- Itt vannak az Apacer Intel és AMD profilokkal konfigurált DDR5 tuningmemóriái
- 14 az 1-ben USB4 dokkoló jött a Razer fémjelzésével
- Asztali használathoz tervezett, masszív kapacitású külső SSD a Team Grouptól
- Egyelőre nem tervez Lunar Lake-hez hasonló dizájnt az AMD
- Két MSI alaplapban is leégett az AMD új Ryzenje
-
PROHARDVER!
Honda topik
Új hozzászólás Aktív témák
-
martillo
tag
válasz Tsebacsi #47300 üzenetére
En spec ugy csinaltam most, hogy a vetel utan azonnal volt egy olajcsere, ahol fel lett toltve.
Mivel nem tudtam mire szamitsak, igy rendeszeresen neztem/nezem. A konyv szerint a palca min es max jelzes kozott 1L a kulonbseg. Ebbol kiindulva saccolom a kb 2 decit 5000 km utan. A palcan levo kis "bemarasok"-bol szamoltam ki a kb 20%-os fogyast. -
BlacKSouL
addikt
válasz Tsebacsi #47300 üzenetére
Én úgy, hogy eleinte decire pontosan kértem a szerelőt, hogy öntse bele az új olajat, és megnéztem, hogy amikor fél év eltetlével már láthatóan fogyott, mennyit kellett beleönteni a maradékból, hogy visszamenjen a szint ugyanoda. 1-2 ilyen szezonközepi utántöltés után már tudja az ember, hogy a pálcán 1-1 mm mennyi fogyást jelent kb. Az utóbbi 2-3 évben viszont már beleöntik a 4 litert, ami 4 decivel több, mint az elvileg előírt, de még nem csordul túl, és most is látni meddig megy le a szint, és azt már régebbről tudom hogy kb. mennyit kéne utántölteni a visszaszintezéshez.
[ Szerkesztve ]
Aláírás (nem kötelező megadni)
-
demars
addikt
válasz Tsebacsi #47300 üzenetére
Ha nem megy le minimum közelébe minek után önteni? Úgy is csak kidobod. Amit írtak jó kiindulási alap, bár én sosem deciztem.
Alig pár mm a fogyás, szóval az 1-2 deci az meg belefér.Az áram alatt lévő alkatrész ugyanúgy néz ki, mint amelyikben nincs áram, csak más a fogása!
-
-cobra-
aktív tag
válasz hülyegyerek #47309 üzenetére
Ezt a nívópálca milyen szintjénél írja ki? Ha minimumra megy le, vagy az alá, esetleg el sem éri a pálcát?
-
Ispy
veterán
válasz tboy93 #47315 üzenetére
A civic az új accord
MÁS:
Az accordban úgy ment az automata ablakemelő, hogy ha felfelé húztam, akkor elengedtem és megpöccintés után megállt. Lefelé meg lefelé pöccintettem meg és megállt. A civicben viszont mindig csak az ellentétes irányra pöccintéssel tudom megállítani és ez a sírba kerget. Ez így normális?
Nem tudom érthetően írtam-e le?
"Debugging is like being the detective in a crime movie where you're also the murderer."
-
DeathAdder
veterán
-
martillo
tag
Vki tudna linkelni egy 8gen, 1.8 Civic adatlapot?
cars-data.com-on csak 1.3-ast talalok.. (Bena vagyok?)Korabban mar lattam itt linket, de most nem lelem sehol... Bocs az ismetlesert...
-
tboldi
nagyúr
-
Fkris
őstag
Hatalmas respect Iminek, felhívtam, hogy a kocsi alá kéne nézni, mert a klímások aztmondták, h fossa az olajat a váltónál.
Felhívtam, hogy mikor tudna rá vetni egy pillantást, mert inkább benne bízok, mint a klímás srácban.
Erre mondta, hogy ha ráérek, guruljak el hozzá, megnézi mi az igazság.
Igazat mondtak, de azért festették az ördögöt a falra: közel sem olyan vészes a helyzet mint állították.
Egy szilent cserét kell majd csak eszközölni, semmi "komoly".Szóval köszönöm szépen, és meleg szívvel ajánlom mindenkinek!
"...on the Fields of Trenzalore, at the fall of the Eleventh, when no living creature can speak falsely or fail to answer, a question will be asked — a question that must never ever be answered...
-
Winner_hun
titán
-
Fkris
őstag
válasz Winner_hun #47331 üzenetére
3.évtől meg lefelé, akkor már csak kitartás kell!
Köszönöm az infot!
"...on the Fields of Trenzalore, at the fall of the Eleventh, when no living creature can speak falsely or fail to answer, a question will be asked — a question that must never ever be answered...
-
honda23
aktív tag
válasz demars #47333 üzenetére
Az enyém is megfájdult.
Kormánymű közvetlen, kuplung vajpuha és nagyon jó a fogáspontja, váltó pontos precíz, gázpedál sokkal gyorsabban reagál, mint gondoltam volna, fék nagyon jó, futómű is végre, a hátulja nem pattog el. Szelet meg sem érezte a karosszéria, nagyon stabil. Nagyon jól gyorsul, 3e fordulatnál megjön a hangja, de amúgy szépen jár, csendes menetzaj, motor. A szövet tapintása nem tetszett csak. Meg az ára, ami majd csökken a kereslet hiánya miatt jövőre majd. 1.5 sport az jó vétel lenne 2 millával kevesebbért...nincsen lehetetlen, csak tehetetlen
-
demars
addikt
-
-
_ak_
addikt
Engedelmetekkel ide is belinkelném a kérdésem, mégicsak ide illik jobban: [link]
)Jazz sport, 7gen Civic
Let's begin, de gozaimasu!
-
BigBlackDog
veterán
Van itt olyan, aki 8gen Civicnél 17-es kerékről váltott véglegesen 16-os méretre?
Van itt olyan, aki 8gen Civicet 16-os kerékkel hangosnak gondolja?(#47339) _ak_: Ha jól tudom, akkor a felszereltségi szintek régiónként/országonként eltérő extrákat tartalmazhattak. Nem lehetséges, hogy külföldről származó autót és itthon érvényes felszereltségi listát próbálsz összepárosítani?
-
nagyúr
válasz BigBlackDog #47340 üzenetére
Semmiképp sem javaslom a 16-os kereket 8G-re véglegesen. Nem szép vele, és keskeny a gumi, elinduláskor el fog kaparni, nagyon sokszor... Jó nyárit kell venni és akkor nem ráz vele (annyira).
Minél Több Embert Ismerek, Annál Jobban Szeretem A Cicáimat!
-
_ak_
addikt
válasz BigBlackDog #47340 üzenetére
Na basszus most látom, hogy a linkelni sem tudok. [link]
Abszolúte igazad lehet. Gyorsba meg is néztem a német sportokat, de ott is megvannak ezek az extrák, úgy hogy passz. Bár tetszik a fekete a Jazz, inkább hagyom, amúgy is nagyon a széle a keretnek.
Ellenben a Civic érdekesnek tűnik, bár nem kalkuláltam velük, így még csak most gyűjtom az infót, de városba jónak tűnik. Csak fura a ugye a jobb lámpánál.
Let's begin, de gozaimasu!
Új hozzászólás Aktív témák
Hirdetés
A nem szakmai témák megvitatására: Honda OFF topik
Állásajánlatok
Cég: HC Pointer Kft.
Város: Pécs
Cég: PCMENTOR SZERVIZ KFT.
Város: Budapest