- Milyen SSD-t vegyek?
- Melyik tápegységet vegyem?
- Apple asztali gépek
- Milyen egeret válasszak?
- Intel Core i3 / i5 / i7 8xxx "Coffee Lake" és i5 / i7 / i9 9xxx “Coffee Lake Refresh” (LGA1151)
- Milyen TV-t vegyek?
- Amlogic S905, S912 processzoros készülékek
- AMD Ryzen 9 / 7 / 5 7***(X) "Zen 4" (AM5)
- Kormányok / autós szimulátorok topicja
- Bluetooth hangszórók
Hirdetés
-
Megérkezett a Razer új csúcsegere, a Viper V3 Pro
ph A némileg könnyebbé varázsolt termék a Viper V3 HyperSpeed formáját örökölte, ergo hosszabb, keskenyebb és picit magasabb, mint a V2 Pro.
-
Lenovo Essential Wireless Combo
lo Lehet-e egy billentyűzet karcsú, elegáns és különleges? A Lenovo bebizonyította, hogy igen, de bosszantó is :)
-
Már nem az Apple a kínai mobilpiac kedvence
it Az IDC szerint az Apple 6,6 százalékkal kevesebb mobilt tudott leszállítani Kínában az első negyedév során – a Counterpoint 19 százalékos visszaesést említ.
-
PROHARDVER!
Vásárlási segédlet - Karbantartás - Egyéb hasznos dolgok
Mielőtt kérdeznél olvasd el a téma összefoglalót, vagy használd a keresőt
Új hozzászólás Aktív témák
-
6030D
Ármester
válasz Hasaggymeg #152434 üzenetére
Elment mellettünk egy VW Polo egy Cube fattel a seggén, eszembe is jutott, de múltkor a kocsi is más volt, meg ez nem fekete bringának tűnt.
Mi holnapra tervezünk egy NHH-Csóvi túráz, de most is esik, így ki tudja mi lesz. Hülye idő van, pedig jót mondtak.Merida Big.Nine 6000, Mitas Kratos/Scylla
-
Hasaggymeg
Topikgazda
válasz 6030D #152451 üzenetére
Nagyon sz@rul jósolták egész héten,úgy tűnik mikor ilyen változékony nem tudják csak hablatyolnak össze-vissza. Holnapra sem mond esőt.
"Végy egy kerékpárt,nem fogod megbánni...feltéve ha életben maradsz."Samuel Langhorne Clemens link: https://cdn.rios.hu/dl/upc/2024-02/02/91209_d2j2gi0v6zwls7lx_1000006503.jpg
-
inifini
tag
Mi is mentünk egy szép 125 km karikát, úgy készülve, hogy napos-felhős idő lesz, ahogy az előrejelzés mondta. Velencénél megálltunk egy kis energiagyűjtésre, és akkor kezdett el szemerkélni az eső. Szerencsére nem volt vészes, de egy pár km-t így tettünk meg. Kellemesen elfáradtam, ajándék november közepén ez az enyhe idő. Kíváncsi vagyok, holnapra mennyire jön be az előrejelzés...
-
Amazonas
senior tag
válasz inifini #152453 üzenetére
Sajnos már az Időkép radarvideója sem megbízható. Most is elindultam még este a LIDL-be, erre visszafelé elkezdett esni (13. kerület), nem is kicsit. Szerencsére Bubi-val voltam. Visszanéztem a radarvideón, és az az eső szó szerint a semmiből keletkezett még Bp. alatt.
Egyre inkább úgy érzem, hogy ebből idén már csak Bubizások lesznek...[ Szerkesztve ]
-
Hasaggymeg
Topikgazda
válasz xy.zsolt #152455 üzenetére
Régi szép idők,mikor jó előre láttad közeledni az esőt a radaron. ...van mikor itt-ott váratlanul kipattan nyáron is egy-egy zivatargóc,ilyenkor télen meg,ha a felhőtakaró 80-90%-os bármi lehet.
[ Szerkesztve ]
"Végy egy kerékpárt,nem fogod megbánni...feltéve ha életben maradsz."Samuel Langhorne Clemens link: https://cdn.rios.hu/dl/upc/2024-02/02/91209_d2j2gi0v6zwls7lx_1000006503.jpg
-
trialboj
őstag
válasz jjeahh #152449 üzenetére
Pont hogy nem fér el kis helyen a belső, táska kell miatta, mert én a bringára rá nem kötök egy batyut, ha meg csak felcsapod szigetelőszalaggal, tiszta sár, lesz és annyi neki 5 karika múlva. (tubolito nem opció, az kv drága és 1x használatos) Szerintem ha a TL-ben nem lehet annyira megbízni hogy ne kelljen minden kirándulásnál a legrosszabbra készülni, akkor hamvába halt ötlet. Ha ez most belsős rendszer lett volna (1. hogy nem történik meg, mert a conti külsőm nagyon jó kis gumma) de még ha pont ugyan így összejön, akkor is meg tudom foltozni a belsőt, egy kis lóvéval kitömöm a külsőt és 13 perc alatt itthon vagyok.
A felniről egyszer azt mondta egy haver, hogy a jobbaknak ki kell bírnia néhány km-t lapos gumival is, ha óvatosan mész aszfalton, na ez a 10km pont a néhány felső határa volt, a pereme nem karcolódott meg, de olyan hangja volt hazáig hogy mindenki engem bámult.Hazafelé kolbászolva, minden egyes eurocentet megbántam amit erre a bringára költöttem, szinte kivétel nélkül minden fejlesztésem visszaütött, annak ellenére, hogy modernebb alkatrészeket kapott, slx csoda váltó kb ugyanennyi km alatt letört, vitte a váltófület is, a hajtáscsere kalap szar, már az új 1051-es lánccal is darál valami, fékek erősebbek de nem keményebbek mint ami volt, TL meg most hagyott cserben.
Új bringát kellett volna venni, olyat amit egy MÉRNÖK rakott össze, aki pontosan tudja hogy mi passzol mihez, és miért azt rakja bele. A bergamont úgy tűnik nem az én márkám, pedig én mindent megtettem hogy jóban legyünkSzóval a pontos modell, schwalbe Racing Ralph Performance + Racing Ray Performance, aki unja már a tapadást, és a biztonságos kanyarodást, ne keressen tovább mert ez a gumma feldobja majd a veretéseket.
jjeahh neked pont azt tetszik benne ami szerintem rettenetes, hogy kiszámíthatóan csúszik, én csak azt éreztem hogy állandóan csúszik, vagy legalább is azon a határon van. Nekem a cross king egyszer sem érte el a csúszáshatárt, úgysem merem annyira dönteni hogy számítson, de legalább normál körülmények között mindig jól működik."Do not go where the path may lead, go instead where there is no path and leave a trail." // Ralph Waldo Emerson //
-
6030D
Ármester
válasz trialboj #152457 üzenetére
Szerintem ha a TL-ben nem lehet annyira megbízni hogy ne kelljen minden kirándulásnál a legrosszabbra készülni, akkor hamvába halt ötlet.
Azért néha ideírom Neked, hátha egyszer el is fogadod: rengeteg ember megy tubeless-szel, gond nélkül, túrázva, hobbi versenyzőként, profi versenyzőként. Nagyon kicsi azoknak a száma, akik visszatértek ismét belsősre. Nem tudom mi a gond a te rendszerednél, első körben megkérdezném a szerelőt, mit mondd rá, vagy írnék a bd-nek, hogy ez lett. Bár eléggé egyértelmű, hogy ez vágás, ha meg menetirány szerinti, akkor meg az is lehet, hogy ráfaraltál egy éles kőre, és az tépte le. Írtad is, hogy inkább a hátsóval fékezel, így simán elképzelhető.
De már említettem, hogy ott van a közeledben a jó magyar szervizes, megbeszélsz vele egy napot, odaviszed, megcsinálja, várost nézel, majd hazamész és boldog vagy. Esetleg mondd dolgokat, hogy mi az, ami user error.Na mindegy, én megyek tekerni a szar tublessemmel, amit felraktam augusztus elején, és csak az aszfalt/terep beállítások miatt fújom.
Merida Big.Nine 6000, Mitas Kratos/Scylla
-
-
jjeahh
nagyúr
válasz trialboj #152457 üzenetére
Megértem, hogy most nagyon feldúlt vagy, de még mindíg azt mondom, hogy simán nem volt szerencséd és elkerülhetted volna a lapos gumival tekerést. Ami a Schwalbe-t ennyire kivágta, az szvsz bármit kivágott volna annyira, hogy mindenképp kuka lenne most a gumid, max mivel a drágább gumikban sűrűbb-vastagab a belső szövet, egy olyan lehet kibírta volna hazáig egy belsővel papírpénz vagy gorilla tape nélkül... ami nálad ugy-e nem volt. Az nem a schwalbe hibája vagy a conti erénye, hogy eddig nem vágta ki semmi a gumid, az ilyen defekt nagyon ritkán fordul elő és te pont most kaptad be. Meg ha megnézed, a legtöbb olcsó guminak az oldalfala nem kapott semmi extra védelmet, ahogy a performance schwalbe-ok sem, max liteskin-t vagy twinskin-t, a snakeskinért már többet kell fizetni.
"Szerintem ha a TL-ben nem lehet annyira megbízni hogy ne kelljen minden kirándulásnál a legrosszabbra készülni, akkor hamvába halt ötlet"
Olyan rendszer nincs, ami a vágásos defektet megfogja. Cserébe általában ritkán fordul elő, szal lehet, hogy ugyanezzel a gumival soha többé nem lenne ilyen defekted."de még ha pont ugyan így összejön, akkor is meg tudom foltozni a belsőt, egy kis lóvéval kitömöm a külsőt és 13 perc alatt itthon vagyok"
Ekkora vágást jó eséllyel nem tudtál volna megfoltozni és ha nincs nálad pótbelső, ugyanekkorát szívtál volna."Pont hogy nem fér el kis helyen a belső, táska kell miatta, mert én a bringára rá nem kötök egy batyut, ha meg csak felcsapod szigetelőszalaggal, tiszta sár"
"És kvára nem érzem felelőtlennek magam amiért nem málháztam még tovább a csomagom, pótblesővel meg kerékleszedővel, meg külsőre való folttal"
Pedig te is beismerheted, hogy ha lett volna nálad belső, nem szívod ennyire meg, a gumid meg most akármilyen lett volna, 90%, hogy úgyis a kukában landolna. Valahogy mindenki megoldja a pótbelső hurcolását, mert sajnos egyszerűen alapkellék ma is és megmentheti a segged, TL ide vagy oda. A tubeless sem képes csodára, kb az összes szúrásos defekttől megvéd, de a vágástól nem képes . Tudom, hogy macera a belsőt magaddal vinni, de ha ez megnyugtat, mindenkinek azNo de mindegy, nem muszáj egytértenünk, én személy szerint picit túl is biztosítom magam, mert nem szeretek a semmi közepén szívni, még ha ritkán is fordul elő. Viszont akad nekem is olyan haverom, aki nemhogy belsőt, multitoolt sem visz magával sosem.
6030D: "Na mindegy, én megyek tekerni a szar tublessemmel, amit felraktam augusztus elején, és csak az aszfalt/terep beállítások miatt fújom"
Szintén, ráadásul szar performance schwalbe-vel
[ Szerkesztve ]
Fb: facebook.com/n.barni | Insta: instagram.com/n_barna/ | Strava: bit.ly/2HvMboG
-
Hasaggymeg
Topikgazda
válasz trialboj #152457 üzenetére
Tény,hogy nálad valamiért rövidebb a vas élattartama,(nem szívesen adnám kölcsön kerékpárom ) és ezzel nincs is baj,csak akkor az egyszerű,elnyűhetetlen és atombiztos felé kellene irányulni vásárlásnál,valami amit lehet ütni-vágni és bírja az ívet.
"Végy egy kerékpárt,nem fogod megbánni...feltéve ha életben maradsz."Samuel Langhorne Clemens link: https://cdn.rios.hu/dl/upc/2024-02/02/91209_d2j2gi0v6zwls7lx_1000006503.jpg
-
Toobee
veterán
válasz trialboj #152443 üzenetére
Részvétem. Én a Speci Purgatory gumimmal szoptam kb így, mint te. Belső legyen mindig, tényleg, mert sose tudni. Nálam 1,5 év tubeless alatt egyszer kellett, ha nincs nálam, akkor így járok, mint te. Ne félj a vázra rakott dolgoktól, bár biztos láttad már az én málhás gépemet Strap/tépőzár vázra. Egyébként mióta Hentyvel járkálok, már csak a tubeless kit van a bringára rakva. Nagyon bevált, pedig táskaellenes vagyok, csak az övtáskát tűröm meg. Ez egy jó kombó, ráadásul 3 liter vizet magammal tudok vinni. Azért ha lesz még felesleges pénzem, amit nagyon nem tudok mire költeni, akkor egy Deuter Pulse 3-at még bevállálok.
Mostanában sajnos nagyon keveset tekertem, remélem, hogy ma összejön egy közepes kör. HHH-ra jön valaki? 11 körül terveztem indulni.
https://barbieripnk.hu/
-
Somatom
veterán
válasz trialboj #152457 üzenetére
A mérnök csak megtervezi a bringát. Azon utána még sok szempont alapján változtatnak. Az egyik ilyen szempont a spórolás, a haszon maximalizálása. 1,2 milláért sem kaptam tuti pedelecet. Az elméletileg kompatibilis tányérkerék mégsem annyira kompatibilis, a dropper bowdwene 3 hónapot bírt, stb.
Samsung XCover 6 pro, Tab S7+ 5G
-
trialboj
őstag
válasz 6030D #152458 üzenetére
Amit kiemeltél azzal a mondattal én arra céloztam, vagy legalább is szerettem volna, hogy mivel TL rendszerem van, NEM szeretnék belsőt hordani magammal (kisebb túrákra, v ismert ösvényeken), mert bízom annyira a rendszerben hogy ilyesmi ne történjen, a tegnapi hszben pedig le is írtam, hogy teljes mértékben gumi problémának tudom be, első kerék volt, nem fékeztem 10 el gurultam, és úgy hasadt szét.
A szervizes ajánlásra nem emlékszem, debrecent ajánlottad? Az meg hogy a te gépeddel sosincs gond nem nagy újság, havonta hordod RENDES szervizbe, ahol olyanok dolgoznak akik valószínűleg tanulták a szakmát, nem csak felvették őket.(#152460) jjeahh Neked nem ez a fostaliga gumid van, pontosan nem tudom mit használsz, de az komolyabb bütykökkel rendelkezik, ami lehet jobban össze van rakva, ez meg xc féleség, habár könnyűnek nem volt könnyű, ezért is vettem, mert gondoltam ami ilyen kő nehéz, azon nem megy át szinte semmi.
(#152461) Hasaggymeg Én sem szívesen használom a saját bringámat, a túrákon, de mit lehet tenni . BTW, nem gondolnám hogy én lennék a hibás, sokkal valószínűbb hogy azért törik le 2x 3 hónap alatt a váltó, és megy tele ággal meg minden szarral a hajtás, mert nincsenek olyan ösvények mint felétek, ami van azt már ismerem, ezért a járatlanabb utakon kalandozom, de tegnap nem ez volt a helyzet, ezért cseszte fel az agyam.
(#152462) Toobee Neked csak úgy csupaszon van felfogva? Ez telemegy porral, és sárral, majd kidörzsöli, és mikor 3 hónap múlva kellene, akkor már eleve lyukas lesz... v tévedek?
Még egyszer leírom a Tubeless rendszer jó dolog, biztos van létjogosultsága, nyugodtabb vagy mikor gizgazos részen jársz, mivel ennyi pénzt beleöltem az átalakításba továbbra is az marad, de majd csak jövőre, mikor eljutok egy olyan szervizbe ahol képesek megcsinálni úgy ahogy kell. Most viszont felkerül a jóféle x-king ami már annyira öreg hogy azóta már nem is gyártják ezen a néven és berakok egy belsőt a táskámba, mert nem tesztelném tovább a mavic képességeit
"Do not go where the path may lead, go instead where there is no path and leave a trail." // Ralph Waldo Emerson //
-
bringasisti
őstag
válasz trialboj #152464 üzenetére
Létezik olyan hogy cső fólia ami vastagabb mint egy sima nejlon zacskó. Abba beleteszed és úgy rakod fel akkor védve van. Nekem van belőle egy kilométer ha privátba adsz egy címet akkor küldök neked annyit ami életed végéig elég lesz. Természetesen ellenszolgáltatás nélkül
BENEFON DELTA--------N8
-
Runner_fxr
Ármester
válasz trialboj #152457 üzenetére
Az tény, hogy kellemetlen ha ilyen történik, de alapvetően a tubeless megbízható dolog. Gumikból vannak sajnos selejtesebb szériák, meg ugye az sem mindegy mennyi idős amikor megveszed. Nekem egyszer volt ilyen szakadásos problémám egy nobby nic-el, akkor egyből elengedte a nyomást, de ezt leszámítva, amióta maxxis van, még soha nem kellett pótbelső. Persze a nagyobb túrákra szoktam vinni belsőt, biztos ami biztos.
Amúgy azt megértem, hogy mérges vagy, én is voltam már mérges a 135 ezres gps-re, amikor nem úgy működött ahogy én szerettem volna. Voltam mérges cannondale-re, meridára, mert állandóan recsegett valami a vázon, rengeteget szereltem is őket, de végül mindig megoldódott azért minden. Egyébként a bergamont-nak mi köze van ahhoz, hogy kiszakadt a külsőd, vagy ahhoz, hogy az új féked nincs megfelelően légtelenítve? A kerékpárgyártók a vázat tervezik, gyártják (gyártatják), az alkatrészeket megvásárolják a beszállítóktól, azoktól a beszállítóktól akiktől mindenki vásárol.
-
jjeahh
nagyúr
válasz trialboj #152464 üzenetére
790g-os performance twinskin van nekem is, mint neked, csak nagyobbak a bütykök (nobby nic). Jövőre elhatároztam, hogy vagy vittoria barzo lesz, vagy rocket ron evolution, utóbbi 610g, kíváncsi vagyok beválik-e, mert a két gumin 360 grammot fogok spórolni, amit én már bőven megérzek . Haverom amúgy sikeresen kivágta az olcsó drótos contit is tavaly, igaz nem x-kinget, hanem trail kinget.
Amúgy egy tipp: ha már úgyis le kell szedned az első gumit, miért nem próbálod meg, hogy rá lehet-e robbantani belső nelkül műhelypumpával a felnire? Lehet nem kell kompresszor és akkor fölösleges megint szerviz kereséssel sz*patnod magad. Nálam pl. a maxxis simán felment pumpával, a nobby nic meg nem, szal gumifüggő.Fb: facebook.com/n.barni | Insta: instagram.com/n_barna/ | Strava: bit.ly/2HvMboG
-
Runner_fxr
Ármester
válasz jjeahh #152468 üzenetére
Én még eddig mindent fel tudtam tenni műhelypumpával. Van amit kicsit nehezebb, szét kell húzni a külsőt, főleg a szelepnél, hogy kicsit kezdjen el ráfeszülni a peremre, majd így körbemenni, utána már el szokta kapni. De az kétségtelen, hogy a kompresszor, vagy boosteres pumpa megkönnyíti.
Ez meg, hogy egy gumi kiszakad, teljesen kiszámíthatatlan, a legdrágább legjobb gumik is kiszakadhatnak az első bicajozáskor, de lehet 1 év múlva is hibátlan.
-
jjeahh
nagyúr
válasz Runner_fxr #152470 üzenetére
Ja, a kiszakadásról nekem is ez a véleményem kb.
Nobbyt én hiába próbáltam széthúzni, nem tudtam felrakni . Maxxissal nem volt ilyen gondom.Fb: facebook.com/n.barni | Insta: instagram.com/n_barna/ | Strava: bit.ly/2HvMboG
-
rétisün
veterán
"ezt nem hiszem el!"
zala megyében is jó idő van....egész eddig egy csepp sem esett. talán nem is fog
war...war never changes.... hol kezdődik a valóság, és hol ér véget a képzelet.....Ron Swanson for president !!
-
TayRol
veterán
válasz trialboj #152457 üzenetére
én nem nyomom olyan hardcore, mint te, de 3 bergamont van most már itthon, és - nem a Runner_fxr-hez való ex-kötődésük miatt, de - nagyon szeretem őket. minőségben nem vallnak szégyent. sajnálom, hogy neked nem jött be, ám lehet, hogy ez nem pont szegény vázgyártó hibája.
[ Szerkesztve ]
-
SOAD19
addikt
Sziasztok!
A mai napom, hajnalban csodásan indult. Nagy ritkán elmegyek a haverokkal, volt kollégákkal kocsmázni egyet. Tegnap is így történt, és szokásos módon bicajjal mentem. A bibi, csak annyi volt, hogy siettem, és az első kerekemet szarul zártam le, nem a vázhoz fogattam hozzá.
Este 1 környékén szembesültem vele, hogy egy drága honfitársunk le is nyúlta. Lehetett haza cipelni a bicajt kb. 1 km-re.
Na, de a lényeg. Ahogy nézegetem, alig van választék számomra első kerékből, cross/trekking bicajhoz. Főleg úgy nem, hogy tárcsafékes, és teljesen fekete kell, azaz nem kompatibilis felnifékkel. Ezt az egyet találtam, ami szóba jöhet: [link]
Ebike-nál, kemény 11 darab az össz választék, és nem is van minőségibb darab: [link]
Bár, csak 68 kiló vagyok, úgyhogy gondolom, ez a szintű kerék is jó lehet nekem, vagy nagyon silány minőség, ez még?
Felniszalagból, ebből a BBB-ből melyik szélességet kellene választanom, a 22mm-est, vagy elég a 18-as is? A linkelt felnire 24mm-t írnak.[ Szerkesztve ]
-
robee19
tag
válasz dellfanboy #152476 üzenetére
Elöl-hátul nagytányér esetén áll így, ami keresztbeváltás.
-
ivana
Ármester
válasz dellfanboy #152476 üzenetére
Igen, ez teljesen jó.
(#152478) robee19 Attól függ milyen rendszer, de normál esetben akkor ennél feszesebb kell legyen.
(#152477) SOAD19 Inkább fűzess szerintem valamit ilyen árkategóriában. A joytech agyak nagyon gagyik.
[ Szerkesztve ]
-
ZolkoW
őstag
Nagyon király idő volt ma erre is, a terepfutók (verseny volt, párszor kereszteztem is az útvonalukat) többen rövidgatyában tolták.
Én túlöltöztem a téli kabátommal, de legalább a gurulásoknál sem fáztam. Nem egy ilyen napon kéne eldöntenem, de egyelőre lemondok a téli cipöről, a kamásli szépen tisztán tartotta a cipőmet is ;) - csak ne kelljen sokat gyalogolni, de a kapaszkodó tüskék már az első út alatt megtalálták a helyüket a kevlárszövetben, szóval eleve úgy teszem fel, hogy kikandikálnak a lyukakon. És egyelőre az Eggbeatert is napolom, akkor ez eddig használt áron is 50e spórolás, lássuk csak, mire költhetném el...Ki lett igazítva a múltkori félrefűzés, tehát végre elöl-hátul a szélesebb felnik vannak, a télinek kinevezett gumikkal. Elöl Nobby Nic, hátul Racing Ray . Persze szigorúan fordítva feltéve. Az enyém olyan brutál vastag, hogy ami azt kihasítja, az talán egy krosszmotor abroncsnak sem kegyelmez.. nem is értem, a Nobby 730 g a nagy bütykeivel, ez pedig 910. Szóval ahogy a medve, a biciklim is felszedett egy kis téli felesleget, nem is jó emelgetni :)
A lényeg persze, hogy hogy gurul.. én eddig is zseniális guminak (mintának) tartottam a Racing Rayt, de hátul is bejön. Semmi indokolatlan csúszkálás vagy kaparás nem volt, ami a talaj mellett elvárhazó volt, azt nálam hozta. Sekély, felületi taknyos sár volt majdnem mindenhol, volt ahol már szikkadt, egy hosszabb szakaszon volt gázolós vizes, mélyebb rész, ott is jól viselkedett. a középső bütyköknek oldaltartása is jó, ez már elöl is érződött. Hiába, jól lekoppintották a Contit ;) csak ennek lekerekítettek a bütykei.
Láttam egy csomó őzet is :)Basszusműhely helyett: https://www.facebook.com/profile.php?id=61555669762786
-
jjeahh
nagyúr
válasz ZolkoW #152480 üzenetére
+1, itt is hihetetlen jó idő volt, rövidnadrág, póló és úgy eresztettem. A városba, a hegyek közé beült a köd, ezért ott hideg van, de ha onnan sikerül kimászni a hegybe, novemberhez képest nagyon meleg a levegő, izzadtam mint a ló. Haveromat már hiába is csalogatom, nem akar kijönni, kidugta az orrát az ablakon, eldöntötte, hogy fázik és vége a szezonnak .
A kétszínű markolat meg m*rhajó[ Szerkesztve ]
Fb: facebook.com/n.barni | Insta: instagram.com/n_barna/ | Strava: bit.ly/2HvMboG
-
SOAD19
addikt
válasz ZolkoW #152481 üzenetére
Köszi a tippet! Szerintetek, ez megtenné? Az előbb nem írtam, hogy gyakorlatilag csak városi közlekedésre használom a bicajt.
(#152479) ivana
Köszi, Neked is! De, mint látható, annyira nem vagyok jártas a témában, így inkább a kész kerekek között nézelődök. Illetve, ha fűzetnék kerteket, akkor 4-5k maga a fűzés munkadíja. Laikusként azt gondolom, hogy inkább jóval drágább kerekeknél lehet érdemes kerekeket fűzetni. De, ha tudsz adni tippet és szettre, ami munkadíjjal megvan 15k-ból, akkor azt szívesen veszem. A hsz. elején linkelt kerék már elmegy kategória?
Nem akarok sokat költeni a bicajra, mert a teleszkóp is kuka, a hajtást is cserélni kellene lassan, mert már 3 éves. Azon gondolkodok, hogy lehet él kellene adni, és venni újra egy újszerű használtat. Igaz a váz teljesen jó állapotban van, csak minimális mennyiségű karc van rajta. -
inifini
tag
Ebben a szép időben sikerült ma is egy közel 120 km-es karikát mennem, csak a szél picit belerondított.
Így meg is lett a 11000 km erre az évre, most még egy kis szint kell, hogy elérjem a 100 000 métert (igaz outival, de azért...) -
ZolkoW
őstag
válasz SOAD19 #152483 üzenetére
nem figyeltem, használt szóba jön-e, de testbike aprón 16-ért hirdet valaki komplett kerékszettet gumival, tárcsával.
(belső felniméret 17mm, ami manapság már országútinak is keskeny, de 40-es gumiig szerintem bátran használható)[ Szerkesztve ]
Basszusműhely helyett: https://www.facebook.com/profile.php?id=61555669762786
-
cdl
senior tag
válasz inifini #152485 üzenetére
Ma Nekem is összejött végre egy 100 km karika
Az idő csodás volt, napsütés, kis szél.
Viszont közbejött 1-2 dolog azért. 65 km-nél elfogytam, nem foglalkoztam a kajával. Volt nálam, ezt könnyen megoldottam.
Viszont a jobb térdem 70 km-nél azt mondta elég.
Az utolsó 30 1 lábbal ment szinte.
Látszik, hogy kijöttem a rutinból. Problémások a térdeim, egyszerre nem lehet így leterhelni őket.
Kell a fokozatosság, na. -
syler123
veterán
Sziasztok!
Ilyen kerékpárlámpát használ valaki? 18650-es akkuhoz keresek lámpát. Melyik verziót vegyem? 3 féle erősségű van, a képek alapján jónak tűnik ahogyan világít.
-
Hínár929
tag
válasz SOAD19 #152483 üzenetére
Szia!
A Rodi szerintem nem ér annyit, a Beretta árban elég jó de trekkingre lehet széles lenne a felni.
Rozsdamentes küllőkkel, Alivo aggyal, KLS vagy Ryde felnivel 19-ből klasszisokkal jobb kereket lehetne fűzni ebben benne van a munkadíj is, 3500-ért fűznek pl. az ebike-nál.De ha eladod akkor a Beretta.
[ Szerkesztve ]
-
jjeahh
nagyúr
válasz syler123 #152489 üzenetére
Van ilyenem, nem valami szép a fénye és az 12000 lumen kamu, max 200-at tud. Inkább ezt vedd, meg egy filléres konzolt hozzá.
[ Szerkesztve ]
Fb: facebook.com/n.barni | Insta: instagram.com/n_barna/ | Strava: bit.ly/2HvMboG
-
-
syler123
veterán
válasz -=RelakS=- #152493 üzenetére
Design: XML2 T6-4C
Anyumnak szeretném, ő jár kora reggel bringával, amikor még sötét van, messzire nem kell világítania, nem teker gyorsan, csak lásson rendesen, ne a gagyi 1 pálcikás lámpa legyen a bringáján, amit gazdaboltban vett...
Tartót milyet érdemes venni? Olyat ami nem megy szét az első meghúzáskor.
[ Szerkesztve ]
-
-=RelakS=-
veterán
válasz syler123 #152494 üzenetére
Ez is fontos tulajdonság: 7135x8
Ez azt jelenti, hogy legnagyobb fényerőn nagyon melegszik, pár percnél tovább nem bírja. Ez egy régebbi firmware-t használ, az nem tudom, hogy a túlmelegedést hogy díjazza. Az újabb emlékeim szerint lejjebb veszi a fényerőt, amit aztán egy ideig nem is enged állítgatni.Itt streamelek játékot időnként: https://www.twitch.tv/relaks__
-
cellpeti
veterán
Sziasztok!
Szeretnék venni edzőgörgőt és szenzort hozzá. Olyat, ha lehet, amit fel lehet tenni Strava-ra, hogy tudjam pontosan mennyit mentem.
Én kezdésnek egy full alap görgőre gondoltam(mágneses), illetve néztem a decathlonos szenzorokat.
Illetve az Elite Misuro B+ is.
Ti melyiket ajánlanátok?
Tigris, tigris, csóvafény...
-
Hasaggymeg
Topikgazda
válasz syler123 #152489 üzenetére
Továbbra is ezt ajánlom,ma is meggyőződtem fényéről. [link]
Más...itt 105Km és ~900m szint (888) volt.Sem kép,sem Strava,rokon (Zasszony) az egyetlen tanu,így lehet meg se történt.
[ Szerkesztve ]
"Végy egy kerékpárt,nem fogod megbánni...feltéve ha életben maradsz."Samuel Langhorne Clemens link: https://cdn.rios.hu/dl/upc/2024-02/02/91209_d2j2gi0v6zwls7lx_1000006503.jpg
-
Ironizer
tag
Na hát ez egy baromi jó kör volt ma, nagyon szép a Vértes még mindig, pedig azt hittem, hogy már kopasz lesz minden, 3 hete nem jártam kint. Találkoztam vagy 4 bringással is összesen az út során, kész tömeg volt, általában egyet se látok.
Album: https://photos.app.goo.gl/zFzqtjYPBQYHL3F3AÚtvonal: [link]
-
syler123
veterán
válasz Hasaggymeg #152497 üzenetére
Köszi! Ez jó lenne, csak jobb lenne ha 18650-es akkuval menne, ha lemerül ne akkor kelljen töltögetni, hanem viszek egy másik akkut és megy tovább.
-
rétisün
veterán
válasz inifini #152485 üzenetére
az q***a sok. igaz, outival, de azért....
nekem talán az összes km-em lesz 10.000 (outi, dolgozóbajárás, mindeféle tekergés), de ma azért megint egy kicsit közelebb kerültem az idei célkitűzéshez, ha meglesz úgyis jövök képpel dicskedni
war...war never changes.... hol kezdődik a valóság, és hol ér véget a képzelet.....Ron Swanson for president !!