- Új kategóriát teremtett a PC-n belül a Microsoft
- Audiokultúra - Hi-Fi-ről hifisen
- OLED TV topic
- Amazon Fire TV stick/box
- Radeon RX 6700 XT: a Big Navi közepe?
- Extra magokkal tömi ki AmpereOne szerverprocesszorát az Ampere
- Melyik tápegységet vegyem?
- Xiaomi Pad 6S Pro 12.4 - Kína (válasza az) iPad(r)e
- iPad topik
- Milyen monitort vegyek?
Hirdetés
-
Még idén hozza a Lunar és Arrow Lake-et az Intel
ph A vállalat az év második felében lőné el a puskaporát.
-
Folyamatosan hazudott a bitcoin állítólagos feltalálója
it Egy brit bíró szerint Craig Wright, a bitcoin állítólagos feltalálója folyamatosan hazudott és bizonyítékot hamisított.
-
Xiaomi Pad 6S Pro 12.4 - Kína (válasza az) iPad(r)e
ma Nagyon nyomul a Xiaomi tablet fronton, és nagyobb méretben is jól megy nekik. Jól. Nem tökéletesen.
Aktív témák
-
proof88
addikt
válasz hunnylander #48172 üzenetére
-
EmberXY
addikt
válasz hunnylander #48504 üzenetére
Csak 2 tizeddel nyert Raikkönnen?!?!
Tud valamit a srác, pedig a rallyautó kicsit másképpen működik, mint a forma-1-es..[ Szerkesztve ]
Up the Irons!
-
tuskooo
addikt
válasz hunnylander #48504 üzenetére
Látszatra úgy ment, mint vmi nyugdíjas, közben pedig...
-
Incubus
tag
válasz hunnylander #48517 üzenetére
Szia!
Jövőre a tankolás mellett a kerékcsere is be lesz tiltva? Ugye nem?
Marad a kerékcsere? Vagy csak esőgumira lehet cserélni?RG
-
EmberXY
addikt
válasz hunnylander #48517 üzenetére
De kizárólag csak a szimulátorban.... a kocsi Schumié! És ez így van jól.
Up the Irons!
-
Nunder
őstag
válasz hunnylander #48517 üzenetére
Há mé nem?
“It's the job that's never started as takes longest to finish.” // blackbird3dworks.hu
-
Motion_Blur
félisten
válasz hunnylander #48529 üzenetére
Monzára azért még csak megtartják
mod: a Mester már Maranelloban szimulátorozik és tanulja az F60-as kormányának gombjait [link]
[ Szerkesztve ]
Stavelot 2, easily full throttle into another twenty second top gear flatout section
-
Bluegene
addikt
válasz hunnylander #48529 üzenetére
massa idén már nem fog versenyezni a koponytörése miatt
sztem az év hátralévő részéba marad a Schumi, sőt, ha jól megy akkor biztos felajánlanak neki szerződést
[ Szerkesztve ]
Siemens S65-re való adatkábelt keresek! egyszeri Szoftverfrissítésre! Írj megbeszéljük ha van elfekvőbe/kölcsön neked!
-
Motion_Blur
félisten
válasz hunnylander #48535 üzenetére
Na erre kíváncsi leszek. Vajon ki meri felvállalni, hogy keresztbe tegyen
Stavelot 2, easily full throttle into another twenty second top gear flatout section
-
tuskooo
addikt
válasz hunnylander #48534 üzenetére
Hiába pattog, az orvosok nem fogják engedni.
-
Nunder
őstag
válasz hunnylander #48529 üzenetére
De akkor mik azok a híresztelések, hogy Sumi az idény végéig versenyezni fog?
“It's the job that's never started as takes longest to finish.” // blackbird3dworks.hu
-
Bluegene
addikt
válasz hunnylander #48542 üzenetére
Massa szombaton, a Magyar GP időmérőjén sérült meg, felépül, de várhatóan idén már nem vezethet, a német megbizatása így az augusztus 23-i Európa GP-től hét versenyre, a szezon végéig szól.[link]
sztem neked nincs fogalmad a koponyatörés súlyosságáról, pláne élsportoló esetében
rendesen össze kell forrnia a koponyájának, különben csinál mégegy karabolt és kibuggyan az agya, nem is beszélve a sok G-s erőhatásokról verseny közben, szal idén felejtsétek el a Massát, örüljön ha jövőre vezethet[ Szerkesztve ]
Siemens S65-re való adatkábelt keresek! egyszeri Szoftverfrissítésre! Írj megbeszéljük ha van elfekvőbe/kölcsön neked!
-
Bluegene
addikt
válasz hunnylander #48552 üzenetére
látiom nem csíped a Schumit
törődj bele ez lesz , lehet reszketni
Siemens S65-re való adatkábelt keresek! egyszeri Szoftverfrissítésre! Írj megbeszéljük ha van elfekvőbe/kölcsön neked!
-
Bluegene
addikt
válasz hunnylander #48556 üzenetére
ha egyszer az orvosok mondják h nem, mondhatsz bármit
ez kőkemény üzlet, az h Massának mindenki jót kíván csak a felszín, dollár százmilliókról van szó
itt szerződések vannak, lehet már Schumival le is szerződtek a maradék 7 versenyre függetlenül attól h Massa jobban érzi-e magát, az orvos szava a döntő, az orvos pedig nem vállalhatja a felelősséget nyílván, ezért kiírja a maradék szezonra
ezenkívűl Ecclestone is támogatja Sumi visszatérését számításai szerint megdobja 20-30%-kal a bevételeket a nézettséget, és ez jó reklám
a Massa pedig elmegy a futamokra elüldögél a monitor előtt, és kész, mondhatja h jól van, ha a versenyorvosok nem engedik, mindenesetre a következő futamon Sumi jön
[ Szerkesztve ]
Siemens S65-re való adatkábelt keresek! egyszeri Szoftverfrissítésre! Írj megbeszéljük ha van elfekvőbe/kölcsön neked!
-
EmberXY
addikt
válasz hunnylander #48556 üzenetére
Ha szabad beleszólnom, nekem is elsőre az jön le, hogy ha Schumi-t "megbízzák" a következő 7 futamra, az igen erősen szerződésszagú, és nem kevés pénzről meg reklámról, nameg szurkolóról van szó. Nem beszélve a teszttapasztalatokról.
Up the Irons!
-
littlelion21
addikt
válasz hunnylander #48561 üzenetére
Látom hunny, Bundás személyében emberedre akadtál....
-
Bluegene
addikt
válasz hunnylander #48561 üzenetére
EmberXY-nak igaza van, a menedzserek élünkön Ecclestone-nal, meglátogatják Massát, jobbulást kívánnak neki..stb közben dörzsölik a tenyerüket a plusszbevételeken, mivel kiadásaik is vannak, a profit ugrásszerűen megnő
Massa lelkivilágáért nem fognak erről lemondani sztem jövő tavaszig felejtsd el a kis kedvencedet hisz akkor fog leközelebb versenyezni, hiába érzi jobban magát, igazából tudna is menni, csak az a gond ha esetleges későbbi balesetnél komolyabb gondja akadhat, persze izzadságszagú a dolog, de a lényeg a profit
az mégis hogy nézne ki hogy idehívják sumit, beleölnek csomó pénzt a reklámjába az edzésére, dől a zsé, erre Massa 3 futam után megszólal: khöm, jönnék
sztem nem lesz ilyen hisz Ecclestone-ék meg a Ferrarisok lengetik majd az orvosi papírjait h veszélyes lenne
persze ha a sumi nagyon gagyin menne esetleg figyelmen kívűl hagynák ezt, de itt sztem is szerződés lesz
[ Szerkesztve ]
Siemens S65-re való adatkábelt keresek! egyszeri Szoftverfrissítésre! Írj megbeszéljük ha van elfekvőbe/kölcsön neked!
-
Incubus
tag
válasz hunnylander #48572 üzenetére
ezek szerint nem félnek Tőle ;)
-
rocket
nagyúr
válasz hunnylander #48572 üzenetére
Ez ugy lenne fair, hogy mindenki tesztelhetne 1 napot, mert most nem csak arra fogja ezt haszlani a Ferrari, hogy Schumi beletanuljon az idei kocsiba, hanem alkatreszeket is kifognak tudni probalni elesben, mikozben a tobbiek meg a teszt tilalom levet ittak/isszak.
Az is elgondlkodtato, hogy Alguersuari eseteben miert nem merult fel ilyen lehetoseg?
Neki meg annyival is rosszabb volt a helyzet, hogy 0 tapasztalata volt az F1-rol, mig Schuminak van boven.
Ez mondjuk elvileg a FOTA dontese, dehat a FOTA-nak most az egyseget kell az FIA elleni "harcban" mutatnia, ezert van az, hogy volt aki nem merte a velemenyet felvallalni, pedig biztos vagyok benne a cimekert harcolo Brawn es foleg a Red-Bull (hatranyuk miatt) nem egyeztek volna ebbe bele, es a Mclaren se.Fura dontesek szuletnek folyamatosan Schumi visszateresevel kapcsolatban, es megint hatterbe szorult a F1 mint sport, egy cirkuszra hasonlit az egesz megint.
Az is erdekes, hogy az F1-ben mindenki a gazdasagi valsag miatt sirankozik, erre 7 versenyre tobbet fizetnek neki mint amennyit az aktualis vilagbajnok egesz evben keres.[ Szerkesztve ]
"A lower resolution generally means that there can be more quality per pixel."
-
rocket
nagyúr
válasz hunnylander #48556 üzenetére
Szerintem sose lesz mar testileg 100%-os es talan mentalisan se (bar ez igazabol csak utolag ha visszaterne versenyezni derulne ki), ugy gondolom Massa serulesei sajnos sulyosabbak mint azt nyilatkozza a privat orvosa, ezzekkel a nyilatkozatokkal inkabb nyugtatni probaljak a kozvelemenyt, es a remenyt fenttartani a visszateresere, de nem fog visszaterni az aktiv versenyzeshez.
"A lower resolution generally means that there can be more quality per pixel."
-
Motion_Blur
félisten
válasz hunnylander #48595 üzenetére
Ha az első két pont igaznak bizonyul, akkor Kimi fog nyerni
Stavelot 2, easily full throttle into another twenty second top gear flatout section
-
wildrain
addikt
válasz hunnylander #48595 üzenetére
Azért én ebben a KERS-fölényben nem vagyok olyan biztos. Nagyon sok az aero igényes kanyar, ami ellensúlyozza a KERS előnyét, ráadásul nagy esélye van a hűvös, nyirkos időnek, amiben valószínűleg a Red Bull lesz a nyerő.
Én inkább azt mondanám, hogy egálban lesznek a KERS-es autók a legjobb aero autókkal. Persze abból taktikailag lehet előny a versenyen, hogy ki a gyorsabb az egyenesben, és ki tudja ezt előzésre váltani, vagy azt elhárítani.[ Szerkesztve ]
-
wildrain
addikt
válasz hunnylander #49440 üzenetére
Algátszarik!
-
Nowhereman
őstag
válasz hunnylander #49438 üzenetére
No várjunk még a jelzők akasztásával. Az előző pilótát még kis sem tudta mondani, hogy "autó", máris az új Nelson Piquet-nek nevezték, és aztán valahogy nem is hasonlított a F1 pályafutásuk...
Utánam a kondenzcsik!
-
#70869248
törölt tag
válasz hunnylander #49472 üzenetére
Nagyon nem válogathat...oké hogy Rosberg-nek van helye az F1-ben, de egy kissé beállt a pályafutása szvsz. ...és hova mehet ha vált? Nincs olyan ajánlat ami felérne a McLaren autójával sztem. Igaz hog a McLaren még mindig rogyadozik, de azért már csak összrogyadoztak egy futamgyőzelmet erőből, ami a Williams-nél a jóval kecsektetőbb szezonkezdet ellenére sem tudtak meglépni.
Szvsz nem nagyon kell Rosberg-nek gondolkodnia ha megkínálja a McLaren, alá kell írjon.
..Heidfeld ssszz én bírom, és nagyon beillene a McLaren összképébe szinte minden szempontból, de izgalmasnak nem tudnám nevezni a párosítást.. -
Misi 007
Közösségépítő
válasz hunnylander #49472 üzenetére
Szerintem Heidfeldet kilőhetjük mert ha akarták volna akkor 2002-be már ő ült volna Hakkinen helyén...
Nagyon meglepődnék ha nem Rosberg ülne be jövőre Kovalainen helyére! -
Plutor
aktív tag
válasz hunnylander #49493 üzenetére
-
Oliverda
félisten
válasz hunnylander #49502 üzenetére
Erről van valahol fotó?
"Minden negyedik-ötödik magyar funkcionális analfabéta – derült ki a nemzetközi felmérésekből."
-
Oliverda
félisten
válasz hunnylander #49511 üzenetére
Kössz!
"Minden negyedik-ötödik magyar funkcionális analfabéta – derült ki a nemzetközi felmérésekből."
-
venember83
nagyúr
válasz hunnylander #49560 üzenetére
Hányszor nem lépte át? Ez valami műszaki gondnak tűnik, nem lehet valaki ilyen amatőr és/vagy buta.
-
andy83
aktív tag
-
Oliverda
félisten
válasz hunnylander #49560 üzenetére
Én megelőlegezek neki egy 20. rajtpozíciót. Amúgy meg jön Fissi a helyére:[link]
Mondjuk az tény hogy ő jóval gyorsabb mint az öreg Luca.
Lesz Force India pole?
[ Szerkesztve ]
"Minden negyedik-ötödik magyar funkcionális analfabéta – derült ki a nemzetközi felmérésekből."
-
Oliverda
félisten
válasz hunnylander #49566 üzenetére
Ez érezhető is.
Hamilton autójára végül sikerült új első szárnyat gyártani?
Amúgy ez egy kissé ellentmondásos:
"Fejlesztések egész sorával érkeztünk ide, bár lehet, nincs elég darabszám belőlük. Van egy új első szárnyunk, amit Heikki autóján teszteltünk. Lewis autóján változtattunk a padlólemezen, rövidítettünk a tengelytávján, amitől sokat várunk a gyors pályákon, így Spában és az utána következő futamokon"
Akkor most nem Hamilton kapott új első szárnyat?
"Minden negyedik-ötödik magyar funkcionális analfabéta – derült ki a nemzetközi felmérésekből."
-
Oliverda
félisten
válasz hunnylander #49568 üzenetére
Aha. Mondjuk azt nem igazán értem hogy pont Spa-ra és Monza-ra miért jobb a rövidebb tengelytáv. Azok elég gyors pályák...
"Minden negyedik-ötödik magyar funkcionális analfabéta – derült ki a nemzetközi felmérésekből."
-
-Mike-
addikt
válasz hunnylander #49510 üzenetére
Nürburgring péntek óta csinálják, hogy rajtahagyják a kocsi orrán a szerelődobozt/monitorállványt : )
Viszont a 4-es számú Ferrari orra már elkezdett domborodni -
Fancy-boy
addikt
válasz hunnylander #49626 üzenetére
Pontosan, ez is megerősíti:
Az A5.hu kérdésére, hogy mi lett a Red Bulléhoz hasonló, megmagasított peremű orrkúppal, amit Felipe Massa próbált ki a két héttel ezelőtti Német Nagydíj péntek délelőtti szabadedzésén, s amelyből a Ferrari hungaroringi garázsában is látni lehetett egyet-egyet, Dyer azt felelte: "Azt a jövő évi autónkhoz teszteltük, az idein élesben nem fogjuk bevetni. Máris a következő évre készültünk vele."
-
Thrawn
félisten
válasz hunnylander #49794 üzenetére
Kellett ez már neki
Different songs for different moods. łłł DIII Thrawn#2856 łłł Look! More hidden footprints! łłł D4BAD łłł WoT: s_thrawn łłł
-
#70869248
törölt tag
válasz hunnylander #49794 üzenetére
Nem hiszem el hogy ne lett volna mindenkire jótékony hatással hogy ennyi idősen, ennyi ideje az F1-ben ekkora értéke van a győzelemnek.
Kifejezetten Kimi-re gondoltam mikor néztem, hogy öreg nézz rá arra az arcra magad mellett, meg akár a rádióját is visszahallgathatnád...mert ezt tudja jelenteni egy győzelem. -
PazsitZ
addikt
válasz hunnylander #49815 üzenetére
Ha nem lehetne látni a neved a poszt mellett akkor is ki tudnánk találni ki írta.
Red Bull set to make engine decision
Már tavaly úgy volt, hogy nem renault motor lesz, de elvileg megoldották a kellő hűtést.
Bár most utólag lehet mégsem eléggé .[ Szerkesztve ]
- http://pazsitz.hu -
-
Motion_Blur
félisten
válasz hunnylander #49875 üzenetére
Már számtalanszor elmondta Kimi, hogy a Ferrarinál fogja befejezni pályafutását..
Stavelot 2, easily full throttle into another twenty second top gear flatout section
-
#70869248
törölt tag
válasz hunnylander #49875 üzenetére
Kimi rajongótábora...még mindig nem ezen múlik, hanem Kimi mit akar.
Hiába akarják itt tartani ha el akar menni.
...ehh én nem egy gyorsabb Kovalainen-t szeretnék, hiába Kimi csöndes lenne meg ilyenek...engem nem ez csigáz fel
Alonso-Hamilton azért nagyon jó volt, csak nem hiányzott volna az a kémügy ami megmérgezte azt az évet, és már ALonso is másként tekint Hamilton-ra...én igazából megértem az akkori önmagát is.
De Alonso nagyon tette a McLaren-t, és adta Hamilton-nak is az ívet...pl. itt Spa-ban az Eau Rouge-ban
Hamilton még tanulhatna is töle....szal nekem nehogy melléhozzák Kimi-t mert rajongótábor, meg csöndes meg izé....engem nem a rajongótábor érdekel, hanem egy izgalmas felállás (öhm..a pályán, versenyben..a McLaren versenyzőire értve). -
Motion_Blur
félisten
válasz hunnylander #49877 üzenetére
Szerintem jövőre is Kimi-Massa páros lesz. A Santander meg örül, hogy ott lehet az autón és vár egy évet..
(#49879) b-type: biztos vagyok benne, hogy Hamiltonnak van annyi szava a McLarennél, hogy nem engedi Alonso-t szerződtetni (szerintem a csapat se akarja)
[ Szerkesztve ]
Stavelot 2, easily full throttle into another twenty second top gear flatout section
-
JColee
őstag
válasz hunnylander #49878 üzenetére
Francorchamps, 27th August 2009 – Just four days after finishing second in the European Grand Prix, Kimi Raikkonen was back dealing with the media
wtf[ Szerkesztve ]
-
wildrain
addikt
válasz hunnylander #49878 üzenetére
A cikk többi része is olyan hihető, mint az első két sor? (Még nem olvastam el.)
"Just four days after finishing second in the European Grand Prix, Kimi Raikkonen was back dealing with the media" -
RedWing
aktív tag
válasz hunnylander #49901 üzenetére
Köszönöm szépen!
Egy mérnökkel vitatkozni olyan, mint bírkózni egy disznóval a sárban. Néhány óra elteltével rájössz, ő élvezi!
-
#70869248
törölt tag
válasz hunnylander #49940 üzenetére
Ezekkel Vettel nem tud viláőgbajnok lenni...ha más nem akkor Webber akadályozza meg benne, mármint ha a két Brawn buktázik folyamatosan.
Szal sztem ésszerű Webber-re koncentrálni teljes mértékben és feltétel nélkül. -
[CS]Blade2
addikt
válasz hunnylander #49940 üzenetére
"Az edzésen fellépő meghibásodás az isztambuli probléma másolata volt. Most már egy kicsit jobban értjük, hogy miképp kerülhetnénk el, a két friss motoron végre is hajtottuk a változtatásokat. A most bevezetett intézkedések nélkül 10, vagy 1000 kilométer után is bekövetezhetne a hiba."
Vagyis a 2db használt motor-ban benne van a hiba, amivel akármikor bekövetkezhetne a hiba. Ezzel maximum pénteken mehetnek, de ott is kérdéses, mert ha rögtön az első körökben szétmegy, rengeteg edzésidőt vesztenek.
Egy hétvége a első 8 futam alapján átlag. 720Km. (Vagy ott van Heidfeld, aki minden futamot befejezett: 5700Km/8futam=710Km)
6 futam van még, ami befér 4260Km-be.
Motoronként 1600Km után már visszaesik a teljesítmény, de Webber, Alonso, és Piquet tett már 2000Km+-t egy-egy motorba, viszont nem Spában, meg Monzában, és gondolom az utolsó 400Km-t pénteken dobták rá. -
vwpolopg
őstag
válasz hunnylander #49947 üzenetére
Mindenkinek meglehet a véleménye, nekem ez.... Én nem értek egyet rengeteg szabállyal, az F1-et évek óta egyre lejjebb amortizálják az új szabályokkal. Ez lenne a királykategória, az autóversenyzés csúcsa. És erre meg olyan szabályokat hoznak folyamatosan, hogy az vicc... Nem értek egyet sem a költségcsökkentéssel, sem a kiscsapatok bevételével. A kicsik menjenek GP2-be, ne a nagyokat züllesszék le hozzájuk...
Aktív témák
- Parfüm topik
- Új kategóriát teremtett a PC-n belül a Microsoft
- Xbox Series X|S
- Magyarországon is kapható a Honor 200 Lite, ennyibe kerül
- Audiokultúra - Hi-Fi-ről hifisen
- OLED TV topic
- Eredeti játékok OFF topik
- Autós topik
- Huawei Mate 40 Pro - a csúcson kell abbahagyni?
- Telekom otthoni szolgáltatások (TV, internet, telefon)
- További aktív témák...
- Gigabyte AORUS GeForce RTXTM 3070 Ti MASTER , 8GB GDDR6X, 256-bit GV- N307TAORUS M-8GD - Garancia
- Creative SFXI SoundBlaster X4 Külső hangkártya
- KIÁRUSÍTÁS! MINI PC : Intel Pentium J4205 - 8GB DDR4 - 256GB SSD
- Arlo Smarthub VMB4540 Féláron!
- Ipad Pro 11 (2018-2022) Ipad Air 5/4 ESR Magnetic Keyboard Case
Állásajánlatok
Cég: Alpha Laptopszerviz Kft.
Város: Pécs
Cég: Ozeki Kft.
Város: Debrecen