- Kábeleket és csövezést rejtő "kirakatház" a GameMax logójával
- Felvarrták az Arctic rackmount rendszerekhez szánt CPU-hűtőjének ráncait
- Háromféle kivitelben, és nem kis kapacitásokkal jönnek a Micron 6550 ION SSD-i
- Már a Samsung sem szolgálja ki modern AI lapkákkal Kínát
- Havazáshoz igazított kiadás kap a Steam Deck OLED
-
PROHARDVER!
Új hozzászólás Aktív témák
-
SaGa59
őstag
Nem tudtam ellenállni és beruháztam egy DS Remasteredbe is. Az este belenéztem és észrevettem valamit, amit a másik két részben nem (legalábbis néhány óra játék után mind a hárommal). Van legalább fél másodperc késleltetés, ha nem több a kontroller ravaszának, vagy gombjainak megnyomása és az indítandó mozdulatsor megkezdése között. Emiatt nem az ellenfél mozdulatait reagálja le az ember, hanem megpróbál elébe menni a feltételezett, lehetséges támadásaiknak. Ha nem pontos az időzítés, akkor vagy túl hamar próbálok pl kivédeni egy csapást és mire a saját animációm véget ér és váltani tudok, be is szedtem a csapássorozatot, vagy mellé ütök, mert még nem ért oda az ellen a fegyver hatótávjába és szintén beszedek párat, mire újra akcióba léphetek. Mondjuk, ami igazán felbosszantott, hogy a késleltetés miatt sikerült egy nem is túl széles hasadékba ötször is beleugranom, ahelyett, hogy átugrottam volna. A másik, ahogy a fejszecsapásaim a folyosó falán szikrázva fennakadnak, de attól az ellen még ugyanúgy hullik, mintha ő kapta volna. Ez szerintem komoly szépséghiba. Persze ha nem hullanának, jobban fájna. A harmadik, amit meg kell szoknom: ha belenézek az inventoryba és nem lépek ki belőle teljesen (olyan kicsi a nyitott képe a jobb felső sarokban, hogy nem tűnik fel), csak nézek bután, hogy hiába nyomkodom a „ravaszt”, nem támadok vagy védekezek, mert addig nem reagál, míg nyitva van. Az ellen viszont simán lecsap. Ez nagyon zavaró.
Viszont az a trükk az asylum démonnál, hogy nem nekirontani kell, majdnem csupasz kézzel, hanem elslisszolni mellette és kicsivel később könnyedén leverhető, tetszett. Persze nekiugrottam néhányszor, mire észrevettem a lehetséges menekülési utat. Ami rámutat, hogy mindent is meg kell nézni, amíg módodban áll, mielőtt verekedni kezdenél valakivel.
Illetve a DS 3-ban is találtam valamit. Lehet, hogy a HDR okozza. Az elején, a karakter kiválasztásakor kicsit csinosítani akartam rajta (tudom, minek, a játék nagy részében úgyis rászikkadt bőrű zombiféle kinézete lesz, de akkor is), de hiába színeztem a frizuráját, mindig csak valami majdnem fekete maszat maradt a szín helyett. A másik két résznél ilyen gondom nem volt.STALKER modok: https://drive.google.com/folderview?id=0B_PtTRL86S2UQllOam9MUWZ1ak0&usp=sharing
Új hozzászólás Aktív témák
- PlayStation 4 Pro CUH-7116B - 2db kontroller - 5db játék
- Új, bontatlan Macbook Air Retina M2 13" 2022 Gray, 8GB RAM/256GB SSD/magyar bill./apple garacia
- SONY WH-1000XM3 vezeték nélküli, zajszűrős fejhallgató - HIBÁTLAN ÁLLAPOT
- XFX Radeon Speedster SWFT 319 RX 6800 - BONTATLAN - ALZA GARANCIA
- Bomba ár! Lenovo X1 Yoga 3rd - i5-8GEN I 8GB I 256GB SSD I 14" 2K Touch I W11 I CAM I Garancia!
Állásajánlatok
Cég: HC Pointer Kft.
Város: Pécs
Cég: PCMENTOR SZERVIZ KFT.
Város: Budapest