- Miniképernyős, VIA-s Epomaker billentyűzet jött a kábelmentes szegmensbe
- Különösen rendezett beltér hozható össze a Cooler Master új házában
- A középkorra és a pokolra is gondolt az új AMD Software
- Új gyártástechnológiai útitervvel állt elő a TSMC
- A Gigabyte is visszaveszi alaplapjainak alapértelmezett tuningját
- OLED TV topic
- NVIDIA GeForce RTX 4080 /4080S / 4090 (AD103 / 102)
- Fujifilm X
- Milyen nyomtatót vegyek?
- Milyen egeret válasszak?
- AMD Ryzen 9 / 7 / 5 / 3 5***(X) "Zen 3" (AM4)
- Milyen TV-t vegyek?
- 3D nyomtatás
- Intel Core i5 / i7 / i9 "Alder Lake-Raptor Lake/Refresh" (LGA1700)
- Milyen belső merevlemezt vegyek?
Hirdetés
-
Toyota Corolla Touring Sport 2.0 teszt és az autóipar
lo Némi autóipari kitekintés után egy középkategóriás autót mutatok be, ami az észszerűség műhelyében készül.
-
Konzolokra is megjelenik a Deathbound
gp A PC-s verzió mellett megkapjuk a teljes kiadást PlayStation és Xbox platformokra is.
-
A középkorra és a pokolra is gondolt az új AMD Software
ph A 24.4.1-es, WHQL aláírással rendelkező szoftvercsomag több hibát is javít.
-
PROHARDVER!
Vásárlási segédlet - Karbantartás - Egyéb hasznos dolgok
Mielőtt kérdeznél olvasd el a téma összefoglalót, vagy használd a keresőt
Új hozzászólás Aktív témák
-
Hasaggymeg
Topikgazda
válasz 6030D #118690 üzenetére
Engem így elsőre érdekel.(csak elsőre mert nem tudom mi lesz a program,meg mit szól a zasszony stb.) Remélem nem ketten leszünk,mert akkor biztosan másodiknak befutok.
[ Szerkesztve ]
"Végy egy kerékpárt,nem fogod megbánni...feltéve ha életben maradsz."Samuel Langhorne Clemens link: https://cdn.rios.hu/dl/upc/2024-02/02/91209_d2j2gi0v6zwls7lx_1000006503.jpg
-
6030D
Ármester
válasz Hasaggymeg #118701 üzenetére
Nem versenyezni megyünk.
Amúgy lehet aszfalt is, ha valakit úgy érdekel.Merida Big.Nine 6000, Mitas Kratos/Scylla
-
bunddog
tag
válasz pc360 #118699 üzenetére
Kérdeztem anno egy bringa szervizben hogy mit gondolnak a full kerámia csapágyról hogy érdemes e arra cserélni ha cserés lesz a dolog, de azt mondták hogy normál használat mellett (nem verseny szinten) nem érzel különbséget. Gyakran szervizelnek dt agyakat és azt mondja hogy a sima pár százas csapágyakat rakják bele nem a 4-5 ezres SKF-et hisz gyárilag sincs benne jobb
Amúgy nekem kb. 2 éve van meg a novatec és még nem darál.
-
jjeahh
nagyúr
No megvolt a Dél Hargita túra is. 72km, 1670m mászás, 1753m lejtőzés lett a vége, majdnem végig esőben . Több kép itt: [link]
Fb: facebook.com/n.barni | Insta: instagram.com/n_barna/ | Strava: bit.ly/2HvMboG
-
Toobee
veterán
válasz Toobee #118651 üzenetére
Benzinben kimostam, ment rá 2 adag Squirt. Úgyhogy előbb utóbb mégírom a tapasztalataim. Érdekel annyira a téma, hogy a kövi szett is komplett legyen ugyanezekkel a cuccokkal, csak gyári kenőanyagra felvitt Squirttel. Kérdés mennyit fog bírni a lánc, mert a mostani XX 1-be sem megy bele a feles mérő, pedig a nyarat lenyomtam vele... Nem mostanában lesz eredmény
https://barbieripnk.hu/
-
rétisün
veterán
válasz bringasisti #118708 üzenetére
engem érdekelne.....
war...war never changes.... hol kezdődik a valóság, és hol ér véget a képzelet.....Ron Swanson for president !!
-
bringasisti
őstag
válasz rétisün #118711 üzenetére
Bocsi a méret miatt.
Mikor gyerek voltam akkor foglalkoztam 250 MZ teljesítmény növeléssel. Már akkor is mindig kekeckedtem és megfelelő helyen megkérdeztem hogy miért árulnak használhatatlan főtengely csapágyat a motorhoz? Ugyanis aki megrendelte a kereskedelem számára az kitűnő kávét tudott főzni , de nem tudta hogy a végén lévő betű az azt jelenti hogy emelt hézagú a csapágy és mivel nem ezt rendelte meg mindegyik tönkre ment! Mi itt a probléma az agy körül? Teljesítmény többletet ígérnek lemértem kiszámítottam a két csapágy esetén 15.2 g. Nyilván van versenyző aki valamelyik három hetesen a király szakaszra hajt de ő nem bibelődik ilyesmivel mert a rajt előtt felemeli a lábát mint a fiú kutya mikor hugyozik és alá tolják a felkészített gépet. Azok akik nem profi szinten csinálják ekkora tömeg nem számít! Rákerestem most hogy szó volt róla egyrészt úgy adják elő mint egy mostani fejlesztést mikor a katalógus amit beraktam 2006 és már tartalmazza! Mi az amit szeretnék mondani? Az hogy a csapágy fészek és a tengely válla az agyban ha nem századra egyforma akkor mikor a villát szorítod a csapágy befeszül és nem a golyó pálya közepén fut! Persze lehet szidni a tizedik csapágy csere után az SKF édesanyját, de lehet másutt kell keresni a megoldást! Szarból viszonylag nehéz várat építeni! Az hogy valaki elhasznált egy garnitúra csapágyat és utána vesz egy szilikonnitrid csapágyat az nem ördögtől való de nekem úgy jött le a reagálásból mintha az lenne sugallva hogy azért fikazom mert nem engedhetem meg magamnak! Jelentem kértem kölcsön fizetésig és hétfőn veszek magamnak.BENEFON DELTA--------N8
-
ivana
Ármester
válasz bringasisti #118713 üzenetére
Az ipari csapágyak érdekes dolog. Már a 30-as években használtak ilyen agyakat, aztán valahogy mégis a kónuszosak terjedtek el...
[link] Forrás
[ Szerkesztve ]
-
bringasisti
őstag
-
-
-
pc360
addikt
válasz zoli03 #118716 üzenetére
Ez 8 éve volt, akkor ez volt a helyzet a 100 kilómmal (azóta kaptam fel még egy 20-ast). Akkor még évi 6-8 ezer km-t tekertem, és azért ugráltam is rendesen vele (városi környezetben). Szóval részemről kapta az ívet rendesen. Csak összehasonlításképp: nálam a Novára nagyon max 1 évet bírt, miközben a Shimano Saint agyaim tükörsimán futottak 6 év után is úgy, hogy egyszer sem volt hozzányúlva. Elég durva különbségek.
bringasisti: Egy közepes SKF csapágy sokkal tovább bírja, mint a Nova gyári cucca. Nekem aztán ragozhatod, de ez akkor sem változik.
[ Szerkesztve ]
Válogatott, rendszeresen frissített programok ► neszetools.hu
-
Hasaggymeg
Topikgazda
válasz ShiTmano #118719 üzenetére
A 2 technológia közötti különbségekről mehet a vita,de végül az anyagminőség és a kivitelezés az ami igazán számít egy ilyen forgó alkatrésznél.
[ Szerkesztve ]
"Végy egy kerékpárt,nem fogod megbánni...feltéve ha életben maradsz."Samuel Langhorne Clemens link: https://cdn.rios.hu/dl/upc/2024-02/02/91209_d2j2gi0v6zwls7lx_1000006503.jpg
-
bringasisti
őstag
válasz Because #118720 üzenetére
A két csapágy között 700HV10 és 1600 HV10 a különbség tehát a kerámia nyilván tovább bírja. Viszont az acél csapágy indukciós eljárással készül így a golyó belseje lágy marad, ezért kisebb az esélye hogy lejtőzés közben eltörik és a kerék megáll mint a szög. Mivel három perc alatt ki tudom cserélni részemről ez egy lényeges szempont
BENEFON DELTA--------N8
-
Mezga Aladár
veterán
válasz Hasaggymeg #118722 üzenetére
Meg a felépítés, szerkezet.
Accuphase E-306 integrált erősítő eladó.
-
jjeahh
nagyúr
válasz jjeahh #118707 üzenetére
Úgy tűnik valaki végigfotózta az egészet.
Amúgy 60km/h körül a hátsó gumim akkorát robbant, mint amikor az autóké eldurran, azóta sem értem mi történt, mert semmi baja . Többé nem veszek nobby nic-et, mert a frászt hozza rám állandóan . Mondjuk nagyon megbízhatóan tette a dolgát, sárban sem csúszott meg.Because: javítva
Fb: facebook.com/n.barni | Insta: instagram.com/n_barna/ | Strava: bit.ly/2HvMboG
-
Redneck
veterán
válasz jjeahh #118725 üzenetére
Jó képek, köszönöm hogy megosztottad! A 10-es feliratú kilóméterkő/útjelző, úgy néz ki mint R2D2.
Más:
Enyhe nyolcas a kerékben nagy gond? Elég sokat padkázok, lépcsőzök ha úgy adódik. Érezni nem lehet, szemmel is csak akkor látható ha nagyon szugerálom. A gumi középvonalán látszik pár miliméteres kitérés. Valahol olvastam olyat hogy akár az abroncsban is lehet.Play Hard GO pr0! - A bugfix, a hiba véglegesítése a programban.
-
jjeahh
nagyúr
válasz Redneck #118726 üzenetére
Enyémben egy éve nyolcas van, de még nem volt problémám vele. Hamarosan beadom egy nagyszervízre, remélhetőleg azt is javítják. Gondolom nem mindegy mekkora az a nyolcas, ha pici, akkor nem hiszem, hogy nagy gond, de lehet majd a tapasztaltabbak mást mondanak.
[ Szerkesztve ]
Fb: facebook.com/n.barni | Insta: instagram.com/n_barna/ | Strava: bit.ly/2HvMboG
-
jjeahh
nagyúr
válasz deny330 #118728 üzenetére
Az elején csak óvatosan, mert nekem nagyon sokszor cseszte neki a váznak a kavicsokat és ha elöl van, akkor valszeg nem a vázat találja el, hanem az állkapcsát vagy a szemeit . Én ezért nem merem elöl rakni... Köv körben szerintem kipróbálok valami Maxxis-okat, hátha azok kevésbé agresszív mintázattal is tapadnak annyira, mint a Nobby Nic.
Fb: facebook.com/n.barni | Insta: instagram.com/n_barna/ | Strava: bit.ly/2HvMboG
-
Hasaggymeg
Topikgazda
-
Intruder A 6
aktív tag
Sziasztok!
Kinéztem ezt a Schwalbe Spicer K-Guard gumit jelenleg a Schwalbe cx comp 40-622 van fent.
Az a kérdésem hogy felmenne-e a 30-as vagy a 35ős, és lenne-e esetleg valami érezhető hátrány a 40-eshez képest.
Bocsi de nemigen vagyok benne ezekben a gumi méretezésekben még. -
emiki6
veterán
válasz Intruder A 6 #118731 üzenetére
A vékonyabb gumi könnyebb, de nagyobb nyomás kell bele, ezért nem olyan puha vele a gördülés. Mivel könnyebb, ezért könnyebben gyorsul.
Én most cseréltem 35-öst 42-esre, hogy lágyabb legyen a közlekedés.[ Szerkesztve ]
Kívánom neked, hogy mindent megkapj az élettől, hogy rájöjj, nem elég.
-
bigrob
őstag
Hali!
Decathlonban mikor szokott lenni nagy kerékpár akciózás?
Köszi!
RobiNincs életlen fúrószár csak gyenge előtolás!
-
deny330
aktív tag
válasz jjeahh #118729 üzenetére
Van egy mavic gumi szett amit ki akarok próbálni majd, én most arra pályázok. Kb 7-8.000 forinttal jönnék ki olcsóbban mint a Maxxis külsőkkel, viszont egyenlőre megvárom haver tapasztalatát a Mavic külsőkkel kapcsolatban, addig pedig inkább Maxxis gumikkal szemezek. Esetleg Continental jöhetne szóba, hogy hátulra berakom a mostani Trail King külsőt, előre meg veszek egy Kaiser-t. (Mavic Charge Pro XL és Quest Pro XL egyébként.)
[ Szerkesztve ]
-
pc360
addikt
válasz emiki6 #118732 üzenetére
Nem. Maximum gyorsabban gyorsul, de a könnyebben gurulás egyáltalán nem ilyen egyértelmű. Az már a kontakt felület méretén (ami nem is biztos, hogy kisebb a kisebb gumi esetén), a gumi keverékén, és sokminden egyében múlik. Ezek alapján nem kijelenthető, hogy a kisebb átmérőjű gumi mindig gyorsabb. Sőt, pont az ellentéte tűnik valósnak a megfelelő feltételek mellett, valós felhasználás során.
Intruder A 6: A szélesebb külsővel jobban jársz, főleg kényelem szempontjából úgy, hogy valószínűleg sebességben sem szenved majd hátrányt. Maximum a robbanékonyság csökken, de sebességet épp ugyanúgy lehet szélesebb külsővel is tartani. Nyugodtan mehet a 40-es! Ha súlyt szeretnél spórolni, akkor annak az a módja, hogy nézel valami hajtogatós külsőt a drótperemes helyett. A kisebb méretnek nem igazán van előnye, ellenben a hajtogatós verzióra váltás bőven megér pár ezret.
[ Szerkesztve ]
Válogatott, rendszeresen frissített programok ► neszetools.hu
-
pc360
addikt
válasz pc360 #118735 üzenetére
Jah, most nézem, hogy te is csak a gyorsulásról írtál, szóval azt a "nem" szócskát le is törölném, ha beleférne még a szerkesztési időbe. Illetve a videót is linkeltem már neked, szóval bocs az ismétlésért.
[ Szerkesztve ]
Válogatott, rendszeresen frissített programok ► neszetools.hu
-
Tomi_Sci
őstag
Schwalbe Hurricane: Hétvégén végre gurultam vele egy hosszabbat, nagyon jól gördül, és a kanyarsebessége is durva Ahol korábban outival fostam ott ezzel simán lehet fékezés nélkül kanyarodni, nagyon harap az oldala. Igy 29er mountival sikerült vele káromkodás nélkül tekerni a Balaton körüli bicikliúton, ami azért nagy szó Bár valaki szépen felfestette a krátereket, szóval az is tudja őket kerülgetni aki még nem tudja fejből hol vannak a necces részek. Elmehetett rá pár tucat spray. Vizees úton még nem próbáltam.
Lidl / Parkside hordozható magasnyomású mosó: Kibaszott hangos. A sokkal nagyobb és erősebb Karcher jóval halkabb. Na mindegy, teszi a dolgát, az 5L-es tartály pont elég egy alapos mosásra. Ami nem tetszik, hogy a tartályt nem lehet rázárni az eszközre, ha elforditod már jön is le. Cipelés közben figyelni kell rá, illetve amikor leteszed / felveszed.
Az akku és a tömlő nem cserélhető. Illetve nyilván az akkut azért cserélem majd ha bedöglik, de a tömlőt elég trükkös lesz. Köszönöm a fülest a kollégának, aki még fel is hivott amikor talált egy példánytSquirt: Múltkor irtam, hogy ugyanúgy összeszedi a dzsuvát mint az olaj (esetemben zsirspray). Illetve, hogy levakarhatatlan kosz-squirt páncélt képez a lánckerekek között.
Nos, a fenti Parkside mosóval az ég világon semmi koszt nem lehetett róla lemosni, de miután jól összevizeztem a hajtást, egy körömkefével szépen lejött, az is amit korábban egy csavarhúzóval vakartam fel. Ha csak odatartom a kefét és pörgetem az állványon a hajtást, semmi nem jön le, szóval szépen álló hajtással végigkeféltem, az elég jól lehozta. Igazából a végeredmény tetszett, kb. 2 perc átmenni kefével a láncon meg a többin, és utána szép tiszta lesz. Olajnál azért ez kicsit macerásabb.Mondjuk a városi gépen marad a zsirspray, mert rengeteg esőt kap, és nincs kedvem vele vacakolni.
[ Szerkesztve ]
Hirdetéseim: https://hardverapro.hu/aprok/hirdeto/tomi_sci/index.html
-
emiki6
veterán
-
trialboj
őstag
Használ valaki ilyen típusú telefontartót montin?
Jól gondolom, hogy ez a műanyag gömbszerű csatlakozás, csak elméletben okos megoldás, és terepen, ahol rázkódik rendesen, eltörhet vagy legalább is lefittyen?
Azért tetszett meg mert autóban is lehet használni, és ott is hasznát tudnám venni. Ennél van jobb megoldás?
Illetve a legfontosabb kérdés, a komoly rázkódás, az árt a telefonnak? Nem csúcs telóról van szó, sima mezei xiaomi mi4c, alsó kategória. GPS-t nem zavarja meg?
Köszi
[ Szerkesztve ]
"Do not go where the path may lead, go instead where there is no path and leave a trail." // Ralph Waldo Emerson //
-
emiki6
veterán
válasz Hasaggymeg #118674 üzenetére
Gondolom ne menjek a gyárilag előírt minimum (3,5 bar) alá, ugye?
Vagy mehetek, csak ne padkázzak erőteljesen? (amúgy sem tervezek)[ Szerkesztve ]
Kívánom neked, hogy mindent megkapj az élettől, hogy rájöjj, nem elég.
-
Hasaggymeg
Topikgazda
válasz emiki6 #118742 üzenetére
Én csak akkor mennék a gyárilag előírt minimum alá,ha rossz út lenne és rendkívüli könnyű lennék,mondjuk <60-65kg...de azt látod is mennyire lapul meg alattad.Aszfalton nem sok értelme van puha gumikkal menni.
[ Szerkesztve ]
"Végy egy kerékpárt,nem fogod megbánni...feltéve ha életben maradsz."Samuel Langhorne Clemens link: https://cdn.rios.hu/dl/upc/2024-02/02/91209_d2j2gi0v6zwls7lx_1000006503.jpg
-
ZolkoW
őstag
válasz trialboj #118740 üzenetére
nekem fóliás-tépőzáras van a Decából. azt histem,most is olyat vennék. előny,h vízálló is (tesztelve). a fólián keresztül kissé nehezebben érzékel,de kezelhető. hátrány nálam,h fotózáshoz azért kissé nehézkes kivenni.
Basszusműhely helyett: https://www.facebook.com/profile.php?id=61555669762786
-
Redneck
veterán
válasz Hasaggymeg #118743 üzenetére
Erre én is rájöttem, mikor kottáztam hogy a 2,0 baros minimum érték alá mentem 0,1-0,2 barral. 65-70kg között mozgok. Nem értettem miért érzem azt hogy a bringa ellenem dolgozik. Azóta 3,5-3,6 barra nyomom és 3 körül fújok rá.
Play Hard GO pr0! - A bugfix, a hiba véglegesítése a programban.
-
Hasaggymeg
Topikgazda
válasz Redneck #118745 üzenetére
Aszfalton jó,de amint igazán rossz útra hajtasz már éppen a +nyomás az ami ellened dolgozik.Elugrál,kipörög a hátulja,elpattog,megcsúszik az eleje és fáradtra rázza egész tested a kerékpár.
"Végy egy kerékpárt,nem fogod megbánni...feltéve ha életben maradsz."Samuel Langhorne Clemens link: https://cdn.rios.hu/dl/upc/2024-02/02/91209_d2j2gi0v6zwls7lx_1000006503.jpg
-
zsolti_20
senior tag
Sziasztok! Szeretnék végre egy kényelems nyerget vásárolni, de nem tudom mi lenne a legoptimáosabb. Olvastam az összegzésben hogy mindenkinek más a megfelelő. Én csupán kb 10-15km-es távot szeretnék megtenni naponta, amihez keresek egy normális nyerget. A jelenlegire ha felülök már kényelmetlen.
Pár évvel ezelőtt volt egy mongoose biciklim, aminek a nyerge tökéletes volt. Ez a bicikli kicsit drágább volt mint az átlag, gondolom ezért. A jelenlegin csak egy szimpla olcsó nyereg ami ami rettentő kényelmetlen. Hol találhatnék megfelelőt számomra?
-
pc360
addikt
válasz zsolti_20 #118747 üzenetére
Az ülőgumóid (pontosabban a csontjaid) szélessége számít, aszerint érdemes nyerget választani. Van pár bolt, ahol elviheted kipróbálni a nyergeket, aztán max cseréled, ha mégsem kényelmesek. Nekem pl. ez vált be elég sok keresgélés után. Ez viszonylag szélesebb darab, de itt van egy vékonyabb változata. Nem árt ilyesmi kialakítást keresni, ami hasonlóan lapos, de szigetes, szerintem ezekkel közép-hosszú távon jól lehet bírni montin, de országútira sem túl bumszlik. A dőlésszögre kell majd még odafigyelni.
Válogatott, rendszeresen frissített programok ► neszetools.hu