-
PROHARDVER!
Új hozzászólás Aktív témák
-
SaGa59
őstag
Belenéztem mind a kettőbe. Próbálom eldönteni, milyen karakterrel kezdjek. A 2-őt egy sorcererrel, a 3-ast, nagy mellénnyel egy depriveddel. Persze hamar meg is kaptam, ami ezért jár. De tetszik a dolog. Hogy gondolkodni is kell, merre tovább, kibe érdemes belekötni, kibe nem. Meg, hogy a kristálygyík előtt odaírták a földre, fordulj vissza haver.
Mondjuk, mikor az a három törpemalac Majulában kinyírta a sorcerert, kétszer is, nem kicsit lettem ideges, de belefér. Az már jobban bosszant, hogy ott az a kút a falu közepén, látom, hogy két felvehető tárgy is van odalenn (lehet, hogy a kovács, meg a másik bezárt ház kulcsa?), de nem tudok lemászni, leugrani meg instant halál. De majd rájövök, mi a módja.STALKER modok: https://drive.google.com/folderview?id=0B_PtTRL86S2UQllOam9MUWZ1ak0&usp=sharing
-
Kai_Rong
senior tag
válasz Bad Pritt #7899 üzenetére
Uh bazzeg ne is mondd, most ertem hozza. Elso phase konnyen lement, pipa. Masodik phaseben lett belole egy dual boss fight. Fatert csunyan megszortam bleeddel, eldolnek mindketten, szuper. Varom a promptot hogy ideadja a souljat, erre csak egy titanite slabet adott, akkor mar tudtam, hogy itt baj lesz harmadik phaseben eddig ugy hazavagott, hogy orom volt nezni… Nem is nagyon tudom, hogy mikor kene megprobalnom megutni, a harc nagy reszeben ugral meg repul a frigid picsaja
PSN ID: KaiRong-Sama / Switch ID: SW-2173-7086-2044
-
melega
őstag
válasz #82860288 #7900 üzenetére
Kérdezhetem hogy a soulslikon és Skyrimon felül milyen játékok érdekelnek?
Engem
A plague tale
Days Gone
God of War
Plague tale
Darksiders 1
Ghost of Tsushima
Last of us 1,2
Mad Max.
WitcherMikor is jönnek ki ilyen jó játékok szókőévente, vagy 4 évbe egyszer.
Sok más játék nálam hulladék, már csak azért mert a nagy kiadók már egy kaptafára mennek, a kicsik se mindig jó játékokat csinálnak.
Süllyed a játékipar az E 3 nak sincs olyan jelentősége mint régen.
[ Szerkesztve ]
-
#82860288
törölt tag
Elakadtam.
Rapport spell kellett volna, leírás szerint Karlától kellene megtanulnom, de Karla dark magic és Cornyx pyromancy, de nála meg nincs ez a spell.
A tome-ot tuti összeszedtem anno a Smoldering Lake-ben. -
Kai_Rong
senior tag
-
#82860288
törölt tag
-
gorgo
őstag
Egy érdekes tapasztalat: kvázi egyszerre halt meg Ornstein és Smough . Persze amelyik 1 seccel tovább élt, az 100%-ról folytatta.
Most dex karakterrel megyek, érdekes, tetszik, nehezebb játszani. Kénytelen voltam megtanulni a parry-t is , na azért olyan nagyon nem vagyok benne penge..."Lehet az olaj keletről jön, de a szabadság mindig nyugatról érkezik"
-
Tasunkó
senior tag
A DS2-ben le lehet vágni a farkukat a bossoknak, mint az 1-ben, vagy hiába gurulászok itt fel alá? Volt egy ilyen jabba szerű kukac annak végigcsépeltem a farkát, de nem adott semmit.
Kérek egy számot a jútútú. Európai macskakilátókő Nugáton a helyzet változatlan
-
MikeWazowski
veterán
Ds 3 megy online már? Ha nem van infó?
A legtöbb férfi csak akkor tudja meg, mi a boldogság, amikor megnősül. Csakhogy akkor már késő.
-
#82860288
törölt tag
válasz MikeWazowski #7912 üzenetére
Nem. Nincs.
Május végi hírek volt, hogy lassan visszakapcsolják őket, azóta nem történt semmi.
Pár napja próbáltam bejelentkezni, de nem ment még. -
shakuras
csendes újonc
A napokban végeztem a DS remastereddel. Egy igazi mestermű. Ajánlom mindenkinek, aki még csak tervezi. A mai napig élvezetes és 10 év múlva is biztos az lesz. Belegondolva, ez a játék a PS3/X360 korszakban hatalmas dobás lehetett. Nem akarok sokat áradozni róla, pedig lehetne
Itt visszaolvasva azt látom, érdemesebb a 3. résszel folytatni, mert a 2. nem lett az igazi. Az ára is jóval alacsonyabb store-ban, ez sem lehet véletlen. Ehhez képest a korabeli tesztekben nagyon pozitív véleményeket találni, főleg a SotFS-ről. Akkor most hogy van ez? A DS3-hoz mérve gyengébb, vagy az összes másik from játékhoz képest is? -
Tasunkó
senior tag
válasz shakuras #7915 üzenetére
Az egyes után kezdtem a többit nem ismerem,de nagyon jó. Tetszik a látványvilága kifejezetten , olykor festői kompozíciókkal. Annyi hátránya lehet ha az 1 után nagyon pörögsz, ez lehet könyebb lesz, de még nem fejeztem be, nem zavaróan könyebb, de felhasználóbarátabb. Az hogy a leggyengébb résznek mondják, lehet hogy így van, annak csak örülni lehet hogy a többi még ennél is jobb lesz.
[ Szerkesztve ]
Kérek egy számot a jútútú. Európai macskakilátókő Nugáton a helyzet változatlan
-
Kai_Rong
senior tag
válasz shakuras #7915 üzenetére
Nekem ugyanez a kérdésem volt egy másfél hónapja. Én végül nem skippeltem a második részt, és egyáltalán nem bántam meg, sőt. A hate egy jó része a streamerektől jön, elég sokan beálltak a sorba szarozni a játékot, pedig egyáltalán nem lett rossz. Más mint a DS1, nekem a második rész eleje jóval szenvedősebb volt, elsősorban amiatt, hogy a normál enemy-k nagyon sűrűn vannak lerakva a pályára, nagyon messziről beaggrózhatóak, és a világ végére is követnek téged. A DS1-es "csak elfutok a bosshoz" taktika nem annyira működik, bár ha nagyon akarod, akkor ki tudod üresre pucolni az utat. Minden enemy normál esetben csak 10-szer spawnol, azaz ha 10-szer leölöd, akkor nem jön vissza, akárhányszor is pihensz a bonfire-nél.
Kevesebb az alap invincibility frame is, illetve külön stat van arra, hogy ezt húzni tudd (mondjuk cserébe a több stat típusért sokkal kevesebb XP-be kerül egy-egy level up). Ha az elejétől fogva pakolsz az ADP statra, akkor nem lesz gondod.
A legfrusztrálóbb mechanika az elején az, hogy itt a hollowingnak kézzel fogható hatása van: ha meghalsz, akkor csökken a max HP-d, hacsak nem használsz fel rá humanity-t. Lesz rá gyűrű, amit a játék elején össze lehet szerezni, hogy nagyrészt negligálja a problémát, viszont akkor a 4 gyűrű slotodból egy szinte fixen mindig azzal lesz betöltve.
A hitboxok eléggé offosak, ha ilyen kis szarok vannak előtted (crystal lizard, minidisznó, stb.), akkor baromi nehéz őket eltalálni Mondjuk cserébe a nagy dögöket mindenhol is lehet ütni.Ha ezeken túl tudsz lendülni, akkor egy nagyon jó élményben lesz részed. Visual concept tekintetében szerintem a legszebb / legkülönlegesebb DS, sztoriban eléggé eltér az első rész csapásirányától, és nekem személy szerint a lore is érdekesebbnek tűnt itt, mint az elődjében. Relatíve nagy szabadságod van a játékban, bármelyik nagy területre el tudsz jutni még a játék legelején, szemben a DS3-mal, ami minden pozitív kvalitása ellenére is csak egy csőjáték. A DLC-k pedig ebben a játékban a legjobbak, mind a három viszonylag hosszú, tele érdekes játékmechanikai ötletekkel és emlékezetes ("nehéz") bossfightokkal. Ne hagyd ki, egy végigjátszást legalább megérdemel.
PSN ID: KaiRong-Sama / Switch ID: SW-2173-7086-2044
-
sp8787
addikt
válasz Kai_Rong #7917 üzenetére
Ha vki leulne velem szemben aki kepben van es menne az oda vissza ,hogy jobb e az ER mint a DS2 akkor lehet kiegyeznek egy dontetlenben.
Ha vki leulne velem szemben es elkezdene bizonygatni a ,hogy barmelyik From jatek jobb mint a BB akkor siman felallnek es otthagynam a csaba. Az illeto vagy full nincs kepben vagy a jatek bal oldalaval nem is jatszott.
-
shakuras
csendes újonc
Az Eldennel kapott el a gépszíj. Azóta más játék nem igazán tud lekötni. Következett a BB, Demon's Souls. Platináztam mindhármat. Most a Dark Soulsokon a sor. Az imént rápróbáltam 1-1 óra erejéig a második és harmadik részre. Furcsa ez a DS2, az irányítása is. Kissé igénytelenebbnek tűnik az egész, mint az 1. vagy a 3. Na meg az első trófea... "this is dark souls"...pff olyan hype szagú vagy nem is tudom, hogy mondjam. Utolsó felvonásnak jó lesz majd, ha már nincs mivel játszani
És valóban... én is azon a véleményen vagyok, hogy a Bloodborne a koronaékszere a Fromnak.[ Szerkesztve ]
-
shakuras
csendes újonc
Aki meg csak végigfut két bonfire között, az minek játszik ilyenekkel?
-
_drk
addikt
A BB-t mi teszi annyira különlegessé?
Ahogy írtok róla, gondolom nem a design és a történet miatt annyira kiemelkedő.Én játszottam vele, egyedül a lategame-et rontottam el, mert túl korán neki mentem a ház mögötti papónak
Viszont én olyan nagy különbséget nem fedeztem fel DS1 és DS3-hoz képest, hogy az annyira de annyira jobb lenne. -
sp8787
addikt
BB-bal ha nem mutatsz pl. egy tokeletes Cleaver-t nincs mirol beszelnunk.
Ugyanez a Nioh-nal ,ha nem mutatsz egy +135-os fegyver/geart-t akkor sincs mirol beszelnuk.Nyuszitve fetrenghetsz a foldon, mondhatsz barmit, az en "definicom" szerint nem jatszottal az adott jatekkal tehat nincs mirol beszelni, nincs mit magyarazni.
-
shakuras
csendes újonc
Nem is a speedrunnerekre gondoltam. Beteg, de álleejtős műfaj. Biztos sokáig tervezik, meg aztán másolják is egymás megoldásait, de inkább az a része elképesztő, ahogy milliméteres és ezredmásodperces pontossággal rohannak végig. De ha valaki csak azért szaladna végig, hogy elmondhassa, végigvitte, annak nem sok értelme van.
-
shakuras
csendes újonc
Lehet, van aki mást mondana, szerintem egyrészt a grafikai design, látványvilága, hangulata. Hogy fantasy helyett sokkal inkább horror a game A története is tetszik. Jól ki van találva. Valamint azok az elegáns páyaszerkesztési megoldások, shortcutok, amire a DS1-ben is sokszor rácsodálkozik az emberfia. És végül a harcrendszer. Hogy nem bújhatsz pajzs mögé, (feszült figyelem mellett) másfajta lendületességet követel meg a játék.
A legjobbak közt nem is lehet akkora különbséget tenni. Mindegyik souls játék 9/10 pont feletti teljesítmény szerintem. -
SaGa59
őstag
Nem tudtam ellenállni és beruháztam egy DS Remasteredbe is. Az este belenéztem és észrevettem valamit, amit a másik két részben nem (legalábbis néhány óra játék után mind a hárommal). Van legalább fél másodperc késleltetés, ha nem több a kontroller ravaszának, vagy gombjainak megnyomása és az indítandó mozdulatsor megkezdése között. Emiatt nem az ellenfél mozdulatait reagálja le az ember, hanem megpróbál elébe menni a feltételezett, lehetséges támadásaiknak. Ha nem pontos az időzítés, akkor vagy túl hamar próbálok pl kivédeni egy csapást és mire a saját animációm véget ér és váltani tudok, be is szedtem a csapássorozatot, vagy mellé ütök, mert még nem ért oda az ellen a fegyver hatótávjába és szintén beszedek párat, mire újra akcióba léphetek. Mondjuk, ami igazán felbosszantott, hogy a késleltetés miatt sikerült egy nem is túl széles hasadékba ötször is beleugranom, ahelyett, hogy átugrottam volna. A másik, ahogy a fejszecsapásaim a folyosó falán szikrázva fennakadnak, de attól az ellen még ugyanúgy hullik, mintha ő kapta volna. Ez szerintem komoly szépséghiba. Persze ha nem hullanának, jobban fájna. A harmadik, amit meg kell szoknom: ha belenézek az inventoryba és nem lépek ki belőle teljesen (olyan kicsi a nyitott képe a jobb felső sarokban, hogy nem tűnik fel), csak nézek bután, hogy hiába nyomkodom a „ravaszt”, nem támadok vagy védekezek, mert addig nem reagál, míg nyitva van. Az ellen viszont simán lecsap. Ez nagyon zavaró.
Viszont az a trükk az asylum démonnál, hogy nem nekirontani kell, majdnem csupasz kézzel, hanem elslisszolni mellette és kicsivel később könnyedén leverhető, tetszett. Persze nekiugrottam néhányszor, mire észrevettem a lehetséges menekülési utat. Ami rámutat, hogy mindent is meg kell nézni, amíg módodban áll, mielőtt verekedni kezdenél valakivel.
Illetve a DS 3-ban is találtam valamit. Lehet, hogy a HDR okozza. Az elején, a karakter kiválasztásakor kicsit csinosítani akartam rajta (tudom, minek, a játék nagy részében úgyis rászikkadt bőrű zombiféle kinézete lesz, de akkor is), de hiába színeztem a frizuráját, mindig csak valami majdnem fekete maszat maradt a szín helyett. A másik két résznél ilyen gondom nem volt.STALKER modok: https://drive.google.com/folderview?id=0B_PtTRL86S2UQllOam9MUWZ1ak0&usp=sharing
-
shakuras
csendes újonc
Az említett késést én nem tapasztaltam, sőt a ds1-ben ment a legjobban a parry. Ha játék módra állítod a tv-t, lehet, segít ezen. Bár ha a többi játéknál nincs gond, akkor nem tudom mi lehet a baj. A falakon itt-ott át lehet ütni, sok előnyt nem fog adni
A DS3 nem támogatja a HDR-t, rá lehet erőltetni, de nem lesz látványos az eredmény, úgy vettem észre. Jobb kikapcsolva hagyni.
Visszatérve a DS1-re, ha minden titkot szeretnél felfedni a játékban, érdemes a bejárt szakaszok után visszanézni gameplay videót, hogy mi maradt ki, mert vannak olyan dolgok benne, amire a büdös életben nem gondolna szinte senki, hogy megtegye. -
Bad Pritt
félisten
Fél mp rengeteg, annyinak nem kéne lennie. Játékosok anno tesztelték a DS2 idején és abban nagyobb volt az input lag, SotFS verziónál nem tudom, hogy mókoltak-e ezzel.
DS1-ben azért tűnhet esetleg nagyobbnak a lag, mert maguk a mozdulatok lassabbak, azaz több frame egy ugyanolyan csapás mondjuk, mint a későbbi játékokban, így a hit regisztrálása is később történhet meg.Some motherf*ckers are always tryna ice skate uphill.
-
SaGa59
őstag
válasz Bad Pritt #7933 üzenetére
Könnyen lehet, hogy a lassabb mozdulatok miatt érzem így. Kb két órát foglalkoztam vele eddig, épp csak benéztem kicsit Undead Burg-ba és az odavezető úton éreztem ezt a lag-ot, miközben levertem a népeket. Az átugrást meg az aquaductnál szívtam meg odafelé menet sokszorosan, amikor elmentem a gyűrűért. Az újra összerakódó csontik kiidegeltek a temetőben, azt hagyom is későbbre. Valahol összegyűjtöttek 10 jótanácsot kezdőknek egy oldalon, az egyik pont ez: az elején kerüld a temetőt a csontikkal. Jó tipp.
Pyromancerrel kezdtem, de úgy érzem, nem fog beválni. Lassan dobálja a tűzlabdákat a kesztyűjével és nagyon rövid távra. Ha már olyan közel kell menni, inkább odafutok és lenyomom a fejszével, amit találtam.
Egy kérdés: az egyik mob egy robbanó hordót gurított rám. Később találtam jópár ugyanolyan, kötéllel átkötözött hordót az egyik toronyban, de nem tudtam felrobbantani őket se tűzlabdával, se gránáttal. Csak szétverni. Ez normális?shakuras:
Monitorral játszom, egy Gigabyte M27Q−val. Másnál nem tapasztaltam még ilyen színhibát. Majd kipróbálom, hogy lekapcsolom a HDR-t a boxon.[ Szerkesztve ]
STALKER modok: https://drive.google.com/folderview?id=0B_PtTRL86S2UQllOam9MUWZ1ak0&usp=sharing
-
SaGa59
őstag
Kikapcsoltam a HDR-t, nem lett jobb semmivel. Olyan, mintha hiába tologatnám az RGB csúszkákat, alig változna valamit a szín. Mindegy, együtt lehet élni vele. Úgyis az első részt nyúzom, tanulom. Most egy sorcererrel. A minotauroszig nem is volt vele semmi különösebb gond, párszor feldobta a talpát, de általában az én figyelmetleségem miatt (tök alap mobbal pofozkodva beleléptem a szakadékba meg ilyenek). A minotaurosz viszont hamarabb kinyírt, mint meg tudtam volna mozdulni. Most talpalhatok vissza hozzá… Közben gyúrtam kicsit íjászatra is, hasznos képesség itt-ott, jól kiegészíti a sorcerer mágikus nyilait (a bombákat hajigáló nyavajások ellen, mert nagyobb a célozható hatótávja, bár erősen jobbra hord a rövid íj), ráadásul azok ugye fogynak és csak tábortűz mellet lehet visszatölteni, ami az összes gyalogot is visszahozza. Az meg nem mindig jön jól. Nyílvesszőt meg tudok venni.
STALKER modok: https://drive.google.com/folderview?id=0B_PtTRL86S2UQllOam9MUWZ1ak0&usp=sharing
-
#82860288
törölt tag
A lag-ra annyit, hogy ebből a szempontból az összes magyarázat bullshit.
Ez a videó kicsit hosszú, de ha a Combat & Difficulty részre mész, ad egy kis magyarázatot.
Ez mondjuk DS3, én is azzal játszo(tta)m PC-n controllerrel Sorcerer karival.
A játékban nincs animation / attack cancelling, ami nem is probléma, de a gombnyomásokat sem regisztrálja a játék. Hogy ez szándékosan ilyen, vagy programozási hiba, nem tudom. Akárhányszor tesztelem a controllert, mindig jó és azonnali visszajelzést kapok.
DS3 alatt ez nem működik. Pl. hosszan nyomom a B gombot futáshoz, a lag kb. 2 mp. Ha el akarok menekülni valahonnan, nem tudok elfutni, helyette inkább 2x roll dogde és utána talán a futás megment.
Megnyomom az X gombot, és flaska helyett gurulászik.
Ha megnyomom az RB-t 3x, általában 4x támad. Ha megnyomom 2x, akkor 1 nyomást regisztrál.
Próbáltam ezt tesztelni, mert pl. a The Elder Scrolls Online-ban van olyan, hogy 1 mp alatt 1 skillt vesz be a játék, igaz ha gyorsan nyomsz egy light attackot és egy skillt, akkor az 2. Nem emlékszem minek hívták már ezt (valami cooldown, van erre rövidítés is), de a lényeg, hogy nyomhattál bármit, nem történt semmi, pedig ott volt animation cancelling és ott élhetett az a kijelentés, hogy input queue, mert hogy konkrétan teljes rotációkat kellett csinálnod hosszú perceken, órákon keresztül.
Itt rengetegszer volt olyan, hogy hiába nyomkodtam gombokat, nem vette be a játék. Ott álltam a boss előtt, és nem tudtam harcolni, akkor sem, amikor 2 mp-ként nyomtam gombot, na ott tuti nem volt input queue.
Tesztnél a controller hibátlan, mindegy, hogy wireless vagy wired. Játékban nem volt rajtam effekt, nem volt semmi inaktív, összes bar tele, és mégsem tudtam harcolni, mert nem reagált semmit a játék.
Ezeket a dolgokat nem lehet kimagyarázni iFrame-mel meg hasonló dolgokkal, egyszerűen kaki.Amit nem igazán értek, mert a játék PC-n is eleve konzol UI-t használ, egér+bill kombóval nem is tudom használni, mert nagyon nehezen lehet rájönni, mikor mit kell nyomni.
És ez borzasztóan csalódást keltő dolog ám, mert egy játék, ami arról szól, hogy milyenek a reflexeid, saját magát köpi szembe a rossz működéssel együtt.
Ahol ráadásul az AI úgy van programozva, hogy amint használsz egy skillt, azonnal ellentámadásba lendül egy sokkal rövidebb animációval, sokszor több akcióval, sokszor sokkal nagyobb távban, mint az a játék saját szabályai szerint megengedett lenne.
És amikor egy sorcerer cast 2-3 mp és a boss meg lerendez a másodperc törtrésze alatt több támadással is, akkor az egyszerűen unfair.
Annak semmi köze ahhoz, hogy a játékos mennyire jó, vagy a reflexeid mennyire jók, amikor először technikai dolgokkal kell megküzdeni és utána jön a reakcióidő, az csak egyszerűen szar.Imádom a DS3-at félreértés ne essék, de az időm nagy része azzal ment el, hogy a játék unfair és technikailag nem működik.
Rengeteget gugliztam erre, nem nagyon találtam megoldást azon kívül, hogy a többség reakciója erre az, hogy git gud. Hát kösz. (Nem az itteni topikra gondolok, hanem nemzetközileg)Mint ahogy arra sincs soha semmi magyarázó videó, hogyan legyen a Windowsod vagy a böngésződ gyors, snappy, azonnal működő, 20 megnyitott füllel is reszponzív. Lehet csak szar és össze nem illő komponensekből áll a gép, ami ironikus egy PH!-s ajánlás után.
És nem, nem azért sírok mert keserű a szőlő, mert a játékot végigjátszottam, még ha szenvedősen is, de úgy érzem itt sokkal nagyobb problémák vannak annál, mint reakcióidő vagy az iFramek nem ismerete.
Mint ahogy a többség arra is tojik, hogy hogyan lehetne a saját gépedet jobb teljesítményre beállítani, és tovább lépni a milliomodik leíráson vagy youtube videón túl, hogy állítsd be az energia használatot ultrára, ami totál bullshit. Lehet itt is csak valami játékon belüli borzasztóan banális beállításról van szó, ami megmenti az egészet.Mint ahogy az is fura, hogy pl. Skyrim és Fallout 4 moddolásnál érzem, hogy mikor változik a gép teljesítménye, hogy mikor fogja vissza nagyon valami, és mikor reszponzív, "könnyű" a játék, itt is valami ilyesmi lehet, de sose senki nem tudja megmondani miről is van szó tulajdonképpen.
Értem én, hogy sokan azért sírnak, mert nem jók és tényleg git gud. De sokan 25-30 év játékos múlttal vagyunk itt, már nem ez a kategória, legalábbis nem az kellene legyen, de őket meg elviszi a tömeg a hülyeséggel.
Szóval ha bárkinek van tapasztalata PC-n controllerrel, hogy milyen beállításokat kellene elvégezni, vagy mire kell figyelni, ne fogja vissza magát, ossza meg a bölcsességet.
-
Kai_Rong
senior tag
A hétvégén befejeztem a Ringed City DLC-t. Midir nem is volt annyira vészes, mint féltem tőle, hogy lesz, igazából több próbálkozásba került a hídon lenyomni, mint a bossfight verzióját a magamévá tenni Azért egy pár próbálkozás kellett ott is, de viszonylag jól tanulható movesetje van, illetve az előző két DS + az Elden Ring sok mindent megtanított a sárkányos bossfightokról, és minő meglepő, a legtöbb trükk itt is működött. Abszolút fair boss fightnak mondanám (ellenben a szutykos Elden Beasttel, felette máig nem tudok igazán napirendre térni a folyamatos olcsó spamjei miatt). A kamera persze szar volt, mint a legtöbb gigászi méretű bossnál a játékban, de ez nem a boss hibája, rá kell szokni a lock-on és lock-off váltogatására.
A PvP-s bossfighton azért meglepődtem (Spear of the Church), de koncepcionálisan szerintem tök jó ötlet volt, hogy valakit az adott covenantból ad be a játék.
Gael is emlékezetes bossfight volt, engem a movesetje eléggé Artoriaséra emlékeztetett a DS1 DLC-ből. Kicsi üresség járta át a lelkemet a végén, mikor beadta a soulját, mert ez egyben azt is jelenti, hogy több Dark Souls boss már nem fog szembejönni Na azért a Bloodborne-ban még bízom, mint a következő végigjátszandó címben.A két DS3-as DLC-t egyébként felemásnak mondanám. Az Ariandeles elég vérszegény lett a mapot tekintve, kevés új enemy típus volt, a pályadesign is csak olyan so-so szintre sikerült, mondjuk cserébe a boss fightok jók voltak, Sister Friede már csak a nehézség és a rage faktor miatt is dobogós nálam a bossok között Három fázist három külön HP csíkkal nem felejt el az ember olyan könnyen. A Ringed City DLC-ben viszont gyűlöltem a pályán mászkálni, olyan szintű bullshit jött szembe. Dreg Heapben a folyamatosan lövöldöző angyalok kergettek az őrületbe, magában Ringed City-ben pedig az enemy placementek - a Dark Souls 2 legnagyobb PTSD részeit idézték az egymás hegyén-hátán nyüzsgő imba kemény ellenfelek, megfejelve azzal, hogy a bonfire távolságok inkább az első játékot idézték, azaz jóóóó messze voltak egymástól. A kettő együtt kevésbé jó kombináció. Viszont a bossfightok itt is tényleg magasan az alapjáték átlaga felett voltak, mind a négyet eléggé élveztem. Így a sorozatra visszatekintve, szerintem a DS2 DLC-i adtak hozzá a legtöbbet a játékhoz - mindegyik újító volt a maga módján, jól adagolták a lore-t, kihívást, a mechanikákat, ráadásul az összes bossfight is magasan a játék legjobbjai közé sorolható. Az első rész DLC-jét inkább a játék részének tekintem, amit idő / erőforrás hiányában kivágtak, majd pénzért kicsit felhúzva beletettek. A DS3-ban ez tényleg plusz content, amit azért csináltak meg, hogy legyen plusz content
Még hátra van két speedrun a gyűrűkért és a két "normál" endingért, most értem Yhormhoz, érdemi exploration nélkül nagyon gyorsan lehet haladni, ráadásul a bossok többsége úgy olvad el a Long Sword alatt, mint vaj a forró kés alatt. Számomra elég meglepő, hogy az egyik alapkaszt konkrétan top tier kezdőfegyvert kapott, amivel csak annyi teendőd van, hogy +10-re felhúzod, meg bescale-eled az általad preferált és húzott stattal. 70-es dex-szel megcsapkodva nem nagyon húzza sokáig egyik ellenfél sem.
PSN ID: KaiRong-Sama / Switch ID: SW-2173-7086-2044
-
MageRG
addikt
válasz #82860288 #7936 üzenetére
Ott valami nagyon nem kerek, mert 2 mp-es input lag nagyon sok.
Én is kontrollerrel toltam végig, de nem tapasztaltam negyed ekkorát sem (DualShock4 + DS4Windows).
Igen, van amikor a játék "megeszi" az inputot és nem csinál semmit.
Ez legtöbbször akkor van, ha túl sok mindent nyomsz egymás után, vagy elfogyott a staminád.
Egyébként "betárazza" az akciókat, és sorban végrehajtja (persze csak párat).
A DS-nél meg alap, hogy akkor támadsz amikor az ellenfél szünetet tart.
Ahogy nálad is, minden támadássorozat után vagy egy recovery időszak, amikor nem tud semmit sem csinálni.
A sorcerer cast az varázslattól is függ, és mindenképp kell a sage ring a DS3-ban (gyorsabb castolás).
A futás meg nem azonnal megy (design döntés, gondolom), hanem először el kell kezdeni kocogni."What is bravery, without a dash of recklessness!"
-
#82860288
törölt tag
Nálam Xbox One controller van.
Ha nem nyomok semmit másodpercekig sokszor akkor sem vesz be semmilyen inputot.
És nálam sosem tárazott be, ha nyomtam több gombot egymás után (még a játék elején pánikból), akkor a legelsőt végrehajtotta és kész, a többit nem.
Illetve ami még fura, hogy D-Pad-on a fel - le gombokkal tudok bármikor váltani spellek és flaskák meg egyebek között, de a bal - jobb gombok már nem működnek animáció közben, nem tudok fegyvert váltani, akkor sem ha éppen nem weapon skillt használok.
Sage ring megvan, de így is a Heavy Great Soul Arrow legalább 2-3 mp, a Souls Stream is legalább ennyi, a Pestilent Mist is legalább 2 mp. Ilyenkor D-Pad fel-le gombok működnek, a többi nem.
Ha van valami timing, amire figyelnem kellene, nem tudok róla.
Egyelőre most farmolok lelkeket és próbálom felnyomni a dexterityt meg más attribútumokat. -
Kai_Rong
senior tag
Köszi. Alapjáték végére 100-as szint körül voltam, aztán nekiálltam kifarmolni a spellek / gyűrűk miatt a covenant itemeket, azzal felugrottam 137-re (azóta is PTSD-m van a Proof of Concorde és Sunlight Medal itemektől ) , azzal vágtam neki a DLC-knek. Az NG+ runt 149-es szinten kezdtem.
PSN ID: KaiRong-Sama / Switch ID: SW-2173-7086-2044
-
Tasunkó
senior tag
válasz Kai_Rong #7937 üzenetére
több Dark Souls boss már nem fog szembejönni
Hogy így belevetetted magad, azzal remélem tisztában vagy hogy sok játék a DS után teljesen értelmetlennek fog tűnni. Persze az egész idő, meg egyénfüggő, ki mennyit játszik, a jelenség miatt mondom, hogy valószinűtlen hogy feltalálnak még ennyire jól működő játékmechanikát. Persze aki rákattan az első DS-re az máris kiszórt a piacról egy rakás 8/10 es játékot, amivel a DS előtt szívesen töltötte az idejét.Kérek egy számot a jútútú. Európai macskakilátókő Nugáton a helyzet változatlan
-
Tasunkó
senior tag
Ezt a játékot , hogy megy a KardosJóska, próbálják megcsinálni az első kompjúterjáték óta(persze vannak más műfajok). A DS-el sikerült először rendesen. Kíváncsi leszek, van sok alternatívája most is, de a ds-ről mégegy DS-nyi ugrás, vagy ami azt megközelítené, szerintem beláthatatlan. De igen, lehet most ez a stílus alap lesz és ennek a variációi felé fognak elmenni, ötvözése, hangulata stb.
[ Szerkesztve ]
Kérek egy számot a jútútú. Európai macskakilátókő Nugáton a helyzet változatlan
-
Kai_Rong
senior tag
-
shakuras
csendes újonc
válasz Tasunkó #7945 üzenetére
Minden más csak utánzat, majmolás. Miközben a From tökélyre fejlesztette a receptet az Eldennel!
Jobbat, vagy ami legalább megközelítené, egyhamar senki nem fog alkotni. Ennek dacára meg fogják próbálni sokan, amiből még akár egész jó dolgok is kisülhetnek.
Javítsatok ki ha tévednék[ Szerkesztve ]
-
#82860288
törölt tag
Aah, igen, hülyeséget írtam.
Akkor már csak arra kell rájönnöm néha miért nem tudom használni a skilleket.
Más játékokban is van hasonló, hogy jó darabig egyszerűen nem történik semmi, pedig tuti nincs input queue és stamina is van bőven és egyéb dolgok és mégsem működik. -
#82860288
törölt tag
válasz shakuras #7947 üzenetére
"...meg fogják próbálni sokan, amiből még akár egész jó dolgok is kisülhetnek."
Úgy legyen.Eddig is voltak próbálkozások teljesen más univerzumokban, amik nagyon élvezetesre sikerültek szerintem bár csak nyomokban tartalmazza a harcrendszert, de valamennyire a DS játékok az alapjai.
Star Wars Jedi: Fallen Order pl. teljesen vállalható lett, imádtam és nagyon poénos volt a harc.
De a Kena: Bridge of Spirits pedig teljesen áll leejtős meglepetés volt nekem. -
MageRG
addikt
válasz #82860288 #7948 üzenetére
DS3-ban bizonyos fegyvereknél a weapon art (ezt érted skill alatt?) nem működik rendesen ha nincs elég FP-d.
Akkor is ez van, ha valami stat requirement hiányzik.
Ja, és két kézbe kell fogni a fegyvert, vagy olyan pajzsot használni ami engedi a WA-t (kard ikon)."What is bravery, without a dash of recklessness!"
Új hozzászólás Aktív témák
Hirdetés
- MICROSOFT SURFACE LAPTOP 2 - MEGKÍMÉLT ÁLLAPOTBAN (ajándék tok + USB hub)
- Újszerű Asus TUF F15 FX506HE - 15,6"FHD IPS 144Hz - i5-11400H - 8GB -512GB - RTX 3050 Ti - 2 év gar
- AMD Ryzen 7 5700X3D 3.0GHz (96MB Cache, up to 4.1GHz) OEM AM4 Processzor!
- Samsung Galaxy Buds 2 Pro, vadonatúj, bontatlan, 2026.03.07.-ig garis
- FIFA KEDVELŐK FIGYELEM!! Playstation 3 Fifa 08-15-ig CSAK 2990FT
Állásajánlatok
Cég: PCMENTOR SZERVIZ KFT.
Város: Budapest