- Mini-ITX
- NVIDIA GeForce RTX 4080 /4080S / 4090 (AD103 / 102)
- Milyen asztali (teljes vagy fél-) gépet vegyek?
- OLED TV topic
- AMD K6-III, és minden ami RETRO - Oldschool tuning
- Házi barkács, gányolás, tákolás, megdöbbentő gépek!
- ASUS Vivobook Snapdragonnal: talán egy új korszak kezdete!
- AMD Ryzen 9 / 7 / 5 7***(X) "Zen 4" (AM5)
- Azonnali informatikai kérdések órája
- Kormányok / autós szimulátorok topicja
Hirdetés
-
Spyra: nagynyomású, akkus, automata vízipuska
lo Type-C port, egy töltéssel 2200 lövés, több, mint 2 kg-os súly, automata víz felszívás... Start the epic! :)
-
Az USA tisztifőorvosa figyelmeztető címkét ragasztana a közösségi médiára
it Figyelmeztető címkéket szeretne látni az USA tisztifőorvosa a közösségi médiában, ami főleg a serdülők számára lenne emlékeztető a platformok súlyosan káros hatásairól.
-
iPhone-szerű belépő Realme készül
ma A C61 4G a nemzetközi piacra készül, egyszerű készülék, iPhone-os megjelenéssel.
-
PROHARDVER!
Ez itt, az elektronikával hobbiból foglakozók fórumtémája.
Lentebb összegyűjtötttem néhány elektronikával kapcsolatos, hasznos linket.
Új hozzászólás Aktív témák
-
fpeter84
senior tag
Már többször is találkoztam olyan jelenséggel hogy a kocsiban szórakozott egy akku - zárlatosnak tűnt, alig lehetett tölteni, hamar merült - de némi bolygatás, összerázás után mintha kicserélték volna, tette tovább a dolgát. A természetes elhasználódás során salak, apróbb ólomszemcsék válnak le a lapokról, ami okozhat cellazárlatot. Valószínűleg peches esetben ideje korán is okozhat ilyen problémákat, megrekedhet a lapok között, de összerázás után leült az aljára és egy darabig még jó lehet...
Emiatt érdemes lehet jobbfajta akkut venni, mint pl az Exide Premium család, amiben a lapok egyenként tasakokba vannak húzva és nem alakulhat ki ilyen jelenség...
(#46484) csabyka666
Töltésen 14.6V már elég sok! Igen, vannak sajnos ilyen igénytelenebb megoldások - pl az utolsó G astra évjáratok, 2004-esnél még nem ilyen volt, valamint kisebb franciákra hallottam ilyet emlegetni - hogy az alulméretezett kis töltőáramú generátornak felhúzzák a feszültségét a töltésszabályzóval 14.6-14.8V csúcsra, és ennek megfelelően szépen zabálja is az autó a nagyobb izzókat... A márkaszervíz hivatalos megoldása: vágd el a tompított vezetékeit és köss be pár méter plussz vezetéket - azon esik 1-2 tized, és állítólag jobban bírják majd az izzók
'99 octavia, '05 H astra, '02 superb, '02 A6 - ezekbe amim volt mindbe rendes nagy áramú generátorok voltak (100-140A) és a töltőfeszt soha nem láttam 14.2V felett, de inkább csak 13.8-9 átlagos fogyasztók üzemeltetése közben...
[ Szerkesztve ]
Új hozzászólás Aktív témák
- Napelem
- Akciófigyelő: Már 70 ezer forint alatt a Xiaomi felmosni is képes porszívója
- Mini-ITX
- NVIDIA GeForce RTX 4080 /4080S / 4090 (AD103 / 102)
- Milyen asztali (teljes vagy fél-) gépet vegyek?
- T Phone 2 Pro - majdnem mindenben jobb
- Aliexpress tapasztalatok
- OTP Bank topic
- D1Rect: Nagy "hülyétkapokazapróktól" topik
- OLED TV topic
- További aktív témák...
- Samsung Galaxy S24 Ultra 12/512GB / 1 év garancia / CSAK KIPROBÁLT SZINTE ÚJ
- Dell Latitude 5480, 14" FHD IPS, i5-6300HQ, 16GB DDR4, 256GB SSD, 1.7 kg, gar
- Samsung Galaxy S24 5G 128GB, Kártyafüggetlen, 1 Év Garanciával
- PS Vita OLED (fóliás, jó állapot) + töltőkábel (adapter nélkül) + PSV Adaptor + Plüsstok
- LG Soundbar SN5