Hirdetés

Új hozzászólás Aktív témák

  • trialboj

    őstag

    válasz jjeahh #152449 üzenetére

    Pont hogy nem fér el kis helyen a belső, táska kell miatta, mert én a bringára rá nem kötök egy batyut, ha meg csak felcsapod szigetelőszalaggal, tiszta sár, lesz és annyi neki 5 karika múlva. (tubolito nem opció, az kv drága és 1x használatos) Szerintem ha a TL-ben nem lehet annyira megbízni hogy ne kelljen minden kirándulásnál a legrosszabbra készülni, akkor hamvába halt ötlet. Ha ez most belsős rendszer lett volna (1. hogy nem történik meg, mert a conti külsőm nagyon jó kis gumma) de még ha pont ugyan így összejön, akkor is meg tudom foltozni a belsőt, egy kis lóvéval kitömöm a külsőt és 13 perc alatt itthon vagyok.
    A felniről egyszer azt mondta egy haver, hogy a jobbaknak ki kell bírnia néhány km-t lapos gumival is, ha óvatosan mész aszfalton, na ez a 10km pont a néhány felső határa volt, a pereme nem karcolódott meg, de olyan hangja volt hazáig hogy mindenki engem bámult.

    Hazafelé kolbászolva, minden egyes eurocentet megbántam amit erre a bringára költöttem, szinte kivétel nélkül minden fejlesztésem visszaütött, annak ellenére, hogy modernebb alkatrészeket kapott, slx csoda váltó kb ugyanennyi km alatt letört, vitte a váltófület is, a hajtáscsere kalap szar, már az új 1051-es lánccal is darál valami, fékek erősebbek de nem keményebbek mint ami volt, TL meg most hagyott cserben.
    Új bringát kellett volna venni, olyat amit egy MÉRNÖK rakott össze, aki pontosan tudja hogy mi passzol mihez, és miért azt rakja bele. A bergamont úgy tűnik nem az én márkám, pedig én mindent megtettem hogy jóban legyünk :U

    Szóval a pontos modell, schwalbe Racing Ralph Performance + Racing Ray Performance, aki unja már a tapadást, és a biztonságos kanyarodást, ne keressen tovább mert ez a gumma feldobja majd a veretéseket.
    jjeahh neked pont azt tetszik benne ami szerintem rettenetes, hogy kiszámíthatóan csúszik, én csak azt éreztem hogy állandóan csúszik, vagy legalább is azon a határon van. Nekem a cross king egyszer sem érte el a csúszáshatárt, úgysem merem annyira dönteni hogy számítson, de legalább normál körülmények között mindig jól működik.

    "Do not go where the path may lead, go instead where there is no path and leave a trail." // Ralph Waldo Emerson //

Új hozzászólás Aktív témák