- Az NVIDIA szerint a partnereik prémium AI PC-ket kínálnak
- Két Zen 5-ös dizájnjának mintáit is szállítja már az AMD
- A Colorful "fagyosan kompakt" alkatrészekkel megy elébe a nyárnak
- A Keychron ismét egy űr betöltését vállalta magára az egerek szegmensében
- Az átlagnál vaskosabb ventilátorok kandikáltak ki a Corsair vitorlája mögül
- HiFi műszaki szemmel - sztereó hangrendszerek
- Fejhallgató erősítő és DAC topik
- Milyen egeret válasszak?
- TCL LCD és LED TV-k
- Házi barkács, gányolás, tákolás, megdöbbentő gépek!
- Milyen CPU léghűtést vegyek?
- Milyen asztali (teljes vagy fél-) gépet vegyek?
- Publikálta a Microsoft az MS-DOS 4.0 forráskódját
- AMD K6-III, és minden ami RETRO - Oldschool tuning
- OLED TV topic
Hirdetés
-
Az üzleti chatbot lehet az új fejőstehén
it Üzleti chatbotot indított az Anthropic, azt reméli, hogy sok pénz folyik majd be a cégektől.
-
AMD Radeon undervolt/overclock
lo Minden egy hideg, téli estén kezdődött, mikor rájöttem, hogy már kicsit kevés az RTX2060...
-
A Colorful "fagyosan kompakt" alkatrészekkel megy elébe a nyárnak
ph A vállalat többek között egy slim profilos léghűtővel, egy helytakarékos táppal és egy ITX-es házzal adott magáról életjelet.
-
PROHARDVER!
Honda topik
Új hozzászólás Aktív témák
-
nagyúr
válasz z123456789 #47450 üzenetére
Múltkor pént érdeklődtem nála mert én is fehérvári vagyok és úgy néz ki le kell cserélnem a Civicet. Most épp nézegetem a használtautókat hogy mégis mit kéne vennem utódnak.
De sajnos úgy néz ki nem maradok a márkánál.Més que un club!
-
DeathAdder
veterán
Mi lehet az oka hogy néhány napja már érezhetően -néhány másodperc- később alszik ki az SRS lámpa?
-
csabi94
őstag
válasz z123456789 #47446 üzenetére
Ugyanúgy kell beállítani mint bármilyen más lámpát.
Vagy használsz ilyen kalibráló műszert, vagy egy egyenes részen a falhoz állsz, tuti van a neten leírás, hogy mi, hány méterre, hogyan kell hogy legyen. Én azért nem csináltam meg otthon, mert nincs olyan falfelületünk, ami előtt szépen, egyenesen állt volna a kocsi. Asszem 5-ös, vagy 6-os imbusszal tudsz állítani a lámpán, az egyik a fel-le, a másik a jobbra-balra, hogy a törésvonal jó helyen legyen. Onnantól kezdve a hátsó tengelyen lévő jeladó miatt az autó magától állítja a magasságot (persze ez csak a xenonos modellekre igaz), Te csak az alap állapotot állítod neki be. Ezért volt fura nekem, hogy elsőre úgy állították be, hogy az autó kerekei a levegőben voltak.Megbízható szerelőt tudok, nem kérdőjelezem meg a hozzáértését, de engem a múltkor nagyon megszivatott. Az, hogy a 25 éves kocsimat szereli, nem egy nagy kockázat. A Hondát nem vinném feltétlenül oda, ezért lett a szakszerviz. Egy év múlva majd kerítek valami olyan pasit, aki érti a dolgát. Akár Pesten is, el tudom vinni, meg tudom várni.
[ Szerkesztve ]
-
z123456789
addikt
válasz Napfénysüti #47451 üzenetére
Na, akkor tessék! Ajánlj te egy jó szerelőt a kollégának!
Nehéz döntés a csere. 4. autóm már lehet nekem sem Honda lesz.
De az remélem még odébb van.(#47453) csabi94
Na, hát akkor, lehetőségek tárháza. -
nagyúr
válasz z123456789 #47454 üzenetére
Én korábban Kőszárhegyre hordtam Attiláékhoz, őket többen is dícsérték. Fehérváron meg most páran a Fugli szervizt mondták de velük nincs tapasztalatom. Jó gumist mondjuk tudnék ajánlani.
8gen Civicen gondolkodtam de mikor megláttam milyen áron mennek le is tettem róla. 1.4-est nem vennék az 1.8-asok meg drágák. Meg hogy őszinte legyek nekem nem is jönnek be de ezt még lenyelném mert úgyse ez a lényeges szempont.
Més que un club!
-
martillo
tag
Sziasztok,
Tegnap megvolt a 240-es nagyszervíz a kocsin.
(Gyertyak, benzinszuro, szelephezag ellenorzes, fekolaj, elso futomu csere a porvedok szakadasa miatt es hatso stabipalca csere.)Nem tudom, hogy csak bebeszelem-e magamnak, de fekezesnel mintha valami sziszego hangot hallanek balrol, nagyon-nagyon halkan. Olyan mintha a gumi eresztene, ahhoz hasonlo. De annyira halk, hogy csak ceges melygarazsban, mugyanta padlon, lehuzott ablaknal hallom (ha valoban hallom ). Forgalomban, de meg a haz elott sem vagyok biztos mar, hogy hallok-e vamit Korabban nem is fuleltem, igy lehet ez mar volt, vagy most sincs
Illetve azt nem ertem, hogy miutan fizettem, kaptam egy szamlat is auto javitasrol az osszeggel, majd utana megkerdeztem, hogy csak a formaisag kedveert utne-e egy pecsetet a szervizkonyvbe is, ha mar ennyire hivatalos. Erre azt a valaszt kaptam, hogy korabban kellett volna szolnom... ???
Hogy van ez, mit befolyasol egy maszeknal, hogy bepecsetel-e vagy sem? Nem mintha erdekelne a pecset meglete, csak gondoltam, ha mar szamlat is kapok, akkor biztos ez is gond nelkul megy, de nem... -
-cobra-
aktív tag
Kecskeméten a Honda Csernákkal van valakinek tapasztata? Lassan 100.000km lesz az Accordban és gondoltam elviszem akkor szelephézag ellenőrzésre és ha már ott van akkor cseréljék le az olajat is (viszem magammal a jó kis Castrol H 0W-20-at. )
-
senior tag
Ez a márkaszervízes téma azért is undorító, mert veszel 1 új kocsit, van rá 80 féle adó mire a neveden van és utána ha élvezni akarod a garanciát akkor nem viheted a megszokott, jó szerelődhöz, hanem ugye a márkaszervízben kötelező a rutin cserék is. Ezt mondjuk meg is érteném, ha valami igen speckó autóról lenne szó, de a legtöbb ember nem Aston Martint vesz meg Bugattit, szóval ja, ott van a haszon leginkább amikor viszed nagyszervízre.
RYZEN 7+ RTX Powa@1440p 240Hz hétvégén nem biztos, hogy elérsz
-
-cobra-
aktív tag
válasz DeathAdder #47460 üzenetére
Köszi az infót. Esetleg tudok Kecskeméten precíz Hondás szerelőt aki a szelephézagot meg tudná nézni. Ha más nincs, akkor muszáj leszek a Csernákhoz vinni.
-
hülyegyerek
addikt
Az FK-ban (amit párom használ), parkolásnál kopogott valami a kormánymű felől. Pont Bp-n mentem keresztül, ezért lebeszéltem Imivel, hogy nézze már meg. Pár próbakör, meg ki-be parkolás után azt kérdezi : Cseréltem én ebben toronycsapágyat ? Mondtam neki, hogy nem, de decemberben vizsgázott a kocsi, és ott azt mondták, hogy le kell cserélni. Ismerős rendelte az alkatrészt, aztán egy helyi ismerős szerelte bele. Na ja, egy Fd szedánét....
Imi kb. egy óra alatt kicserélte bontottra, most nincs kopogás. A lényeg: szerintem ha orvosnak megy, lehetett volna belőle Dr. House. Ismét csak le a kalappal előtte.
Ugyanitt fd toronycsapágy eladóhardverek × telefonok × autómobilok ¤ Mazda 6 GJ CD175 * Ceed JD
-
demars
addikt
válasz hülyegyerek #47462 üzenetére
Na szép. Hogy lehet így elszúrni az alkatrész rendelést?
Kár, hogy Imi Pesten nyomja, nekem túl messze van
De ha nagyobb beavatkozás kellene, szerintem így is megérné elvinni hozzá a kocsit.
Örüljetek pöstiek...Az áram alatt lévő alkatrész ugyanúgy néz ki, mint amelyikben nincs áram, csak más a fogása!
-
Fkris
őstag
válasz hülyegyerek #47462 üzenetére
Nekem balra húzott a kormány, meg kopogott a jobb oldali felfüggesztésben valami, megnézte.
Nézegette, hümmögött, majd nagy Heuréka, le is hívott az aknába:
Mi a különbség a két a két külső kormányösszekötőgömbfej között.
Hát mint kiderült, a jobboldali egy EK civicé volt, ezzel +3 centit hozzáadva a jobb oldalhoz, majd ehez állítottak futóművet.Nem is meglepő, hogy húzott a kormány valamiért.
Jó gedvás volt alul a kocsi, a télvíz miatt, mégis kiszúrta.
Ekkor döntöttem el, hogy hiába jönnék ki olcsóbban ezresekkel a sarki szervízben, megéri azt a plusz pénzt ez a szintű felkészültség és szakértelem.Sőt."...on the Fields of Trenzalore, at the fall of the Eleventh, when no living creature can speak falsely or fail to answer, a question will be asked — a question that must never ever be answered...
-
hülyegyerek
addikt
Én se a szomszédjában lakom (Győr), de most megfogadtam, hogy olajcserén kívül más hozzá nem nyúlhat a kocsihoz. Ez a toronycsapágyas mutatvány 50 ezret kivett a zsebemből a semmire, annyiból meg kb. ötször felvihettem volna hozzá.
hardverek × telefonok × autómobilok ¤ Mazda 6 GJ CD175 * Ceed JD
-
JoolsNOS
veterán
Jó reggelt! Jazznél egy EGR tisztítás, szelephézag állítás, gyertyahézag állítás mennyibe van? (2007)
Ezeket még/már illene megcsinálnom.[ Szerkesztve ]
I5 9400F, Asrock B365M Pro4, Asus RTX4070 Super Dual EVO 12GB, 16Gb DDR4, Seasonic Focus 650 Platinum TV: 65A7GQ
-
hülyegyerek
addikt
Lehet, hogy kérdezték már, de ki mivel törli le a műszerfalon a plexit, hogy ne karcolódjon ? Én eddig a "nem nyúlok hozzá, nem lesz baj" elvet követtem, de lassan muszáj lenne.
hardverek × telefonok × autómobilok ¤ Mazda 6 GJ CD175 * Ceed JD
-
demars
addikt
válasz hülyegyerek #47470 üzenetére
Mikroszálas törlő kendő jó oda, az nem karcol. Ablak tisztítót használhatsz, az se bántja.
Az áram alatt lévő alkatrész ugyanúgy néz ki, mint amelyikben nincs áram, csak más a fogása!
-
Horel77
tag
válasz hülyegyerek #47470 üzenetére
Én múltkor pucoltam le puha ronggyal és LCD képernyőtisztítóval, az nekem bevált.
-
demars
addikt
válasz hülyegyerek #47473 üzenetére
Papír törlő?
Hogy karcolja össze a mikro szálas? Nem kell izommal rányomni, az úgy se piszkos, mocskos.Az áram alatt lévő alkatrész ugyanúgy néz ki, mint amelyikben nincs áram, csak más a fogása!
-
BlacKSouL
addikt
válasz demars #47474 üzenetére
A papírtörlő nagyon gáz. Abban a legkülönfélébb olyan anyagok megtalálhatók apróra zúzva, amik még az üveget is megkarcolják. Semmilyen érzékeny tárgyat pláne műanyagot nem szabad vele törölni. Egyszerűen annyira nem nagy tisztaságú papír alapanyagot használnak, hogy bármi lehet benne.
Az alapvető baj az, hogy azon a nagyon lágy műanyagon a megtapadó por, homok minden sokkal keményebb, ezért bármilyen puha bársony vagy selyem is megkarcolná, ha kicsit is megmozdítja rajta a porszemet. Márpedig a törlő mozdulat meg fogja. A legjobb lenne folyó víz alá tenni, de mivel ez lehetetlen, marad az hogy összekarcolja mindenki, és így egyformán karcos minden autóban...Aláírás (nem kötelező megadni)
-
hülyegyerek
addikt
válasz demars #47474 üzenetére
Simán megkarcolja bármi, az ufoknak sajna ennyire szar a műszerfali plexijük.
Más téma : találtatok már normális matricát, vagy fóliát a műszerfal melletti részek letakarására ? Sajnos az is ugyanolyan borítást kapott ( a faceliftesekben már más a felülete), és karcos.hardverek × telefonok × autómobilok ¤ Mazda 6 GJ CD175 * Ceed JD
-
-
Qru
MODERÁTOR
válasz JoolsNOS #47478 üzenetére
Gyertyahézagot utoljára a 120-as Skodámon kellett állítani amibe még Csehszlovák gyertyák voltak... Ha nem vmi bóvli kínai gyertyát használsz akkor nem kell.
mod:
Amúgy ha nem jó a hézag azt azonnal érezni fogod a gépen.
'"Hézagbeállítás: A gyújtógyertya elektródái közötti hézagnak mindig a gyártó által előírt nagyságúnak kell lennie. Ha túl nagy a hézag, kihagyhat a motor; a túl kicsi hézag pedig teljesítményromlást okozhat." - [link]
[ Szerkesztve ]
#nincsbennetarcsi
-
Horel77
tag
válasz JoolsNOS #47478 üzenetére
A símán szoktak hézagot állítani, de azt csak az újon beszerelés előtt, ha szükséges, az iridiumon nem szabad. Karbantartásilag nem szokás állítani, cserélni kell mindkét fajtát, csak az iridiumost sokkal ritkábban (kb 100000 km). Azt nem tudom biztosan, hogy a Jazzben milyen van, de mintha iridium rémlene.
-
BlacKSouL
addikt
Nekem a Densok 110-et simán kibirtak, és a konyv is 120ezret ir, szoval....
Aláírás (nem kötelező megadni)
-
JoolsNOS
veterán
válasz Horel77 #47481 üzenetére
Akkor ezt értelmeztem félre valahogy.
Más: vettem kínai festékvastagságmérőt. Mondom csak a próba kedvéért. A teszt lapon bebizonyosodott, hogy jól mér. (van egy sima fémlap és hozzá különböző méretű műanyaglapkák) Na mondom rámérek a kocsira. Mindenhol 0.67-0.69 értékeket hozott. A vastagágból ítélve mondom újrafestett az egész, mert úgy tudom kb 0.1-0.2 mm kellene lennie a gyári rétegnek. Viszont az egész kocsin egyenletes a vastagság. Illetve ami érdekesebb, hogy anyumék új suzukija is hasonló értékeket mutatott. Elképzelhető hogy ilyen vastag a réteg gyárilag, vagy "éles" körülmények közt valamiért félre mér a cucc?
[ Szerkesztve ]
I5 9400F, Asrock B365M Pro4, Asus RTX4070 Super Dual EVO 12GB, 16Gb DDR4, Seasonic Focus 650 Platinum TV: 65A7GQ
-
hülyegyerek
addikt
-
-
Z0mbi
senior tag
Hali
Tudom autohifis tema azert hatha itt valaki hozzanyult a 9ik generaciohoz mar
Param a kovetkezo:
Szeretnek fejegyseget cserelni, a gyarit valami komolyabbra. Kerdes hogy mi megy a fejegysegrol? Mi az amit bukhatok? az iMID az egy kulon egyseg? A savelhagyas/tablafelismeres/automata fekezosdi tortenet az izolalva van a hifitol? Vagy van amit bukhatok egy fejcsere utan?Koszi
-
Peetmeli
csendes tag
Sziasztok!
Lehet nem ide való de hátha tudtok segíteni.
A következő problémával fordulnék hozzátok. Lecseréltük a váltóolajat, és azóta felengedett kuplungnál fura sistergő, súrlódó hang hallatszik elölről. A kuplung lenyomásával a hang megszűnik. Rugó probléma miatt az autó eleje kb 3 cm-rel magasabban van mint a hátsó része. Elképzelhető hogy nincs elég olaj így benne? Addig öntöttük amíg a beöntő nyíláson kicsordult. Kb 1.6 liter ment bele. 75w80 GL-4 MTF4. Az autó: Civic 1.4 90le 2002. Válaszotokat előre is köszönöm.
Péter[ Szerkesztve ]
-
JoolsNOS
veterán
válasz BigBlackDog #47488 üzenetére
Arra is gondoltam. Elég cudarul néz ki...
[ Szerkesztve ]
I5 9400F, Asrock B365M Pro4, Asus RTX4070 Super Dual EVO 12GB, 16Gb DDR4, Seasonic Focus 650 Platinum TV: 65A7GQ
-
Peetmeli
csendes tag
válasz yodamester10 #47492 üzenetére
Köszönöm a választ!
Az autót 1 hete vettük, mindenki azt hitte, hogy le van ültetve, ami igaz is valamilyen szinten. Elvittem szerelőhöz, ahol kiderült ,hogy a 2 első rugó el volt törve benne. Azokat kicseréltettem jó rugókra és így került a kocsi eleje 3 cm-rel feljebb, mint a hátsó része. Ezt később szeretném megoldani. A Honda MTF3 olaj egy 75W 80 as olaj, elvileg jó lenne bele, de aztán lehet, hogy mégsem szereti? -
Peetmeli
csendes tag
válasz DeathAdder #47493 üzenetére
Köszönöm a választ!
Olajcsere előtt nem lehetett hallani ezt a hangot, vagy annyira halk volt hogy nem volt feltűnő. A csere utáni első indításkor viszont rögtön feltűnt, hogy nincs valami rendben ( a kocsi mellett állva elég hangos). Igen, olvastam, hogy a nyelestengely csapágy tönkre szokott menni, és mivel nem volt semmi fura hang a váltóból, azért is döntöttem a váltóolaj cseréje mellett, hátha meg tudom hosszabbítani az alkatrész élettartamát.
-
spawn21
veterán
Helló.
Mivel új vagyok ebben az autó témában, a segítségetek kellene.
Most jön majd a második kötelező szerviz a kocsira (11 hónap alatt 40 ezer km ) nem bízom a szervizben ami az olajat érinti. Olcsó shell olajat tesznek bele 20 ezer Ft-os felárral, de persze pár ezer km után már jelez a kocsi hogy kell neki. Fura. Szeretnék gyári honda olajat venni bele, de a lehető legjobbat hogy a szerviz se tudjon belekötni. Amúgy 9.gen civic benzines
Ti mit ajánlatok?
Köszönöm[ Szerkesztve ]
iPhone 13p
-
Bandi18
tag
válasz spawn21 #47498 üzenetére
Hali
Az olajat ilyen futásteljesítmény mellett mármint 1 év/40.000 km szerintem jobb ha 10.000 km periódussal cseréled. Én is így csinálmo pedig csak évi 20-at megyek kb.
,
Az mondjuk fura hogy pár 1000 km után jelez hogy kevés az olaj. Milyen olajat raknak bele ? mármint viszkozítás szempontjából. Nekem is megevett 1L-t 10.000km alatt és nekem is Shell olajat raktak bele. -
Aladdin
senior tag
válasz spawn21 #47498 üzenetére
"Szeretnék gyári honda olajat venni bele, de a lehető legjobbat"
Nincs gyári Honda olajból jó vagy rossz, egy fajta van a te autódhoz, a 0W-20, ezt ajánlja a könyv, ezt kérd. Fognak adni kb 5-6000 ft/l áron.
Ha nem szervizben veszed, a gyári olaj akkor sem olcsó, nem nagyon leltem 4000 alatt.
Viszont vihetsz olajat, sok fajta 0W-20 van a piacon, SN-esek, 2200-2300 Ft/l körül megkapod őket.
És igen, 10000 km/olajcsere!
Új hozzászólás Aktív témák
A nem szakmai témák megvitatására: Honda OFF topik