/profile.php?id=61555669762786
-
xy.zsolt
őstag
válasz Csokicsibesz #163906 üzenetére
Na, ez a vélemény már jobban tetszik mint "a boltan is fizetnem kell a kenyérért"
ZolkoW Nekem sem a 2. nyergem ez amit vettem.....mire kizárásos alapon szinte csak ez maradt. Bár a szélessége csak ennek pontosan hozzám passzoló.
[ Szerkesztve ]
BESTSECRET MEGHÍVÓt szívesen küldök PM-ben.
-
itouchfan
senior tag
-
válasz Csokicsibesz #163906 üzenetére
Nekem a legnagyobb bajom a stravával, hogy mocskos drága. Egyszer 60 eurt zokszó nélkül kifizetnék, de minden évben 60 eur, az aránytalan.
Az első futós órám egy fr235 volt, 230 eur-ba került, és több, mint 3 évig használtam. Egy éve lecseréltem egy 300 eur-s fenix 5-re (a régit eladtam 120 eur-ért), nekem ez szerintem kiszolgál még 4 évet. Ha erre az időszakra összeadom a strava éves 60 euróit, akkor drágábbra jön ki, mint amit az órákra költöttem, és az azokhoz járó ingyen szoftver (garmin connect) mindent tud, amit a strava. Jó, szósölmédiában gyengébb...
p
I talked to that computer at great length and explained my view of the Universe to it and then... it commited suicide.
-
6030D
Ármester
válasz Hasaggymeg #163910 üzenetére
A tl nem a súlycsökkentésről szól, mint már mondtam.
Merida Big.Nine 6000, Mitas Kratos/Scylla
-
Somatom
veterán
válasz Csokicsibesz #163906 üzenetére
Egyszer-kétszer próbáltam, de nekem eddig is sok volt ez a Strava. Kell hozzá egy plusz eszköz, amin fut, meg elnevezni a túrát, meg mittudomén. Szóval, foglalkozni kell vele. Én meg nem tudományos célzattal bringázok, hanem csak szórakozásból. Aztán ha pár helyen hibázik a futtató eszköz GPS -e, akkor fals lesz az eredmény. Gyárilag van a bringámon óra (le sem lehetne szerelni, mert része a gyári elektronikának). Ha 1,4 -el szorzom, amit mutat, akkor még pontos is. Nekem elég ennyi.
[ Szerkesztve ]
Samsung XCover 6 pro, Tab S7+ 5G
-
válasz parandroid #163911 üzenetére
Na, már jön az email, magyarázzák a bizonyítványt:
Dear Strava community,
If nothing else, 2020 has been a year of regaining perspective. A silver lining of hard times like these is that they inspire introspection and focus – What matters the most to us? And how do we live up to that?
Our answers to those questions have only gotten clearer in the past few months, and we’re now leading the company with a single purpose: rededicating Strava to our community.
Strava athletes deserve an affordable and constantly improving experience, and we hope you’ve noticed how focused we’ve been this year on delivering that. Our small but mighty team of 180 has released 51 athlete-facing improvements already in 2020, from Apple Watch syncing, to new maps and metrics for snowsports, to a huge update to our Routes features, and a lot more. We’ve also removed some distractions, such as Sponsored Integrations (the closest we’ve ever come to putting ads in the feed). And we returned the option to sort your feed in chronological order. We heard how much that change drove you nuts, and admit it took a really long time to respond.
The awesome team in Denver. They’ve been focused on improving segments all year, and the best is yet to come!
Dedicating Strava to the community is also a commitment to longevity. We are not yet a profitable company and need to become one in order to serve you better. And we have to go about it the right way – honest, transparent and respectful to our athletes.
Our plan puts subscription at the center of Strava.
This means that, starting today, a few of our free features that are especially complex and expensive to maintain, like segment leaderboards, will become subscription features. And from now on, more of our new feature development will be for subscribers – we’ll invest the most in the athletes who have invested in us. We’ve also made subscription more straightforward by removing packs and the brand of Summit. You can now use Strava for free or subscribe, simple.
This focus on subscription ensures that Strava can serve athletes decades from now, and in an up-front way that honors the support of the athletes we serve today. We plan to take what we earn from these changes and reinvest straight back into building more and better features – not devising ways to fill up your feed with ads or sell your personal information. We simply want to make a product so good that you’re happy to pay for it.
Our mission is to connect athletes to what motivates them and help them find their personal best. We mean it now more than ever.
A monthly subscription costs as much as a couple energy bars, and we think that’s money well spent. But we also know, especially lately, that there are athletes struggling to make ends meet and that the free version of Strava must remain high quality and useful. Rest assured that we will always offer a version of Strava for free, and you belong in this community whether you subscribe or not. We’re betting all our chips on you, either way. We hope you’ll bet on us.
We are beyond grateful for your business and your support, and thrilled to recommit ourselves entirely to you, our fellow athletes.
See you out there,
Michael and Markp
[ Szerkesztve ]
I talked to that computer at great length and explained my view of the Universe to it and then... it commited suicide.
-
sebgutkopf
őstag
válasz parandroid #163911 üzenetére
Nekem egy dolog hiányzik a garmin connect-ben. Persze meg vannak a szegmensek, tudok sajátot és újat csinálni, de csak a rekord időmet mutatja és mondjuk, hogy tegnap mit futottam az adott szegmensen azt nem mutatja az app. A strava ebben hiánypótló, de ha a valójában meglévő adatot a garmin megfelelően megmutatnák, akkor a tökömet se érdekelné a strava, mert minden másban egyébként brutál jó a garmin szoftveres háttere.
-
itouchfan
senior tag
válasz parandroid #163914 üzenetére
Remélem nem csinálják vissza, most miután előfizettem egy évre.
„Elvetsz egy cselekvést, és egy szokást aratsz. Elvetsz egy szokást, és egy jellemet aratsz. Elvetsz egy jellemet, és amit aratsz, az a sorsod.”
-
r4pt0r
tag
válasz parandroid #163914 üzenetére
Én csak most kezdtem használni két hete, de most hogy a héten próbáltam társítani a pántos pulzusmérőt és az istenért se tudtam, akkor olvastam utána és jöttem rá mennyire fontos a community. A kedves fejlesztők múlt év végén dobták mind a Bluetooth és ANT+ támogatást merthogy nem tudják megcsinálni stabilan az appot és kilép, és saját maguk ajánlanak másik alkalmazást pl a wahoot (érdekes ők tudnak programozni) amit azóta is használok, és feltöltöm stravaba.
-
válasz itouchfan #163916 üzenetére
Az a gond, hogy én személy szerint nem látom, hogy ebből hogy lesz több előfizetőjük. Konkrétan ha árat feleztek volna, abból lehet, hogy több lett volna a bevétel, mert akkor már jóval többen elgondolkodtak volna. Azért 60 eur, az 5 év alatt 300, 10 év alatt 600. Mi feleségemmel mindketten futunk, én most bicajozok is, akkor kost 2x fizessek elő, hogy lássam azokat a szegmenseket, ahol a rekordot balfasz túrázós bringások tartják a futós szegmenseken is, és esélyed sincs az ilyet jelenteni? Illetve jelentheted, de úgysem történik semmi. A környéken van pl egy kb 200 m-es sprint szegmens, ott valami 2 sec a rekord. Valószínű, hogy gps hiba, mert az illetőnek valami 1 óra körüli 10 km-es futásán történt, de az ilyet illene korrigálni. Főleg ennyi pénzért.
Ja, az meg, hogy már a snowboardosok is külön feature-öket kapnak, az meg személy szerint roppant módon hidegen hagy, ezt tényleg érdemes volt érvként felhozni, hogy mekkora fejlesztés, és mennyi munkájuk volt vele. Előfizető futók, bicajosok meg megfinanszírozták jól.p
I talked to that computer at great length and explained my view of the Universe to it and then... it commited suicide.
-
ivana
Ármester
válasz parandroid #163918 üzenetére
Amúgy meg veteszik egy spotify vagy netflix előfizetés árával, ahol tényleges contentet vesznek, kicsit más kategória, mint írni egy appot.
-
6030D
Ármester
válasz parandroid #163918 üzenetére
Még az jutott eszembe, hogy mostanában azért elég sok gond volt a Stravával, akadozott, nem ment a feltöltés, ilyenek. Nem értek hozzá, de gondolom ez függ attól is, hogy sokan lettünk. Leültek, és megbeszélték, hogy vagy belenyomnak X összeget a géppark fejlesztésébe, és a pénzbevétel marad ugyanez, esetleg növekszik úgy, mint eddig, vagy marad így minden, de csökkenteni kell a létszámot úgy, hogy aki marad, az jobb szolgáltatást kapjon, és bevételkiesés se legyen (mert kevesebb felhasználónál kevesebb a szponzor is, ezt vissza kell hozni). A másodikat döntötték, nekem ez az ötletem.
Kb hasonló az elv, mint az, hogy egy városban az autók károsanyag kibocsátását tudod úgy is csökkenteni, hogy mindenkinek adsz pénzt, hogy vegyen jobbat, vagy bringázzon, meg tudod úgy is, hogy felemeled az autó adóját (vagy az üzemanyagét, csak azt nyilván nem városon belül, hanem országban) úgy, hogy mondjuk 2-3-10-szeres legyen az üzemeltetési költség. A második nem kerül pénzbe, de nem fognak tudni az emberek közlekedni autóval, ezért csökken a légszennyezés. Nyilván ez csak sarkított példa, csak hasonlatnak hoztam.
Majd a jövő eldönti, hogy jó így vagy sem, mindenesetre jobb, mint ha elszámolták volna magukat, és szépen összedől a vár, mert csődbe megy az egész.Merida Big.Nine 6000, Mitas Kratos/Scylla
-
ígyvanferi
addikt
válasz parandroid #163918 üzenetére
A flagelést is kivették az ingyenes verzióból? Én mindig jelentem ezeket az egyértelműen irreális eredményeket azokon a szegmenseken, ahol én is aktív vagyok és gyakorlatilag azonnal el is tűnnek a listából.
-
Kempetlen
tag
Kéne rendelnem egy pár cumót: 10-es Ultegra lánc, sor, egy balos fékváltókar (vagy szettben, ha máshogy nem), bandázs és talán valami alu compact kormány. Mivel kerékszettet is vennem kell, ezért eléggé ki kell centiznem a dolgokat.
1. Hol lenne a legcélszerűbb? A bike-discount-ot ismerem és tudok a Rose-ról. Egyéb?
2. Fékváltókart szabad használtan? 105 vagy Ultegra lenne a szint.
3. Egyszerű, fekete bandázsból mit javasolnátok?
4. És kormányból? 44-46 centis, oversized kéne.Illetve alternatíva lehet, hogy egyenes kormányosra építem át a gépet, mert sosem használom a kos-részt, és akkor egy 10-es váltókar kell, meg mondjuk Avid FR-5 fékkarok?
[ Szerkesztve ]
-
jjeahh
nagyúr
válasz Kempetlen #163922 üzenetére
Ha német, akkor ezekkel is elégedett vagyok:
Bike24 - 3 nagyobb értékű rendelésem van innen
bike-components - innen 2
Hibike - 2 nagyobb értékű
Bike-discount is jó és Rose a kedvencem, bár utóbbinál már nincs 10 eur kupon, csak 2,95 eur és szűkebb a kínálat, mint bike24-en. Ha UK is jó, chainreaction is elmegy, evans is okés, a wiggle viszont részemről abszolút nem ajánlott, szinte mindíg szívtam velük és ha gond van nem hajlandóak válaszolni.Fb: facebook.com/n.barni | Insta: instagram.com/n_barna/ | Strava: bit.ly/2HvMboG
-
truefx
aktív tag
Én is nagyon sajnálom a Stravát, nyilván monetizálni kell valahogy a sok befektetett pénzt. Jogos, hogy azt csinálnak az appjukkal, meg az adataimmal, amit akarnak, hiszen én is rányomtam az elfogadom gombra, amikor regisztráltam.
Most viszont ha tényleg fair brigád lenne, akkor hagyna annyi menekülőutat, hogy minden létező ride-om összes adatát kiexportálhassam, és eltűnhessek a francba. Valamit ki is lehet exportálni, de az kevés. Szóval végeredményben szerintem az unfair irányba billen a mérleg nyelve. -
ZolkoW
őstag
STRAVA: Nekem is visszás, hogy valahogy így utólag butítanak olyan dolgokat, amik már megvoltak, de még kivárok, hogy mi lesz, és azt sem tudom igazán, mi a vélyeményem az egészről
Simán el tudom képzelni, hogy a sok anyázás hatására kicsit visszavesznek, meg azt is, hogy ha hetek múlva rájövök, hogy tényleg hiányzik valami, akkor előfizetek.
De én is úgy vagyok, hogy az eddigi árat kicsit sokalltam úgy, hogy valójában alig kapok plusz funkciót, amit használnék is, ha kicsit alacsonyabb lett volna, lehet, hogy már rég kiperkáltam volna az összeget. Ami nekem fontos, az első ránézésre nagyobb részt megmaradt, a többi kialakul... de már a múltkori lépésük azzal az Elevate-tel (vagy mivel) sem volt szimpatikus, szóval már nem tűnnek jó arcoknak.Basszusműhely helyett: https://www.facebook.com/profile.php?id=61555669762786
-
ZolkoW
őstag
válasz Kempetlen #163922 üzenetére
alap bandázs: Deca, azt hiszem, 2500-ért van.
menő bandázs: Deca, 5e körül, pikkelyszerű apró mintával, kívül gumis. az marhajól tapad, és elég vastag a szivacsrétege is.
Nekem egy ilyen (igaz, ezúttal BBB felirattal) várja, hogy véglegesnek mondjam ki a fékváltókarok helyzetét, és akkor következőre ezt kapja.Basszusműhely helyett: https://www.facebook.com/profile.php?id=61555669762786
-
jjeahh
nagyúr
válasz ZolkoW #163932 üzenetére
Ja +1, ha kicsit olcsóbb lenne, már rég befizettem volna rá, így lehet, hogy ha levinnék az árát, több előfizetőt szereznének és nyereségesebbek lennének . A másik ami még engem visszatántorított eddig az előfizetéstől, az az, hogy a Garmin Touring Plus butított cucc, mint most az Explore és sajnos kihagyták belőle a Live Segments-et. Tényleg, ez a ficsőr létezik még egyáltalán? Lehet emiatt be kéne szerezzek valami komolyabb használt Garmint majd
Fb: facebook.com/n.barni | Insta: instagram.com/n_barna/ | Strava: bit.ly/2HvMboG
-
INTELligent
senior tag
válasz jjeahh #163856 üzenetére
jjeahh: Köszi, megnézem őket!
Elevate for Strava: valaki a napokban bedobta ide, felraktam és nagyon jó kis extension, sok részletet mutat + analízis is van. Plusz azt írják, hogy egy új app van készülőben, lehet abban ilyen is lesz már
Flickr: https://bit.ly/2wtfNl5 || https://500px.com/photofan96 || Strava: https://bit.ly/2QzLnok
-
őstag
válasz Mezga Aladár #163928 üzenetére
ha ráérsz, akkor aliról van egy egészen jó szett olcsón [link] Shimano-hoz elég a $4,5-os is
“The trouble with the world is that the stupid are cocksure and the intelligent are full of doubt.” - Bertrand Russell
-
zsocy
őstag
válasz Kempetlen #163926 üzenetére
2. Fékváltókart szabad használtan? 105 vagy Ultegra lenne a szint.
mindent szabad használtan, csak állapot kérdése a dolog Fékváltókarnál talán annyi a nehezítés hogy sok alkatrész rejtve van, nem látod milyen az állapota és beépítés előtt ki sem tudod próbálni igazán.
3. Egyszerű, fekete bandázsból mit javasolnátok?
Nekem Deda Mistral lyukacsos fekete van fent, de nem vagyok tőle elájulva, lehet ma már Lizardskin DSP 2.5-öt vennék. Én jobban szeretem ha tapadósabb az anyag, ez meg nem az. Viszont puha.
4. És kormányból? 44-46 centis, oversized kéne.
Szintén Deda, Zero1 46 centis van fent, az oversized testemhez kell most ekkora. Ezzel nincs is gondom, jó kormány, a gramm minuszok meg nem igazán érdekelnek amíg a testemnél kiló plusszok vannakA kormányt és a szalagot is hazai webshopból rendeltem, semmi gond nem volt, sőt szóltak hogy a mellé rendelt stucni (az is Deda) nem jó méret a kormányhoz, direkt kértem-e ilyet? Amikor tisztáztuk átírták, és már jót küldtek. Lehet külföldről olcsóbb lett volna, de nekem inkább akkor gyorsan kellett, nem bántam meg hogy tőlük jött.
-
jjeahh
nagyúr
válasz INTELligent #163935 üzenetére
Kösz, érdekes, szét kell nézzek, még milyen pluginok vannak... majd ha feltámad a strava, mert most épp teljesen behalt, nálam nem működik
Fb: facebook.com/n.barni | Insta: instagram.com/n_barna/ | Strava: bit.ly/2HvMboG
-
ivana
Ármester
válasz Kempetlen #163922 üzenetére
A shimano fékváltókkal leginkább az a baj, hogy baromi bonyolultak belül, nehéz javítani. Vagy újat vennék vagy használtan szettet. Egy darab használtan eleve gyanús, azt mindenképpen jól nézd át.
A campa és az SRAM jóval egyszerűbb belül, sőt igazából majdnem ugyan az a kettő, csak a campánál külön kioldó kar van, a sram pedig egy karral oldotta meg. Eredetileg a campa fékváltók sachs campa közös fejlesztés volt. A SRAM váltó gyártása pedig konkrétan a sachs öröksége.
[ Szerkesztve ]
-
xy.zsolt
őstag
válasz jjeahh #163934 üzenetére
jjeahh, ZolkoW: Pont ezért írtam azt tegnap, hogy "levágták a tehenet ahelyett, hogy fejték volna". Ha pl 10EUR-ért adnák az előfizetést, azt lehet kiköhögtem volna nekik..... de a mód ahogy ezt intézték (eddigi adataim blokkolása) az visszataszító....tőlem le is húzhatják a rolót!!!....úgyis lesz más cég aki megcsinálja ugyanezt és nem döfi tökön magát ilyen gengszter hozzáállással mint a strava
BESTSECRET MEGHÍVÓt szívesen küldök PM-ben.
-
dbala
tag
Féket aliról szerintetek megéri? Nem pont a biztonságon szeretnék sprórolni, de ha ez is eredeti akkor miért ne.
-
xy.zsolt
őstag
válasz INTELligent #163935 üzenetére
BESTSECRET MEGHÍVÓt szívesen küldök PM-ben.
-
Hasaggymeg
Topikgazda
"Végy egy kerékpárt,nem fogod megbánni...feltéve ha életben maradsz."Samuel Langhorne Clemens link: https://cdn.rios.hu/dl/upc/2024-02/02/91209_d2j2gi0v6zwls7lx_1000006503.jpg
-
INTELligent
senior tag
válasz xy.zsolt #163946 üzenetére
Hogy látod mások eredményét (mármint amit eddig nem láttál)? Nem értem, hogy mire gondolsz.
Szerk.: vagy arra, hogy az k./N. helyezés ott van másoknál is?[ Szerkesztve ]
Flickr: https://bit.ly/2wtfNl5 || https://500px.com/photofan96 || Strava: https://bit.ly/2QzLnok
-
xy.zsolt
őstag
válasz INTELligent #163947 üzenetére
igen....ha mások tekerését nézem akkor az ottani szegmenseik mellett is ott van az elért helyezésük.....ezt eddig a leaderboard-on lehetett csak látni, amit most ugye a strava blokkolt
[ Szerkesztve ]
BESTSECRET MEGHÍVÓt szívesen küldök PM-ben.
-
félisten
Melyik a leginkább bevált patentpedál?
Van egy szett SPD-m, de nyitott vagyok új dolgokra, ha az tényleg jobb.