Hirdetés

Új hozzászólás Aktív témák

  • kali

    legenda

    válasz csuszi #39590 üzenetére

    ezért írtam, hogy ami a gyártó sara, arról tudatni kell őket, oldják meg, jellemzően így is tesznek, ha valós a probléma, de visszaolvasva sok olyan problémát is olvasni, ahol inkább felhasználói hibáról van szó, amiről már nem a gyártó tehet, de azért csak a dell a hibás mindenért, pedig valóban nem.
    igaz, ez sok más témára is jellemző, a problémák jelentős része felhasználói hiba, de egyszerűbb másra fogni...
    részint összetett dolog ez, kiadnak egy típust adott támogatással, azzal minden okés, de később kijön újabb verziós oprendszer, ahhoz is a notira kell szabni az illesztéseket, és ha hivatalos támogatást adnak az újabb oprendszer alá, akkor tegyék is meg megfelelően, ellenkező esetben meg vagy fog rendesen működni, vagy nem.
    amelyik felhasználói elvárás jogos, arra sosem mondtam/írtam, hogy nem az, de ahol egyértelműen nem a gyártók képezik a hiba forrását, ott ne írja már le a felhasználó, hogy általánosságban problémás a gyártó, minek gyárt termékeket...stb, ráadásul csak egy típusú eszközével van gondja, és még ha az ténylegesen a gyártói problémás adott oprendszer alatt, akkor sem általánosíthat a gyártóra, hiszen sok más típussal nincs hiba.
    nézz át az oprendszeres támákba, ott fordított helyzeteket is találni, egyértelmű hardveres hiba, vagy tuningolt gép miatt is az oprendszert szidják, hogy nem működnek megfelelően, pedig az sem igaz, de a világ már csak ilyen, mindenki másképp csinálja... :)

Új hozzászólás Aktív témák