- Az NVIDIA szerint a partnereik prémium AI PC-ket kínálnak
- Két Zen 5-ös dizájnjának mintáit is szállítja már az AMD
- A Colorful "fagyosan kompakt" alkatrészekkel megy elébe a nyárnak
- A Keychron ismét egy űr betöltését vállalta magára az egerek szegmensében
- Az átlagnál vaskosabb ventilátorok kandikáltak ki a Corsair vitorlája mögül
Hirdetés
-
Spyra: akkus, nagynyomású, automata vízipuska
lo Type-C port, egy töltéssel 2200 lövés, több, mint 2 kg-os súly, automata víz felszívás... Start the epic! :)
-
Az NVIDIA szerint a partnereik prémium AI PC-ket kínálnak
ph Megkezdődött az NPU-k elleni hadjárat, de egy fontos részletet nem említ a cég.
-
Eleglide C1 - a középérték
ma Szintet lépett az Eleglide, az egyébként egész korrekt M2 után a C1 sokkal komfortosabb közlekedésre alkalmas.
-
PROHARDVER!
Honda topik
Új hozzászólás Aktív témák
-
accord7i-ctd
újonc
Hali mindenkinek!
Még új vagyok ebbe a topicba, és csak az utólsó pár oldalt olvastam végig nem az egészet!
Nekem egy 7generációs accord-om van 2.2 i-ctdi dizel-em van 6 sebességes váltóval (most 170000 km van benne).
kb 3 éve vásároltam és olajcserén és fékek cseréjén kívül nem kellett rá költenem!
Kérdédem az lenne, hátha tud valaki tud valami tapasztalatot mondani,
előzéseknél mikor tövig nyomom a gázpedált felpörög a motorom és csak utánna kezd el húzni de ott is néha felpörög, szóval valószínűleg kuplungos lesz?!
Valaki tud infót hogy mi az ami nagyobb valószínűséggel jobban elkopott vagy gyengébb és tuti cserélni kell és hogy kb mennyibe fog fájni?!
Válaszotokat előre is köszönöm! Üdvorbi! -
Dudi08
tag
válasz DeathAdder #47854 üzenetére
Elméletileg ha még nem használt, akkor az egy éves gumi tulajdonságai megegyeznek a frissen gyártott gumiéval.
Nekem is 0916-os DOT számút sikerült venni, aminek nem igazán örültem, de jobb mint az 5 éves használtak. -
tboldi
nagyúr
Tegnap megtörtént a fék-, fékfolyadék- és gumicsere a győri Honda Flicknél. Még a szerviz előtt beugrottunk apummal az Olajcentrumba fékfolyadékért. Motul DOT 5.1-es nem volt, viszont volt a 4-esből 1 l-es kiszerelés 2900-ért, úgyhogy azt vettem.
9 körül odaértünk (9:30-ra volt időpont), leadtuk az autót, aztán megcsodáltuk a szalonban a kiállított darabokat. Kis nézelődés után szóltam, hogy ha lehetséges, szeretném tesztvezetni az új Civic-et (szigorúan az 1.5-össel ). Mondták, hogy ha visszaért vele a kolléga, akkor semmi akadálya. Nem is kellett sokat várni rá. Elég rövid, kb. 10 perces tesztkör volt, de nagyon tetszett az autó, a 182 pacival már el lehet poroszkálni. A birtoklási vágy erősen megnőtt, pedig előtte sem volt kicsi. Mire visszaértünk, már dolgoztak is a Jazzen. Először a gumikat szerelték át, aztán nekiálltak a fékeknek. Közben elmentünk az Árkádba, hogy eltöltsük az időt, meg hogy kajáljunk. Dél után visszamentünk, akkor még nem volt kész, úgyhogy leültünk és vártunk tovább. Végül 4 órán át dolgoztak vele, de megcsináltak mindent szépen, amit kértem.Verdikt: Meg vagyok elégedve az alkatrészekkel, a kiszolgálással és az elvégzett munkával is. A tárcsák, betétek ugyan még bekoptatás alatt vannak, de már most határozottan jobb az egész, mint volt. Sőt, megszűnt az a jelenség is, hogy nyomom a pedált, egy darabig nem történik kb. semmi, aztán egyszer csak kifejelem a szélvédőt. Most teljesen jól, lineárisan adagolható a fék. Ugyan 4 órás volt a művelet, de csak a megbeszélt 3 órát (32k Ft) kellett kifizetnem. Ez több, mint korrekt, főleg, hogy a fékfolyadék cseréjét utólag találtam ki, és emiatt lett a tervezettnél hosszabb a munka. Azért egy kis borravalót adtam nekik.
Bónusz: A szervizhez érve éppen meglett a 120k km.
Képet csak utána készítettem, azért hideg a motor.
[ Szerkesztve ]
-
tboldi
nagyúr
válasz yodamester10 #47859 üzenetére
11 éves, nincs már garancia, de nem nagyon tudok olyan szervizt Mosonmagyaróváron, ahova szívesen vinném. Saját tapasztalat még nincs (első autóm), de apum, illetve más ismerősök is meséltek már elrettentő dolgokat. Győrieket meg egyáltalán nem ismerem.
Ha szépen, az elvárásaimnak megfelelően dolgoznak, akkor szívesen fizetek többet.
Egyébként a WagonR-ünket is új kora óta, vagyis már 13 éve márkaszervizbe visszük, bár a Suzukinál csak 6k/óra a munkadíj.
-
-
Qru
MODERÁTOR
válasz DeathAdder #47863 üzenetére
Az a durva, hogy a sokkal öregebb gumik is elmennek. Most adtam el a Jazz gyári kerekét ami 11 éves volt...
#nincsbennetarcsi
-
DeathAdder
veterán
múltkor húsvéti ünnepekkor a szerb-magyar határátkelőn ragadtam néhány órát és volt alkalmam látni q7, camaro transformers edition, x6, cayenne, boxster, maserati quattroporte etc.. féle flancos ótókat. Úgy elnéztem őket hogy egytől egyig mindegyiken olyan lehasznált hulladék gumi volt hogy utánfutóra sem tenném fel őket.
Persze nem olcsó gumikat venni azokra a 20-21"-es papucsokra, a bevándorló meg nem ad ki 1000+ eurót azért aminek nincsen látszata, főleg készpénzt nem. És ha azok az emberek így gondolkodnak akkor hogyan gondolkodhat egy mezei golf4 júzer..
-
tboldi
nagyúr
válasz yodamester10 #47865 üzenetére
sunny84 személyében móvári is.
Elsősorban inkább itt keresnék egy jó helyet, nem feltétlenül akarok mindenért Győrbe menni.Amúgy az új Civic is közrejátszott abban, hogy odavigyük az autót.
(#47860) Qru: Az enyémek, amiket kaptam az autóval, 2015-ösek (most meg nem mondom, hányadik hét) és made in Hungary-k.
[ Szerkesztve ]
-
bbubby00
őstag
válasz Rolvik #47852 üzenetére
Insignia.
Ha kell privibe mond a meretet, mondok arat!
Ha megfelolen volt tarolva 3evig friss, 5evig uj, tehat az 1eves dotnal a rendelestol szamitott isot kell nezni, az elvetemedese kb 10ev a gumiknal.
Nekem is 2516os dottal jott, de jolesz az. Ez a meret 140ezerre jott ki nemem. Amikor a vredesteint rendeltem toluk, 2hetes volt a cucc[ Szerkesztve ]
Eladó Mazda MX5 széles választékban: https://www.facebook.com/hasznaltmx5
-
---Lasali---
Közösségépítő
Köszi, hogy megválaszoltad helyettem.
Egyébként lehet a repedés meg a kifújás miatt volt, de szerintem a bandázs is közrejátszik abban, hogy most jóval csendesebb lett a motor.(#47869) tboldi
Néha kitágulnak a pupilláim mikor látom ezeket a fogyasztási értékeket Én 8.9 alatt még sose mentem. Dehát ez egy régi szívócső befecskendezésű nagy dög, és még nem is vtec.[ Szerkesztve ]
-
-
Fkris
őstag
válasz DeathAdder #47836 üzenetére
Megprobáltam, 3-3200es fordulatról indultam el, szépen kipörgött.
Szóval csak nagyobb nyomatékot kell az abroncsra küldeni, és "megadja" magát.
Ez viszonylag megnyugtat, hogy azért elég jól tapad, nem egy felkeményedett hulladék, pedig már jo 4-5 éves(2013as vásárlás, még Overdose-tol)!
Dunlop Sport Bluresponserol van szó, a mintázat mélysége meg még bőven jó.Elégedett vagyok a Dunloppal, ha úgy van, a következő is az lesz.
Más:
Sportlégszűrőt érdemes a hagyományos helyére tenni?
Nem tervezek a motortérbe semmit sem átalakítani, bálnapöcs, etc. Hanem a gyári helyére egy sportot bedobni.
Vagy a gyári ház eleve "korlátozó tényező" lehet, és ha csak egy másik fajta filtert teszek bele, akkor az félmunka?Ezt mondjuk nemhiszem, csak értenek az áramlástani fejlesztéshez, hogy optimális legyen a motor levegőellátása...
"...on the Fields of Trenzalore, at the fall of the Eleventh, when no living creature can speak falsely or fail to answer, a question will be asked — a question that must never ever be answered...
-
nagyúr
Én most voltam Tatán, normális nyugodt vezetéssel a BC 6,6-ot ír a 160 km megtétele után. Ebben Pest megyehatárig pálya, onnan 1-es főút van benne. Annyira nem rossz, a megtehető km-t 700-ra saccolja összesen, tehát még 540 van hátra. Ennyit sose mentem vele 1 tankkal, nemhogy 700-at
Minél Több Embert Ismerek, Annál Jobban Szeretem A Cicáimat!
-
zsole84
senior tag
válasz Tsebacsi #47873 üzenetére
Nekem szinte folyamatosan 6.2-6.4-et ír, pedig teljesen vegyes ( város-országút) távon használom és nem sajnálom, nem papa tempóban vezetek. Ha nagyon odafigyelnék simán meglenne az 5.5 átlag, én meg vagyok elégedve a fogyasztással, igaz csak premium benzint tankolok.
-
zolynet
addikt
Végre volt időm a videókat megvágni.
PB köröm: katt 2:19.141
Itt meg egy kis móka a végén: Hogyan ne vedd az Alesit![ Szerkesztve ]
Life is too short to stay stock!
-
---Lasali---
Közösségépítő
válasz zolynet #47876 üzenetére
Komoly innen nézve ez a tempó, nem hittem volna hogy ilyen kanyarsebességet lehet menni egy ilyen autóval, brutálisak azok a gumik, elején a gyors szinte visszafordítóban elsőre reszketnék hogy megcsúszik.
Szép amúgy az autó kívülről, nagyon mutatósak lettek azok a kerekek.(#47877) Tsebacsi
Meg tudtam indítani a 2008 as sedan civic hátulját is, meg az V. accord aerodeck -et is, közúton, nem lehetettlen dolog.[ Szerkesztve ]
-
Qru
MODERÁTOR
válasz tboldi #47879 üzenetére
A gyári rádió nem kódos, nem kér kódot. Újra kell programoznod az eltárolt állomásokat csak.
Az automata ablakor újra kell tanítani. Leengeded teljesen és nyomva tartod 3 másodpercig a gombját. Aztán ugyanezt csináld meg felfelé is és kész.
[ Szerkesztve ]
#nincsbennetarcsi
-
Kobe
veterán
Valaki ismer pesten normalis elektronikast, aki kepes esztetikusan (a muanyag elemek patentjainak, eleinek szetberhelese, repesztese torese, osszevissza karcolgatas nelkul) beepiteni accordba aux kimenetet a radiohoz ?
-
evitiguF
senior tag
Sziasztok!
Látom többeteknek van itt 8gen ufó civicje. Van esetleg köztetek olyan, aki szállít vele kerékpárt is? Ha igen, milyen módszerrel?
2 kerékpár szállítását szeretném megoldani, de a netet bújva eddig csak olyat találtam, ami vonóhorogra szerelve lenne megoldható. Az pedig jelen pillanatban nincs az autón.
Tudtok olyanról, ami hátsó ajtóra felszerelhető, ilyen spaniferes megoldású? Vagy ez a hátsó rész törése miatt nem megoldható? -
evitiguF
senior tag
válasz yodamester10 #47886 üzenetére
Köszi, ez így tiszta sor, ilyeneket keresnék, illetve nézegetek, az árával is tisztában vagyok, hogy mélyebben zsebbe kell nyúlni, az egyetlen problémám eddig az, hogy az ufo civickel egyik sem kompatibilis, így ez sem, amit linkeltél.
menabo
Ha tetetek az autóra vonóhorgot, plusz arra szerelhető szállítót veszek, akkor az alsó hangon is 150k. Ha nincs más, marad ez a megoldás, csak ez egy kicsit húzós.[ Szerkesztve ]
-
DeathAdder
veterán
Sportlégszűrő alatt most direktszűrőt, vagy csak légszűrő betétet értesz?
Szerintem gyárilag éppen optimális a motor leveőellátása, ha valami KN betétet pattintasz be a gyári papír helyett azzal nem ártasz neki. És azt nem kell cserélgetni mint a papírt, de arra meg oda kell figyelni, mosni kell és olajozni, amik szintén pénzbe kerülnek.
De az autó ettől nem lesz gyorsabb, legfeljebb kicsit búgósabb lesz a hangja.Direktszűrő meg szerintem nagy hülyeség (bár gondolom ezt érted bálnapöcs alatt ), megkockáztatom még teljesítményt is veszítenél, mert nem tudná a motorvezérlő előnyére fordítani hogy egy karomnyi hosszú és vastag csövön szívja fel a levegőt, miközben gyárilag 128 apró kis járaton jut el a levegő a szívósorig. Ahhoz nem elég intelligens, ráadásul körülményes is, mert a szőrű "pucéran" van a motortérben, ezért arra mégjobban oda kell figyelni.
-
Qru
MODERÁTOR
válasz DeathAdder #47889 üzenetére
Kockázat nélkül mondhatod nyugodtan. Ha a motortérből szívja a meleg levegőt akkor csökkenni fog a teljesítmény.
"A veszteségek nélküli levegőszívás mellett szintén előnyökkel jár, ha hidegebb levegő beszívását segítjük elő megfelelő szívócső elvezetéssel, motorunk légszűrőháza előtt. Nagyságrendileg minden egyes 5 Celsius fokos beszívott levegő hőmérséklet csökkentés, egy százaléknyi teljesítmény növekedést segít elő. Zsúfoltabb motorterű autókban - manapság melyik nem ilyen -, nem ritka a 70-80 fokos hőmérséklet a motorháztető alatt, így még 35 Celsius fokos kánikulában is érezhető teljesítmény növekedést okoz a kinti levegő közvetlenebb beírányítása a légszűrőházba." - [link]
#nincsbennetarcsi
-
BlacKSouL
addikt
válasz DeathAdder #47889 üzenetére
Illetve Általános szívósor design című bekezdés
Aláírás (nem kötelező megadni)
-
DeathAdder
veterán
-
Qru
MODERÁTOR
válasz DeathAdder #47892 üzenetére
Igen, Zoli is berakatta a TypeS-be, igaz neki írtak is hozzá pár lovat.
Vissza térve a gumis felvetésedre:
Igen, mindig röhögök itt a városban is rohangászó Linglong gumis Q7/X6 verdákon.
#nincsbennetarcsi
-
Bandi18
tag
Drága a gumi ennyi, és sokan lesz@rják. Mint tegnap egy Mercis előttünk, valszeg megpadkázta a gépet parkoláskor és beakadt a lökhárító alján a "szakáll" ami egybe van öntve a műanyag doblemezzel. nem vette észre és lebontotta a doblemezt induláskor. De mint aki nem is hallottam ment tovább a fél kocsi eleje meg az úton maradt... Kb 8 éves gép lehetett
-
Fkris
őstag
válasz DeathAdder #47889 üzenetére
Csak egy sima KN betétre gondoltam, semmi extrára.
Dirketszürö az nagyon boyracer magában, előbb veszek valami jobb gumit abból a pénzből(mármint az árát az eleve gumira költendő pénz mellé tenném), mintsem csak a légszűrőre locsoljam.Köszi a választ,linkeket mindenkinek! Ma is megvan a tanulás része
[ Szerkesztve ]
"...on the Fields of Trenzalore, at the fall of the Eleventh, when no living creature can speak falsely or fail to answer, a question will be asked — a question that must never ever be answered...
-
>>>W!nman*
tag
Sziasztok!
Úgy néz ki, lassan megérik a Civic-em(japán 6G5D, 1.5, 1996) egy kuplungcserére. (108. ezer km)
A kérdésem az lenne, hogy mit ajánlotok, ki mit használ? Illetve ki honnan szerezte be? (Ahogy nézelődöm, elég durva árkülönbségek vannak...)
Illetve lendkereket ki vette le/munkáltatta meg gépműhelyben?
Az autóm előzőleg egy öreg bácsié volt és már megvételnél éreztem, h nem teljesen ok, de most már eléggé lent fog, nem húzhatom tovább, akármennyire is fájni fog a pénztárcámnak... :S
A tünet a lent fogás mellett, h csúsztatáskor "darál", olyan, mintha meg-megtapadna... Félek, h a lendkerék se lesz szép... Előző tulajnál 79ezer km-t futott...
[ Szerkesztve ]
-
nagyúr
válasz >>>W!nman* #47897 üzenetére
Csakis exedy. De 100k korul meg nagyon nem kene elfogyjon a kuplung, vagy kamu a km vagy valaki szetrugta. A tarcsa tudtommal akkor fogy el, ha a kuplung fent fog fogni.
[ Szerkesztve ]
-
Qru
MODERÁTOR
válasz tboy93 #47898 üzenetére
Öregtől vette akkor nem csoda. Hányszor látom, hogy úgy áll ki a parkolóból az öreg, hogy főtengely 3000-en ő meg csúsztatott klpunggal szépn gyök2-vel áll ki. Így azért elég gyorsan elfogy a kuplung.
mod:
>>>W!nman*: Csini darab! Vigyázz rá.
[ Szerkesztve ]
#nincsbennetarcsi
-
>>>W!nman*
tag
válasz tboy93 #47898 üzenetére
Hétvégén cseréltem alsó munkahengert, mert sajnos "akadt" a pedál... Hát a munkahenger belseje minden volt, csak szép nem... De sejtettem, h ez előbb, v utóbb bekövetkezik, mivel mikor vettem, mind a fék, mind a kuplungfolyadék meglehetősen fekete volt... Cserét követően, hála a jó égnek a fékfolyadék nem feketedett újra, azaz még bírják a karmantyúk, de a kuplungfolyadék... Minden csere után befeketedett. Bontáskor/felújításkor készítettem pár képet, ha valakit érdekel... Csak msot nincsenek kéznél... A Főmunkahenger belseje is katasztrófális volt. Mindent fekete "túrószerű" salak borított... Végzetesen megadta magát a gumi...
Exedy... 40.140Ft Fékmesternél. Még kibírható...
No és 200-as? Csak mert Unix dob 212mm-eset is...Illetve van itt olyan, aki magának cserélt? Más autón cseréltem már, de típushoz értő tanácsai jól jönnének... Azt detektáltam, h a kuplungszerkezet és lendkerék csavarok feje "sok ricnis" -nem tudom a rendes nevét... De más szívás?
(nyomatékkulcs, olajos emelő, bakok vannak, mi más kellhet még?)
(#47899) Qru: köszi! Igyekszem... Immáron 2,5 éve már!
[ Szerkesztve ]
Új hozzászólás Aktív témák
A nem szakmai témák megvitatására: Honda OFF topik