- Egérpad topik
- E-book olvasók
- Objektívek topikja
- Felmerült az Intel és az AMD egyesülése
- TCL LCD és LED TV-k
- AMD K6-III, és minden ami RETRO - Oldschool tuning
- Sarkköri terepbe olvadó kabátot öltött a Gigabyte Mini-ITX-es AMD alaplapja
- AMD Ryzen 9 / 7 / 5 7***(X) "Zen 4" (AM5)
- Milyen TV-t vegyek?
- Három oldalról üveggel határolt minitorony huppant le az Antec tervezőasztaláról
Új hozzászólás Aktív témák
-
Jahno
veterán
válasz ezittketto #124445 üzenetére
Nem azt küldik, 2 nap múlva elpukkan, nincs gari, kigyullad, kisebb teljesítményűt adnak, nem 12 voltos lesz, bármi... Mellé még egy gyenge csipesz és vékony szar kábel lesz és kész is.
-
Jahno
veterán
válasz ezittketto #124451 üzenetére
Hány napra kellene vele készülni?
-
npera
őstag
válasz ezittketto #124436 üzenetére
Júj.... touché
Csak le kell mondani róla, mindenkinek jobb lesz
-
blueboi69
senior tag
válasz ezittketto #124454 üzenetére
Vannak ilyen napelemes powerbankok, azzal kb jobban jársz, de azoknál is kell folyamatos szikrázó napsütés.
Én raktam össze magamnak hasonlót, kb 20W a panelek együtt (de most nemtudom pontosan) és 1db 18650 Li cellát töltenek, ami olyan 2000-2200mAh. Namost ezt kb csak nyáron full napsütésben képes feltölteni....
-
npera
őstag
válasz qnadam #124443 üzenetére
Japán fejlesztési stratégia. Ami bevált az marad. Lásd Szent Kvarcóra
Vagy Toyota BZ4X esetén az ICE időkből megmaradt load collective alapján méretezett kerékcsavar. Le is csavarta magáról a kereket. De a japánok high-tech fejlesztési központja fél év alatt (!!!!) megoldotta a problémát és újra lehetett vásárolni a faxgépet.
Most meg lesújtott rájuk a norvég tesztcsapat damoklésze:
- akksi kapacitása vélhetően csak 60 kWh, nem 74 kWh
- nincs akksifűtés, tehát DC-töltésnél coldgate van
- a fogyasztás kábé 40%-al nagyobb, mint amit behazudtak a homologizációs dokumentumokban, így most indult a Toyota range-gate nemsokára -
npera
őstag
válasz -NoVa- #124457 üzenetére
Én nem foglalkozom különféle nemi aktivitással kapcsolatos kiegészítőkkel (a gyári felszereltségem elég számomra, he-he), de a Banggood teleokádja mindenféle agyhalott kínai "erotikus" cuccal a levelesládámat.
Sosem rendeltem ilyet, nem is fogok vélhetően, de csak küldik. Eltartott egy ideig, mire le tudtam kapcsolni a csoda hírlevelüket, mert jól el van rejtve az opció.
RC cuccokat rendeltem sokat tőlük, eddig kábé jó volt, de a várakozási idő agyhalott lett. És árban kábé oda kerül, mint a svéd/norvég/EU boltok, így már sok hónapja semmit nem vettem tőlük.
-
ezittketto
tag
válasz -NoVa- #124457 üzenetére
Én eddig szinte csak Blitzwolf cuccot rendeltem onnan, azokkal nem volt gondom (sőt), a cseh raktáras dolgok ráadásul az ígért 1 hetes határidő helyett kb 5 napon belül megérkeztek.
Ezért is bátorkodnék onnan rendelni.De akkor ha jól értelmezem ez speciel egy nevenincs kínai termék, ami az istentudja, hogyan fog muzsikálni..
[ Szerkesztve ]
-
Samott
addikt
válasz npera #124458 üzenetére
Juteszembe: Gazdasági totálkár egy fényszóró, és megéri - TC Híradó
Szep lett az EX90, vegre egy auto formaju elektromos auto. (meg ha SUV is az istenadta) De kar azert a taxi szabadjelzoert a tetejen.
Toyotara visszaterve, szinten ebbol a videobol:
Kellemetlen. Bar ekkora profit keves gyartonal van egy auton, porsche, ferrari meg egyeb premiumgyartok tudnak kisajtolni ennyit a piacbol.
(There is always a last time for everything.) Overhead, without any fuss, the stars were going out.
-
Jahno
veterán
válasz blueboi69 #124456 üzenetére
Nagyobb panel kell, ami nem 20 wattos. Bár annyival már neki lehet állni. Az a jó, mikor sok helyen árulnak mindenféle kicsiket és erős napsütésben is éppen csak szinten tart, vagy azt sem, de tölteni semennyire nem bír, ilyen kis tenyérnyi szirszarok. Akad ismerős akinek hátizsákjába van beépítve, az jóféle, mert igazából hulladék időben összeszedett fényből
gyűjti az energiát és kész is, nem kell igazgatni, célirányosan kirakni a napra, meg a többi. Bangoodosból több is volt ismerősi körben, ami az első tesztelős használatot sem élte túl.Ez pld. már egész értelmes és nem is túl drága:
Vagy alternatíva: [link]
És n+1 klónjai: [link]
Érdekes, hogy panel + külön akkuval jobban ki lehet jönni.
-
-igu-
addikt
#mithallgatszmost
A Bretagne-félsziget meredek ormai alatt Otthont találnak kóbor csikóhalak. /Mesterem
-
npera
őstag
Engem a Roadster érdekel. Az papíron asszem jobban gyorsul, mint a Rimac Nevera, a maximális sebessége pedig kábé ott van.
No, wait...
Megnéztem. A gyorsulás "csak" 2,1 másodperc lesz, míg a maximális sebesség is "csak" 400 feletti. Míg a range 1000 km.
Akkor a Nevera lenyomja gyorsulásban, bár az elég drága jármű.... -
Samott
addikt
válasz Jahno #124466 üzenetére
Az is csak egy ujabb piac, attol nem fognak kevesebbet keresni a szemelyautokon. Karotta jol mondja, a tesla vastagon keres minden uj auton, mikozben a konkurencia talan meg veszit is a villanyautoin. Ez mar nem villany/hagyomanyos kerdes, hanem gyartastechnoligia kerdese. Beert a sok ujitas a gyartasszervezesben.
(There is always a last time for everything.) Overhead, without any fuss, the stars were going out.
-
fatpingvin
addikt
válasz ezittketto #124442 üzenetére
ez a kérdés nehezen értelmezhető annak ismerete nélkül hogy mire akarod használni
A tipikus munkafolyamat legjobb tesztszimulációja a tipikus munkafolyamat. A "napi anti-corporate hsz"-ok felelőse :)
-
zetor2000
őstag
válasz Samott #124472 üzenetére
Na igen... az, hogy a verda eleje-hátulja egy tömbben ki van öntve, az rengeteg apró-cseprő hegesztést / hajlítást / akármit rendesen kivált, nincs szükség azokra a robotokra/emberekre, akik azokat a műveleteket végeznék. Ezen (IS) valszeg pár forintot megfoghattak, ráadásul időben is gyorsabb. Igaz, a Gigapress-t kifejleszteni elég költséges lehetett, de azt nem a Tesla csinálta, "csak" megrendelte.
Ez a dal a lelkünk közötti híd kövei között a malter közötti szeretetet átitató áldás közötti békesség.
-
Samott
addikt
válasz zetor2000 #124476 üzenetére
Tesla Can Make an Electric Vehicle in 10 Hours, Volkswagen Production and CEO Unable to Keep Up - VW-nek ugyanehhez 30 ora kell...
(There is always a last time for everything.) Overhead, without any fuss, the stars were going out.
-
npera
őstag
válasz Samott #124477 üzenetére
Toyota tracking rendszere azt mondja, hogy ha eljutnak a tényleges gyártáshoz, akkor 15 óra kell nekik hozzá. Ez egy hibrid, tehát lehet prütykörészni az ICE és a HEV részével is bőven.
Igazából egy BEV-et összerakni tökegyszerű kellene legyen. A skateboard ugye adott többnyire, aztán rá kell pattintani egy tophatet és kész. Azt meg a hülyék is tudják már
Ha 2WD, akkor csak egy köteg vastag DC-kábel megy az akksiba. Ha AWD, akkor elöl-hátul. Az olyan bagatell cuccok, mint szervó, AC, vízfűtés és egyebek meg gyakorlatilag plug and play off the shelf.
Egy BEV esetén a subframe is jóval egyszerűbb, nem lóg rajta egy dögnehéz és nagyméretű ICE, hanem egy görögdinnye alul és rajta egy bonbonos doboz.
-
zetor2000
őstag
up!
Ez a dal a lelkünk közötti híd kövei között a malter közötti szeretetet átitató áldás közötti békesség.
-
Jahno
veterán
-
zetor2000
őstag
válasz Jahno #124481 üzenetére
Ha rendes helyre vitted, akkor némi pénzet kaptál érte... vagy ilyesmit.
Én anno kategorizáltam, alaplap, vinyópanel stb. egy doboz, memória másik doboz, ezüst lábú memória+sip ramok egy másik, CPU szintén... aztán megnéztem egy átvevő oldalát, és még pár másik doboz megtelt szelektíve, és jobban jártam, mintha egyben lett volna.
Anno 300K körül összejött. Igaz, nem kevés trágya gyűlt össze...Ma "nekiálltam", hogy összerakom a dzsolysztikket, de nincs 28as fúróm. 25ös van 24es helyett, meg valami 30as akadt. Körkiszúró fűrész izéből meg 32es a legkisebb. Keresek idehaza egy bontatlan csomag Lidlis forstner fúró csomagot, hátha abban van, meg volt egy fémcsigafúró szett is, de egyik sincs kéznél... lehet, lenn van a pincében, oda meg lusta voltam lemenni. Szóval odáig eljutottam, hogy egy irányító karnak fúrtam lukat, meg a rögzítéshez használatos 4 másikat is kifúrtam, meg rögzítettem a kart. Mindezt egy laminált parketta lapba, mert jó ötletnek tűnik (ez a kezdet).
[ Szerkesztve ]
Ez a dal a lelkünk közötti híd kövei között a malter közötti szeretetet átitató áldás közötti békesség.
-
zetor2000
őstag
válasz -igu- #124483 üzenetére
Eggyel kevesebb van idehaza ebből is, meg abból a masinából is, amibe ez befogható, mint szerszám. Illetve ha ez felajánlás lenne, akkor a Póstaköltség túlontúl sok, innen nézve nem ér ennyit, de köszi!
Ez amúgy szerintem nem a megfelelő méretű lyukat ütné nekem... Nekem 24es meg 28as átmérő kéne.
[ Szerkesztve ]
Ez a dal a lelkünk közötti híd kövei között a malter közötti szeretetet átitató áldás közötti békesség.
-
zetor2000
őstag
válasz Jahno #124484 üzenetére
Háttööö... van ilyen megoldás is, de oda a veszélyes - és tényleg az... - dolgokat szoktam eljuttatni. Amiért lehet 1-2 ruppót zsebre tenni, akkor inkább az... legalább a benya visszajöjjön...
XV. kerület, Adria utca, asszem, ott mindent is átvesznek. A papírdobozaim külön lemérték, mert hogy az is papír, nekem meg épp nem kellettek. Anno egynek jó volt, de sok ilyen csóka volt itt a hardveraprón, hogy megveszi a lomjaid, házhoz is jön, kp. fizet stb.
Ez a dal a lelkünk közötti híd kövei között a malter közötti szeretetet átitató áldás közötti békesség.
-
Jahno
veterán
válasz zetor2000 #124487 üzenetére
Á, én ennél bonyásabb vagyok. XV. kerbe munkaidőben nem jutok el, fele cucc tanyán van, így előző napokban megrakom a kocsit, szinte a cég előtt megyek el, kiszórtam, tanyán bejöttem a zöldségeshez savanyúért, előtte megraktam a kocsit és onnan 2 kilométeres kerülő, ami szinte semmi és szombaton is nyitva van este 6ig. Máshol darabra meg évi alkalomra nézik, járvány óta összevissza beszélnek és nincsenek nyitva, vagy fizetni kell a leadásért. 2 éve meg 300+ kilós cuccal 3 napig jártam, amiért igaz fizettek, de lehet nem is érte meg. Szóval fenét, jövő hetekben jön a következő adag és tűnjön el minden is.
-
WiZARD
addikt
válasz Samott #124490 üzenetére
Eli Lillynek tök8, hogy épp mennyi a tőzsdei kapitalizációja, csak egy szám. (5% esés különben se egetrengető)
Kiderül hogy fake, következő kereskedési napokon vissza fog menni az ára az eredeti szintre.Valaki meg 8$ befektetéssel tudta a tőzsdét befolyásolni és q nagyot kaszálhatott rajta, ha ügyes volt. (persze egy SEC vizsgálatot simán kaphat a nyakába, ott nagyon komolyan vesznek ilyesmit)
Igazából fura is hogy 2 hetet várni kellett arra hogy valakinek ez eszébe jusson.[ Szerkesztve ]
Soha ne vitatkozz idiótákkal! Lesüllyedsz az ő szintjükre és legyőznek a rutinjukkal. * phenomestraps.com *
-
npera
őstag
Ma töltöttem kábé 6%-ot a LIDL DC-töltőn. Wow! mentem venni tejet és volt éppen szabad hely, így bedugtam. Felment 47-ről 53-ra. Álomszép. Aztán mentem tovább.
-
npera
őstag
Nem mindenki vigyáz a céges kocsikra
Tegnap napfénynél vettem észre, hogy meg lett padkázva a kocsi, de dulván. A jobb-első abroncs gyakorlatilag kukás lett tőle. A felni is kapott, de az abroncs oldalra megrogyott. És nem csak az oldalfal, hanem a futófelületre is átlóg a "pukli".
Majd beírom leadáskor a naplóba, hogy cserélni kell.
-
Jahno
veterán
válasz Samott #124498 üzenetére
Biztos külföldön is voltak rá sztorik, csak akkoriban könnyebb volt kizárni valakit a világból. Idehaza is 25+ éve megy rajt a szívás, Twitter éveket küzdött vele, hát jó reggelt, igazából ennyit tud. Kíváncsi leszek, hogy most megint kapkod, hosszabb távon próbálja megoldani, vagy legyint rá és elpoénkodja.
Új hozzászólás Aktív témák
Hirdetés
- DELL Latitude 7390 13,3" // I5 8-GEN // 8GB DDR4 // 120GB SSD // WIN10 // MAGYAR BILLENTYŰZET
- Brother HL-L6400DW duplex WiFi-s lézernyomtató 50lap/ perc!
- Új Gamer PC Intel i5 12400F/RTX 3070 8Gb/500Gb M2 SSD/16-32Gb DDR4-DDR5/700W 2-3 Év Gar
- PlayStation 4 Slim + PS4 kontroller (Csere XBox Series S)
- Asus ZenBook Flip 13-UX36EA, I7-1165G7, 16GB DDR4, 256GB NVME, 1ÉV GARI, ÁFÁS SZÁMLA
Állásajánlatok
Cég: HC Pointer Kft.
Város: Pécs
Cég: PCMENTOR SZERVIZ KFT.
Város: Budapest